goodMan Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Οδηγείς με το αυτοκινητο σου και εχεις πρασινο φανάρι.Στο φαναρι υπαρχει διαβαση πεζων.Σε περιπτωση που πεζος επιχειρησει να διασχισει την διαβαση ποιος εχει προτεραιοτητα ο πεζός η το αυτοκινητο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 το αυτοκινητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroulis Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Αυτός που έχει πράσινο (εδώ το αυτοκίνητο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Οδηγείς με το αυτοκινητο σου και εχεις πρασινο φανάρι.Στο φαναρι υπαρχει διαβαση πεζων.Σε περιπτωση που πεζος επιχειρησει να διασχισει την διαβαση ποιος εχει προτεραιοτητα ο πεζός η το αυτοκινητο ? Στην περίπτωσή σου προτεραιοτητα έχει το αυτοκίνητο. Ο πεζός θα είχε προτεραιότητα αν το αυτοκίνητο είχε πορτοκαλί ή παλλόμενο πορτοκαλί ή αν υπήρχε μόνο πινακίδα για διάβαση πεζών με διαγράμμιση διάβασης και χωρίς να υπάρχει κατ' αναγκην φανάρι όπου και υποχρεούσε να σταματήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Ή αν είχε ήδη ξεκινήσει να περπατάει όταν άναψε πράσινο ε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 http://www.insomnia.gr/topic/354899-%CE%B1%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%BF/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Κανονικα το αυτοκινητο αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να σταματησει αν δει καποιον πεζο γιατι τοτε θα υπαρχει προβλημα σε περιπτωση που τον χτυπησει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Κανονικα το αυτοκινητο αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να σταματησει αν δει καποιον πεζο γιατι τοτε θα υπαρχει προβλημα σε περιπτωση που τον χτυπησει. Στη Γερμανία σε περίπτωση Jaywalking ή παραβίασης του σηματοδότη από πεζό, ο πεζός πληρώνει αποζημίωση στο αυτοκίνητο, κι ας μείνει παραπληγικός. Με λίγα λόγια επιδοτούν τους οδηγούς να πατάνε πεζούς. Αυτά από μη αξιόπιστη πηγή. Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται πραγματικά να μας πει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Κανονικα το αυτοκινητο αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν πρεπει να σταματησει αν δει καποιον πεζο γιατι τοτε θα υπαρχει προβλημα σε περιπτωση που τον χτυπησει. Αν προλάβει όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Kαλα αυτο εννοειται αλλα ο νομος καλυπτει ποιο πολυ τον πεζο γιατι ειναι ευαλωτος.Αν υπαρχουν μαρτυρες φυσικα ο οδηγος την σκαπουλαρει αν ομως δεν υπαρχουν οι πουν τιποτα οτι ετρεχε θα τραβιεται για πολυ καιρο. Οσον αφορα την Γερμανια στο Βερολινο τουλαχιστον τα αυτοκινητα δεν τολμουσαν να με πλησιασουν στο 1.5 μετρο,ακομα και σε φαναρι που περασα με κοκκινο(δεν αλλαζει η συνηθεια) σταματησε πολυ ποιο μακρια για να περασω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Garnele Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Στη Γερμανία σε περίπτωση Jaywalking ή παραβίασης του σηματοδότη από πεζό, ο πεζός πληρώνει αποζημίωση στο αυτοκίνητο, κι ας μείνει παραπληγικός. Με λίγα λόγια επιδοτούν τους οδηγούς να πατάνε πεζούς. Αυτά από μη αξιόπιστη πηγή. Αν ξέρει κάποιος τι γίνεται πραγματικά να μας πει. Μαλακίες είναι αυτά που σου είπε η πηγή σου. Οι γερμανοί γενικά ΔΕΝ περνάνε με κόκκινο. Σε φάση είναι 4 το πρωί, ο δρόμος είναι άδειος, το σπίτι τους είναι απέναντι και κατουριούνται θανάσιμα από τις μπύρες. Ε θα περιμένουν να ανάψει πράσινο. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτό το κάνουν για να μη δίνουν το κακό παράδειγμα στα παιδάκια (είναι και το Νο1 επιχείρημά τους αν σε μαλώσουν που πέρασες με κόκκινο) το βράδυ το κάνουν από συνήθεια. Σε περίπτωση που περάσουν με κόκκινο, το αμάξι σταματάει όντως εγκαίρως, κυρίως γιατί οι οδηγοί ΔΕΝ τρέχουν σε κατοικημένες περιοχές. Καθόλου. Και αν μέσα σε όλο αυτό παίξει μπάτσος ο οποίος είδε τον πεζό, που με τη σειρά του δημιούργησε πρόβλημα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων περνώντας με κόκκινο υπάρχει σχετικό πρόστιμο, αλλά δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται. Αηδίες περί να επιδοτούν να πατάνε πεζούς δεν υπάρχουν στη Γερμανία και απορώ με την εγκεφαλική δραστηριότητα κάποιου που το σκέφτηκε. Πόσο μάλλον κάποιου που το πίστεψε. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν βέβαια τέτοια επιδόματα, στα πλαίσια του αυτισμού που τους θέλει να περιμένουν να ανάψει πράσινο στις 4 το πρωί σε έναν άδειο δρόμομπλαμπλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Μαλακίες είναι αυτά που σου είπε η πηγή σου. Οι γερμανοί γενικά ΔΕΝ περνάνε με κόκκινο. Σε φάση είναι 4 το πρωί, ο δρόμος είναι άδειος, το σπίτι τους είναι απέναντι και κατουριούνται θανάσιμα από τις μπύρες. Ε θα περιμένουν να ανάψει πράσινο. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτό το κάνουν για να μη δίνουν το κακό παράδειγμα στα παιδάκια (είναι και το Νο1 επιχείρημά τους αν σε μαλώσουν που πέρασες με κόκκινο) το βράδυ το κάνουν από συνήθεια. Σε περίπτωση που περάσουν με κόκκινο, το αμάξι σταματάει όντως εγκαίρως, κυρίως γιατί οι οδηγοί ΔΕΝ τρέχουν σε κατοικημένες περιοχές. Καθόλου. Και αν μέσα σε όλο αυτό παίξει μπάτσος ο οποίος είδε τον πεζό, που με τη σειρά του δημιούργησε πρόβλημα στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων περνώντας με κόκκινο υπάρχει σχετικό πρόστιμο, αλλά δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται. Αηδίες περί να επιδοτούν να πατάνε πεζούς δεν υπάρχουν στη Γερμανία και απορώ με την εγκεφαλική δραστηριότητα κάποιου που το σκέφτηκε. Πόσο μάλλον κάποιου που το πίστεψε. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν βέβαια τέτοια επιδόματα, στα πλαίσια του αυτισμού που τους θέλει να περιμένουν να ανάψει πράσινο στις 4 το πρωί σε έναν άδειο δρόμομπλαμπλα. Δε το πίστεψα αν εννοείς εμένα. Αν το πίστευα δε θα έβαζα το "μη αξιόπιστη πηγή" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Garnele Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Α. Το αναπαρήγαγες ενώ δεν το πίστεψες. ΠΟΝΗΡΟΥΛΗ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Kαλα αυτο εννοειται αλλα ο νομος καλυπτει ποιο πολυ τον πεζο γιατι ειναι ευαλωτος.Αν υπαρχουν μαρτυρες φυσικα ο οδηγος την σκαπουλαρει αν ομως δεν υπαρχουν οι πουν τιποτα οτι ετρεχε θα τραβιεται για πολυ καιρο. Οσον αφορα την Γερμανια στο Βερολινο τουλαχιστον τα αυτοκινητα δεν τολμουσαν να με πλησιασουν στο 1.5 μετρο,ακομα και σε φαναρι που περασα με κοκκινο(δεν αλλαζει η συνηθεια) σταματησε πολυ ποιο μακρια για να περασω. Σε περίπτωση παρανομίας, δεν υπάρχει ευάλωτος ή όχι και ο νόμος δεν καλύπτει κανέναν περισσότερο από τον άλλον. Αν εγώ παραβιάσω σηματοδότη και σου πεταχτώ στα 2 μέτρα και με 20χαω να τρέχεις θα μου σπάσεις τα πλευρά. Αν εγώ παραβιάσω σηματοδότη στην παραλιακή και με 50χαω να τρέχεις θα μου κάνεις τα μούτρα κιμά. Εξήγησέ μου με ποιό σκεπτικό θα τραβηχτείς εσύ αφού και στις δυο περιπτώσεις εγώ παραβίασα τον νόμο. Ειδικά στην περίπτωση μαλακίας μου, εσύ δεν θα τη "σκαπουλάρεις", αλλά θα δικαιώθείς. Ναι, δίνω σημασία στις λέξεις γιατί έτσι όπως τις χρησιμοποιούμε αλλοιώνουν την πραγματικότητα. Είναι σαν να μου λες π.χ. πως το μηχανάκι μπορεί άνετα να παρανομήσει, γιατί είναι πιο ευάλωτος από το αυτοκίνητο οπότε ακόμα και αν περάσει με κόκκινο και τον χτυπήσει αυτοκίνητο θα τρέχει ο οδηγός. Ο πεζός μπορεί μεν να είναι ευάλωτος, όμως όλα αυτά τα ό,τι και να κάνει έχει προτεραιότητα και χίλια δίκια απλά δεν στέκουν. Για τη Γερμανία που λέτε, και για τόσες άλλες χώρες που συγκρίνετε το "πατάω πόδι στην άσφαλτο και κοκκαλώνουν όλοι" επίσης τα'χουμε ξαναπεί. Άλλο το να επιχειρήσεις να περάσεις δρόμο με κόκκινο σε διάβαση (με προσοχή) και σε δρόμο χαμηλής ή μέτριας κυκλοφορίας και άλλο να πεταχτείς στον δρόμο χωρίς λόγο. Στην δεύτερη περίπτωση ο οδηγός και να θέλει δεν θα μπορεί να σταματήσει. Όχι πως το πρώτο δεν είναι μαλακία, απλά είναι λιγότερο μαλακία από το δεύτερο. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτό το κάνουν για να μη δίνουν το κακό παράδειγμα στα παιδάκια (είναι και το Νο1 επιχείρημά τους αν σε μαλώσουν που πέρασες με κόκκινο) το βράδυ το κάνουν από συνήθεια. Έχω μετρήσει τουλάχιστον 20 περιπτώσεις την τελευταία εβδομάδα όπου μαμά/μπαμπάς περνούσαν τον δρόμο μαζί με τα παιδιά τους όπως να'ναι, γράφοντας στα παλιά τους τα παππούτσια διαβάσεις και φανάρια. Στο 90% αυτών μάλιστα, είχε φανάρι σε λιγότερο από 100 μέτρα. Τρείς από αυτές στην λεωφόρο Αλίμου, στο ύψος του Jumbo. Τι σκατά να πεις σε αυτούς τους γονείς τώρα;... Πάντως, υπάρχει δεδικασμένο καταδίκης πεζού που περνώντας με κόκκινο προκάλεσε τον θάνατο μοτοσυκλετιστή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Praetorian Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2010 Το παλλόμενο πράσινο στον πεζό τι σημαίνει; Ότι "περνάς, αλλά πρόσεχε γιατί μπορεί να σε κόψει κανένα αυτοκίνητο"; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.