Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Απο αποψη καταναλωσης με συντηρητικη οδηγηση κυμαινονται στα ιδια επιπεδα με ελαχιστα μεγαλυτερη το μινι,σε πατηματα το μινι ξεφευγει λιγο παραπανω απο το γκολφ.Παντως αν σε ενδιαφερει η ανεση και αναφερομαι στο πως κυλαει το αμαξι στον δρομο και οχι στους χωρους να κοιταξεις για γκολφ αν παλι σε ενδιαφερει το γκαζι και το στριψιμο μινι με κλειστα ματια ;)

Δημοσ.

το μόνο ενθαρρυντικό είναι πως δεν έχω άλλα έξοδα.

:)

 

To θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το ποσο μπορεις να ανταποκριθεις στα εκτακτα εξοδα,αν δεν μπορεις να βαλεις κατι στην ακρη καποια στιγμη θα χεις προβλημα.Μικτη δε νομιζω να μπορεις να κανεις οποτε αν κανεις ο ιδιος καποια ζημια στο αμαξι θα πρεπει να την πληρωσεις.

Ξερω ατομα που πηραν οριακα αυτοκινητο,τρακαραν και μετα δεν μπορουσαν να το φτιαξουν.

Δημοσ.

Kατ'εμε να παρεις το γκολφ.

 

Πιο οικονομικο.

Λιγοτερο δυνατο μεν, αλλα οι καιροι ειναι χαλεποι,λιγοι σκεφτονται τα αλογα.

Αμφοτερα αξιοπιστα τα μοτερ.

Το γκολφ θελει κυριως 100ρα, το μινι οχι και τοσο.

Περι γκολφ αν το "ακουμπησεις" καπου ή παθει κατι, ανταλλακτικα φθηνα ειτε μτχ ειτε καινουργια.

Επισης επειδη ειναι το αυτοκινητο των νεοπλουτων πιτσιρικαδων μεταπωλειται ευκολα, επειδη ειναι και πιο φθηνό.

Βεβαια και το μινι ειναι σ'αυτη τη κατηγορια...

Και σαν σερβις αν το παρω σε αντιπροσωπεια,για το μινι να υπολογιζεις αρκετα παραπανω.

 

Αυτα.

 

Παντως το ς (με τα 175πς φανταζομαι) ειναι πολυ ξεφτιλα η τιμη του...μηπως ειναι το απλο?

 

-κινητήρας bmw

 

κατα το ημισυ...

Δημοσ.

αυτο με τα 175 είναι.

σερβις σε συνεργείο δικό μου.

(όχι αντιπροσωπεία)

σκέφτομαι αν τυχόν δεν μπορώ να το συνστηρήσω η δεν.... δεν....

αν θα μπορώ να το πουλήσω εύκολα.

γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι.

Δημοσ.

Γενικοτερα το αυτοκινητο θελει την αναλογη συντηρηση οπως το πας.

Ειτε μιλαμε για φθορα ελαστικων,καταναλωση,ειτε ειτε ειτε.

 

Γενικα σαν μοτερ,δε θελει κατι το τρελο.Τα σερβις του δεν ειναι ακριβα.

40-50ε εχουν τα λαδια του,κανα 50ρικο χοντρικα τα μπουζι του, τα φιλτρα δεν κοστιζουν σχεδον τιποτα.

Οτι ανταλλακτικο χρειαζεσαι το αγοραζεις απο καταστηματα γαλλικων,επειδη κατα 90% εχουν φθηνοτερα ανταλλακτικα απτην bmw-mini.

Το θεμα ειναι πως τα υπολοιπα ανταλλακτικα του ειναι τσουχτερα, και σκεψου στην περιπτωση (χτυπα ξυλο) καπου να τρακαρεις, η φανοποιεια ειναι ακριβουτσικη και δυσκολα βρισκεις μτχ ανταλλακτικα σαν πιο σπανιο αυτ/το.

 

Ενω για γκολφ εχει και στα περιπτερα ειτε γνησια ειτε ιμιτασιον.

 

Εγω θα παιρνα το γκολ παντως αν ο γνωμονας μου ητο το κοστος σε βαθος χρονου.

 

Αν ηθελα κατι σπορ και γενικοτερα να μλκζομαι θα παιρνα το μινι ς.

Μαλιστα το χει φιλος, και ειναι αρκετα τιμιο σε στριψιμο και οδηγικη συμπεριφορα,ακομη και για τα γουστα μου που ναι λιγο πιο χαρντκορ.

 

Επιπροσθετα,ευκολα απο δω και μπρος θα πουλιουνται τα πιο μικρα αυτ/τα, οποτε αλλο 1.400 κι αλλο 1.600.

 

Επισης το 1.4ρι τσι φθανει τα 200πς πανευκολα και απροβληματιστα, οποτε και στο θεμα βελτιωσης ειναι πολυ ευκολο.

Το μινι παλι με τα 175, 210ριζει επισης πανευκολα.

Δημοσ.

Μην ξεχνας οτι τα αλογα δεν φαινονται μονο στις βενζινες. Ταυτοχρονα εχουμε μεγαλυτερη φθορα ελαστικων (πολυ ακριβα στην αλλαγη τους, και ταυτοχρονα κατι που δεν μπορεις να το "αφησεις"), ημιαξονιων και σταυρων, φρενων και ψαλιδιων (σε περιπτωση που το πας τερμα και ξεσκιζεται το TCS να μαζεψει τα αλογα, προσθιοκινητο γαρ) καθως και πιο ακριβα service.

 

Θα προτεινα να κατευθυνθεις προς το μοντελο με τα 122 αλογα.

Δημοσ.

..δουλεύω με βασικό μισθό.

..τι θα επιλέγατε.

 

Καλά, τις δόσεις θα τις <<βγάζεις>>, τις τυχόν βλάβες όμως;

Μιλάμε για αυτοκίνητα premium, όχι φίατ τίπο...

 

Χωρίς σκέψη πάντως θα επέλεγα το mini, γιατί σίγουρα είναι πιο ενδιαφέρον, σε αντίθεση με τη μούχλα του golf.

  • Moderators
Δημοσ.

όχι φίατ τίπο...

 

Σορρυ για το Offtopic, αλλα ΠΩΩΩΩ τι μου θυμισες τωρα!

Fiat Tipo

Και ομως, αυτα πηγαινανε 250000-300000km πριν αρχισουν να καινε λαδια.

 

Πολλαπλων συνδεσμων πισω και 2,54 μεταξονιο σε αμαξι κατω των 4 μετρων. (1988 βγηκε ετσι?)

Αξιοθαυμαστη οδικη συμπεριφορα, και πληρεις εκδοσεις.

Η βασικη ειχε στροφομετρο, check panel, πραγματα που δεν ειχαν αντιστοιχες βασικες ανταγωνιστων τοτε (π.χ. Opel Astra), ηταν 1400 με 70 αλογακια, αλλα επαρκουσε για 13 δευτερολεπτα 0-100. Και ολα αυτα με 2.100.000δρχ.

 

Η κορυφαια ειχε διζωνικο clima, υδραυλικο τιμονι, abs, 4 δισκοφρενα, ψηφιακο ταμπλω και ηταν 2000 κυβικα με 143 ατμοσφαιρικα αλογα τα οποια καναν το 0-100 σε 8,4. Και ολα αυτα σε τιμες fiat.

 

Περασα ολη τη παιδικη μου ηλικια μεσα σε Tipo, και παρολο που ετριζε μεχρι αηδιας, ηξερες μεχρι και λιγο πριν "φυγει" οτι θα το βαλεις μπροστα και θα πας. Δεν θυμαμαι να μας ειχε αφησει ποτε καπου :)

 

Ασε που το 1400ρη που ηταν απλα το κλασικο "νευρικο-σπορτιφ φιατακι, με την πολυ καλη οδικη συμπεριφορα αλλα μεχρι εκει", με 36 λιτρα ρεζερβουαρ εβγαζε 500χιλιομετρα οδηγωντας συντηρητικα...

Αχ....

Δημοσ.

Γενικοτερα το αυτοκινητο θελει την αναλογη συντηρηση οπως το πας.

Ειτε μιλαμε για φθορα ελαστικων,καταναλωση,ειτε ειτε ειτε.

 

Γενικα σαν μοτερ,δε θελει κατι το τρελο.Τα σερβις του δεν ειναι ακριβα.

40-50ε εχουν τα λαδια του,κανα 50ρικο χοντρικα τα μπουζι του, τα φιλτρα δεν κοστιζουν σχεδον τιποτα.

Οτι ανταλλακτικο χρειαζεσαι το αγοραζεις απο καταστηματα γαλλικων,επειδη κατα 90% εχουν φθηνοτερα ανταλλακτικα απτην bmw-mini.

Το θεμα ειναι πως τα υπολοιπα ανταλλακτικα του ειναι τσουχτερα, και σκεψου στην περιπτωση (χτυπα ξυλο) καπου να τρακαρεις, η φανοποιεια ειναι ακριβουτσικη και δυσκολα βρισκεις μτχ ανταλλακτικα σαν πιο σπανιο αυτ/το.

 

Ενω για γκολφ εχει και στα περιπτερα ειτε γνησια ειτε ιμιτασιον.

 

Εγω θα παιρνα το γκολ παντως αν ο γνωμονας μου ητο το κοστος σε βαθος χρονου.

 

Αν ηθελα κατι σπορ και γενικοτερα να μλκζομαι θα παιρνα το μινι ς.

Μαλιστα το χει φιλος, και ειναι αρκετα τιμιο σε στριψιμο και οδηγικη συμπεριφορα,ακομη και για τα γουστα μου που ναι λιγο πιο χαρντκορ.

 

Επιπροσθετα,ευκολα απο δω και μπρος θα πουλιουνται τα πιο μικρα αυτ/τα, οποτε αλλο 1.400 κι αλλο 1.600.

 

Επισης το 1.4ρι τσι φθανει τα 200πς πανευκολα και απροβληματιστα, οποτε και στο θεμα βελτιωσης ειναι πολυ ευκολο.

Το μινι παλι με τα 175, 210ριζει επισης πανευκολα.

Είναι σίγουρο οτι ο κινητήρας του mini είναι αυτός που έχει εξελιξει από κοινού με την peugeot και φοράει το turbo?? Γιατί υπάρχει και πιθανότητα να έχει τον κινητήρα me compressor οπότε δε θα μπορεί να πάρει τα γαλλικά ανταλλακτικά...

Δημοσ.

απο τελη 06(βαλε 07 να ναι σιγουρο) βγαινει τουρμπο.(επιπλεον ο κομπρεσορας ηταν λιγοτερα αλογα,160)

αυτο με την εξελιξη με peugeot μπορειτε να δωσετε ινφο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...