Members gsarig Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 Members Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 Ένα παράξενο πρόβλημα αντιμετωπίζουν από χθες αρκετοί διαχειριστές σελίδων στο Facebook, αφού δεν μπορούν να απαντήσουν σε σχόλια που έχουν κάνει ορισμένοι χρήστες στην σελίδα τους. Το πρόβλημα ξεκίνησε να εμφανίζεται μετά από ορισμένες αλλαγές που πραγματοποίησε το Facebook στη σελίδα των ρυθμίσεων απορρήτου (privacy settings). Όπως εξηγεί το The Next Web, εάν ο χρήστης έχει τροποποιήσει τις ρυθμίσεις του ώστε μόνο οι φίλοι του να μπορούν να απαντούν στα σχόλιά του, τότε το πεδίο αποστολής σχολίου δεν εμφανίζεται σε κανέναν άλλο χρήστη. Από αυτό δεν εξαιρείται ούτε ακόμα και ο διαχειριστής, παρόλο που το σχόλιο έχει γίνει στον τοίχο της ίδιας του της σελίδας. Προς το παρόν οι διαχειριστές σελίδων δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο από το να περιμένουν. Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει να ερευνά το πρόβλημα και αναμένεται σύντομα να το διορθώσει.
poscaman Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Χεστήκαμε ολίγον.... Για κάθε bug του Facebook θα διαβάζουμε και μια είδηση πρωτοσέλιδο;
DimitrisGR Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Χεστήκαμε ολίγον.... me Like! Μαζί με τη Φατμέ μη σου πω και το Γενι τζαμί....!
sam sam Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Χεστήκαμε ολίγον.... Για κάθε bug του Facebook θα διαβάζουμε και μια είδηση πρωτοσέλιδο; +1000000000000000000
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Χεστήκαμε ολίγον.... Για κάθε bug του Facebook θα διαβάζουμε και μια είδηση πρωτοσέλιδο; like!! me Like! Μαζί με τη Φατμέ μη σου πω και το Γενι τζαμί....! +1000000000000000000 Υπαρχουν πιο καταλληλοι τοποι για τις ... σωματικες σας αναγκες !
xlapatsas4000 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 xaxa...Συμφωνώ με τους συμφορουμήτες απο πάνω, άντε να δούμε σε πόσο καιρό θα φύγει από τη μόδα το FACEBOOK γιατί το παραξηλώσανε όλοι τώρα τελευταία για την εν λόγω ιστοσελίδα....
Kariajoulas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Με την εμφάνιση και εξάπλωση του διαδικτύου ένας νέος τρόπος επικοινωνίας (e-mail) άρχισε να δειλά δειλά να παίρνει μερίδιο από τον ήδη υπάρχοντα (συμβατική αλληλογραφία). Κάποιοι τότε, που για τους λόγους του ο καθένας, έβλεπαν το νέο τρόπο ως μόδα που θα περάσει. 15 χρόνια μετά αρκετοί από αυτούς είτε έχουν ενσωματωθεί, είτε έχουν παραμείνει στις αρχικές απόψεις του, κάνοντας αναγκαστικά τη χρήση του. Από το 2004 που εμφανίστηκε το facebook έχουν περάσει 6 χρόνια και η δημοτικότητα του αυξάνεται συνεχώς με αποκορύφωμα το 2010 να ξεπεράσει και αυτήν του google. Για την αξία του σε χρήματα δεν χρειάζεται να πω κάτι. Έχουν γραφτεί πολλά ακόμα και εδώ στο Insomnia. Αν τώρα κάποιοι εξακολουθούν να το θεωρούν μόδα είναι δικαίωμα τους, αλλά καλό είναι να μπορούν να δουν και λίγο έξω από το άμεσο περιβάλλον τους.
poscaman Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Με την εμφάνιση και εξάπλωση του διαδικτύου ένας νέος τρόπος επικοινωνίας (e-mail) άρχισε να δειλά δειλά να παίρνει μερίδιο από τον ήδη υπάρχοντα (συμβατική αλληλογραφία). Κάποιοι τότε, που για τους λόγους του ο καθένας, έβλεπαν το νέο τρόπο ως μόδα που θα περάσει. 15 χρόνια μετά αρκετοί από αυτούς είτε έχουν ενσωματωθεί, είτε έχουν παραμείνει στις αρχικές απόψεις του, κάνοντας αναγκαστικά τη χρήση του. Από το 2004 που εμφανίστηκε το facebook έχουν περάσει 6 χρόνια και η δημοτικότητα του αυξάνεται συνεχώς με αποκορύφωμα το 2010 να ξεπεράσει και αυτήν του google. Για την αξία του σε χρήματα δεν χρειάζεται να πω κάτι. Έχουν γραφτεί πολλά ακόμα και εδώ στο Insomnia. Αν τώρα κάποιοι εξακολουθούν να το θεωρούν μόδα είναι δικαίωμα τους, αλλά καλό είναι να μπορούν να δουν και λίγο έξω από το άμεσο περιβάλλον τους. Ναι. Αλλά συγκρίνεις δύο διαφορετικά πράγματα. Συγκρίνεις μια τεχνολογία (email) με μια εταιρεία (facebook).
Kariajoulas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Και το νέο τρόπο επικοινωνίας που βασίστηκε σε νέα τεχνολογία (e-mail) κάποια εταιρία τον ξεκίνησε. Έτσι λοιπόν και η εταιρία (facebook) εκμεταλλεύεται ένα νέο τρόπο επικοινωνίας μέσω της κοινωνικής διαδικτύωσης.
AndroGhost Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Και το νέο τρόπο επικοινωνίας που βασίστηκε σε νέα τεχνολογία (e-mail) κάποια εταιρία τον ξεκίνησε. Έτσι λοιπόν και η εταιρία (facebook) εκμεταλλεύεται ένα νέο τρόπο επικοινωνίας μέσω της κοινωνικής διαδικτύωσης. ναι. οπως και το mirc, και το icq και ολων των ειδων οι messengers. ολα αυτα νεοι τροποι επικοινωνιας ηταν αλλα πλεον χρησιμοποιουνται απο ενα μικρο ποσοστο της αγορας με την ιδια λογικη ομως, σε 9 χρονια θα υπαρχει ακομα ο τροπος επικοινωνιας (κοινωνικης διαδικτυωσης) αλλα αυτο δε παει να παει πως θα υπαρχει απαραιτητα και το facebook. αρκει να σκεφτεις ποιες εταιριες κυριαρχουσαν οταν πρωτοβγηκαν τα emails και ποιες κυριαρχουνε σημερα.
Kariajoulas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 ναι. οπως και το mirc, και το icq και ολων των ειδων οι messengers. ολα αυτα νεοι τροποι επικοινωνιας ηταν αλλα πλεον χρησιμοποιούνται απο ενα μικρο ποσοστο της αγορας με την ιδια λογικη ομως, σε 9 χρονια θα υπαρχει ακομα ο τροπος επικοινωνιας (κοινωνικης διαδικτυωσης) αλλα αυτο δε παει να παει πως θα υπαρχει απαραιτητα και το facebook. αρκει να σκεφτεις ποιες εταιριες κυριαρχουσαν οταν πρωτοβγηκαν τα emails και ποιες κυριαρχουνε σημερα. Οι instant messengers τύπου ICQ κλπ ως αυτόνομος τύπος επικοινωνίας έχουν καταλήξει στο MSN το οποίο απ' ότι ακούω, έχει σημαντική δημοτικότητα σε ηλικίες 15-25. Η πλατφόρμα του Facebook ενσωμάτωσε στα εργαλεία της και αυτήν τη δυνατότητα. Μέσα στις πρόσφατες αλλαγές που έκανε είναι και η ενσωμάτωση e-mail. Θεωρώ ότι μέσα στα σχέδια των ιθυνόντων θα είναι και η ενσωμάτωση και video chat τύπου Skype. Όλα αυτά με κάνουν και σκέφτομαι ότι δεν είναι απλώς μια μόδα. Υπάρχουν, όπως σε όλες τις σοβαρές επιχειρήσεις, ομάδες που προσαρμόζουν τα στοιχεία του Facebook στις τρέχουσες ανάγκες, χωρίς να ξεχνούν ότι αυτή τη στιγμή είναι ένα "φαινόμενο" που παίζει σε μια αγορά χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο. Φαινόμενο που εξετάζεται κοινωνιοψυχολογικά από αρκετές ομάδες επιστημόνων ανθρωπιστικών επιστημών. Πρόσφατα τελείωσα το μεταπτυχιακό μου στο τμήμα ψυχολογίας στο Πάντειο και είχαμε να κάνουμε ολόκληρη εργασία για το Facebook στο πλαίσιο της Κοινωνικής διαδικτύωσης. Η άποψη κοινωνιοψυχολόγων είναι ότι το Facebook, από τη στιγμή που στηρίζεται στην ανάγκη του ανθρώπου ως ον να κοινωνικοποιείται, θα παραμείνει, εκτός και αν εμφανιστεί κάτι που θα στηρίζεται πάλι στην ανάγκη του ανθρώπου για κοινωνικοποίηση αλλά προσφέρει κάτι παραπάνω. Ο λόγος που τοποθετήθηκα σε αυτήν την ενότητα είναι το ότι διαβάζω αρκετές φορές "το Facebook είναι μόδα". Η ανάγκη για κοικωνικοποίηση δεν είναι μόδα. Όπως το να πίνουμε καφέ στις καφετέριες δεν είναι μόδα (δεν μας ενδιαφέρει το όνομα της καφετέριας) έτσι και το να κοινωνικοποιούμστε διαδικτυακά δεν είναι μόδα (δεν μας ενδιαφέρει το όνομα της εταιρίας). Απλά στην περίπτωση του Facebook δεν υπάρχει αντίπαλός, προς το παρόν τουλάχιστον. Ουσιαστικά λοιπόν δεν διαφωνούμε. Κλείνοντας να προσθέσω το πόσο θα μείνει μια εταιρία στην αγορά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που μέσα σε αυτούς υπάρχει και το marketing. Τομέας που απ΄ ότι φαίνεται, τα πάει πολύ καλά το Facebook, όπως επίσης και το Hotmail και Yahoo που από τη δεκαετία του 90 ήταν και παραμένουν από τους βασικότερους παίχτες στην μερίδα κατανομής e-mail.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα