De@th L0rd Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 Θέλει ένας φίλος να πάρει από έναν ιδιώτη μια CB 400 '00 που έχει κάνει περίπου 70.000 (68.967). Ο άνθρωπος έχει αλλάξει σχεδόν τα πάντα πάνω από ότι άλλάζεται στα σέρβις(φίλτρα,λάδια,μπουζί,πίπες,μπουζοκαλώδια) την οδηγήσαμε και φαίνεται γενικά εντάξει γκάζι έχει κ φρένα πάρα πολύ καλά. Θέλει μόνο λάστιχα από ότι είδαμε. Αξίζει τον κόπο; Την πουλάει κοντά στο 1000ρικο. Θα την παζαρέψουμε την τιμή όμως. (ξέρετε με μεταβιβάσεις κτλ). Ή μήπως είναι πάρα πολλα τα χιλιόμετρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitris74 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2010 αρχικα πρεπει να δει το μοντέλο ποιο ακριβώς είναι. αν εχει δεικτη βενζινης, αν εχει τα καινουρια πλαστικα, αν ειναι vtek κλπ, καλο ειναι να ποσταρεις φωτο. απο κει και περα τα χιλιομετρα ειναι αγνωστα. ειναι εισαγωγης απο ιαπωνία και δεν μπορεις ποτέ να ξέρεις πόσα εχουν κάνει. τα εκτιμας οπτικα, πχ αν εχει πατουρα στους δισκους, αν εχει αλλαξει αλυσιδα, τυχον φθορες στα ρουλεμαν κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Honda, δε-σπαει-δε-χαλαει ειναι. Εφοσον ειναι σε καλη κατασταση μηχανικα, βουρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rooters Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Πολύ προσοχή στην αγορά μεταχειρισμένης μηχανής, και γενικώς μεταχειρισμένου αντικειμένου. Αν θέλεις την άποψή μου, όχι δεν θα έδινα 1000 ευρώ για μεταχειρισμένη ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Και στη περίπτωση που δε μπορείς να πάρεις καινούριο τι κάνεις; Αγοράζεις πατίνι; Ή όλα ή τίποτα δηλαδή . Παιδιά το θέμα αφορά μεταχειρισμένη μηχανή αφήστε τα καινούρια. Ξερω κι εγώ σε λίγους μήνες μάλλον θα πάρω παπί ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ επειδή μπορώ. Ο φίλος θέλει μηχανή και δε του φτάνουν για καινούρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Κοιτα τα χλμ ειναι πολλα γιατι μια μηχανη ειναι πολυστροφη και φθειρεται ευκολα. Καλα θα ειναι να κοιταξει σε ενα συνεργειο συμπιεση κυλινδρων ωστε να δει αν τα ελατηρια της ειναι σε καλη κατασταση. Αν δεν ειναι θα εχει χαμηλοτερη συμπιεση = καιει λαδια, μεγαλυτερη καταναλωση, μικροτερη ιποδυναμη + ενδεχωμενως ενα ακριβο ανοιγμα μηχανης και μινι ρεκτιφιε. Αν παλι ο προηγουμενος την φροντιζε καλα και της αλλαζε λαδια στα σωστα διαστηματα τοτε επειδη ειναι και honda μπορει να βγαλει αλλα τοσα χλμ χωρις να εμφανησει προβλημα. Τα υπολοιπα που μπορει να εμφανησει φτιαχνονται ευκολα αλλα ενα φθαρμενο μοτερ απαιτει σχεδον 500ε για να επανελθει. Ας τσεκαρει και συμπλεκτη σε τι κατασταση ειναι, ας δει και τα νερα απο ψυγειο αν εχουν λαδια η ειναι καθαρα καθως και τα ιδια τα λαδια αν εχουν ιχνη απο νερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Αν στα 70000 καει λαδια και χανει συμπιεση τι να κανει το XR 600 μου που εχει 120αρισει? Το οποιο ειναι και πουσαρισμενο με περιπου 50 αλογα στον τροχο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
joef_gr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 1000 ευρω ειναι πολυ καλη τιμη! αν κοιταξεις λιγο αγγελιες ξεκιναει απο 1400- 1500 κοντα του 1998-2000. η βλακεια ειναι οτι ειναι 4-κυλινδρη και αμα πας για φτιαξιμο μοτερ θες τα παντα μεσα επι 4. βεβαια ενα πιστονι 100cc δεν εχει και παρα πολλα λεφτα. οποτε και προβλημα να βγαλει δινεις γυρω στα 400 με 600 ευρω και εχεις καινουργιο κινητηρα και με περισσοτερη δυναμη απο το μαμισιο. νομιζω εχει και ψεκασμο οποτε δεν θα εχει προβληματα με βουλωμενα καρμπυρατερ και λοιπα. εγω λεω κανε τη μια βολτα, κοιτα αν δουλευουν κομπλε τα φρενα(το πιο σημαντικο πανω σε μια μηχανη) και δεν νομιζω να βγαλει κανα προβλημα συντομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Ο πατέρας μου έχει ένα CB400 του 1994 με 120.000χλμ και δεν έχει κάνει κιχ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Ο πατέρας μου έχει ένα CB400 του 1994 με 120.000χλμ και δεν έχει κάνει κιχ! Ο πατέρας σου μπορεί να είχε κ το μεράκι των παλιών που οδηγούν κάποιοι αρκετά συντηρητικά.Ο άλλος μπορεί να την έσκιζε και με το που την αγοράσει να αρχίσουν να φεύγουν κομμάτια απο πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Κοιταξε να δεις τι συμβαινει στον χωρο τον μηχανοκινητο. Ολα ειναι θεμα συντηρησης και οδηγικής παιδείας.Τι εννοω με αυτο. Εαν η μηχανη που θελεις να αγορασεις εχει τα 70.000 ενω ειναι συντηρημενη αριστα και στα διαστηματα που προβλεπεται αλλα και οδηγημενη σωστα τοτε δεν ειναι πολλα τα χλμ. Τι εννοω με το οδηγημενη σωστα. Ενα τυπικο ζεσταμα,ενα τυπικο κρυωμα,σωστή χρηση ταχυτητων κτλ κτλ κτλ. Αν εισαι σιγουρος για ολα αυτα "χτυπα" τη. Γενικα ομως στις περιπτωσεις πολλων χλμ, δυσκολα βρισκει κανεις αγοραστή γιατι δεν εμπιστευεται ευκολα τον αλλον. Τρανταχτο παραδειγμα φιλου με φειζερ γυμνο,04 μοντελο με 60.000χλμ περιπου το οποιο ειναι ΥΠΕΡσυντηρημενο καθε 5000χλμ σχεδον και ολα τα μεγαλα σερβις πριν την ωρα τους, με ευλαβικο στρωσιμο,χωρις να εχει μπει πιστα,πεσει, με οδηγηση ορθη (δεν εχουν φαγωθει καν τα 1α τακακια ακομη...) ΑΛΛΑ δεν βρισκει ευκολα αγοραστη... Ενω αν κατεβασεις χλμ (που το θεωρω ξεφτιλα) στα 25.000 θα πουληθει σα ζεστο ψωμακι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Κοιταξε να δεις τι συμβαινει στον χωρο τον μηχανοκινητο. Ολα ειναι θεμα συντηρησης και οδηγικής παιδείας.Τι εννοω με αυτο. Εαν η μηχανη που θελεις να αγορασεις εχει τα 70.000 ενω ειναι συντηρημενη αριστα και στα διαστηματα που προβλεπεται αλλα και οδηγημενη σωστα τοτε δεν ειναι πολλα τα χλμ. Τι εννοω με το οδηγημενη σωστα. Ενα τυπικο ζεσταμα,ενα τυπικο κρυωμα,σωστή χρηση ταχυτητων κτλ κτλ κτλ. Αν εισαι σιγουρος για ολα αυτα "χτυπα" τη. Γενικα ομως στις περιπτωσεις πολλων χλμ, δυσκολα βρισκει κανεις αγοραστή γιατι δεν εμπιστευεται ευκολα τον αλλον. Τρανταχτο παραδειγμα φιλου με φειζερ γυμνο,04 μοντελο με 60.000χλμ περιπου το οποιο ειναι ΥΠΕΡσυντηρημενο καθε 5000χλμ σχεδον και ολα τα μεγαλα σερβις πριν την ωρα τους, με ευλαβικο στρωσιμο,χωρις να εχει μπει πιστα,πεσει, με οδηγηση ορθη (δεν εχουν φαγωθει καν τα 1α τακακια ακομη...) ΑΛΛΑ δεν βρισκει ευκολα αγοραστη... Ενω αν κατεβασεις χλμ (που το θεωρω ξεφτιλα) στα 25.000 θα πουληθει σα ζεστο ψωμακι... Κοίτα έχεις δίκιο σε αυτά που λες,κάτι παρόμοιο ισχύει και στα αυτοκίνητα μόνο που εκεί παίζουν τα κολλημάτα γερμανικο-ιταλικο-γιαπωνεζικο ακόμη λες κ είμαστε στο '80. Θέλω να πω ότι ένας που είναι γνώστης και του αρέσει το φέιζερ, θα το κοιτάξει κι ας έχει χιλιόμετρα κι αν δει ότι είναι εντάξει θα το αγοράσει. Δε θα κάθεται να ασχολείται σαν κι εμένα που είμαι άσχετος. Δε ξέρω βέβαια αν ένας φίλος που ξέρει από μηχανές είναι κατάλληλος για το τσέκ. Μου φαίνεται θα συστήσω και τους δύο να πάνε μαζί μιας κι εγώ είμαι άσχετος με δίκυκλα. Τα μόνα που ξέρω να κοιτάω είναι οι πατούρες στους δίσκους (όπως ανέφεραν παραπάνω), τους μαρσπιέδες και τα πηρούνια για γδαρσίματα από πεσίματα, τίποτα σκουριές,την αλυσίδα κ κάτι ψηλά από τον ήχο της μηχανής. Μόνο έαν δέχεται ο πωλητής να πάει σε συνεργείο μπορείς να δείς κάτι πιο εμπεριστατωμένα. Πχ. πως θα ελέγξω τα λάδια και το ψυγείο; Θα ανοίξω καπάκια επιτόπου κ θα κάνω τί; Θα βουτήξω φυτίλι μες τα υγρα; Μπορεί πχ να έχει χαλαρά ελατήρια στης βαλβίδες. Κ δεν ξέρει κάποιος από τους δύο να ζορίσει τη μηχανή σε test ride για να δούμε τι σκαμπάζει. Το πρόβλημα είναι ο τρίτος γνωστός μένει σαλόνικα κ είναι δύσκολο να τον κουβαλάμε Αθήνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2010 Αυτο ειναι το κακο με τις μηχανες. Πρεπει καποιςο που να το κατεχει να κανει εναν ένα εστω και τυπικο ελεγχο. Σε ιδια φαση ειναι και ο κολλητος μου,που θελει να αγοραζει ενα Ducati απτο εξωτερικο και φοβαται γιατι δεν μπορει να παει ο ιδιος να το τσεκαρει.Και μιλάμε για πολλά χρηματα. Καλες οι φωτο,αλλα ο ελεγχος χρειαζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.