Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/play247_06.html Πρόκειται για την ίδια περίπτωση; Ναι φίλε μου είναι η απάντηση του καταστήματος όπως την έχουν δώσει στο skroutz. Όπως είπα και στα παιδιά στο myxbox.gr που το συζητάμε, θεωρώ ότι είναι χρέος μου να ενημερώσω όσο περισσότερους γίνεται για να μην την πατήσουν. Γιατί όπως έγραψα και στην αρχή αν είχα κάνει μία απλή αναζήτηση θα είχα δει ότι το κατάστημα δεν είναι αξιόπιστο. Δεν αναφέρομαι σε γενικές καταγγελίες αλλά γεγονότα που δείχνουν τον χαρακτήρα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όποιος θέλει μπορεί να ψάξει, όπως έκανα και εγώ εκ των υστέρων. Αλλά ας μην παρεκκλίνουμε, την καταγγελία θα την έκανα και αν εισέπραττα την ίδια συμπεριφορά και από το πλαίσιο ή οποιοδήποτε άλλο κατάστημα. Η σημασία του θέματος είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και η δυνατότητες που μας παρέχονται μέσα από τα όργανα του κράτους, ανεξάρτητα ή μη.
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μουρλοζ, δε μας τα' πες καλά... Για πιο λόγο υπονοείς ότι δεν στα λέω καλά; Αν υπονοείς για αυτά που γράφουν σχετικά με το τι είπαμε στο τηλέφωνα είναι όντως τα λεγόμενα μου αλλά παραποιημένα για να βολεύουν την θέση του καταστήματος.
thes1os Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Σου το έχω πει ότι παρότι έχεις δίκιο δεν το χειρίστηκες καλά το θέμα. Οι χαρακτηρισμοί απάτη - κοροϊδία είναι πολύ βαρύγδουποι για το οτι το κινητό είχε menu wind αντι vodafone. Kαι μετά λες ότι αυτό που σε πείραξε στην ουσία ήταν η κακή συμπεριφορά του υπευθυνου, που και εσύ την προκάλεσες και επιπλέον είχες την ανάλογη συμπεριφορά.
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Επειδή όπως είπα εγώ έχω και μάρτυρες και αποδείξεις και για να καταλάβετε παιδιά για τι κατάστημα μιλάμε. Θα αναφερθώ μόνο σε αυτά που λένε ότι τους είπα τηλεφωνικώς. Χαρακτηριστικά του είπα, "Ακούστε να δείτε, δεν είμαι ούτε άσχετος ούτε κανένας που έχει δουλέψει σε οικοδομές και δεν ξέρει τίποτα από τεχνολογία. Έχω δουλέψει σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και γνωρίζω τον τρόπο που γίνονται οι παραγγελίες, συν το ότι πάω για υπ. Διδάκτωρ στην πληροφορική. Δεν μπορείτε να με κοροϊδέψετε." Και η δεύτερη κατηγορία είναι η εξής φράση:"Γιατί σε αυτή την χώρα πρέπει να βρίσκουμε το δίκιο μας με τραμπουκισμό και τσαμπουκάδες. Δηλαδή αν ερχόμασταν 3 άτομα να κάνουμε φασαρία αυτά θα μου λέγατε;" Εν τέλει με τον αδερφό μου πήγα και η συζήτηση έγινε σε πολύ ήρεμο(ειρωνικό από πλευράς του) κλίμα. Η γελοιότητα συνεχίζεται. Επίσης συνεχίζει να παραγνωρίζει ότι η απόκρυψη ιδιότητας μου δίνει το δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων μου. Επίσης απάτη δεν το χαρακτήρισα εγώ, αλλά η αστυνομία όταν τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω μήνυση(μπορούσα αλλά δεν ήθελα να πάω δικαστικώς)και σε ποια κατηγορία ανήκει αυτή η απόκρυψη ιδιότητας ή χαρακτηριστικού. Έχε πίστη thes1os.(Μπορείτε να δείτε και τον νόμο 3043/2002, Άρθρο 1, Άρθρο 535 στην 1η παράγραφο.)
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Χαχαχαχα! Έχει πολύ πλάκα το ότι πήγαν και αφαίρεσαν το Vofafone(το είχαν και λάθος γραμμένο) από το προϊόν. Μυρίζω φόβο. Ήδη καταλαβαίνουν ότι κάτι πρέπει να αλλάξουν. Κρίμα που έχω αποθηκεύσει την παλιά ιστοσελίδα και έχω και φωτογραφίες.
Moderators matrixxx Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 http://tro-ma-ktiko....play247_06.html Πρόκειται για την ίδια περίπτωση; Αν ειναι δυνατον! Αυτοι "επισημα" αρνουνται να εκτελεσουν οσα λεει ο νομος περι αναιτιολογητης υπαναχωρησης του πελατη σε απο αποσταση αγορες και αραδιαζουν 4 "επιχειρηματα" συμφωνα με οποια πρεπει σωνει και καλα να κρατησει ο αλλος το προιον αφου οπως λενε οι ιδιοι ειναι ΟΚ και δεν εχει ελαττωμα. Εχουν μπερδεψει τις παραγραφους! Αναιτιολογητη υπαναχωρηση: Δεν το θελω παρτε το πισω! Αυτα ολα μου θυμιζουν ξεπεσμενο μαγαζακι της γειτονιας που νομιζουν οτι εχουν πιασει τον Παπα απο τα... γενια!
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Αν ειναι δυνατον! Αυτοι "επισημα" αρνουνται να εκτελεσουν οσα λεει ο νομος περι αναιτιολογητης υπαναχωρησης του πελατη σε απο αποσταση αγορες και αραδιαζουν 4 "επιχειρηματα" συμφωνα με οποια πρεπει σωνει και καλα να κρατησει ο αλλος το προιον αφου οπως λενε οι ιδιοι ειναι ΟΚ και δεν εχει ελαττωμα. Εχουν μπερδεψει τις παραγραφους! Αναιτιολογητη υπαναχωρηση: Δεν το θελω παρτε το πισω! Αυτα ολα μου θυμιζουν ξεπεσμενο μαγαζακι της γειτονιας που νομιζουν οτι εχουν πιασει τον Παπα απο τα... γενια! Ευχαριστώ που διατυπώνεις το αυτονόητο φίλε μου, γιατί όντως αρνούνται να το καταλάβουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.