thes1os Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Τώρα, πέρα απο τα τυπικά, που το δίκιο είναι όλο απο την μεριά του Mourloz (έχεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης ακόμα και χωρίς λόγο, ναι δεν έπρεπε να είναι αυτή η συμπεριφορά του υπευθύνου, ναι και καλά κάνεις και κυνηγάς το δίκιο σου κλπ κλπ) αν περάσουμε στην άλλη πλευρά του θέματος, ε τώρα το ότι είχε το μενου (μενού να το κάνει ο θεός δηλαδή, τι μενού... μια συντόμευση κάνα λογότυπο ---εκτός αν μου διεφευγει κάτι, γιατί σε ένα N78 που είχα απο Cosmote αυτό ήταν όλο το "μενού"), όλη αυτή η φασαρία για αυτό το πράγμα... Ε, μπορεί να σου σπάσουν και τα νευρα... Πιο εύκολα θα δεχόμουν το "δε γουστάρω, άλλαξα γνώμη γιατί έτσι γουστάρω και θέλω να πάρω άλλο κινητό, δε θέλω κινητό, δε μου άρεσε όταν το είδα, " και διεκδικώ το δικαίωμά μου παρά το "μου στείλατε άλλο τηλέφωνο απο αυτό που παρήγγειλα, με κοροϊδέψατε, είναι απάτη". Έχει μια διαφορά... Δε τη βλέπετε; Σιγά την απάτη και την κοροϊδία δηλαδή.... Και επειδή θα αρχίσουμε το "δηλαδή και τί..." να τα ξαναπώ (τί τώρα, τί ένα post μετά) 1. Δίκιο έχεις. Οφείλουν να σου δώσουν πίσω τα λεφτά σου και τέλος. Ούτε πιστωτικά ούτε τίποτα. 2. Ο επαγγελματίας ο σωστός οφείλει να είναι ευγενικός και τυπικός. Απαράδεκτη η ειρωνεία. 3. Έχουν βρεί και τα κάνουν. Πρέπει να τους τα τρίξουμε. Αλλά και εσύ ρε κολλήτε... Πωωω φασαρία για ψήλου πήδημα... Απάτη, κοροιδία, άλλο τηλέφωνο. Εκεί το έχασες το παιχνίδι μου φαίνεται...
Heatspreader Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Αν είχα παραγγείλει κινητό και μου εμφανιζόταν το κόκκινο ή αλλαγμένος menu της Vodafone ή είχε σηματάκι κολλημένο η συσκευή, σίγουρα θα το επέστρεφα. Δεν είναι λίγο... @paredwse Αυτό που είπα πιο πάνω δεν ισχύει? Απ' όσο γνωρίζω στο δικαστήριο δεν πιάνεται ως στοιχείο, αλλά αν έχεις δίκιο και σε συμπαθήσει ο δικαστής το λαμβάνει υπέρ σου. Ο paredwse θα μας απαντήσει πιο σίγουρα σ' αυτό. Ρωτάω γιατί μου το έχει πει υποτίθεται έγκυρη πηγή. Συγκεκριμένα δημοσιογράφος της Deutsche Welle.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Από το 2008 και μετά (νόμος 3674/2008), η καταγραφή συνομιλίας χωρίς τη ρητή συναίνεση των πλευρών που συμμετέχουν σε αυτή είναι πλέον κακούργημα και δεν γίνεται αποδεκτή ως αποδεικτικό μέσο στο δικαστήριο. Είτε σε συμπαθήσει ο δικαστής είτε όχι. Το αναφέρει ρητά το (τροποποιημένο) άρθρο 370Α του Ποινικού Κώδικα. Ο/Η δημοσιογράφος της Deutsche Welle δεν είναι ενημερωμένος/η.
Heatspreader Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Έχει μείνει μάλλον στο 2007. Μάλιστα. Όταν παίρνω τηλέφωνο κάποια εταιρία, αναφέρει, ότι η κλήση ενδέχεται να ηχογραφηθεί ή αναφέρει ότι η κλείσεις καταγράφονται. Δεν θα έπρεπε να ρωτάει πρώτα? Για παράδειγμα αν συμφωνείτε πιέστε 1 αν όχι 2, κλπ? Θεωρείται ρητή συναίνεση επειδή συνεχίζω να μιλάω χωρίς να κλείσω το τηλέφωνο? Αν την ώρα που μιλάω με τον υπάλληλο του πω ότι τη κλήση την καταγράφω και αυτός συνεχίσει είμαι νόμιμος. Συγγνώμη για το Offtopic, αλλά πιστεύω ότι οι νόμοι πρέπει να αφορούν τόσο τους ιδιώτες, όσο και τις εταιρίες.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Έχει μείνει μάλλον στο 2007. Μάλιστα. Όταν παίρνω τηλέφωνο κάποια εταιρία, αναφέρει, ότι η κλήση ενδέχεται να ηχογραφηθεί ή αναφέρει ότι η κλείσεις καταγράφονται. Δεν θα έπρεπε να ρωτάει πρώτα? Για παράδειγμα αν συμφωνείτε πιέστε 1 αν όχι 2, κλπ? Θεωρείται ρητή συναίνεση επειδή συνεχίζω να μιλάω χωρίς να κλείσω το τηλέφωνο? Αν την ώρα που μιλάω με τον υπάλληλο του πω ότι τη κλήση την καταγράφω και αυτός συνεχίσει είμαι νόμιμος. Συγγνώμη για το Offtopic, αλλά πιστεύω ότι οι νόμοι πρέπει να αφορούν τόσο τους ιδιώτες, όσο και τις εταιρίες. Οι περισσότερες εταιρείες που καταγράφουν τη συνομιλία έχουν ως μαγνητοφωνημένο στην αρχή της κλήσης κείμενο σαν το παρακάτω: "Σας ενημερώνουμε ότι για την ασφάλειά σας/για την ασφάλεια των συναλλαγών σας/whatever η κλήση σας καταγράφεται/μαγνητοφωνείται". Εφ'όσον ακούς κάτι παρόμοιο και δεν τερματίζεις την κλήση ή δεν αναφέρεις στον υπάλληλο "Λυπάμαι, δεν συμφωνώ με την καταγραφή της κλήσης μου", νοείται συναίνεσή σου στην καταγραφή. Τώρα, όπως γράφεις, θα μπορούσες κι εσύ, πριν αρχίσετε τη συνομιλία με τον υπάλληλο, να αναφέρεις "Σας ενημερώνω ότι για την ασφάλειά μου και την ασφάλεια της συναλλαγής μου, καταγράφω την παρούσα κλήση." Εφ' όσον ο υπάλληλος δεν προβάλει αντίρρηση, είσαι νόμιμος.
disqualified Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Έχουν υποχρέωση να πάρουν το τηλέφωνο πίσω και να σου επιστρέψουν τα χρήματα σου χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις και διαδικασίες. Το έχω κάνει με προιόν που δεν είχε κανένα πρόβλημα μόνο και μόνο επειδή το μετάνιωσα. Πόσο μάλλον όταν αυτό που παρέλαβες δεν είναι αυτό που αγόρασες
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Καλημέρα σε όλους, Κατ' αρχήν ευχαριστώ όλους όσους συμμετέχουν στην συζήτηση. Και επειδή θα αρχίσουμε το "δηλαδή και τί..." να τα ξαναπώ (τί τώρα, τί ένα post μετά) 1. Δίκιο έχεις. Οφείλουν να σου δώσουν πίσω τα λεφτά σου και τέλος. Ούτε πιστωτικά ούτε τίποτα. 2. Ο επαγγελματίας ο σωστός οφείλει να είναι ευγενικός και τυπικός. Απαράδεκτη η ειρωνεία. 3. Έχουν βρεί και τα κάνουν. Πρέπει να τους τα τρίξουμε. Αλλά και εσύ ρε κολλήτε... Πωωω φασαρία για ψήλου πήδημα... Απάτη, κοροιδία, άλλο τηλέφωνο. Εκεί το έχασες το παιχνίδι μου φαίνεται... Το θέμα δεν είναι το μενού, είναι η συμπεριφορά του εν λόγω υπευθύνου, αφού έχω δουλέψει σε ηλεκτρονικό κατάστημα και γνωρίζω πως γίνονται οι παραγγελίες σε προμηθευτές nokia,sony κτλ. Το να με κοροϊδεύει ότι έτσι του το έστειλε η Sony και ότι δεν γνωρίζει από την αρχή της παραγγελίας τι θα του στείλουν, για μένα είναι πολύ ενοχλητικό. Δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη, είτε κάνει 100€ είτε 10€ το προϊόν. Αν αναφέρεσαι στο skroutz.gr, μου κάνει αλγεινή εντύπωση η "απορία" σου. Όπως έχει δικαίωμα ο πελάτης να γράψει το παράπονό του, έτσι έχει δικαίωμα (για να μην πω υποχρέωση) και ο εκάστοτε καταγγελόμενος να παραθέσει τη δική του άποψη επί του παραπόνου. Αλίμονο αν διαβάζαμε μόνο τη μία πλευρά... Είναι επίσης απορίας άξιον πώς έφτασες στη διαπίστωση ότι ο πελάτης είναι πάντα αντικειμενικός. Δηλαδή περιμένεις κάποιον αγοραστή να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος παραγγελία ή ότι έβρισε τον εκάστοτε πωλητή; Είναι απόλυτα φυσιολογικό η κάθε μεριά να υποστηρίζει την άποψή της. Η σοβαρότητα του κάθε καταστήματος κρίνεται (και) από την απάντηση που θα δώσει στα παράπονα των πελατών του. Αν πρόσεξες έβαλα στην παρένθεση "ή πρέπει να είναι". Το ζήτημα είναι απλό με τέτοιου τύπου συστήματα αξιολογήσεων. Το μόνο που μετράει είναι οι αρνητικές ψήφοι. Είτε είναι αμερόληπτες, που τονίζω πάλι θα έπρεπε να είναι, είτε όχι. Από εκεί και πέρα το αν το κατάστημα παραδεχτεί το λάθος του είναι προφανές και πάρε σαν δείγμα 100 αρνητικές αξιολογήσεις. Για αυτό και μόνο, δεν γίνετε παράθεση άποψης αλλά μία άνευ ουσίας υποστήριξη των πράξεων του. Όπως επίσης αναφέρω δεν είναι άποψη η δική μου αξιολόγηση και καμία αρνητική δεν θα έπρεπε να είναι. Είναι επίσημη καταγγελία σε αρμόδια αρχή του κράτους(συν μία ανεξάρτητη) και μιλάω για γεγονότα που μπορώ να αποδείξω, καθώς έχω και φωτογραφίες και μάρτυρες. Θα συμφωνήσω μαζί σου πάντως ότι η σοβαρότητα ενός καταστήματος κρίνεται και από αυτό. Επεξεργασία: Ευχαριστώ και τον φίλο που μας αποσαφήνισε το θέμα της καταγραφής κλήσεων. Φιλικά Γιάννης.
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Έχει μείνει μάλλον στο 2007. Μάλιστα. Όταν παίρνω τηλέφωνο κάποια εταιρία, αναφέρει, ότι η κλήση ενδέχεται να ηχογραφηθεί ή αναφέρει ότι η κλείσεις καταγράφονται. Δεν θα έπρεπε να ρωτάει πρώτα? Για παράδειγμα αν συμφωνείτε πιέστε 1 αν όχι 2, κλπ? Θεωρείται ρητή συναίνεση επειδή συνεχίζω να μιλάω χωρίς να κλείσω το τηλέφωνο? Αν την ώρα που μιλάω με τον υπάλληλο του πω ότι τη κλήση την καταγράφω και αυτός συνεχίσει είμαι νόμιμος. Συγγνώμη για το Offtopic, αλλά πιστεύω ότι οι νόμοι πρέπει να αφορούν τόσο τους ιδιώτες, όσο και τις εταιρίες. Συγκεκριμένα με την Forthnet μου είχαν πει χαρακτηριστικά, "Αν δεν δέχεστε την καταγραφή πρέπει να περάσετε από τα γραφεία μας ή να μεταβείτε στο πλησιέστερο κατάστημα μας". Το αστείο είναι ότι ήταν τεχνικής φύσης το πρόβλημα, φαντάσου να πηγαινοέρχεσαι για να φτιάξεις μια δυο πόρτες. Γελοία πράγματα.
Moderators matrixxx Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δεν εχω καταλαβει γιατι ασχολειστε με ηχογραφησεις συνομιλιας, σχολια στο skroutz, απαντησεις καταστηματων κλπ αφου ειναι νομιμο δικαιωμα η υπαναχωρηση του αγοραστη ακομα και χωρις λογο! Αν θες να το επιστρεψεις το επιστρεφεις και παιρνεις τα χρηματα σου πισω, ολα τα αλλα ειναι να'χουμε να ασχολουμαστε και ακρη να μη βγαζουμε. "Ασφαλώς και μετά την απομάκρυνση εκτός ταμείου έχετε το δικαίωμα να αναγνωρισθεί το τυχόν λάθος, είτε είναι δικό σας είτε του πωλητή. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δηλαδή, είναι απολύτως κατοχυρωμένο για οποιοδήποτε είδος, όπως ρούχα, εισιτήρια, συνδρομές κ.λπ. Αν αρνούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματά σας, επικοινωνήστε με το 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) ή με καταναλωτική οργάνωση. Με ένα τηλεφώνημά τους θα γίνει ο «φιλικός διακανονισμός» όπως λέγεται και η υπόθεσή σας θα λήξει. " http://www.lavriaki....atanalwtes.html Συνήγορος του Καταναλωτή Ενηµέρωση του καταναλωτή για τις εξ αποστάσεως συµβάσεις πρόσβασης σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού εµπορίου http://www.google.gr...UEgnTM709gLbaAg Ο σχετικος νομος: Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου 3587/2007 και του Νόμου 2251/1994 http://www.efpolis.g...c=fileinfo&id=8 Αποσπασμα απο τον παραπανω νομο: (Το εχω τονισει απο χθες. "Αναιτιως") "10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτήςέχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14)ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφονταςτο αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής."
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δεν εχω καταλαβει γιατι ασχολειστε με ηχογραφησεις συνομιλιας, σχολια στο skroutz, απαντησεις καταστηματων κλπ αφου ειναι νομιμο δικαιωμα η υπαναχωρηση του αγοραστη ακομα και χωρις λογο! Αν θες να το επιστρεψεις το επιστρεφεις και παιρνεις τα χρηματα σου πισω, ολα τα αλλα ειναι να'χουμε να ασχολουμαστε και ακρη να μη βγαζουμε. "Ασφαλώς και μετά την απομάκρυνση εκτός ταμείου έχετε το δικαίωμα να αναγνωρισθεί το τυχόν λάθος, είτε είναι δικό σας είτε του πωλητή. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δηλαδή, είναι απολύτως κατοχυρωμένο για οποιοδήποτε είδος, όπως ρούχα, εισιτήρια, συνδρομές κ.λπ. Αν αρνούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματά σας, επικοινωνήστε με το 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) ή με καταναλωτική οργάνωση. Με ένα τηλεφώνημά τους θα γίνει ο «φιλικός διακανονισμός» όπως λέγεται και η υπόθεσή σας θα λήξει. " http://www.lavriaki....atanalwtes.html Συνήγορος του Καταναλωτή Ενηµέρωση του καταναλωτή για τις εξ αποστάσεως συµβάσεις πρόσβασης σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού εµπορίου http://www.google.gr...UEgnTM709gLbaAg Ο σχετικος νομος: Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο των διατάξεων του Νόμου 3587/2007 και του Νόμου 2251/1994 http://www.efpolis.g...c=fileinfo&id=8 Αποσπασμα απο τον παραπανω νομο: (Το εχω τονισει απο χθες. "Αναιτιως") "10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτήςέχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14)ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφονταςτο αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής." Δίκιο έχεις. Καλά κάνεις και τα αναφέρεις και καλό θα ήταν να γίνει sticky κάποιο παρόμοιο thread, ώστε να γνωρίζουμε τα καταναλωτικά μας δικαιώματα. Όλα τα άλλα είναι απλή συζήτηση θα έλεγα εγώ.
tarantules Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Πριν μερικά χρόνια είχα παραγγείλει από play247 μια θήκη από ανοδιωμένο αλουμίνιο για το PDA μου καθώς και ζελατίνες προστατευτικές για την οθόνη του. Δεν θυμάμαι ακριβείς λεπτομέρειες της παραγγελίας μου αλλά από δικό τους λάθος είχαν ξεχάσει να χρεώσουν τις ζελατίνες. Εγώ δεν το είχα παρατηρήσει και το θυμήθηκαν μετά από ένα διάστημα περίπου 1 μηνός και με πήραν τηλέφωνο να τους καταθέσω τα χρήματα.Στην αρχή είχα αντίρρηση γιατί είχε περάσει καιρός και δεν μου είπαν στο τηλέφωνο οτι από δικό τους λάθος δεν με χρέωσαν, ώσπου βρήκα την απόδειξη της παραγγελίας και όντως δεν είχε χρεωθεί η ζελατίνα. Δεν έδωσα συνέχεια και την επομένη τους κατέθεσα τα χρήματα αλλά από τότε δεν με ξαναείδαν από πελάτη τους. Όχι για τα χρήματα που ζήτησαν αλλά για τη γυφτιά τους να ζητήσουν μετά από τόσο καιρό τα χρήματα και μάλιστα μετά από δικό τους λάθος και όχι δικό μου. Αυτό δείχνει έλλειψη σεβασμού στον πελάτη και έλλειψη υπευθυνότητας να αναλάβουν την ευθύνη. Κάλιστα από μεριά μου μπορούσα να τους πω : μετά την αποχώρηση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.Αλλά δεν το έκανα. Μπορεί να ήταν ατυχές συμβάν αλλά όσο νάναι μέτρησε στα μείον.Ειδικά όταν άλλες εταιρίες σκίζονται κυριολεκτικά για τον πελάτη τους.Η μόνη που έχω παραδεχτεί είναι η Logitech.Απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ το after sale service της.Σεμινάρια έπρεπε να παραδίδει η εταιρία. Πάντως τώρα που ο Έλληνας καταναλωτής τις ψάχνει πολύ περισσότερο τις αγορές του ΚΑΙ λόγω οικονομικής κρίσης και λόγω ευκολίας oline αγοράς μέσω internet και λόγω απαίτησης για σωστό after sale service , θα σφίξουν πολλοί κώλοι Ελλήνων καταστηματαρχών που δεν δίνουν βάση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών σε σχέση με τους συναδέλφους τους του εξωτερικού που το έχουν αναγάγει πλέον σε επιστήμη... Ανοίχτε τα ματάκια σας λοιπόν εσείς οι επιχειρηματίες γιατί προβλέπετε χλωμό το μέλλον σας... Μόνο οι σωστοί θα επιβιώσουν...
Mourloz Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Αυτός είναι και ο στόχος της καταγγελίας. Ουσιαστικά λέει στον καταστηματάρχη: Μεγάλε, υπάρχουν κανόνες, δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Off-Topic: Μου θυμίζει μια φορά που είχα κλείσει ένα 5x5 και τελικά δεν μαζευτήκαμε να παίξουμε, οπότε επικοινωνώ με τον υπεύθυνο και του λέω ότι δεν μαζευτήκαμε. Εξοργισμένος μου λέει να έρθεις να με πληρώσεις, δεν με ενδιαφέρει κτλ. Δεν ξαναπατήσαμε ποτέ στα γήπεδα του.
disqualified Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Off-Topic: Μου θυμίζει μια φορά που είχα κλείσει ένα 5x5 και τελικά δεν μαζευτήκαμε να παίξουμε, οπότε επικοινωνώ με τον υπεύθυνο και του λέω ότι δεν μαζευτήκαμε. Εξοργισμένος μου λέει να έρθεις να με πληρώσεις, δεν με ενδιαφέρει κτλ. Δεν ξαναπατήσαμε ποτέ στα γήπεδα του. αν τον πηρες λιγο πριν πας και δεν τον ενημερωσες εγκαιρα ωστε να μπορει να το κλεισει σε αλλους και τελικα εμεινε κενο το γηπεδο νομιζω οτι ειχε και καποιο δικιο. Δεν ξερω ομως τι συνηθιζεται σε αυτες τις περιπτωσεις
nos1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/play247_06.html Πρόκειται για την ίδια περίπτωση;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.