Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Play247


Mourloz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην κοινότητα,

 

Αν και δεν είμαι ιδιαιτέρως ενεργό μέλος, θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου με το εν λόγω κατάστημα.

 

Αφορά το κατάστημα της Αθήνας! Σας παραθέτω την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του καταναλωτή.

Την Τρίτη 16 Νοεμβρίου προέβηκα σε τηλεφωνική παραγγελία ενός «Sony Ericsson Elm J10i2 Metal Black Vofafone» με κωδικό 18300, ο υπεύθυνος τηλεφωνικών παραγγελιών με ενημέρωσε ότι θα το παραγγείλουν και μόλις έρθει στο κατάστημα θα με ενημερώσου. Όπως και έγινε, έτσι την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, αφού είχα ενημερωθεί από την προηγούμενη ότι έχει φτάσει στο κατάστημα, πήγα και το παρέλαβα από το κατάστημα. Μετά από 3 περίπου ώρες, όταν και έφτασα σπίτι μου άνοιξα την συσκευασία για να βάλω την κάρτα μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως το κινητό είχε προεγκατεστημένo τo μενού της Wind αντί για αυτό της Vodafone. Μετά από επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του καταστήματος, του γνωστοποίησα την πρόθεση μου να επιστρέψω το κινητό καθώς δεν ήταν αυτό που είχα παραγγήλει. Ύστερα από αρκετή ώρα τεταμένης – ενίοτε - συζήτησης και μεγάλη αγένεια του υπευθύνου, ο οποίος ειρωνευόταν ασταμάτητα, αντί να προσπαθεί να με εξυπηρετήσει, αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα του για να προσπαθήσω να τον μεταπείσω και να του εξηγήσω το λάθος του ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Οι λέξεις ανένδοτος, ειρωνικός, αγενέστατος είναι λίγες για να περιγράψουν την συμπεριφορά του, αφού σύμφωνα με την άποψη του το τηλέφωνο ήταν άκρως λειτουργικό και δεν μπορούσε να επιστραφεί. Μετά από κάθε άρνηση να παραδεχθεί το λάθος του αποφάσισα να κινηθώ νομικώς. Όχι γιατί δεν κάνει την δουλειά του το κινητό, αλλά γιατί η απάτη και η αλαζονεία είναι χαρακτηριστικά που δεν αρμόζουν σε επαγγελματίες.

Απλώς ντροπή.

 

Μόλις έχω νεώτερα από τους οργανισμούς που έχω κάνει την καταγγελία θα σας ενημερώσω.

 

Τέλος να πω ότι δεν φτάνει η καλύτερη τιμή για να ψωνίζουμε, καλό θα είναι να κάνουμε μια απλή διαδικτυακή έρευνα για να βλέπουμε και τι παίζεται σε κάθε κατάστημα. Αν το είχα κάνει δεν θα με ταλαιπωρούσαν άνευ λόγου και αιτίας αυτή την στιγμή.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και μετα σου λέει οτι στην Αμερική μεσα σε λίγες ημέρες εαν δε σου κάνει κάτι, - ετσι απλα, χωρις λογο,- μπορεις να το γυρισεις πισω και να παρεις τα χρηματα σου, αρκει να ειναι χωρις χτυπηματα κτλ...

 

.....

Δημοσ.

Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως το κινητό είχε προεγκατεστημένo τo μενού της Wind αντί για αυτό της Vodafone.

 

Το πρόβλημα πού είναι;

 

 

Ήθελες συγκεκριμένα να είναι της Vodafone το μενού γιατί σε εξυπηρετούσε κάπου; Χρησιμοποιείς κάτι απο εκεί;

Δημοσ.

Το πρόβλημα πού είναι;

 

 

Ήθελες συγκεκριμένα να είναι της Vodafone το μενού γιατί σε εξυπηρετούσε κάπου; Χρησιμοποιείς κάτι απο εκεί;

 

Προφανώς και ήθελα της Vodafone και θα το χρησιμοποιούσα, αφού αυτό ήταν που είχα παραγγείλει. Ο κυριότερος λόγος που έγινε η καταγγελία είναι η συμπεριφορά του καταστήματος, που γνώριζε ότι το κινητό δεν είναι αυτό που ήθελα και προσπάθησε να με ξεγελάσει πουλώντας μου κάτι άλλο. Εν μέρει το κατάφερε.

Δημοσ.

Για αντιπαραβολή και για να καταλάβουμε τα έτη φωτός που έχουμε χάσει και στον τομέα του εμπορίου σε σχέση με το εξωτερικό.

 

Είχα αγοράσει μία 8800GTX πριν από 3 χρόνια. Δυστυχώς χάλασε(artifacts) και έπρεπε να την αλλάξω. Μετά από έλεγχο στο site της EVGA είδα ότι επειδή την είχα δηλώσει στον ιστότοπο τους είχα δεκαετή εγγύηση. Με συνοπτικές διαδικασίες μου ζήτησαν να την στείλω για RMA με δικά μου έξοδα. Μόλις την παρέλαβαν, την ίδια μέρα μου έστειλαν την αντικατάσταση. Μετά από 3 εργάσιμες έφτασε και προς μεγάλη μου έκπληξη μου είχαν στείλει την 280GTX(σαφώς ανώτερη). Την οποία δήλωσα και έχω άλλα 10 χρόνια εγγύηση.

 

Απλώς για να ξέρουμε που βαδίζουμε.

Δημοσ.

Μία καλή λύση είναι όταν κάνετε τηλεφωνικές παραγγελίες ή ακόμα όταν είστε στο κατάστημα να ηχογραφείτε την συνομιλία με τον υπάλληλο. Ναι, δεν αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο, αλλά είναι κάτι...

 

Ελπίζω φίλε μου να βγάλεις άκρη. Καλό κουράγιο.

 

@Mourloz

Το ίδιο και η Logitech.

Είναι μερικές εταιρίες που σέβονται πραγματικά τον πελάτη.

Δημοσ.

Μία καλή λύση είναι όταν κάνετε τηλεφωνικές παραγγελίες ή ακόμα όταν είστε στο κατάστημα να ηχογραφείτε την συνομιλία με τον υπάλληλο. Ναι, δεν αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο, αλλά είναι κάτι...

 

Ελπίζω φίλε μου να βγάλεις άκρη. Καλό κουράγιο.

 

@Mourloz

Το ίδιο και η Logitech.

Είναι μερικές εταιρίες που σέβονται πραγματικά τον πελάτη.

 

Σωστή πρόταση αλλά το θέμα είναι ότι απαγορεύεται για οποιονδήποτε λόγο η εγγραφή συνομιλίας χωρίς την έγκριση και έπειτα συγκατάθεση του συνομιλητή. Έχω τραβήξει τις απαραίτητες φωτογραφίες μην ανησυχείς.:)

 

Σε ευχαριστώ Snake(πολύ ωραίο avatar icon).

Δημοσ.

Απ' όσο γνωρίζω στο δικαστήριο δεν πιάνεται ως στοιχείο, αλλά αν έχεις δίκιο και σε συμπαθήσει ο δικαστής το λαμβάνει υπέρ σου. Ο paredwse θα μας απαντήσει πιο σίγουρα σ' αυτό.

 

Σε ευχαριστώ Snake(πολύ ωραίο avatar icon).

Ευχαριστώ...

Με Snake μεγαλώσαμε! :)

Δημοσ.

Απ' όσο γνωρίζω στο δικαστήριο δεν πιάνεται ως στοιχείο, αλλά αν έχεις δίκιο και σε συμπαθήσει ο δικαστής το λαμβάνει υπέρ σου. Ο paredwse θα μας απαντήσει πιο σίγουρα σ' αυτό.

 

 

Ευχαριστώ...

Με Snake μεγαλώσαμε! :)

 

Καλό θα ήταν να μας το διευκρινίσει κάποιος που έχει γνώση του αντίστοιχου δικαίου, γιατί εγώ το γνωρίζω από ερώτηση που έχω κάνει σε εταιρία που αν δεν δεχόσουν την ηχογράφηση απλώς δεν μπορούσες να επικοινωνήσεις μαζί τους.

 

Με Snake θα πεθάνουμε, αν ο Kojima αποφασίσει να συνεχίσει και αυτός. :)

  • Moderators
Δημοσ.

Και μετα σου λέει οτι στην Αμερική μεσα σε λίγες ημέρες εαν δε σου κάνει κάτι, - ετσι απλα, χωρις λογο,- μπορεις να το γυρισεις πισω και να παρεις τα χρηματα σου, αρκει να ειναι χωρις χτυπηματα κτλ...

 

.....

 

Και εδω ετσι ειναι.

Υπαρχει νομος! Και ειδικα για αγορες εξ αποστασης ειναι απολυτος 110%!

"Υπαρχει η δυνατοτητα υπαναχωρησης του αγοραστη απο την συμβαση αναιτιως" για 14ή30 μερες (δεν ειμαι σιγουρος για τον αριθμο). Που εσυ εχεις και λογο.

Τυπωσε το νομο πηγαινε στο μαγαζι και αν αρχισουν τα "μου-σου-του" καλεσε και την αστυνομια να καταγραψει το περιστατικο ωστε να εχεις δελτιο συμβαντος.

Δημοσ.

Πάντως, μια ματιά που έριξα στο skroutz.gr για το συγκεκριμένο κατάστημα, διαπίστωσα πως γενικά είναι αξιόπιστο. Είδα ότι έχεις γράψει κι εκεί το παράπονο σου και ότι δέχτηκες απάντηση. Αυτό που έχω να σου πω εγώ, είναι πως πάντα τυχαίνει κάποιος μ@#$#@ς στην Ελλάδα, ακόμη και στα καλύτερα καταστήματα και δυστυχώς εσύ έπεσες πάνω του.

Δημοσ.

Πάντως, μια ματιά που έριξα στο skroutz.gr για το συγκεκριμένο κατάστημα, διαπίστωσα πως γενικά είναι αξιόπιστο. Είδα ότι έχεις γράψει κι εκεί το παράπονο σου και ότι δέχτηκες απάντηση. Αυτό που έχω να σου πω εγώ, είναι πως πάντα τυχαίνει κάποιος μ@#$#@ς στην Ελλάδα, ακόμη και στα καλύτερα καταστήματα και δυστυχώς εσύ έπεσες πάνω του.

 

Κοίτα δεν είναι παράπονο, είναι γεγονός. Επίσης την απάντηση την διάβασες και μπορείς να κρίνεις και μόνος σου. Δεν έτυχε να είναι κάποιος ο κύριος που με εξυπηρέτησε, είναι ο υπεύθυνος του καταστήματος. Άρα καταλαβαίνεις γιατί κατάστημα μιλάμε. Τέλος πάντων, τα γεγονότα μιλάνε και η αλήθεια θα λάμψει.:)

 

ΥΓ: Όπως ρώτησα και το συγκεκριμένο ιστότοπο, αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το λόγο που υπάρχει η διαδικασία απάντησης του καταστήματος. Ο πελάτης είναι πάντα (ή θα έπρεπε να είναι) αντικειμενικός και αμερόληπτος. Το κατάστημα είναι πάντα υπέρ εαυτού.

Δημοσ.

το να ηχογραφησεις δεν πιανεται ως πειστηριο (εκτος αν ειναι κατι για κακουργημα , νομιζω και αν) , επισης νομιζω κιολας οτι ο αλλος μπορει να το χρησιμοποιησει και ως επιχειρημα/πειστηριο κλπ και ισως να σου κανει μηνυση δεν ειμαι σιγουρος,δλδ να γυρισει σε σενα..

 

εχει γινει πολυς ντορος για το οτι αγοραζουμε απο αποσταση μπορεις να το επιστρεψεις οπως το πηρες αρκει να ειναι σχετικα αρτια η συσκευασια , αρα λογικα το επιστρεφεις αν θες και χωρις λογο που λεει ο λογος και παιρνεις τα λεφτα..

 

το play247 ειναι γενικα πολυ καλο μαγαζι και δυνατο στην αγορα , ισως ετυχε..

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

 

ΥΓ: Όπως ρώτησα και το συγκεκριμένο ιστότοπο, αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το λόγο που υπάρχει η διαδικασία απάντησης του καταστήματος. Ο πελάτης είναι πάντα (ή θα έπρεπε να είναι) αντικειμενικός και αμερόληπτος. Το κατάστημα είναι πάντα υπέρ εαυτού.

Αν αναφέρεσαι στο skroutz.gr, μου κάνει αλγεινή εντύπωση η "απορία" σου. Όπως έχει δικαίωμα ο πελάτης να γράψει το παράπονό του, έτσι έχει δικαίωμα (για να μην πω υποχρέωση) και ο εκάστοτε καταγγελόμενος να παραθέσει τη δική του άποψη επί του παραπόνου. Αλίμονο αν διαβάζαμε μόνο τη μία πλευρά...

 

Είναι επίσης απορίας άξιον πώς έφτασες στη διαπίστωση ότι ο πελάτης είναι πάντα αντικειμενικός. Δηλαδή περιμένεις κάποιον αγοραστή να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος παραγγελία ή ότι έβρισε τον εκάστοτε πωλητή; Είναι απόλυτα φυσιολογικό η κάθε μεριά να υποστηρίζει την άποψή της. Η σοβαρότητα του κάθε καταστήματος κρίνεται (και) από την απάντηση που θα δώσει στα παράπονα των πελατών του.

 

Όσο για τη μαγνητοφώνηση της συνομιλίας, από μόνη της η μαγνητοφώνηση χωρίς τη συναίνεση όλων των μερών είναι ποινικό αδίκημα. Και δεν αποτελεί σε καμία (πλέον) περίπτωση αποδεικτικό στοιχείο.

Δημοσ.

Αφού διαπίστωσες πως το προϊόν δε σου κάνει μόλις τρεις ημέρες μετά, είχες το δικαίωμα να το επιστρέψεις και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Πόσο μάλλον όταν το προϊόν που πήρες στα χέρια σου δεν ήταν αυτό που παρήγγειλες!

 

Ντροπή για το play247... και έχω ψωνίσει ακριβά πράγματα από κει :angry:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...