Προς το περιεχόμενο

Τι υποχρεώνει ο νόμος το κατάστημα όταν μια κάρτα κάει;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παίδες, σοβαρευτείτε ορισμένοι ε.

 

 

Μπράβο παλικάρι μου, έτσι θέλουν, ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ. Η κατρακύλα αυτής της χώρας δεν έχει τελειωμό. Υπάρχουν πολλά αντίστοιχα παραδείγματα, και απο μένα και από άλλους εδώ μέσα που πήραν αυτό που δικαιούταν εν τέλει.

 

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!

Δημοσ.

Τώρα είδα το νήμα, και πραγματικά μπράβο για την επιμονή σου!

 

Κι εγώ είχα ένα θέμα παλιότερα με έναν HDD στο πλαίσιο αλλά μετά από 2-3 μέρες και 3-4 τηλέφωνα, συμφώνησε να μου τον αλλάξει με καινούριο!

Αλλά δεν είχε χτυπήσει η κρίση τόσο!

 

Εσένα σε είχαν εντός έδρας και έφαγαν και 5. Μωρέ μπράβο!

Δημοσ.

@ektelestes... καλά τα λές..

αλλα αυτο το "μην αφηνετε...." έτσι όπως το χεις γράψει με μεγάλα μεγάλα και με κόκκινα.. στο λογικό μυαλό φαίνεται όπως το χεις αλλα στο υποσυνείδητο περνάει ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που θες...

Δημοσ.

...... και μου κάνει - "να η 5770 έχει 1200 ενώ η 4890 850,που βλέπεις ότι είναι καλύτερη;;"................

 

 

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

κι επειδη η 5440 εχει μεγαλυτερο αριθμο ονοματος απ την 4890 ειναι καλυτερη :lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

κι επειδη η 5440 εχει μεγαλυτερο αριθμο ονοματος απ την 4890 ειναι καλυτερη :lol: :lol: :lol:

 

 

Tο άσχημο ήταν ότι σε αυτήν την φάση συμφωνούσαν και οι τεχνικοί ...

 

Αυτό κατ' εμε είναι και λόγος για να τους φωνάξεις.. και αναιρεί αυτό που λέμε συνέχεια ότι εκείνοι δεν φταίνε σε τίποτα κλπ...

 

Και ας έχουν εντολές-εγώ σε εκείνη την φάση ήθελα να τους βρίσω..

Δημοσ.

Εντάξει αυτοί (τεχνικοί κλπ)κοιτάνε να μη χάσουν τη δουλειά τους ωστόσο έχω πέσει κι εγώ σε περίπτωση προκλητικής συμπεριφοράς

όπου σαν να χαιρότανε έκανε ο τύπος με τις π@π@ριές που μου έλεγε. Πάντως το νόμο τον ξέρουν μια χαρά και για

αυτό άλλωστε όποιος επιμένει δικαιώνεται. Τη διαδικασία αυτή την κάνουνε μπας και δεν γνωρίζεις ή μήπως κουραστείς

και δεχτείς αυτό που σου προτείνουνε- πολύς κόσμος τσιμπάει και γι αυτό άλλωστε συνεχίζεται το παραμύθι. Προσωπικά μου έχει τύχει

πολλές φορές και μπορώ να πω ότι το συνήθισα πια και απλά ξέρω ότι θα χάσω κάποιες ώρες σε τηλεφωνήματα (μιας και δε ζω κοντά σε κάποιο κατάστημα)

αλλά στο τέλος θα γίνει η δουλειά.

Δημοσ.

¨Ενας συνάδελφος χρησιμοποιώντας τους παραπάνω νόμους και ύστερα απο 3ήμερη σκληρή μάχη με το multirama, κατάφερε την αντικάτάσταση μιας 8800gt με 5850 ενώ αρχικά του δίνανε gts250 ή πίστωτικό 60€.Επίσης , ένας τεχνικός κόντεψε να τον λιντσάρει την ώρα που τον είδε με την 5850 στο χέρι και μάλιστα τον αποκάλεσε και "λαμόγιο" :lol:.

 

Εδώ και κανένα 2μηνο ,η 2η dvi της κάρτας μου έχει παραδώσει πνεύμα και πλησιάζει επικίνδυνα το πέρας της εγγύησης.Με αυτά που ακούω και διαβάζω , έχω αρχίσει και χαίρομαι διότι κατα τα γραφόμενα σας επειδή τα έφτυσε το dvi ,βάσει νόμου δικαιούμε πίστωση 450€ διότι δεν παίζει να έχει άλλη ίδια κάρτα. Εγώ ήξερα πως αν σου δώσουν άλλη κάρτα ίδιων ή καλύτερων προδιαγραφών είναι καλλύμένοι και δεν έχεις δικαίωμα επιλογής. Μάλλον θα γινει μαχη...

 

Να δεις που στο τέλος όλα θα στέλνονται έξω για service...

Δημοσ.

Φίλε μου πιστωτικό σε αυτήν την τιμή δεν παίρνεις και ο θεός να κατέβει :P

Για ποια καρτούλα μιλάμε ;

 

Όσο για τον φίλο σου .. 8800gt->gts250(9800gtx+) ήταν καλυμμένα τα παιδιά και με το παραπάνω..τώρα πως πήρε 5850 ένας θεός ξέρει! :blink:

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν δεν είναι ακριβώς το ίδιο προϊόν άμα θες δέχεσαι την αντικατάσταση ακόμα και αν είναι καλύτερη...

Δημοσ.

αν δεν είναι ακριβώς το ίδιο προϊόν άμα θες δέχεσαι την αντικατάσταση ακόμα και αν είναι καλύτερη...

Αν το λες σε μένα,το ξέρω και με το παραπάνω! :D

Δημοσ.

Φίλε μου πιστωτικό σε αυτήν την τιμή δεν παίρνεις και ο θεός να κατέβει :P

Για ποια καρτούλα μιλάμε ;

 

look sig --->4870x2

 

Κοίτα, πιστωτικά και μαμακίες τόσο καιρό δεν τα σκεφτόμουν ,και δεν πήγα για rma επειδή βαριέμαι το μπάνε-βγάλε άσε που η κάρτα με καλύπτει ακόμα καθώς δεν παίζω και πολύ πια.Το θέμα όμως είναι πως βάσει όλων αυτων που γράφονται εδώ , εγώ κανονικά θα μπορώ μετά το rma να δώσω ένα 50αρικο και να φύγω με μια 580gtx.Δεν λέω πως αυτό είναι σωστό αλλά ο νόμος μου δίνει την δύναμη να το αξιώνω.Εννοείται βέβαια πως στην πραγματικότητα κρατάω "μικρότερο καλάθι". ¨

 

 

Όσο για τον φίλο σου .. 8800gt->gts250(9800gtx+) ήταν καλυμμένα τα παιδιά και με το παραπάνω..τώρα πως πήρε 5850 ένας θεός ξέρει! :blink:

Μα το ίδιο αυτό thread κατέρριψε την λογική του "καλύματος" ,γιατί απορείς?

Δημοσ.

Άμα χρειάζεσαι τόση πολλή σπατάλη ενέργειας απλώς για να βρεις το δίκιο σου -και μάλιστα γνωρίζοντας όλους τους νόμους που το υπαγορεύουν- μάλλον έχεις πολύ σοβαρό πρόβλημα στην έκφραση. Δεν εξηγείται διαφορετικά, όσες φορές μου έχουν τύχει παρόμοιες φάσεις φοράω το αυστηρό μου ύφος, τους λέω ορθά-κοφτά τι ζητάω (και που στηρίζομαι αν χρειαστεί) και τέλος. Φυσικά μιλάω απευθείας από υπεύθυνο και πάνω, δεν κάθομαι να ασχολούμαι με τον κάθε ανεύθυνο υπάλληλο. Υποψιάζομαι ότι το αρχικό σου ύφος ήταν λίγο παρακαλετό ενώ στην ουσία θέλει να είσαι σκληρός και αδιαπραγμάτευτος.

Δημοσ.

Κοίτα, πιστωτικά και μαμακίες τόσο καιρό δεν τα σκεφτόμουν ,και δεν πήγα για rma επειδή βαριέμαι το μπάνε-βγάλε άσε που η κάρτα με καλύπτει ακόμα καθώς δεν παίζω και πολύ πια.Το θέμα όμως είναι πως βάσει όλων αυτων που γράφονται εδώ , εγώ κανονικά θα μπορώ μετά το rma να δώσω ένα 50αρικο και να φύγω με μια 580gtx.Δεν λέω πως αυτό είναι σωστό αλλά ο νόμος μου δίνει την δύναμη να το αξιώνω.Εννοείται βέβαια πως στην πραγματικότητα κρατάω "μικρότερο καλάθι".

Το θέμα ότι οι αντιπροσωπείες κτλ έχουν μια υποχρέωση να έχουν κάποιο απόθεμα σε ανταλλακτικά/κομμάτια για να καλύψουν επιδιορθώσεις/αντικαταστάσεις για το διάστημα εγγύησης κάποιου προϊόντος. Μάλιστα γνωρίζω πως εταιρίες, δίνουν ανά κάποιο αριθμό κομματιών, κάποια έξτρα "δωρεάν" (π.χ. στα 10 δίνουν ένα) για αυτό ακριβώς τον λόγο.

 

Τώρα γιατί αυτό δεν γίνεται, είναι προφανές. Μια χαρά σωστό είναι γιατί υποτίθεται ο νόμος έρχεται να σε προστατέψει. Η υποχρέωση του κάθε αντιπροσώπου είναι να στο επιδιορθώσει και αν είναι αδύνατο να στο αντικαταστήσει με νέο. Αν δεν έχει φροντίσει για κάτι τέτοιο, σου λέει δώσε ή χρήματα ή νεότερο μοντέλο που σίγουρα θα έχεις.

 

Η εγγύηση δεν είναι έξτρα από το προϊών, πάει πακέτο με την τιμή του.

Δημοσ.

αν δεν είναι ακριβώς το ίδιο προϊόν άμα θες δέχεσαι την αντικατάσταση ακόμα και αν είναι καλύτερη...

Απόλυτα λογικό.

Εγώ μπορεί να έχω CF με ASUS 5870. Δεν θέλω άλλης εταιρίας γιατί έχω κόλλημα να είναι ίδιο χρώμα και ακριβώς ίδια κάρτα, πως θα το κάνουμε?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...