Προς το περιεχόμενο

Τι υποχρεώνει ο νόμος το κατάστημα όταν μια κάρτα κάει;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επιστρέφει το τίμημα ΜΕ τόκο!δεν ξέρω πόσο τόκο ακριβώς κ γιατί!το γιατί το φαντάζομαι αλλά το τι φαντάζομαι εγώ δεν έχει θέση εδώ αφού θέλουμε facts!

τι εννοείς είχαν δίκιο?σε τι είχαν δίκιο?

 

το "με τόκο" το πήρα ως χαμηλότερη τιμή στο πιστωτικό :P

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αναφέρει τα 81,33 ευρώ του πιστωτικού που μου έδιναν ... που ως δια μαγείας αυξήθηκε κατά 20 ευρώ από την προηγούμενη φορά που πήγα εκεί :D

Μάλισταααααααα......

 

Μια συμβουλή από μένα, μην πετάξεις πότε τα χαρτιά που έχεις για την 4890, απόδειξη αγοράς, επιστροφής, ανταλλαγής... Γιατί φτου φτου φτου, αμμμμ, αμμμμ, οοοοουουουμμμμ, πάθει κάτι η καρτούλα σε βλέπω να μένεις με 81,33 ευρώ μετρητά στο χέρι...

 

Αν μη τι άλλο να έχεις κανά αποδεικτικό να το κυνηγήσεις.

 

Υ.Γ. Μόλις τώρα είδα και την ηλικία σου, εύγε ξανά ;)

Δημοσ.

...το καλό που σου θέλω, να σπουδάζεις Φιλολογία, Ιστορία, κτλ :ρ

 

Μαθητάκι είμαι ορέ .. :P

 

 

Μάλισταααααααα......

 

Μια συμβουλή από μένα, μην πετάξεις πότε τα χαρτιά που έχεις για την 4890, απόδειξη αγοράς, επιστροφής, ανταλλαγής... Γιατί φτου φτου φτου, αμμμμ, αμμμμ, οοοοουουουμμμμ, πάθει κάτι η καρτούλα σε βλέπω να μένεις με 81,33 ευρώ μετρητά στο χέρι...

 

Αν μη τι άλλο να έχεις κανά αποδεικτικό να το κυνηγήσεις.

 

Υ.Γ. Μόλις τώρα είδα και την ηλικία σου, εύγε ξανά ;)

 

 

Όχι εντάξει τα χαρτάκια εννοείται ότι δεν τα πειράζω..

 

Ναι μάλλον λόγω της ηλικίας τράβηξα ότι τράβηξα :D

 

Καλά θα τους τραβούσα όσο δεν πάει .. γούσταρα τρελά να τους βλέπω να αγχώνονται :D

Δημοσ.

heatspreader έλεος! Ο νόμος δεν έχει καμία σημασία μόνο αν δεν είσαι σε θέση να τον χρησιμοποιήσεις.

Πάντως αν τυπώσεις κανα ωραίο φυλλαδιάκι με το σκηνικό πάω και γω και τα μοιράζω. Και όχι τσαποτσοδουλειές.. θέλω χαρτί γραφής τουλάχιστον αλλιώς δε θα το διαβάσουν.

 

υγ. Μην την λες σε κάποιον μόνο για να του την πείς, χωρίς να υπάρχει βάση. (βλ. σχόλιο για συντακτικό του λιοπυρ) Γυρνάει εναντίον σου.

 

Μπράβο απ2ντέιτ! Super τα goal (ειδικά αυτό με την assist) xxaxa

Δημοσ.

Μα κάθεστε και επικαλείστε νόμους άρθρα και ένα σωρό πράγματα και απέναντί σας έχετε έναν κολοσσό!

Δεν είπα να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά στη λογική και στη πράξη τα πράγματα είναι αλλιώς. Ακόμα και ο φίλος που βρήκε άκρη δεν βρήκε λόγω νόμου, λόγω καλής θέλησης υπαλλήλου.

Αν κάποιος έχει τα λεφτά και πληρώνει δικηγόρο με τον μήνα, ναι μπορεί να κάνει αρκετά, τώρα ένας απλός ανθρωπάκος να τα βάλει μαζί τους δεν γίνεται.

Δημοσ.

Ναι αλλά ο υπάλληλος ήξερε το σωστό ... με έβλεπε που πάλευα επί μια ώρα με 4 τεχνικούς και τον υπεύθυνο του καταστήματος και αποφάσισε να επέμβει.. απλά θέλουν αρκετή πίεση και άγριο σπάσιμο νεύρων.. όπως και μεγάλη - τέλεια προετοιμασία ... εγώ πήγα κατά 80% σίγουρος και δυστυχώς δεν μπόρεσα να τους την σπάσω και παραπάνω.

 

Και βάζω και στοίχημα ότι στο τέλος,αν έλεγα στον 1ο τεχνικό(ο οποίος μου έλεγε ότι δεν ισχύει ότι μπορώ να διαλέξω ανάμεσα σε κάρτα ή πιστωτικό)"φιλαράκι,σου έχω αφήσει και ανοιχτό το tab με το άρθρο 540 του αστικού κώδικα για να το μάθεις.." θα έβγαινε και θα με πλάκωνε :D

Αφού όταν του τα λεγα δάγκωνε τα δόντια του ο τυπάς και κοιτούσε το ταβάνι...

Δημοσ.

 Ρ εσυ Χητσπρέντερ (άντε χατιρικώς αυτή τη φορά), καταλαβαίνεις τη διαφορά του να λες σε κάποιον "πάλαιψέ το, αλλά ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ότι...", από το να του λες "...μην το κουράζεις ΤΖΑΜΠΑ"...; Έτσι για να μιλήσουμε χωρίς πάθη, αν είναι. 

Δημοσ.

@washcloud

Ναι, την ξέρω τη διαφορά. Γιατί?

 

@UpToDate_

Ήθελε ο καλός υπάλληλος και σε βοήθησε.

Ήσουν και εσύ σωστός και δεν μάσαγες και όλα καλά. Απλά.

Δημοσ.

ναι αλλα ας πούμε αν άκουγε τις συμβουλές κάποιων να "μην το κουράσει τσάμπα.. γιατί άκρη δε θα βγάλει.." δε θα ήταν όλα καλά. Απλά.

 

Το οτι ήξερε και το νόμο που χρειαζόταν για την περίσταση βοήθησε κομματάκι ακόμη.

Δημοσ.

ναι αλλα ας πούμε αν άκουγε τις συμβουλές κάποιων να "μην το κουράσει τσάμπα.. γιατί άκρη δε θα βγάλει.." δε θα ήταν όλα καλά. Απλά.Το οτι ήξερε και το νόμο που χρειαζόταν για την περίσταση βοήθησε κομματάκι ακόμη.

Ποτέ δεν είπα να μην γνωρίζουμε... Μάλιστα Post-άρα από TheLab.gr, ολόκληρη κουβέντα.

 

Απέχει πολύ όμως από το να ψάχνουμε άρθρα και να πηγαίνουμε εκτυπωμένα χαρτιά για να αλλάξουμε ένα προϊόν.

Καταρχήν ο κάθε υπάλληλος στο μαγαζί είναι υποχρεωμένος να ξέρει να διαβάζει τον νόμο? Με αυτά ασχολούνται δικηγόροι...

Αν δεν ήταν το παιδί που βοήθησε τι θα γινόταν δηλαδή? Θα τους έκανε μήνυση ο φίλος μας?

Γνωρίζω ότι το να γνωρίζουμε ότι δεν μπορεί να κάνει κάποιος κάτι αν μπλέξει με νόμους και τελικά θα αδικηθεί, προκαλεί εκνευρισμό.

Ο φίλος μας όμως αν πήγαινε με το γράμμα του νόμου θα τους το έλεγε 2-3 φορές και αμέσως θα έβαζε δικηγόρο και δεν θα χάλαγε την ζαχαρένια του.

 

Δεν ήταν θέλω να πω ο νόμος που έκανε κάτι, αλλά τα νεύρα και τα ^&* του φίλου!!!

 

Και για να το πάρουμε και λίγο αλλιώς. Το Πλαίσιο έχει τα καλύτερα RMA. Ακόμα και τώρα...

Αν ήταν στο e-shop???

Εκεί ούτε τον Άρειο Πάγο αν έχεις δεν καθαρίζεις... Αφήστε ρε παιδιά, λες και δεν τα ξέρετε κάνετε.

Να μου έλεγε ότι πήγε και έσπασε στο ξύλο τον υπάλληλο που τον κορόιδευε, καλύτερα θα το έπαιρνα και θα το καταλάβαινα...

 

Διότι είναι (τότε) απορίας άξιο που προτείνεις το 2ο

Διάβασα όλο το Topic, αλήθεια.

Που γράφω κάτι τέτοιο?Δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι δύσκολο να καταλάβει τα Post μου έγραψα λίγο πιο πίσω.

 

Σου καταστρέφεται το x προϊόν το οποίο το έχεις αγοράσει 100Ευρώ.Όπως είναι λογικό, μετά από κάποιο διάστημα, το x προϊόν έχει χάσει την αξία του και πωλείται για 60Ευρώ. Περνώντας ο καιρός πλέον δεν πωλείται, αλλά η τελευταία τιμή πώλησης ήταν 60Ευρώ.Εσύ λοιπόν πας στο Service και τους λες ότι καταστράφηκε.Αυτό που πρέπει να κάνουν, είναι να σου δώσουν πάλι το x προϊόν, το οποίο να λειτουργεί απροβλημάτιστα. Φυσικά η εγγύηση ξεκινάει πάλι από την αρχή, αφού μιλάμε για αντικατάσταση.Αν εσύ δεν θες πλέον το x προιόν, για τους δικούς σου λόγους, μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό, αλλά στην τελευταία τιμή πώλησης του (60Ευρώ), όχι όσο το αγόρασες. (Αυτό το λέω εμπειρικά).Αν το κατάστημα αδυνατεί για τους δικούς του λόγους να σου φέρει το x προϊόν, τότε σου δίνει πιστωτικό στην τιμή που το αγόρασες, δηλαδή 100Ευρώ.Τα πράγματα είναι απλά και λογικά.Θεωρώ ότι αν είσαι ευγενικός και σταθερός σε αυτό που λες δεν θα έχεις πρόβλημα. Δεν θέλει φωνές και πανικό, χρειάζεται να είσαι πολύ σοβαρός.

 

 

Όταν ανεβαίνει η τιμή τότε πάλι συμβαίνει το ίδιο, απλά είναι κερδισμένος ο πελάτης.Ζωντανό παράδειγμα είναι όταν η Rampage Formula σε κάποια φάση είχε ανεβάσει τη τιμή της. Γνωστός μου (από άλλο Forum, γράφει και εδώ, αλλά σπάνια), την έκαψε και πήρε πιστωτικό κάνοντας αναβάθμιση.Πριν 2 χρόνια περίπου τα πιστωτικά κόβονταν αέρα. Πάρα πολύ εύκολα, πλέον απ' ότι έχω καταλάβει γίνεται αντικατάσταση με παρόμοιο προϊόν.Όπως και να έχει ισχύουν αυτά στο ποστ #54.

Δημοσ.

Καλώς, δε συνεννοούμαστε.

 

 

 

 

...ένα τελευταίο μόνο, περί RMA : αίσθηση/γνώμη μου, είναι πως δεν είναι ότι το Πλαίσιο έχει καλύτερο RMA - αλλά καλύτερο σέρβις (...και πολύ χειρότερη πολιτική αντικατάστασης, και ακόμη χειρότερη πολιτική επιστροφής χρημάτων). 

 

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...