Προς το περιεχόμενο

Τι υποχρεώνει ο νόμος το κατάστημα όταν μια κάρτα κάει;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μην μιλάς μαζί τους... στείλε mail στα κεντρικά, θα σου βρούν την ίδια κάρτα. αλλιώς πήγαινε σε άλλο πλαίσιο, μπορεί να στην αλλάξουν με καμια 68ΧΧ

Πως μπορώ να την πάρω απο το service και να την πάω αλλού ;

Περιστερίου το πήγα ακριβώς επειδή τους είχα δει εξυπηρετικούς και σκέφτηκα ότι δεν θα περνούσα τέτοια πράγματα.. κρίμα ..

 

 

Σου βρήκαν ακριβώς την ίδια κάρτα; Τι εννοείς σου την αντικατέστησαν; Την αντικατέστησαν ξανά στο παρελθόν;Αν όχι και βέβαια δικαιούσαι τα χρήματα σου πίσω, ούτε καν πιστωτικό.Αν ναι, τότε σου εύχομαι να είναι όντως λειτουργική μην μπλέκεις σε νέες ιστορίες.Αν όλοι η διαδικασία τους πάρει περισσότερο από 15 ημέρες, δικαιούσαι και προσωρινή αντικατάσταση για να κάνεις την δουλεία σου...Αν επιμείνουν να στην αντικαταστήσουν με κάτι άλλο που ΔΕΝ θέλεις, τότε κάνε την καταγγελία και κοινοποίησε την και εννοείτε δεν δέχεσαι.Δυστυχώς δεν γνωρίζω το "εύλογος χρονικό διάστημα" ποιο είναι για την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση με ακριβώς το ίδιο, ποιο είναι. Οπόταν μπορούν να σε εμπαίζουν για αρκετό διάστημα. Δεν έχει σχέση με τις 15 μέρες πάντως που ανέφερα πιο πριν.Κουράγιο, γνωρίζω πολύ καλά τι πάει να πει "περιμένω και με κοροϊδεύουν, κανένα αποτέλεσμα"...Πολύ θα ήθελα να σου πω να "συμβιβαστείς" για να γλυτώσεις την ψυχική σου υγεία, αμ δε... θα τα βλέπουμε συνεχώς μπροστά μας...Προσωπικά συμβάντα:Τροφοδοτικό 100+ ευρώ, πήγε δυο φορές Αθήνα για βλάβη και επιστράφηκε "χωρίς κανένα πρόβλημα", παρόλο που ο "τοπικός" τεχνικός διαπίστωσε και σημείωσε την ιδιαίτερη βλάβη του. E-mail στην εταιρία, καμία απάντηση. Καταγγελία σε αρκετούς οργανισμούς με κοινοποίηση, την επόμενη μέρα τηλεφώνημα για αντικατάσταση με το νεότερο διαθέσιμο μοντέλο. Διάρκεια 1,5 μήνας.Κινητό τηλέφωνο ~170 ευρώ, πήγε δυο φορές Αθήνα, επιστράφηκε με αλλαγμένη πλακέτα και διαφορετικό πρόβλημα κάθε φορά. Αντιπροσωπεία στην Κύπρο "δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, το τηλέφωνο δεν προοριζόταν για την ευρωπαϊκή αγορά". Ξανά Ελλάδα, πάει Αθήνα για τρίτη φορά, επιστράφηκε ως και καλά διορθωμένο, το πρόβλημα εξακολουθούσε. Δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παρά τις πιέσεις μου με λόγια, ξανά Αθήνα για τέταρτη φορά και μόλις σήμερα επέστρεψε, φαινομενικά εντάξει! Περιμένω να δω. Διάρκεια 5 μήνες.Οθόνη 500 ευρώ, αν ψάξεις το φόρουμ θα βρεις την ιστορία. Επί 5 μήνες δέσμια στο service, μου πρότειναν πολλές φορές για αντικατάσταση με υποδεέστερη. Καταγγελία σε ΓΓΚ, απολύτως τίποτα. Χάθηκε - Βρέθηκε η οθόνη, ιδέα δεν είχαν τι έγινε με αυτή, μου επιστράφηκε, δούλεψε για 3 εβδομάδες και παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Μια μου την βγάζουν εκτός εγγύησης, μια πλέων θέλουν έξοδα μεταφοράς. Θα επικοινωνούσε κάποιος υπεύθυνος μαζί μου και καλά αφού θα διερευνούσε το ζήτημα μου... Απολύτως τίποτα και η ΓΓΚ απλά θέλει να γράψω συμπληρωματική καταγγελία... Διάρκεια μέχρι τώρα, 7 μήνες!!!!!!!!Πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει όλη αυτή η επιμονή...Απολογούμαι αν κούρασα!

 

 

4890 είχα -κάηκε - την πηγα εκεί - δεν έβρισκαν ίδια - και μου έφεραν 5770 vapor -x - και μου είπαν ότι δεν δικαιούμαι πιστωτικό.

 

Επίσης,θέλω πιστωτικό να κυνηγήσω(κυνηγήσω-που φτάσαμε..) ή κάποια 5850/6870 γιατί χρειάζομαι μετρητά .. και η 5770 δεν με συμφέρει.

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

θα πας, και θα την πάρεις. η κάρτα ανήκει σε εσένα και όχι στο πλαίσιο. (εφόσον δεν έχεις πάρει στα χέρια σου την 5770 αν κατάλαβα καλά και δεν έχεις υπογράψει το χαρτί του service για την αντικατάσταση). θα τους πείς οτι ενδιαφέρεσαι να μιλήσεις με το ινκα πρώτα και μετά να την φέρεις πάλι πίσω. θα σου πούν όπως θέλετε. και δεν θα ξαναπατήσεις σε αυτό το κατάστημα (αν σέβεσαι τον εαυτό σου). σιγουρέψου οτι δεν σου έχουν κάνει επίτηδες ζημιά στην κάρτα. αυτό έκανα και εγώ και την άλλαξα τελικά στο πλαίσιο του mall. εξυπηρετικοί είναι σίγουρα, και καλοί στην δουλειά τους σίγουρα, αν είχαν αφεντικά απο πάνω να τους λένε αλλάχτε τα πάντα θα τα αλλάζαν, δυστυχώς και αυτοί την δουλειά τους κάνουν, και οι περισσότεροι φοβούνται αρκετά για να πάρουν πρωτοβουλίες (αυτό ισχύει σε όλες τις δουλειές, όχι μόνο στο πλαίσιο).

Δημοσ.

Τότε από την στιγμή που δεν συμφώνησες ποτέ, δεν ισχύουν αυτά που σου λένε.

 

Αν θα το "κυνηγήσεις", μην παραλάβεις ποτέ την ετσιθελική αντικατάσταση.

 

Και από μένα, αν έχεις αντοχές, δοκίμασε να επικοινωνήσεις με τον υπεύθυνο που σου είπε ο τεχνικός. Στην διακριτική ευχέρεια σου να αναφέρεις τι σου είπε ο τεχνικός, σε περίπτωση που παίρνει πρωτοβουλίες. Αν δεν τα καταφέρεις, επικοινώνησε με κεντρικά, και τέλος αν δεν αποτύχει και αυτό, κατέφυγε σε καταγγελία...

 

@Luciddream: Φαντάζομαι εννοείς να πάρει την δική του, καμένη κάρτα πίσω!

Δημοσ.

θα πας, και θα την πάρεις. η κάρτα ανήκει σε εσένα και όχι στο πλαίσιο. (εφόσον δεν έχεις πάρει στα χέρια σου την 5770 αν κατάλαβα καλά και δεν έχεις υπογράψει το χαρτί του service για την αντικατάσταση). θα τους πείς οτι ενδιαφέρεσαι να μιλήσεις με το ινκα πρώτα και μετά να την φέρεις πάλι πίσω. θα σου πούν όπως θέλετε. και δεν θα ξαναπατήσεις σε αυτό το κατάστημα (αν σέβεσαι τον εαυτό σου). σιγουρέψου οτι δεν σου έχουν κάνει επίτηδες ζημιά στην κάρτα. αυτό έκανα και εγώ και την άλλαξα τελικά στο πλαίσιο του mall. εξυπηρετικοί είναι σίγουρα, και καλοί στην δουλειά τους σίγουρα, αν είχαν αφεντικά απο πάνω να τους λένε αλλάχτε τα πάντα θα τα αλλάζαν, δυστυχώς και αυτοί την δουλειά τους κάνουν, και οι περισσότεροι φοβούνται αρκετά για να πάρουν πρωτοβουλίες (αυτό ισχύει σε όλες τις δουλειές, όχι μόνο στο πλαίσιο).

Δεν έχω υπογράψει τίποτα εκτός του χαρτιού όταν πήγα την κάρτα.. "χαρτί παραλαβής" ; πως μου το είχαν πει..

 

Τότε από την στιγμή που δεν συμφώνησες ποτέ, δεν ισχύουν αυτά που σου λένε.

 

Αν θα το "κυνηγήσεις", μην παραλάβεις ποτέ την ετσιθελική αντικατάσταση.

 

Και από μένα, αν έχεις αντοχές, δοκίμασε να επικοινωνήσεις με τον υπεύθυνο που σου είπε ο τεχνικός. Στην διακριτική ευχέρεια σου να αναφέρεις τι σου είπε ο τεχνικός, σε περίπτωση που παίρνει πρωτοβουλίες. Αν δεν τα καταφέρεις, επικοινώνησε με κεντρικά, και τέλος αν δεν αποτύχει και αυτό, κατέφυγε σε καταγγελία...

 

@Luciddream: Φαντάζομαι εννοείς να πάρει την δική του, καμένη κάρτα πίσω!

 

 

Να πάω αύριο από εκεί καλύτερα αντί να πάρω τηλ πάλι ;

 

Αν μου πουν πάλι τα ίδια εγώ τι κάνω ; Φωνάζω για ΙΝΚΑ και τους λέω να επικοινωνήσουν εκείνη την ώρα με κεντρικά αν δεν γίνει τίποτα με τον υπεύθυνο ;(γίνεται να απαιτήσω κάτι τέτοιο ; )

 

Αν τα πράγματα παραμείνουν ίδια εννοείται ότι την παίρνω και πάω mall...

Δημοσ.

@Luciddream: Φαντάζομαι εννοείς να πάρει την δική του, καμένη κάρτα πίσω!

ναι, αυτό εννοώ, καμιά φορά τα γράφω λίγο χύμα και μπερδεύω κόσμο το ξέρω :lol: :lol:

 

@UpToDate_: δεν θα φωνάξεις για τίποτα, θα πάς και θα πάρεις την κάρτα σου πίσω, με το χαρτί της παραλαβής (και να μην το έχεις δεν τρέχει και τίποτα,εγώ δεν το είχα οταν την πήρα αλλα καλύτερα πάρτο μαζί σου).. η κάρτα ανήκει σε σένα ξαναλέω, όχι στο πλαίσιο. είτε λειτουργεί, είτε είναι καμένη

 

υ.γ επειδή είπες για το mall, μην είσαι σίγουρος οτι και εκεί θα είναι εντάξει τα πράγματα... στην συνέχεια η κάρτα που μου δώσαν στο mall, μετά απο 2 μήνες ψόφησε (GTX 285, υπάρχουν άπειρες αναφορές σε forum για τα προβλήματα που είχε κάποια σειρά 285gtx), και επειδή δεν υπήρχε εκείνον τον καιρό άλλη στο μαγαζί, πήρα την 4890 και τουλάχιστον ηρέμησε το κεφάλι μου απτους τσακωμούς..

Δημοσ.

Βασικά το λιγότερο πιστωτικό ρε παιδί μου θέλω.. εκεί που θα την πάω πρέπει να την αφήσω πάλι να την ξανά ελέγξουν ; :S

 

Έλεος η κατάσταση :Ρ

Δημοσ.

μα ναι, δεν θα πείς με στείλαν απο εκεί γιατι δεν μου άρεσε η κάρτα που μου δίναν... θα πείς μου χάλασε, δείτε τι έχει.. :)

Δημοσ.

Οκ θα δω τι θα παίξει αύριο και θα πράξω αναλόγως :-)

 

Αν και δεν κόβω να δω προκοπή με τέτοιους κλέφτες..

Δημοσ.

Σου καταστρέφεται το x προϊόν το οποίο το έχεις αγοράσει 100Ευρώ.

Όπως είναι λογικό, μετά από κάποιο διάστημα, το x προϊόν έχει χάσει την αξία του και πωλείται για 60Ευρώ. Περνώντας ο καιρός πλέον δεν πωλείται, αλλά η τελευταία τιμή πώλησης ήταν 60Ευρώ.

 

Εσύ λοιπόν πας στο Service και τους λες ότι καταστράφηκε.

 

Αυτό που πρέπει να κάνουν, είναι να σου δώσουν πάλι το x προϊόν, το οποίο να λειτουργεί απροβλημάτιστα. Φυσικά η εγγύηση ξεκινάει πάλι από την αρχή, αφού μιλάμε για αντικατάσταση.

Αν εσύ δεν θες πλέον το x προιόν, για τους δικούς σου λόγους, μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό, αλλά στην τελευταία τιμή πώλησης του (60Ευρώ), όχι όσο το αγόρασες. (Αυτό το λέω εμπειρικά).

 

Αν το κατάστημα αδυνατεί για τους δικούς του λόγους να σου φέρει το x προϊόν, τότε σου δίνει πιστωτικό στην τιμή που το αγόρασες, δηλαδή 100Ευρώ.

 

Τα πράγματα είναι απλά και λογικά.

Θεωρώ ότι αν είσαι ευγενικός και σταθερός σε αυτό που λες δεν θα έχεις πρόβλημα. Δεν θέλει φωνές και πανικό, χρειάζεται να είσαι πολύ σοβαρός.

Δημοσ.

Όλα ωραία και καλά, αλλά δεν έχει νόημα να ζητήσει πιστωτικό στη τελευταία τιμή πώλησης.

Κι αν είχε ανέβει η τιμή; Τι θα λέγαμε τότε;

Δημοσ.

Όταν ανεβαίνει η τιμή τότε πάλι συμβαίνει το ίδιο, απλά είναι κερδισμένος ο πελάτης.

Ζωντανό παράδειγμα είναι όταν η Rampage Formula σε κάποια φάση είχε ανεβάσει τη τιμή της. Γνωστός μου (από άλλο Forum, γράφει και εδώ, αλλά σπάνια), την έκαψε και πήρε πιστωτικό κάνοντας αναβάθμιση.

 

Πριν 2 χρόνια περίπου τα πιστωτικά κόβονταν αέρα. Πάρα πολύ εύκολα, πλέον απ' ότι έχω καταλάβει γίνεται αντικατάσταση με παρόμοιο προϊόν.

 

Όπως και να έχει ισχύουν αυτά στο ποστ #54.

Δημοσ.

 

 

Αυτό που πρέπει να κάνουν, είναι να σου δώσουν πάλι το x προϊόν, το οποίο να λειτουργεί απροβλημάτιστα. Φυσικά η εγγύηση ξεκινάει πάλι από την αρχή, αφού μιλάμε για αντικατάσταση.

Αν εσύ δεν θες πλέον το x προιόν, για τους δικούς σου λόγους, μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό, αλλά στην τελευταία τιμή πώλησης του (60Ευρώ), όχι όσο το αγόρασες. (Αυτό το λέω εμπειρικά).

Αν το κατάστημα αδυνατεί για τους δικούς του λόγους να σου φέρει το x προϊόν, τότε σου δίνει πιστωτικό στην τιμή που το αγόρασες, δηλαδή 100Ευρώ.

 

Τα πράγματα είναι απλά και λογικά.

Θεωρώ ότι αν είσαι ευγενικός και σταθερός σε αυτό που λες δεν θα έχεις πρόβλημα. Δεν θέλει φωνές και πανικό, χρειάζεται να είσαι πολύ σοβαρός.

 

4890 άλλη δεν υπάρχει άρα αυτό δεν μπορεί να γίνει.

 

 

Αυτό συμβαίνει τώρα.Μόνο που έχουν φέρει μια 5770 και αρνούνται :P

 

Ακριβώς έτσι είμαι.. γι' αυτό και γίνεται το όλο δούλεμα τώρα :D

 

 

Τέλος πάντων θα περάσω σήμερα απευθείας απο εκεί χωρίς τηλέφωνα για να βγάλω άκρη με τον υπεύθυνο.

Δημοσ.

 

Αν εσύ δεν θες πλέον το x προιόν, για τους δικούς σου λόγους, μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό, αλλά στην τελευταία τιμή πώλησης του (60Ευρώ), όχι όσο το αγόρασες. (Αυτό το λέω εμπειρικά).

 

Ξαναπάλι και ξαναπάλι και ξαναπάλι.

Σε κάθε thread με αυτό το θέμα, υπάρχει πάντα κάποιος που εκτοξεύει εμπειρικά την κουβέντα παραπληροφορόντας.

Έχω την εντύπωση πως είχαμε και στο παρελθόν την ίδια διαφωνία.

 

Δεν ισχύει αυτό που λες, έχουμε παραθέσει τον νόμο ένα εκατομύριο φορές, το πιστωτικό (που θεωρείται συναινετική λύση btw) κόβεται πάντα στην τιμή αγοράς.

Δημοσ.

Να ρωτησω κατι γιατι δεν γνωριζω καλα, ειστε σιγουροι οτι το πιστωτικο ειναι στην αρχικη αξια της καρτας?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...