Προς το περιεχόμενο

Τι υποχρεώνει ο νόμος το κατάστημα όταν μια κάρτα κάει;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Την τελευταια φορα που τσεκαρα, η 5770 ηταν μισο κλικ κατω απο την 4870 1GB. Αρα η 4890 δεν ειναι ενα κλικ πανω?

Δημοσ.

Τα παιδιά είναι ΤΡΟΜΠΕΣ(δυστυχώς μέχρι 7 έχει size) έτσι;

 

Πήρα μόλις και μου είπε ένας άλλος τεχνικός ότι ακόμα η ίδια καρτούλα είναι προς αντικατάσταση.Aν και πάλι τόνισα ότι είναι υποδεέστερη ...

 

Του 'πα τέλος πάντων όλα τα χθεσινά και μου λέει ότι απο την στιγμή που μου βρήκαν καρτούλα δεν δικαιούμαι πιστωτικό καν.Και να πάρω αύριο που θα είναι ο υπεύθυνος εκεί ... λες και οι μέρες είναι ώρες να πουμε.. μαλακία μου που δεν ανέφερα ΙΝΚΑ κλπ .. είχε και υφάκι ο μάστορας ...

Δημοσ.

Βρήκαν την ίδια καρτούλα?

Αν δεν βρήκαν την ίδια θα σου κάνουν πιστωτικό στην τιμή που την αγόρασες.

Εσύ μπορεί να θες την ίδια κάρτα!

Δημοσ.

Όχι την ίδια :Ρ 5770 vapor-x!(που την είπε - hyper-x ..... του φάνηκε για μνήμη μάλλον) :unsure:

 

4890 κάηκε ..

 

Και με υφάκι μου έλεγε - παράλληλα με εμένα (μιλούσε πάνω απ' την φωνή μου) ότι επειδή μου αντικατέστησαν την κάρτα - δεν δικαιούμαι να ζητήσω πιστωτικό.

 

Και απ' την φωνή κατάλαβα ότι ήταν ο τυπάς που του άφησα την κάρτα και μου έλεγε για το ανεμιστηράκι ..

Δημοσ.

μην μιλάς μαζί τους... στείλε mail στα κεντρικά, θα σου βρούν την ίδια κάρτα. αλλιώς πήγαινε σε άλλο πλαίσιο, μπορεί να στην αλλάξουν με καμια 68ΧΧ

Δημοσ.

Σου βρήκαν ακριβώς την ίδια κάρτα; Τι εννοείς σου την αντικατέστησαν; Την αντικατέστησαν ξανά στο παρελθόν;

 

Αν όχι και βέβαια δικαιούσαι τα χρήματα σου πίσω, ούτε καν πιστωτικό.

 

Αν ναι, τότε σου εύχομαι να είναι όντως λειτουργική μην μπλέκεις σε νέες ιστορίες.

 

Αν όλοι η διαδικασία τους πάρει περισσότερο από 15 ημέρες, δικαιούσαι και προσωρινή αντικατάσταση για να κάνεις την δουλεία σου...

 

Αν επιμείνουν να στην αντικαταστήσουν με κάτι άλλο που ΔΕΝ θέλεις, τότε κάνε την καταγγελία και κοινοποίησε την και εννοείτε δεν δέχεσαι.

 

Δυστυχώς δεν γνωρίζω το "εύλογος χρονικό διάστημα" ποιο είναι για την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση με ακριβώς το ίδιο, ποιο είναι. Οπόταν μπορούν να σε εμπαίζουν για αρκετό διάστημα. Δεν έχει σχέση με τις 15 μέρες πάντως που ανέφερα πιο πριν.

 

Κουράγιο, γνωρίζω πολύ καλά τι πάει να πει "περιμένω και με κοροϊδεύουν, κανένα αποτέλεσμα"...

 

Πολύ θα ήθελα να σου πω να "συμβιβαστείς" για να γλυτώσεις την ψυχική σου υγεία, αμ δε... θα τα βλέπουμε συνεχώς μπροστά μας...

 

Προσωπικά συμβάντα:

Τροφοδοτικό 100+ ευρώ, πήγε δυο φορές Αθήνα για βλάβη και επιστράφηκε "χωρίς κανένα πρόβλημα", παρόλο που ο "τοπικός" τεχνικός διαπίστωσε και σημείωσε την ιδιαίτερη βλάβη του. E-mail στην εταιρία, καμία απάντηση. Καταγγελία σε αρκετούς οργανισμούς με κοινοποίηση, την επόμενη μέρα τηλεφώνημα για αντικατάσταση με το νεότερο διαθέσιμο μοντέλο. Διάρκεια 1,5 μήνας.

 

Κινητό τηλέφωνο ~170 ευρώ, πήγε δυο φορές Αθήνα, επιστράφηκε με αλλαγμένη πλακέτα και διαφορετικό πρόβλημα κάθε φορά. Αντιπροσωπεία στην Κύπρο "δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, το τηλέφωνο δεν προοριζόταν για την ευρωπαϊκή αγορά". Ξανά Ελλάδα, πάει Αθήνα για τρίτη φορά, επιστράφηκε ως και καλά διορθωμένο, το πρόβλημα εξακολουθούσε. Δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παρά τις πιέσεις μου με λόγια, ξανά Αθήνα για τέταρτη φορά και μόλις σήμερα επέστρεψε, φαινομενικά εντάξει! Περιμένω να δω. Διάρκεια 5 μήνες.

 

Οθόνη 500 ευρώ, αν ψάξεις το φόρουμ θα βρεις την ιστορία. Επί 5 μήνες δέσμια στο service, μου πρότειναν πολλές φορές για αντικατάσταση με υποδεέστερη. Καταγγελία σε ΓΓΚ, απολύτως τίποτα. Χάθηκε - Βρέθηκε η οθόνη, ιδέα δεν είχαν τι έγινε με αυτή, μου επιστράφηκε, δούλεψε για 3 εβδομάδες και παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Μια μου την βγάζουν εκτός εγγύησης, μια πλέων θέλουν έξοδα μεταφοράς. Θα επικοινωνούσε κάποιος υπεύθυνος μαζί μου και καλά αφού θα διερευνούσε το ζήτημα μου... Απολύτως τίποτα και η ΓΓΚ απλά θέλει να γράψω συμπληρωματική καταγγελία... Διάρκεια μέχρι τώρα, 7 μήνες!!!!!!!!

 

Πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει όλη αυτή η επιμονή...

 

Απολογούμαι αν κούρασα!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...