UpToDate_ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Και μένα τελικά μου είπανε απο το Πλαίσιο οτι θα γίνει αντικατάσταση της 4870χ2 με μια 5870.... μοντέλο και μνήμη δεν γνωρίζω. Οπότε περιμένουμε και βλέπουμε. Πίεσε για 6950 το λιγότερο .. να τονίσεις ότι θες κάτι πιο κοντά στα χρήματα που είχες αγοράσει την προηγούμενη.. (με τον υπεύθυνο αυτά) Εγώ πιστεύω θα την πάρεις αν το ξεκαθαρίσεις από τώρα και δεν κοστολογηθεί ή νέα κάρτα..
LuNaTiC Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Μου είπαν οτι ήδη την έχουν παραγγείλει... χμμ Τελικά έγινε ανταλλαγή με μια 6950 ... πολύ εξυπηρετικοί, τους ευχαριστώ πολύ (μπορώ να πω δε το περίμενα μετά από ότι έχουμε ακούσει κατά καιρούς )
BigBOSS Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Γεια σας παιδιά, διάβασα όλο το θέμα, έχω και εγώ ένα σχετικο πρόβλημα.. Μία sapphire 5850 που πήρα στα 275 ευρώ πριν κάτι μήνες τα έφτυσε πρόσφατα και έτσι πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα απ' οπου την αγόρασα. Εντάξει και αυτοί την είδαν και μου είπαν πως πράματι η κάρτα έχει πρόβλημα. Έτσι με πληροφόρισαν πως την έστειλαν στην αντιπροσωπεία της Sapphire (στον κατασκευαστή δηλαδή), που είναι στο εξωτερικό όπως μου είπαν (ξέρεις κανείς που; )και μου είπαν πως η διαδικασία θα πάρει κάποιο καιρό. Δεν λέω εντάξει οι τεχνικοί ήταν ευγενικοί, τώρα αυτό που θέλω εγώ να μάθω είναι 1)με ποια κάρτα θα μου αλλάξει η Sapphire την 5850; οι τεχνικοί μου τόνισαν πως 5850 δεν κατασκευάζονται πλέον. 2)η κάρτα που θα μου σταλεί είναι καθαρά επιλογή της Sapphire, έτσι δεν είναι; 3)σε περίπτωση που στείλουν μια κάρτα υποδιέστερη ή και την ΙΔΙΑ δικαιούμαι πιστωτικό στην αρχική τιμή; πχ με άλλα λιγα ευρώ να πάρω μια HD 6950; ποιος νόμος το λέει αυτό; 4)αν στείλουν καμιά 6850 να την δεχτώ; διάβασα πως είναι λίγο πιο κάτω απο 5850. 5)αν δεν την στείλουν σφραγισμένη μπορώ να την στείλω πίσω και να απαιτήσω η κάρτα να είναι σφραγισμένη σε κουτί;
probe Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Γεια σας παιδιά, διάβασα όλο το θέμα, έχω και εγώ ένα σχετικο πρόβλημα.. Μία sapphire 5850 που πήρα στα 275 ευρώ πριν κάτι μήνες τα έφτυσε πρόσφατα και έτσι πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα απ' οπου την αγόρασα. Εντάξει και αυτοί την είδαν και μου είπαν πως πράματι η κάρτα έχει πρόβλημα. Έτσι με πληροφόρισαν πως την έστειλαν στην αντιπροσωπεία της Sapphire (στον κατασκευαστή δηλαδή), που είναι στο εξωτερικό όπως μου είπαν (ξέρεις κανείς που; )και μου είπαν πως η διαδικασία θα πάρει κάποιο καιρό. Δεν λέω εντάξει οι τεχνικοί ήταν ευγενικοί, τώρα αυτό που θέλω εγώ να μάθω είναι 1)με ποια κάρτα θα μου αλλάξει η Sapphire την 5850; οι τεχνικοί μου τόνισαν πως 5850 δεν κατασκευάζονται πλέον. 2)η κάρτα που θα μου σταλεί είναι καθαρά επιλογή της Sapphire, έτσι δεν είναι; 3)σε περίπτωση που στείλουν μια κάρτα υποδιέστερη ή και την ΙΔΙΑ δικαιούμαι πιστωτικό στην αρχική τιμή; πχ με άλλα λιγα ευρώ να πάρω μια HD 6950; ποιος νόμος το λέει αυτό; 4)αν στείλουν καμιά 6850 να την δεχτώ; διάβασα πως είναι λίγο πιο κάτω απο 5850. 5)αν δεν την στείλουν σφραγισμένη μπορώ να την στείλω πίσω και να απαιτήσω η κάρτα να είναι σφραγισμένη σε κουτί; Κανονικά έπρεπε να στην αλλάξει το κατάστημα, το δικαιούσαι. Για ποιό πρόκειται;
BigBOSS Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Κανονικά έπρεπε να στην αλλάξει το κατάστημα, το δικαιούσαι. Για ποιό πρόκειται; Σίγουρα; γιατί και έναν γνωστό μου που έχει καταστήμα με hardware κτλ μου είπε πως το μαγαζί αφού δει το προιόν το στέλνει στον κατασκευαστή αυτοί το ελέγχουν ξανά, βλέπουν πως έχει πρόβλημα, στέλνουν άλλο προιόν (παρόμοιων προδιαγραφών) στο μαγαζί και αυτό το στέλνει στον πελάτη, δηλαδή την εγγύηση την δίνει ο κατασκευαστής άρα είναι και υπεύθυνος. Vusion studio λέγεται. Πρώτη φορά μου χαλάει από μόνη της κάρτα γραφικών και μπλέκω με εγγυήσεις κτλ
TheELF Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Κανονικά έπρεπε να στην αλλάξει το κατάστημα, το δικαιούσαι. Για ποιό πρόκειται; Μετά από κάποιους μήνες;; Δεν νομίζω,αν και εξαρτάτε πάντα από τα συμβόλαια που κάνει η κάθε εταιρία. 1)με ποια κάρτα θα μου αλλάξει η Sapphire την 5850; οι τεχνικοί μου τόνισαν πως 5850 δεν κατασκευάζονται πλέον. 2)η κάρτα που θα μου σταλεί είναι καθαρά επιλογή της Sapphire, έτσι δεν είναι; Πρέπει να σου την αλλάξουν με ίδια ή καλλίτερη(αν αποφασίσουν ότι δικαιούσαι καινούργια) 3)σε περίπτωση που στείλουν μια κάρτα υποδιέστερη ή και την ΙΔΙΑ δικαιούμαι πιστωτικό στην αρχική τιμή; πχ με άλλα λιγα ευρώ να πάρω μια HD 6950; ποιος νόμος το λέει αυτό; Όχι βέβαια,υποδιέστερη δεν πρόκειται να σου στείλουν. 5)αν δεν την στείλουν σφραγισμένη μπορώ να την στείλω πίσω και να απαιτήσω η κάρτα να είναι σφραγισμένη σε κουτί; Μπορούν νόμιμα να σου στείλουν επισκευασμένη κάρτα οπότε δεν χρειάζεται να είναι σφραγισμένη.
BigBOSS Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Tην κάρτα την αγόρασα αρχές Οκτωβρίου και χάλασε μετά τα Χριστούγγενα, δηλαδή κράτησε περίπου 2,5 μήνες πριν παραδώσει πνεύμα. Την έστειλα μετά τα φώτα. Όχι βέβαια,υποδιέστερη δεν πρόκειται να σου στείλουν. δηλαδή αν μου στείλουν την ίδια δεν μπορώ να δώσω άλλα 100 ευρώ για μια 6970 (όχι πως θα το κάνω) ή λιγότερα για μια 6950; (αυτό παίζει να το κάνω αν γίνεται) Μπορούν νόμιμα να σου στείλουν επισκευασμένη κάρτα οπότε δεν χρειάζεται να είναι σφραγισμένη. άρα σε αυτήν την περίπτωση θα προκειται για την ιδια κάρτα (που είχα) φτιαγμένη από την Sapphire, οπότε μόνο τότε δικαιλογείται να μην είναι σφραγισμένη έτσι; Ξέρει κάνεις που πάνε ακριβώς αυτές οι κάρτες;, εργοαστάσιο της Sapphire υπάρχει σην Ευρώπη;
TheELF Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 δηλαδή αν μου στείλουν την ίδια δεν μπορώ να δώσω άλλα 100 ευρώ για μια 6970 (όχι πως θα το κάνω) ή λιγότερα για μια 6950; (αυτό παίζει να το κάνω αν γίνεται) Αν τα συμφωνήσετε με το κατάστημα,μόνο τότε. άρα σε αυτήν την περίπτωση θα προκειται για την ιδια κάρτα φτιαγμένη από την Sapphire, οπότε μόνο τότε δικαιλογείται να μην είναι σφραγισμένη έτσι; Όχι απαραίτητα την δικιά σου,για λόγους εξοικονόμησης χρόνου μπορεί να σου στείλουν κάποια άλλη που την έχουν επισκευάσει πριν. Ξέρει κάνεις που πάνε ακριβώς αυτές οι κάρτες;, εργοαστάσιο της Sapphire υπάρχει σην Ευρώπη; http://www.sapphiretech.com/presentation/company/?cid=2&psn=000302 Please note:For any overseas return on RMA outside their normal warranty with their local supplier, the local RMA centre will apply a basic administration fee to cover the logistics return of the RMA items back and forth from Hong Kong Hong Kong
REDODIN7 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 αυτό με τα δύο χρόνια ισχύει? τι γίνεται όμως σε περιπτώσεις όπως το laptop που έχει ένα χρόνο εγγύηση, είναι παράνομο? κανονικά είναι δύο? Απο οτι ξερω το 2 χρονια ειναι για αντιπροσοποια και οχι για μαγαζια
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Απο οτι ξερω το 2 χρονια ειναι για αντιπροσοποια και οχι για μαγαζια και για μαγαζιά... Μπορούν νόμιμα να σου στείλουν επισκευασμένη κάρτα οπότε δεν χρειάζεται να είναι σφραγισμένη. link για αυτό? γιατί δεν έχει πάρει το μάτι μου διευκρίνηση για κάτι τέτοιο
gdimoulas7 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Η εγγυηση υποτιθεται πως μεταβιβαζεται απο την εκαστοτε αντιπροσωπια στο καταστημα που πουλαει το προιον και ειναι αυτο υποχρεομενο να καλυψει τον πελατη.Το τι θα κανει μετα το καταστημα με την αντιπροσωπια ειναι δικο του προβλημα.Αρα νομιζω οτι λεει μ@λ@κιες το visionstudio.Copy-paste απο το νομο: Κάθε φυσικό ή νοµικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελµατικής, εµπορικής ή επιχειρηµατικής δραστηριότητας του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, µε επιµέλεια του και χωρίς καµία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι΄ αυτό, συµβατικά ή από το νόµο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται µεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όµως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προµηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προµήθεια ανταλλακτικών του.
Tomahawk Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Αντιμετωπίζω ένα προβλημα με τα ηχεία Logitech Χ-540, έχω στείλει και mail στη Logitech και το πρόβλημα είναι υπαρκτό 100%. Σήμερα ή αύριο θα πάω απο τα Media Markt (όπου έγινε η αγορά) με τη απόδειξη και φυσικά τα ηχεία. Δε ξέρω όμως 2 πράγματα: 1ον, πρέπει να έχω και το κουτί απο τα ηχεία μαζί; (Δε θυμάμαι αν το έχω κρατήσει) 2ον, ποιές είναι οι πιθανές εκδοχές; Να τα στείλουν για επισκευή, να μου κάνουν αντικατάσταση (στο καταστημα πριν μερικές μέρες που περασα δεν είχαν άλλο κομμάτι) ή να μου κόψουν πιστωτικό; Ευχαριστώ!
injen Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μπραβο παιδια ευχαριστουμε για τις πολυτιμες πληροφοριες Sent from my iPhone using Insomnia
BigBOSS Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Η εγγυηση υποτιθεται πως μεταβιβαζεται απο την εκαστοτε αντιπροσωπια στο καταστημα που πουλαει το προιον και ειναι αυτο υποχρεομενο να καλυψει τον πελατη.Το τι θα κανει μετα το καταστημα με την αντιπροσωπια ειναι δικο του προβλημα.Αρα νομιζω οτι λεει μ@λ@κιες το visionstudio. Σήμερα μου ήρθε η νέα κάρτα sapphire HD 5850, το ιδιο μοντέλο που ειχα και πριν οπότε όλα καλά.
gdimoulas7 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δηλαδη σου στειλανε αλλη μετα απο περιπου 15 μερες.Ενταξη μεσα στα νομιμα ορια ειναι λογικα αλλα οχι και οτι καλυτερο να εισαι τοσο καιρο χωρις καρτα.Ελπιζω τουλαχιστον να ηταν σφραγισμενη.Καλοριζικη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.