mellodos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2010 Τελικά εγκρίθηκε και μου έδωσαν μια 6950 χωρίς έξτρα επιβάρυνση..Απο ότι κατάλαβα κιόλας κατι παίχτηκε με το serial number (μάλλον δεν είχε) της 5870 που πηγαν αρχικά να μου δώσουν και ακυρώθηκε η αντικατάσταση.Βέβαια δεν έγινε αναίμακτα τέτοια αλλαγή καθώς η απόδειξη που πήρα στα χέρια μου έχει αξία 80€. Η απάντηση τους για αυτό είναι πως επειδή την 6950 μου την δίνουν "unofficial" , δεν γίνεται να περαστεί λογιστικά όλη η αξία της , γιατί θα φανεί λανθασμένος τζίρος στο κατάστημα... Πάντως εγώ έκανα δώρο στον εαυτό μου και μια δεύτερη... Έχουν την GTX295 καλύτερη από την 5870, κάτι που δεν ισχύει όσο και να βαράνε τον ποπό τους κάτω! Η 5870 είναι ακόμα και σήμερα πολύ δυνατή για 1080p και τρελό bargain , το λέω διότι με την 6950 που δοκίμασα δεν έχει ουασιαστική διαφορά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 είναι ελαφρώς καλύτερη η 6950...
evoracing Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Αμα ειναι σε εγκειηση κειτανε για τιχον επισκευη αλλιος ναι καινουργια για νεο μοντελο λιγο απιθανο...σε εμενα μου την ειχαν αλλαξη σε καλητερη μονο και μονο γιατι δεν σιμβηβαζοταν με τα windows και παραλιγο να μου καψει ολο το συστημα.....
spiounos Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Αγορά ελαττωματικού προϊόντος Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!... Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής. Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας! 1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»; «Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό». 2.. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας. Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. ?ρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού. 3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ; Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν. Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο.. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους.. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! ?ρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως! 4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν; Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου. Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση. Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα. 5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα; Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια! Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ.. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε. Tηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες: Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444 & 2310 257776" Η ανάρτηση είχε γίνει στο troktiko
Ather Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Άπαξ και έδωσες τα λεφτά σου δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, εκτός από αυτά που λέει η πολιτική του μαγαζιού και ας λένε οι νόμοι ότι θέλουν. Μη μου πει κανείς για αναφορά, διότι 1) καταναλωτικές οργανώσεις και συνήγορος του πολίτη μόνο γνωμοδότηση βγάζουν, ενώ η γενική γραμματεία καταναλωτή που μπορεί να ρίξει διοικητικά πρόστιμα, όταν τη χρειάστηκα πριν από 3 χρόνια μου απάντησε με ένα ξερό "αφού διαφωνείτε βρείτε τα στο δικαστήριο" 2) Για μικρά ποσά 200-300 δε νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που θα κάνει δικαστήριο, διότι εκτός του ότι θα δικαστεί μετά από χρόνια η αμοιβή του δικηγόρου θα καλύπτει το κόστος. Συνεπώς διαβάζουμε και παίζουμε με τους κανόνες. Αν έχεις θράσος και ασκείς ψυχολογική πίεση (πχ δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου και είναι απαραίτητο για να εργαστώ) και ο προϊστάμενος τσιμπήσει μπορεί και να πετύχει το κόλπο. Προσοχή πιάνει συνήθως σε άντρες
spiounos Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2011 διότι εκτός του ότι θα δικαστεί μετά από χρόνια η αμοιβή του δικηγόρου θα καλύπτει το κόστος. Γι'αυτό έχουμε φτάσει στην πλήρη ανομία.... Εγώ ειλικρινά ψάχνω να δω αν μου έρχεται οικονομικά να κάνω κάποια νομική ασφάλεια και να αρχίσω να μοιράζω αγωγές αριστερά δεξιά γιατί ο καθένας "την έχει δει" σε αυτή τη χώρα... Δεν ξέρω αν σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να καλείς αστυνομία επί τόπου...
orotoi Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Άπαξ και έδωσες τα λεφτά σου δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, εκτός από αυτά που λέει η πολιτική του μαγαζιού και ας λένε οι νόμοι ότι θέλουν. εδώ πάει το ηχητικό απο Θέμο (του Σημίτη).. Doooiinn ioon nioon nion nioo nion
UpToDate_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Παιδιά, κάηκε καρτούλα φίλου και ανέλαβα εγώ την όλη διαδικασία που αντέχω Από Πλαίσιο κλασσικά.. αλλά μου λένε ότι ο νόμος έχει αλλάξει και δεν δικαιούμε πιστωτικό στην τιμή αγοράς .. έστειλα pm στον paredwse που είναι και δικηγόρος για να σιγουρευτώ ότι δεν έχει αλλάξει αλλά δεν έχει απαντήσει. Γνωρίζει κανείς που ασχολείται με αυτά αν όντως το άρθρο 540 του αστικού κώδικα έχει αλλάξει; Εν ολίγοις εγώ ξέρω ότι, 1.αλλαγή της κάρτας με μια όμοια - αν όχι κατ επιλογήν του πελάτη: 1.μια άλλη καρτούλα ίση ή καλύτερη 2.Μείωση του τιμήματος(κρατάει την κάρτα και του δίνουν ένα ποσό που να αντιστοιχεί στο ελαττωματικό προϊόν) 3.<<Υπαναχώρηση από την σύμβαση>> δηλαδή επιστροφή όλου του ποσού(έστω σε πιστωτικό 200€) Να τονίσω ότι είναι ακριβώς ίδια κάρτα (4890) αλλά albatron που δεν νομίζω ότι η εταιρία πιέζει το Πλαίσιο ή το κάθε Πλαίσιο για κάποια άλλη κάρτα. Τον φίλο μου τον βολεύει να πάρει πιστωτικό στα 200€ ή μια 5850 που είναι ακριβώς στα 200€. Βοηθήστε γιατί πάω το απόγευμα! *Ο υποδιευθυντής του καταστήματος μου είπε ότι αν θέλω μου τυπώνει και τον νόμο που δεν παίρνω πιστωτικό στο ποσό που έχω καταβάλει αλλά στην τωρινή αξία της κάρτας..
parsifal Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 UpToDate_, μπορείς να βρεις τη σχετική νομοθεσία στο site του Συνηγόρου του Καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html
UpToDate_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 UpToDate_, μπορείς να βρεις τη σχετική νομοθεσία στο site του Συνηγόρου του Καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html Έψαξα εκεί αλλα δεν έβγαλα άκρη.. Από όλα αυτά ποιος είναι;
parsifal Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Ο Νόμος 3043/2002 περί «Ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων», αν δεν κάνω λάθος. Εκεί υπάρχει και η αναθεώρηση του Άρθρου 540 του Α.Κ. που ανέφερες πιο πάνω.
UpToDate_ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Απ' ότι βλέπω δεν έχει αλλάξει κάτι .. ψευτακια του πλαισιου.. Danke Parsifal
Heatspreader Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Ακόμα ψωνίζετε από το Πλαίσιο ρε παιδιά!? Τι ψωνίζετε? Αφού δεν έχει τίποτα!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 ναι τώρα πήρε την 4890 @ 200 euro
LuNaTiC Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Και μένα τελικά μου είπανε απο το Πλαίσιο οτι θα γίνει αντικατάσταση της 4870χ2 με μια 5870.... μοντέλο και μνήμη δεν γνωρίζω. Οπότε περιμένουμε και βλέπουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.