Προς το περιεχόμενο

Τι υποχρεώνει ο νόμος το κατάστημα όταν μια κάρτα κάει;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ότι λέει ο τίτλος.

 

Πρόσφατα μου κάηκε μια 4890 αγορασμένη από Πλαίσιο στα 185ευρώ.

 

Επειδή μου τα μάσαγε ο τεχνικός στο service είπα να ρωτήσω για να σιγουρευτώ.

 

Εγώ θέλω να κυνηγήσω πιστωτικό.. ή αν μου κάτσει καμιά 6870/5850 :P

 

 

Ο νόμος τι τους υποχρεώνει; Σε βήματα.

 

Δηλαδή.

 

Βήμα 1: Αλλαγή με μια ίδια ακριβώς σφραγισμένη στο κουτί της;

 

Βήμα 2: Πιστωτικό στα χρήματα που την είχα αγοράσει;

 

Αν όχι τα προηγούμενα

 

Βήμα 3: Αλλαγή με κάποια αντίστοιχη σημερινή;

 

 

Να ξέρω γιατί θα με πάρει αύριο ... μην μου τσαμπουνάει διάφορα :P

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Έχει χαθεί και το λινκ που είχαμε στο subforum με τις αγγελίες.

 

Χοντρικά, αντικατάσταση με ίδια ή ίδιων (ή και καλύτερων) χαρακτηριστικών/επιδόσεων.

Αν δεν, πιστωτικό στην τιμή αγοράς.

Δημοσ.

Άρα δεν μπορώ να τους πιέσω για πιστωτικό αν πάνε να μου δώσουν καμιά gtx460; :/

 

Ή για κάποια από τις προαναφερθείσες καρτούλες;

Δημοσ.

Ρωτάω γιατί ο τεχνικός μου έλεγε άλλα ντ' άλλων εχτές.. ότι κάτι λείπει στον ανεμιστήρα ενώ ήταν μια χαρά η καρτούλα,άγγιχτη. :rolleyes:

 

Και κατάλαβα από αυτό ότι μπορεί να μου λέει ότι να' ναι αύριο :o

 

Εν ολίγης, με ποία να δεχτώ αντικατάσταση αν δεν μου δώσει πιστωτικό ο τεχνικός;

Δημοσ.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=366336&dt=11/11/2010

 

Χωνδρικά, υποχρεούται για επισκευή σε εύλογο χρονικό διάστημα ή αντικατάσταση με ίδιο

 

Έπειτα, αν δεν είναι εφικτό το πιο πάνω, με δική σου επιλογή, δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με κάτι άλλο, παρόμοιο.

 

Για τον ανεμιστήρα και τέτοια, δες το λινκ που παρέθεσα.

Δημοσ.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=366336&dt=11/11/2010

 

Χωνδρικά, υποχρεούται για επισκευή σε εύλογο χρονικό διάστημα ή αντικατάσταση με ίδιο

 

Έπειτα, αν δεν είναι εφικτό το πιο πάνω, με δική σου επιλογή, δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με κάτι άλλο, παρόμοιο.

 

Για τον ανεμιστήρα και τέτοια, δες το λινκ που παρέθεσα.

 

Xίλια ευχαριστώ για το link. Άρα μέχρι και το πιστωτικό παράνομο είναι ;

 

Άρα αν δεν υπάρχει 4890 ακριβώς ίδια σφραγισμένη.. οφείλουν να μου δώσουν το ελάχιστο,πιστωτικό..

 

Τα λ7 μου αποκλείεται να τα ζητήσω σε μετρητά ε;

 

Όσο για τον ανεμιστήρα της:

 

 

Τεχνικός:Κάτι λείπει από την κάρτα

Εγω: Το αντιστατικό λες;(σακουλάκι)

Τεχνικός:Ναι

Εγω:Ε το 'χω πετάξει.

Τεχνικος: να εδώ ο ανεμιστήρας έτσι ήταν;

Εγω:Ναι,αυτό λες τόση ώρα;

Τεχνικος:Ναι

Εγω: Τότε τι αντιστατικά μου λες;

Τεχνικός: Τελοσπάντων κάτι λείπει απο την κάρτα.Θα ενημερώσω τα κεντρικά και θα δούμε.

Εγω:Μα η κάρτα είναι άγγιχτη,μπες και στο site της sapphire,ετσι ακριβώς είναι..

Τεχνικος: Βλέπουμε.

:ph34r:

 

Δημοσ.

Χάλασε και το πλαίσιο??? Εγώ είχα πάει 6 σκληρούς μέσα σε 5 μήνες και δεν είπαν τίποτα... :P Ζήτα οπωσδήποτε ή πιστωτικό ή αλλαγή με την ίδια ή με αντίστοιχων προδιαγραφών κάρτα και άστους να λένε.

Δημοσ.

αυτό με τα δύο χρόνια ισχύει? τι γίνεται όμως σε περιπτώσεις όπως το laptop που έχει ένα χρόνο εγγύηση, είναι παράνομο? κανονικά είναι δύο?

Δημοσ.

αυτό με τα δύο χρόνια ισχύει? τι γίνεται όμως σε περιπτώσεις όπως το laptop που έχει ένα χρόνο εγγύηση, είναι παράνομο? κανονικά είναι δύο?

 

Αυτό είναι καραμέλα που έχει επικρατήσει . Αν πάρεις ένα τηλέφωνο στο INKA το ίδιο θα σε ενημερώσει πως είναι ΟΔΗΓΙΑ της ΕΕ και όχι νόμος .Δηλαδή όποιος θέλει το τηρεί .

 

Αυτό που σου λέω είναι μετά από προσωπική μου τηλεφωνική συνομιλία με το ΙΝΚΑ και όχι quote από φόρουμ .

Δημοσ.

Εγώ, χωρίς να έχω σχέση με τα νομικά διαβάζω αυτό στον αστικό κώδικα (και ναι είναι νόμος):

 

 

Άρθρο 554

Παραγραφή

 

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

Αυτό μετά την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας. Που και πριν από αυτή το ίδιο ίσχυε από ότι βλέπω.

Όπως και να 'χει η κατάσταση όμως, αποκτήστε ρε παιδιά λίγη καταναλωτική συνείδηση και μην εγκαταλείπεται τα "όπλα". Το ΙΝΚΑ είπε έτσι και το άλλο είπε αλλιώς. Λες και υπάρχει ισχυρός και οργανωμένος σύνδεσμος καταναλωτών στην Ελλάδα...

 

Αυτά από εμένα.. απλά για να προσθέσω και μια δεύτερη άποψη. Στο διαδίκτυο δε γνωρίζεις ποιος σε συμβουλεύει και ποιον αντιπροσωπεύει (δε τον γνωρίζω τον moldovan και ούτε υπαινίσσομαι κάτι γι΄αυτόν - προς αποφυγή παρεξηγήσεων).

Δημοσ.

Λοιπόν για να επιβεβαιώσω , με λίγα λόγια και βάση του άρθρου που παρέθεσε ο PeLLaRaS Πρώτα πρώτα είναι υποχρεωμένοι ή να την επισκευάσουν ή να την αντικαταστήσουν με μια ακριβώς ίδια βάση του άρθρου 540 του Αστικού κώδικα; Το 1ο προφανώς δεν γίνεται-άρα αν δεν υπάρχει ακριβώς ίδια κάρτα πάμε στο βήμα 2.

 

Υπαναχώρηση απο την πώληση και επιστροφή του τιμήματος με τον τρόπο τον οποίο είχα πληρώσει το προϊόν; *Δηλαδή μπορώ να απαιτήσω και τα χρήματα μου πίσω σε μετρητά; ή να μου την αλλάξουν με μια καλύτερων επιδόσεων.

 

**Στο βήμα 2 μπορώ να διαλέξω εγώ αν θα μου επιστραφούν τα χρήματα ή αν θα μου δοθεί νέα κάρτα;

 

 

 

 

* και ** απαντήσεις παρακαλώ :P

Δημοσ.

*Δεν έχω ακούσει για κάποιο κατάστημα που να επιστρέφει χρήματα σε μετρητά. Συμβουλή μου είναι να δεχτείς πιστωτικό αν σου προσφέρουν - δε μπορείς να κάνεις και τίποτα.

**Ναι, εφόσον δεν μπορούν να την επισκευάσουν ή να την αντικαταστήσουν, από εσένα εξαρτάται εάν θα δεχτείς αλλαγή με κάποια άλλη κάρτα ή επιστροφή χρημάτων. Βέβαια πολύ πιθανόν είναι να το παίξουν δύσκολοι. Εσύ να είσαι προετοιμασμένος να συμβιβαστείς με κάποια μέση λύση χωρίς όμως να παρατηθείς από τα δικαιώματά σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...