Προς το περιεχόμενο

Μη ζητηθείσα επικοινωνία


orck

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι μπορουμε να κανουμε οταν λαμβανουμε διαφημιστικα SMS με προσφορες και διαγωνισμους της εταιριας κινητης τηλεφωνιας που ειμαστε συνδρομητες;

Δεν εχω ζητησει ποτε τετοια ενημερωση και δεν εχω συμφωνησει να δεχομαι τετοια SMS.

Δημοσ.

Δοκίμασε να τους πάρεις ένα τηλέφωνο και να τους πεις να μη σου στέλνουν.

;)

Σώθηκε αν το κάνει αυτο.. Θα τον γράψουν κανονικά. Αν ξέρει κανείς, γιατί μου έχουν σπάσει και εμένα τα νεύρα με αυτο το θέμα..

Δημοσ.

Μάλλον δεν ακολουθείτε τον σωστό τρόπο.

 

-Ναι, καλησπέρα, θα ήθελα να διακόψω το συμβόλαιό μου.

-Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν έχετε μείνει ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες μας;

-ΦΥΣΙΚΑ, ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ SMS SPAM.

-Ω, μα αυτό απενεργοποιείται [..]

Δημοσ.

@topic_starter

Δεν αναφέρεις ποια εταιρεία εισαι.

 

Για vodafone: Είναι ειδική φόρμα την οποία συμπληρώνεις. Στο χαρτί απογραφής υπηρχε το ανάλογο «τικ» αλλά ελάχιστοι κοιτάνε τι υπογράφουν.

 

Για cosmote: Υπάρχει ειδική επιλογή μέσω το ebill. Επίσης δοκίμασε τηλέφωνο στο customer support.

  • Moderators
Δημοσ.

Για vodafone: Είναι ειδική φόρμα την οποία συμπληρώνεις. Στο χαρτί απογραφής υπηρχε το ανάλογο «τικ» αλλά ελάχιστοι κοιτάνε τι υπογράφουν.

Εγω το ειχα προσεξει παντως και δεν εκανε την διαφορα. Τους πηρα τηλεφωνο προχθες και μου ειπαν πως θα το απενεργοποιησουν. Περιμενω να δω τι θα γινει απο την νεα εβδομαδα.

Βασικα τι βλακεια και αυτη, απορω ποιος την παταει. Αν και εχω στο μυαλο μου εναν φιλο που η κορη του απαντησε σε ενα τετοιο μηνυμα (μπορει και σε αλλα) και η καρτα που μολις ειχε βαλει εκανε φτερα...

Δημοσ.

isay εχω cosmote κοσμοκαρτα. Προτιμισα να μην αναφερω συγκεκριμενη εταιρια γιατι ξερω οτι το προβλημα ειναι γενικο. Οταν βαζω καρτα σκανε 2-3 SMS με τους διαγωνισμους, να ξοδεψω την καρτα συντομα, ποτε δεν το εχω κανει και δεν προκειται.

Θεωρω πολυ ηπια λυση να καλεσω να χρεωθω για κατι που ειναι δικια τους υποχρεωση. Προτιμω να κανω εγγραφη καταγγελια στην ΕΕΤΤ και να περιμενω την επισημη απαντηση της Cosmote πανω στο θεμα.

Δημοσ.
Για cosmote: Υπάρχει ειδική επιλογή μέσω το ebill. Επίσης δοκίμασε τηλέφωνο στο customer support.

 

πράγματι, υπάρχει σχετική επιλογή στο my account. Όπως επίσης και για την καταγραφή ή μη στους ενιαίους καταλόγους! Για κάνετε έναν έλεγχο που έχετε τικ και δεν το ξέρετε... :D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...