orck Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Τι μπορουμε να κανουμε οταν λαμβανουμε διαφημιστικα SMS με προσφορες και διαγωνισμους της εταιριας κινητης τηλεφωνιας που ειμαστε συνδρομητες; Δεν εχω ζητησει ποτε τετοια ενημερωση και δεν εχω συμφωνησει να δεχομαι τετοια SMS.
liopyr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δοκίμασε να τους πάρεις ένα τηλέφωνο και να τους πεις να μη σου στέλνουν.
oldnew Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δοκίμασε να τους πάρεις ένα τηλέφωνο και να τους πεις να μη σου στέλνουν. Σώθηκε αν το κάνει αυτο.. Θα τον γράψουν κανονικά. Αν ξέρει κανείς, γιατί μου έχουν σπάσει και εμένα τα νεύρα με αυτο το θέμα..
liopyr Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Μάλλον δεν ακολουθείτε τον σωστό τρόπο. -Ναι, καλησπέρα, θα ήθελα να διακόψω το συμβόλαιό μου. -Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν έχετε μείνει ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες μας; -ΦΥΣΙΚΑ, ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ SMS SPAM. -Ω, μα αυτό απενεργοποιείται [..]
isay Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 @topic_starter Δεν αναφέρεις ποια εταιρεία εισαι. Για vodafone: Είναι ειδική φόρμα την οποία συμπληρώνεις. Στο χαρτί απογραφής υπηρχε το ανάλογο «τικ» αλλά ελάχιστοι κοιτάνε τι υπογράφουν. Για cosmote: Υπάρχει ειδική επιλογή μέσω το ebill. Επίσης δοκίμασε τηλέφωνο στο customer support.
Moderators stormrain Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Για vodafone: Είναι ειδική φόρμα την οποία συμπληρώνεις. Στο χαρτί απογραφής υπηρχε το ανάλογο «τικ» αλλά ελάχιστοι κοιτάνε τι υπογράφουν. Εγω το ειχα προσεξει παντως και δεν εκανε την διαφορα. Τους πηρα τηλεφωνο προχθες και μου ειπαν πως θα το απενεργοποιησουν. Περιμενω να δω τι θα γινει απο την νεα εβδομαδα. Βασικα τι βλακεια και αυτη, απορω ποιος την παταει. Αν και εχω στο μυαλο μου εναν φιλο που η κορη του απαντησε σε ενα τετοιο μηνυμα (μπορει και σε αλλα) και η καρτα που μολις ειχε βαλει εκανε φτερα...
orck Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 isay εχω cosmote κοσμοκαρτα. Προτιμισα να μην αναφερω συγκεκριμενη εταιρια γιατι ξερω οτι το προβλημα ειναι γενικο. Οταν βαζω καρτα σκανε 2-3 SMS με τους διαγωνισμους, να ξοδεψω την καρτα συντομα, ποτε δεν το εχω κανει και δεν προκειται. Θεωρω πολυ ηπια λυση να καλεσω να χρεωθω για κατι που ειναι δικια τους υποχρεωση. Προτιμω να κανω εγγραφη καταγγελια στην ΕΕΤΤ και να περιμενω την επισημη απαντηση της Cosmote πανω στο θεμα.
arxaggelos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Για cosmote: Υπάρχει ειδική επιλογή μέσω το ebill. Επίσης δοκίμασε τηλέφωνο στο customer support. πράγματι, υπάρχει σχετική επιλογή στο my account. Όπως επίσης και για την καταγραφή ή μη στους ενιαίους καταλόγους! Για κάνετε έναν έλεγχο που έχετε τικ και δεν το ξέρετε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.