koulouri Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Λοιπον πριν 4 μηνες εστειλα τον ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ εκτυπωτη για service την 9η μερα που τον ειχα στα χερια και δεν ηταν μεσα στο d.o.a. 7 ημερων οποτε τον κρατησαν για service και μου ειπαν μετα απο 2 μηνες πως ειναι ετοιμος και να παω να τον παρω. Εγω πηγα σημερα 2 μηνες μετα την ειδοποιηση τους και 4 μηνες απο την μερα που τον αγορασα ( και ο λογος ειναι οτι μενω 700χλμ μακρια απο την Θεσσαλονικη πλεον ) και ο εκτυπωτης ηταν γρατζουνισμενος, χτυπημενος, ενα πλαστικο ειχε λυγισει ( μαλλον περασε στην περιοχη της ελαστικης παραμορφωσης επειδη το ζορισαν πολυ οι τεχνικοι ) και του λεω: -Εγω ετσι δεν τον παιρνω. μου λεει πως με καταλαβαινει και στις 12 που θα ερθει ο υπευθυνος service να παρω τηλ.. Παιρνω πριν λιγο και μου λεει ο υπευθυνος οτι αυτος δεν εχει ευθυνη διοτι το στελνουν αλλου για service και δεν ευθυνονται αυτοι! Και εγω του ειπα οτι το εστειλα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ( οπως αναφερει και ο τεχνικος ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ ) και το θελω καινουριο.. Δεν ειναι αυτοι υπευθυνοι να μου βρουνε λυση; Δηλαδη εγω αν ειχα συνεργειο και μου εφερνε το αμαξι του και το εστελνα μετα και στον φαναρτζη και μου γυρνουσε με σκασμενα λαστιχα θα του ελεγα οτι ΕΓΩ ΔΕ ΦΤΑΙΩ!!!;;; Μου ειπε οτι θα με ξαναπαρει Δευτερα.. Καμια ιδεα τι να κανω; Δε νομιζω οτι εχω αδικο καπου.. Α!Οταν τον επεστρεψα δεν ειχα βγαλει καν τις ζελατινες και αφου ειχε προβλημα και ΔΕΝ εκτυπωνε ΠΩΣ τελειωσα τα μελανια ( γιατι αυτο θα ισχυριστει ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Τι μάρκα ήταν ο εκτυπωτής για να ξέρουμε ποια αντιπροσωπεία έκανε την ζημιά? Όχι ότι παίζει ρόλο για σένα. Εσύ με το πλαίσιο είχες την συναλλαγή όχι με την αντιπροσωπεία. Αυτοί θα έπρεπε να μην παραλάβουν τον χτυπημένο εκτυπωτή (μπορεί όμως να έγινε η ζημιά στην μεταφορά). Θα απαιτήσεις τον εκτυπωτή σε καλή κατάσταση. Το πλαίσιο μετά ας συνεννοηθεί όπως θέλει με την αντιπροσωπεία. Αν δεν δεχθούνε προειδοποίησε τους ότι θα κάνεις καταγγελία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koulouri Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2010 canon 640.. Τοσο λιγο καιρο που τον κρατησα με το ζορι θυμηθηκα!! Προστασια καταναλωτη 801-11-17200 αυτο εννοεις; :$ Πραγματικα θα τους τσακισω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Για θέματα του καταναλωτή δες κυρίως αυτές τις υπηρεσίες: http://www.efpolis.gr/ http://www.inka.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koulouri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Λοιπον το γραφω απλα για να "ακουστει"... Πηρα στο plaisio και μου λενε: "Τα σημαδια τα καθαρισαμε οσο μπορουσαμε, για τις γρατζουνιες δε μπορουμε να κανουμε κατι και για τα μελανια που τα βρηκατε αδεια μπορουμε να σας κανουμε εκπτωση και απο 50 να τα παρετε 35€ *τα οποια ηταν γεματα ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ )" Πηρα στο servise της canon στην Αθηνα και μου ειπε ο υπευθυνος εκει οτι για τα σημαδια δε ευθυνεται αυτος αλλα το πλαισιο που παιρνει την ευθυνη της μεταφορας και για τα μελανια οτι δεν εχουν αναγκη να "καβατζωσουν" 4 μελανια γιατι εχουν αποθηκη ολοκληρη με μελανια...Το φταιξιμο ηταν του πλαισιου που αφου ηταν 8η μερα απο την αγορα και doa δεν ζητησαν αμεση αντικατασταση αλλα επισκευη! Επισης μου εξηγησαν οτι εχει περασει κανενα 4μηνο απο τοτε και 2 μηνες απο την ωρα που πηγε στο plaisio Ο εκτυπωτης του ειπα οτι ειμαι ΑμΕΑ και αυτο που θα κανω ειναι ειναι να παρω τον υπευθυνο καταστηματος στη Θεσσαλονικη, θα του ζητησω ευγενικα να μου κανει αντικατασταση του εκτυπωτη με 1 καινουριο και αν αρνηθει θα τον ρωτησω αν ειναι αυτη η πολιτικη τους για τα ΑμΕΑ ( γιατι εχει περασει καιρος και τους εξηγησα οτι δεν μπορω να παω να το παρω ) και αν αρνηθει θα κανω καταγγελια.. Καμια διαφορετικη ιδεα κανεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Roger Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Oι εξηγησεις που περνανε απο το μυαλο μου διαβαζοντας την ιστορια σου ειναι οι εξης: Ή τα μελανια τα αδειασε η αντιπροσωπεια τυπωνοντας πολυ,γιατι οπως και να ΄χει σωστα σου απαντησε ο υπευθυνος οτι δεν εχει αναγκη τα μελανια σου,ή επειδη καθυστερησες πολυ καιρο καποιο ξεφτερι στο Πλαισιο τα βουτηξε και αφησε τα δικα του τα αδεια.Οσο αναφορα τα πλαστικα,καπου στην μεταφορα,ποτε δεν θα μαθεις πως,χτυπηθηκε ο εκτυπωτης και ετσι βλεπεις σημαδια.Ολοι οι μεταφορεις και ολα τα courrier να ξερεις οτι νομιζουν οτι μεταφερουν σακια με πατατες. Γνωμη μου ειναι οτι ακρη δεν θα βρεις γιατι θα τα ριχνει ο ενας στον αλλον,οποτε στην θεση σου θα αγοραζα τα μελανια με την εκπτωση για να μπορεσω να κανω την δουλεια μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koulouri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Roger αυτη ειναι η τελευταια μου επιλογη γιατι ειναι σα να τρωω καρπαζια και να λεω και ευχαριστω....! Αλλα και εγω δε νομιζω να βγαλω ακρη! Θα κανω αυριο μια τελευταια προσπαθεια και θα γραψω και εδω απλα για ενημερωση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnXarxas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Γνωμη μου ειναι οτι ακρη δεν θα βρεις γιατι θα τα ριχνει ο ενας στον αλλον,οποτε στην θεση σου θα αγοραζα τα μελανια με την εκπτωση για να μπορεσω να κανω την δουλεια μου. η γνώμη μου είναι πως αν έκανες κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος κίνηση, το θέμα είναι να "τιμωρηθούν" και να μην πληρώσεις εσύ τα σπασμένα που, έχεις πληρώσει ήδη μία φορά τον εκτυπωτή με τα μελάνια του... στο κάτω κάτω πρέπει να τους δείξεις οτι δεν πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια τακτική στους επόμενους πελάτες... άστους να ψάχνονται, και αν είναι να δώσεις έτσι και αλλιώς λεφτά, δώστα καλύτερα για την διαδικασία της καταγγελίας (όποια είναι αυτή π.χ. κάποιος δικηγόρος, φωτοτυπίες, παράβολα κλπ...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Roger Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 η γνώμη μου είναι πως αν έκανες κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος κίνηση, το θέμα είναι να "τιμωρηθούν" και να μην πληρώσεις εσύ τα σπασμένα που, έχεις πληρώσει ήδη μία φορά τον εκτυπωτή με τα μελάνια του... στο κάτω κάτω πρέπει να τους δείξεις οτι δεν πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια τακτική στους επόμενους πελάτες... άστους να ψάχνονται, και αν είναι να δώσεις έτσι και αλλιώς λεφτά, δώστα καλύτερα για την διαδικασία της καταγγελίας (όποια είναι αυτή π.χ. κάποιος δικηγόρος, φωτοτυπίες, παράβολα κλπ...) Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει ,και φυσικα να κανει οτι θελει. Ας μας ποσταρει λοιπον την εξελιξη της ιστοριας του περνοντας την οδο των καταγγελιων και εκφοβισμων. Εκτυπωτη δεν θα εχει για 1-2 χρονια και φυσικα θα εχει χαλασει πολυ παραπανω λεφτα απο τα 50-60 που κανει ενας καινουργιος εκτυπωτης .Ακρη ειναι σιγουρο οτι δεν θα βγει. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΠΑΡΕΜΒΑΛΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ. Ολα αυτα μου ακουγονται σαν ενα τρακαρισμα που κυνηγαμε αποζημιωση 5.000€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tompgr Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2010 Ενοειτε πως το πλαισιο ειναι υπευθυνο για την κατασταση του εκτυπωτη, αυτα που λεει ο υπευθυνος ειναι βλακιες για να μην πω τιποτα αλλο (<<δεν φτεμε εμεις , μου τον εστειλε το service χτυπημενο>> κλπ). Και γιατι το πλαισιο δεχτηκε να παραλαβει χτυπημενο τον εκτυπωτη απ το service?? φιλε koulouri καλα ξεμπερδεματα ΥΓ: αυτο που θα κανω ειναι ειναι να παρω τον υπευθυνο καταστηματος στη Θεσσαλονικη, θα του ζητησω ευγενικα Δυστιχως με την ευγενεια δεν βγαινει τιποτα αν θες να κανεις κατι πηγαινε με τσαμπουκα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koulouri Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Βρεθηκε λυση.. Μετα απο 1 βαρβατο e-mail ( απο το site τους που δυστυχως δε το εχω κρατησει ) μιλωντας ευγενικα αλλα με δυσκολες λεξεις και υπερασπιζομενος την αναπηρικη "ιδιοτητα" μου καταφερα να παρω πισω τον εκτυπωτη μου.. που δεν ξερω αν δουλευει αλλα εχει τωρα τα 4 μελανια γεματα και το 5ο το οποιο ειναι το μαυρο το μεγαλο αδειο! Ενω στην αρχη ηταν υπηρχε το αντιστροφο!! Εστειλα τον πατερα μου να το παρει γιατι εγω ειμαι off για λογους υγειας και απλα το πηρε και εφυγε γιατι καταλαβε πως ακρη με αυτους δεν προκειται να βγαλουμε.. Τα μερη που ειχαν γρατζουνιες, τα αλλαξαν με αλλα που ειναι λιγοτερο γρατζουνισμενα, απορω αν εινια δικος μου εκτυπωτης αυτος αλλα βαρεθηκα και χρειαζομαι και τον εκτυπωτη..θα γυρισω την πλατη μου στο plaisio, καλυτερα να δινω αλλου τα λεφτα μου και ας πληρωνω 3-4€ παραπανω.. με τοσα δε σωθηκε κανεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
beez Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2011 απλως αναρωτιεμαι ανεξαρτητα με τo DOA σε αγορες εξαποστασεως νομιζω εχεις δικαιώμα υπαναχώρησης μέχρι και 30 μερες για οποιοδήποτε λογο (αν θυμαμαι καλα την περιοδο). τωρα αν εχει αγοραστει τοπικα ειναι διαφορετικο αλλα σιγουρα μεγαλη κοροιδια. θα επρεπε να εχει αντικατασταθει επιτοπου με καινούργιο οχι να περιμενεις 2 μηνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.