Προς το περιεχόμενο

God Of War 3 [PS3]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Kαι ομως δεν το ειχε. Ειχε μεν τα 4 στυλ (που ηταν περισσοτερα στο 3 μετα απο ενα σημειο ετσι και αλλιως, quicksilver να σου θυμησω για παραδειγμα) και οι κινησεις απο το εκαστοτε στυλ ηταν εξαιρετικα περιορισμενες χωρια που δεν μπορουσες να κανεις τα ακροβατικα και sick εντελως πραγματα που μπορουσες να κανεις στο 3 (να κανεις πατινι εναν εχθρο και να εσπερνες θανατο με τα ebony & ivory παραδειγμα).

 

Αυτό νομίζω μπορούσες να το κάνεις με τον Nero. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ στο Dante είναι η έλλειψη όπλων.

  • Απαντ. 442
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Αυτό νομίζω μπορούσες να το κάνεις με τον Nero. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ στο Dante είναι η έλλειψη όπλων.

 

Μπα ουτε με αυτον μπορουσες να το κανεις. Ο nero βασικα ηταν πολυ "basic" στα skills του και αρκετα χειροτερος απο τον Dante ο οποιος dante στο 4 ηταν αρκετα χειροτερος απο αυτον στο 3. Nero + Dante στο 4 < Dante στο 3 και ναι η ελειψη οπλων συνθετε ακομα λιγοτερες κινησεις. Γενικα ηταν dumped down το συστημα μαχης σε σχεση με το 3.

Δημοσ.

και ποσο μαλλον οταν αυτο ακουγεται απο τα στοματα καποιων που παιζουν το ιδιο παιχνιδι απο το 1985 με απλα αναβαθμισμενα γραφικα~~!!!!!!!!

 

 

Ποιο παιχνίδι είναι αυτό;

Δημοσ.
Αντιθετα, ενα παιχνιδι με το στυλ development σαν του God of War βασιζεται στα εντελως Epic premade σκηνικα. Ακριβως το ιδιο στυλ υιοθετει και το Dantes Inferno. Αυτα τα παιχνιδια κατα κυριο λογο βασιζονται στις συνεχειες για να επιδειξουν τις νεες τους σκηνοθετικες "ανησυχιες" οι οποιες αναλογα με το στουντιο και την ικανοτητα τους ειναι ειτε αψογες (God of War) ειτε εντελως fail (απειρα παραδειγματα).

 

Αντιθετα παιχνιδια οπως Devil May Cry, Ninja Gaiden, Bayonetta ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουν συνεχεια γιατι ο κυριος τους σκοπος ειναι ενα ανηπερβλητο (και καλυτερο απο το προηγουμενο) συστημα μαχης. Δες το Devil May Cry 4 και συγκρινε το με το 3. Το 3 υπερεχει σε ολους τους τομεις στον συγκεκριμενο τομεα και ειναι καλυτερο παιχνιδι ακριβως γι αυτον τον λογο.

 

Δεν καταλαβαινω γιατι τα GoW θεωρουνται οτι ειναι στο ιδιο genre με παιχνιδια οπως τα Bayonetta, Ninja Gaiden κ DMC4...το να συγκρινεις το GoW με π.χ. το Bayonetta απο πλευρας gameplay/συστημα μαχης ειναι σαν να συγκρινεις το Βurnout με το Forza.

 

Σιγουρα το casual/n00b friendly "παταω Χ κ κοβω γιγαντες στα 2" gameplay των GoW ειναι το "καλυτερο" για ολους αυτους που δεν εχουν το skill και την ορεξη να κατσουν να ασχοληθουν με τα παραπανω παιχνιδια...σιγουρα μιλαμε για υπερπαραγωγες με αψογο τεχνικο τομεα και γενικα ευχαριστα παιχνιδια αλλα σε σχεση με τα πραγματικα action games ειναι βαρετα και χωρις replay value games.

Δημοσ.
Δεν καταλαβαινω γιατι τα GoW θεωρουνται οτι ειναι στο ιδιο genre με παιχνιδια οπως τα Bayonetta, Ninja Gaiden κ DMC4...το να συγκρινεις το GoW με π.χ. το Bayonetta απο πλευρας gameplay/συστημα μαχης ειναι σαν να συγκρινεις το Βurnout με το Forza.

 

Σιγουρα το casual/n00b friendly "παταω Χ κ κοβω γιγαντες στα 2" gameplay των GoW ειναι το "καλυτερο" για ολους αυτους που δεν εχουν το skill και την ορεξη να κατσουν να ασχοληθουν με τα παραπανω παιχνιδια...σιγουρα μιλαμε για υπερπαραγωγες με αψογο τεχνικο τομεα και γενικα ευχαριστα παιχνιδια αλλα σε σχεση με τα πραγματικα action games ειναι βαρετα και χωρις replay value games.

 

Και εδω ακριβως θα με βρεις απολυτα συμφωνο γι αυτο και αλλωστε ειπα οτι ενα παιχνιδι σαν το GoW δεν ειναι δυνατον να ειναι "2.5" ή κατι τετοιο τελος παντων γιατι δεν ειναι η μαχη το σημειο που στηριζονται για το gameplay τους. Real time set pieces, epic σκηνικα, οσο ειναι δυνατον σοβαροτερη ιστορια με μεγαλυτερο "βαρος" κτλ κτλ. αλλα γι αυτο ειναι και ο λογος που αυτα τα παιχνιδια ειναι παρα πολυ δυσκολο να τα ξαναπαιξεις για κατι αλλος εκτος απο το να ξαναδεις τα set pieces.

 

Ενα (παραδειγμα) Ninja Gaiden ομως εχει σοβαρο συστημα μαχης με μπολικο skill απο μεριας του παιχτη που ειναι αδυνατον να πετυχεις κατι στο παιχνιδι αν πατας οτι σου κατεβει στο κεφαλι και -εκει- ειναι η διαφορα εξαλου. Μου αρεσει το στυλ του GoW για τους παραπανω λογους αλλα αν με εβαζες να διαλεξω μεταξυ τους μονο για ενα τοτε με κλειστα τα ματια αρπαζω κατι σε ninja gaiden, bayonetta κτλ.

Δημοσ.

Συμφωνω οτι ισως να μην ειναι ακριβως ιδιο genre αλλα διαφωνω στο χαρακτηρισμο ''noob'' friendly gameplay....

 

Για το replay value.... εγω εχω τερματισει 3 φορες το God of War 2 πχ.... αλλα γενικα μαλλον αποτελω εξαιρεση και δεν εχει τοσο καλο replay value....αλλα για το action game...νομιζω οτι καλυπτει ολες τι προυποθεσεις....

 

Και για να επιστρεψουμε στο θεμα......

 

gowbox.jpg

 

God Of War III Snarls Itself Up A Console Bundle

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

4331540599_f4a5ba34b5.jpg

 

Contents:

 

* God of War III (of course!)

* God of War Collection (gentle reminder, this is God of War and God of War II, remastered in HD, running at 60 fps, with Trophy support, all on one Blu-ray Disc)

* Extra game content downloadable via PlayStation Network:

* God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete

* Dominus character skin

* Apollo character skin

* Phantom of Chaos character skin

* Forgotten Warrior character skin

* Special audio bonus

* God of War Trilogy Soundtrack – God of War I, II, and III scores from the game (3 CDs in total)

* God of War: Blood and Metal EP – a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War (downloadable via PSN)

* Additional content:

* Artbook

* Postcards

 

4332278550_0309d0f812.jpg

Δημοσ.

Τουμπανάκι -πρέπει να τη χάζευα στο PSblog κάνα πεντάλεπτο... Τις 110£ που θα κοστίζει βέβαια δεν τις λες και λίγες αλλά είναι απ' τα κουτιά που τους αφιερώνεις ξεχωριστό ράφι στη βιτρίνα γμτ...

 

Decisions...

Δημοσ.
Συμφωνω οτι ισως να μην ειναι ακριβως ιδιο genre αλλα διαφωνω στο χαρακτηρισμο ''noob'' friendly gameplay....

 

Κακα τα ψεματα αν μπορω να νικησω σε ενα παιχνιδι ενω εχω κλειστα τα ματια και ενω παταω απλα τα παντα χωρις να καταλαβαινω τι και πως τοτε μπορεις να το χαρακτηρισεις αφοβα "n00b friendly". Δεν ειναι κακος χαρακτηρισμος, ειναι η πραγματικοτητα. Το God of war δεν φτιαχτηκε για μια συγκεκριμενη ομαδα gamers. Φτιαχτηκε για να το χαρουν οσο ποιο πολλοι γινετε.

 

Η collectors απλα τα σπαει. Καταστρεφει οποιαδηποτε αλλη collectors και απο οποιοδηποτε παιχνιδι εχει ερθει στο παρελθον. Μονο του Bioshock 2 ειναι ανταγωνισιμη (LP εχει FTW, respect οπως και να το κανουμε).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...