Προς το περιεχόμενο

God Of War 3 [PS3]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά, οτι και να λέμε κανένα exclusive της Sony δεν είναι για hardcore παίκτες. Μπορεί να είναι τεχνολογικά επιτεύγματα, αλλά επίσης είναι μόνο περιτύλιγμα. Το core στοιχείο του GOW είναι user-friendly arcade hack n' slash με πασπαλισμένα καλά γραφικά και μπρουτάλ χαρακτήρα για να έχει πέραση.

 

Replay value 0.

 

Μέχρι και το DMC4 που έχει απλουστευτεί αρκετά σε σχέση με το πρώτο, απαιτεί πολύ περισσότερο skill απο το GOW3. Και ως γνωστών Gameplay>All.

  • Απαντ. 442
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα φίλε μου... Απλά σπάω πλάκα με όσους γενικά χρησιμοποιούν ορολογίες τύπου hardcore-casual. Τις αναφέρουν και με τέτοιο στόμφο λες και ανήκουν στην ελίτ που έχει τις απαραίτητες ικανότητες για να παίξει τόσο hardcore games, ενώ όσοι θα προτιμήσουν το GoW είναι κάτι δύσμοιροι που στραμπουλάνε τα δάχτυλά τους προσπαθώντας μάταια να βγάλουν combo.

Ακόμα και αν το Bayonetta ήταν το ζενίθ του skillful gameplay (που δεν είναι ούτε κατά διάνοια, εκτός για κάποιους που ασχολούνται με το gaming κανα-δυο χρόνια), η αντίφαση του να χαρακτηρίζεις hardcore την πεταλουδίτσα και ταυτόχρονα να bashάρεις το GoW δε θα μπορούσε να περάσει έτσι...

 

Όσο για τον dr thodt... Σε άνθρωπο που έχει καταφέρει μέσα σε τρεις γραμμές κειμένου να συμπεριλάβει τους όρους God of War 2.5 και casual-friendly... απλά respect. Και ως αντεπιχείρημα παραθέτεις τo Bayonetta, δηλαδή το... Devil May Cry 4.5 με τη λογική σου;

 

 

 

Ενώ εσύ πατώντας 3 κουμπιά για combo και LT+κουμπάκι για να κόψεις boss στη μέση αισθάνεσαι superior gamer, έτσι; Εύγε...

 

Χτυπησα ευαισθητο νευρο ή μου φαινεται? :lol:

 

Βασικα μονο κ μονο που συγκρινεις το συστημα μαχης του Bayonetta (DMC 4.5? LOL) με αυτο του GoW 3 δειχνει οτι εισαι ασχετος με το ειδος και προφανως εχεις παιξει μονο σε default δυσκολιες με button mashing τα hardcore παιχνιδια του ειδους...ειπαμε σιγα σιγα μπορει να βελτιωθεις κ να μην εχεις μονο επιφανειακη αποψη για τα παραπανω games..μεχρι τοτε παιξε GoW αντε κ κανενα Dante's Inferno για να νιωσεις ευκολα παιχταρας - αλλωστε αυτος ειναι κ ο σκοπος τους να σου δινουν την εντυπωση οτι κανεις κατι φοβερο κ τρομερο χωρις να χρειαζεται ιχνος skill. ;)

Δημοσ.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hardcore_gamer

 

Με βαλατε και εψαξα το term στο ιντερνετ....:lol::mrgreen:

 

Ρε παιδια αν ειναι τοσο ευκολο για σας μην το παρετε... διαβαστε το τελος της ιστοριας στο Wikipedia ή δειτε το στο Youtube.... δεν θελω ομως να ακουω αλλο για noob και casual.... :eek:

 

Γιατι απ την αλλη, ποιο πραγματικο noob mode απ αυτο δεν υπαρχει.....

 

''The game includes five difficulty modes: "Very Easy", "Easy", "Normal", "Hard", and "Non-Stop Climax".[8] On Easy and Very Easy, a "Very Easy Automatic" mode is made available that can be played with only one hand: the game positions Bayonetta to perform attacks on enemies, and the player only needs to press one button at certain points unless they wish to perform their own choice of movements or attacks. Kamiya, who first added such a mode to Devil May Cry, posted a video on the game's official website in which character designer Mari Shimazaki demonstrated the mode (which Kamiya "jokingly called 'Mummy Mode'") in Bayonetta''

 

Replay value 0.

 

Γιατι με αυτο το σκεπτικο, το Bayonetta πχ τι replay value εχει?....:rolleyes:

 

Μ αυτο το σκεπτικο.....πραγματικο replay value που λεμε, εχουν τα παιχνιδια με multiplayer, ή παιχνιδια σαν το Little Big Planet με απειρα level ή τα αθλητικα παιχνιδια...ή παιχνιδια σαν το Heavy Rain που απ οτι ακουσα αν το παιξεις ξανα με διαφορετικες επιλογες θα δεις αλλα πραγματα να ξετυλισονται.....

 

Για μενα τα action/adventure σαν τα παιχνιδια που συζηταμε εχουν λογους για να τα ξαναπαιξεις οπως τρελα, trophies, καποια αλλα πραγματα σαν treasures ή urns που ειναι κρυμενα στο παιχνιδι, εξτρα αποστολες ή στην χειροτερη DLC....

 

Υ.Γ. Εσεις να φανταστω που δεν σας αρεσουν τα user-friendly εισασταν υπερ των Vista απο την πρωτη κιολας μερα κυκλοφοριας.... σαν τον Sheldon απο το The Big Bang Theory ενα πραμα...:lol:

Δημοσ.

Καλά να δω κάποιον να παίζει GoW σε God mode και να το αποκαλεί, casual :lol:. Το easy mode είναι ένα mindless button mashing στο οποίο ξεκλειδώνεις όλες τις δυνάμεις και κάνεις πάρτι, το god αντιθέτως θέλει να είσαι master of combos με ελάχιστες δυνάμεις, ενώ η παραμικρή μλκια μπορεί να στοιχήσει.

 

Έπαιξα το ΣΚ το αρχικό GoW σε God και έκλεισα την κονσόλα δις γιατί πραγματικά θα έσπαγα το sixaxis :o και δεν έχω 50 ευρώ για πέταμα αυτή την περίοδο.

Δημοσ.

Εδω εγω θελω να τονισω κατι ομως. Το να δημιουργησεις ενα -πραγματικα- δυσκολο παιχνιδι ειναι εξαιρετικα δυσκολη διαδικασια. Τα παιχνιδια που ειναι -πραγματικα- δυσκολα ειναι λιγα. Ολα τα υπολοιπα απλα "κλεβουν" για να προσθεσουν δυσκολια. Το ιδιο και το God of War στην τερμα δυσκολια του. Ειναι -αδικη- δυσκολια, κατι το οποιο δεν ειναι στο χερι σου σε αντιθεση με κατι οπως το ninja gaiden που η δυσκολια ειναι πραγματικη δυσκολια και οχι τεχνασματα που τρως ξυλο ετσι και αλλιως μονο και μονο για να σου δινει την ιδεα του δυσκολου.

 

To εχω ξαναποσταρει το βιντεο αλλα θα το ξανακανω εδω για να καταλαβετε τι παει να πει -σωστη- και -πραγματικη- δυσκολια. Το παλικαρι τα λεει με τον καλυτερο και ποιο χιουμοριστικο τροπο για το τι θελω πω και για να καταλαβετε και εσεις ποιος ειναι ο καλος, ποιος ο κακος και ποιος ο ασχημος.

 

http://ed-did-this.com/Games/demons-souls-review.html

Δημοσ.

 

Γιατι με αυτο το σκεπτικο, το Bayonetta πχ τι replay value εχει?....:rolleyes:

 

 

Κατατάσσω το Bayonetta στο ίδιο είδος με το GOW. Τα μόνο καθαρόαιμα Hack n' Slash που έχουν απομείνει πλέον είναι το DMC και το Ninja Gaiden.

Δημοσ.
Κατατάσσω το Bayonetta στο ίδιο είδος με το GOW. Τα μόνο καθαρόαιμα Hack n' Slash που έχουν απομείνει πλέον είναι το DMC και το Ninja Gaiden.

 

θεωρεις hardcore το dmc και οχι το bayonetta????wtf!?! το επαιξες καθολου το bayonetta?

Δημοσ.
Κατατάσσω το Bayonetta στο ίδιο είδος με το GOW. Τα μόνο καθαρόαιμα Hack n' Slash που έχουν απομείνει πλέον είναι το DMC και το Ninja Gaiden.

 

Εξαρταται για ποιο DMC μιλας. Το 2 και το 4 τα βγαζω εξω απο τον ανταγωνισμο αλλα κανεις μεγα λαθος αν βαζεις το Bayonetta στην ιδια φαση με το God of War - Dantes Inferno.

Δημοσ.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hardcore_gamer

 

Με βαλατε και εψαξα το term στο ιντερνετ....:lol::mrgreen:

 

Ρε παιδια αν ειναι τοσο ευκολο για σας μην το παρετε... διαβαστε το τελος της ιστοριας στο Wikipedia ή δειτε το στο Youtube.... δεν θελω ομως να ακουω αλλο για noob και casual.... :eek:

 

Γιατι απ την αλλη, ποιο πραγματικο noob mode απ αυτο δεν υπαρχει.....

 

Γιατι με αυτο το σκεπτικο, το Bayonetta πχ τι replay value εχει?....:rolleyes:

 

Μ αυτο το σκεπτικο.....πραγματικο replay value που λεμε, εχουν τα παιχνιδια με multiplayer, ή παιχνιδια σαν το Little Big Planet με απειρα level ή τα αθλητικα παιχνιδια...ή παιχνιδια σαν το Heavy Rain που απ οτι ακουσα αν το παιξεις ξανα με διαφορετικες επιλογες θα δεις αλλα πραγματα να ξετυλισονται.....

 

Για μενα τα action/adventure σαν τα παιχνιδια που συζηταμε εχουν λογους για να τα ξαναπαιξεις οπως τρελα, trophies, καποια αλλα πραγματα σαν treasures ή urns που ειναι κρυμενα στο παιχνιδι, εξτρα αποστολες ή στην χειροτερη DLC....

 

Υ.Γ. Εσεις να φανταστω που δεν σας αρεσουν τα user-friendly εισασταν υπερ των Vista απο την πρωτη κιολας μερα κυκλοφοριας.... σαν τον Sheldon απο το The Big Bang Theory ενα πραμα...:lol:

 

To οτι ενα παιχνιδι εχει very easy automatic (οπως ειχε κ το πρωτο DMC) τι σχεση εχει με το συστημα μαχης? εχεις παιξει ποτε DMC, NG ή Βayonetta πανω απο 1 φορα σε μεγαλυτερη δυσκολια απο το normal? εκει ειναι το replay-value των παραπανω τιτλων και οχι στο βρες ολα τα statues κλπ σημερινες μπουρδες των προγραμματιστων για να αυξησουν με χαζο τροπο το replayability/να βαλουν trophies/achievements ενω εχουν ξεμεινει απο ιδεες.

 

Μερικοι ενοχλουνται με την αληθεια αλλα ετσι ειναι οπως κ να εχει - τα GoW ειναι πολυ εντυπωσιακα action παιχνιδια που παντα στον τεχνικο τομεα ειναι μπροστα με τρομερο presentation και φοβερα brutal σκηνικα αλλα οπως κ να το κανουμε στο θεμα βαθους/ποιοτητας gameplay και replay value, ειναι πολυ πισω σε σχεση με τα action games τις Ιαπωνιας (DMC, NG, Godhand, Bayonetta).

 

Το καταλαβαινω και το σεβομαι οτι καποιοι μπορει να προτιμουν τα GoW απο τα παραπανω games αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι ειναι πιο user-friendly games, με ρηχο συστημα μαχης και χωρις κανενα ειδους ισορροποια/ενδιαφερον στις μεγαλυτερες δυσκολιες.

 

Oσο για το replay value του Bayonetta - το παιχνιδι εχει τοσα πολλα πραγματα να βρεις κ να κανεις που θα μπορουσαν να πουλησουν 10 DLC πακετα...ανετα απο τα πιο γεματα games που εχω δει ποτε απο content - ριξε μια ματια στο gamefaqs να δεις τι παιζει απο μυστικα οπλα, accessories, bosses, αποστολες, στολες και playable χαρακτηρες και σε ολα αυτα βαλε κ τις διαφοροποιημενες μεγαλυτερες δυσκολιες που καθε φορα βλεπεις κατι καινουργιο.

Δημοσ.

Χωρια το απιστευτα βαθυ συστημα μαχης το οποιο δεν βαριεσαι να παιζεις για να γινεσαι ολο και καλυτερος και ευρηματικος ως προς τα combos που χρησιμοποιεις. Εδω περα το Ninja Gaiden ακομα και σημερα και μετα απο τοσα χρονια βρισκω νεους τροπους χρησης των οπλων και του συστηματος μαχης του που πραγματικα ειναι απολαυση σε αντιθεση με το God of War με τα τυποποιημενα "combos".

Δημοσ.
Εξαρταται για ποιο DMC μιλας. Το 2 και το 4 τα βγαζω εξω απο τον ανταγωνισμο αλλα κανεις μεγα λαθος αν βαζεις το Bayonetta στην ιδια φαση με το God of War - Dantes Inferno.

 

Το 1 και το 3 εννοώ. Γιατί, εγώ στο Bayonetta πέρασα την demo stage πατώντας κουμπιά στα τυφλά. Δυσκολία 0.

Δημοσ.
Το 1 και το 3 εννοώ. Γιατί, εγώ στο Bayonetta πέρασα την demo stage πατώντας κουμπιά στα τυφλά. Δυσκολία 0.

 

Ειπες τη μαγικη λεξη. Demo. Ακομα και στο Ninja Gaiden περνας τις πρωτες 2 περιοχες στα τυφλα κανωντας απλως αυτο (αλλα με controller).

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=t00Mi_fWI_w[/ame]

Δημοσ.
To οτι ενα παιχνιδι εχει very easy automatic (οπως ειχε κ το πρωτο DMC) τι σχεση εχει με το συστημα μαχης? εχεις παιξει ποτε DMC, NG ή Βayonetta πανω απο 1 φορα σε μεγαλυτερη δυσκολια απο το normal? εκει ειναι το replay-value των παραπανω τιτλων και οχι στο βρες ολα τα statues κλπ σημερινες μπουρδες των προγραμματιστων για να αυξησουν με χαζο τροπο το replayability/να βαλουν trophies/achievements ενω εχουν ξεμεινει απο ιδεες.

 

Μερικοι ενοχλουνται με την αληθεια αλλα ετσι ειναι οπως κ να εχει - τα GoW ειναι πολυ εντυπωσιακα action παιχνιδια που παντα στον τεχνικο τομεα ειναι μπροστα με τρομερο presentation και φοβερα brutal σκηνικα αλλα οπως κ να το κανουμε στο θεμα βαθους/ποιοτητας gameplay και replay value, ειναι πολυ πισω σε σχεση με τα action games τις Ιαπωνιας (DMC, NG, Godhand, Bayonetta).

 

Το καταλαβαινω και το σεβομαι οτι καποιοι μπορει να προτιμουν τα GoW απο τα παραπανω games αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι ειναι πιο user-friendly games, με ρηχο συστημα μαχης και χωρις κανενα ειδους ισορροποια/ενδιαφερον στις μεγαλυτερες δυσκολιες.

 

Oσο για το replay value του Bayonetta - το παιχνιδι εχει τοσα πολλα πραγματα να βρεις κ να κανεις που θα μπορουσαν να πουλησουν 10 DLC πακετα...ανετα απο τα πιο γεματα games που εχω δει ποτε απο content - ριξε μια ματια στο gamefaqs να δεις τι παιζει απο μυστικα οπλα, accessories, bosses, αποστολες, στολες και playable χαρακτηρες και σε ολα αυτα βαλε κ τις διαφοροποιημενες μεγαλυτερες δυσκολιες που καθε φορα βλεπεις κατι καινουργιο.

 

Δεν με καταλαβες..... αυτο που με ενοχλει ειναι οι εκφρασεις noob και casual επειδη το παιχνιδι εχει πιο ευκολο χειρισμο απ αλλα παιχνιδια..... το Very Easy Automatic το φερα σαν παραδειγμα πραγματικης noobias.... κατι που δεν ειναι παιχνιδια σαν το GOW.....

 

Κατα τα αλλα..... δεν αντιλεγω οτι το Bayonetta δεν εχει replay value... απλα στο δικο μου το ταπεινο μυαλουδακι το ιδιο ισχυει και για το God of War ισως λιγοτερο βεβαια απο τα Γιαπωνεζικα που περιγραφεις......

 

Ταυτοχρονα πιστευω οτι το κατεξοχην replayability... εχουν τα αθλητικα και τα multi παιχνιδια....τις ωρες που εχω παιξει πχ το multi του Uncharted 2 και το FIFA 10 εχω χασει το μποσουλα.....

 

ΟΚ now?...:-)

Δημοσ.
Δεν με καταλαβες..... αυτο που με ενοχλει ειναι οι εκφρασεις noob και casual επειδη το παιχνιδι εχει πιο ευκολο χειρισμο απ αλλα παιχνιδια..... το Very Easy Automatic το φερα σαν παραδειγμα πραγματικης noobias.... κατι που δεν ειναι παιχνιδια σαν το GOW.....

 

Κατα τα αλλα..... δεν αντιλεγω οτι το Bayonetta δεν εχει replay value... απλα στο δικο μου το ταπεινο μυαλουδακι το ιδιο ισχυει και για το God of War ισως λιγοτερο βεβαια απο τα Γιαπωνεζικα που περιγραφεις......

 

Ταυτοχρονα πιστευω οτι το κατεξοχην replayability... εχουν τα αθλητικα και τα multi παιχνιδια....τις ωρες που εχω παιξει πχ το multi του Uncharted 2 και το FIFA 10 εχω χασει το μποσουλα.....

 

ΟΚ now?...:-)

 

:rolleyes:

 

Eσυ δεν με καταλαβες μου φαινεται...δεν μιλαω για τον χειρισμο - και τα 2 εχουν αψογο κ ακριβες χειρισμο εγω μιλαω για το συστημα μαχης, το ποσες επιλογες εχεις, ποσες κινησεις εχεις, τις αντιδρασεις των εχθρων, πως μπορεις να συνδεσεις κινησεις μεταξυ τους, το οτι μπορεις να ακυρωσεις κινησεις και γενικα ποσο master παιρνει το παιχνιδι...εκει φαινεται ποσο casual ειναι το GoW σε σχεση με τα "γιαπωνεζικα" παιχνιδια.

 

Βασικα δεν μου απαντησες αν εχεις παιξει ενα απο τα παραπανω games πανω απο 1 φορα σε παραπανω δυσκολια απο easy/normal - με ολα αυτα που μου λες αμφιβαλω. :)

Δημοσ.
:rolleyes:

 

Eσυ δεν με καταλαβες μου φαινεται...δεν μιλαω για τον χειρισμο - και τα 2 εχουν αψογο κ ακριβες χειρισμο εγω μιλαω για το συστημα μαχης, το ποσες επιλογες εχεις, ποσες κινησεις εχεις, τις αντιδρασεις των εχθρων, πως μπορεις να συνδεσεις κινησεις μεταξυ τους, το οτι μπορεις να ακυρωσεις κινησεις και γενικα ποσο master παιρνει το παιχνιδι...εκει φαινεται ποσο casual ειναι το GoW σε σχεση με τα "γιαπωνεζικα" παιχνιδια.

 

Βασικα δεν μου απαντησες αν εχεις παιξει ενα απο τα παραπανω games πανω απο 1 φορα σε παραπανω δυσκολια απο easy/normal - με ολα αυτα που μου λες αμφιβαλω. :)

 

Theo58 εδω με συγχωρεις αλλα θα πρεπει να συμφωνησω με τον δοκτωρ. Δεν πιστευω οτι εχεις "πιασει" το συστημα μαχης των παιχνιδιων τυπου Bayonetta (αν φυσικα εχεις ασχοληθει σε τετοιο βαθμο). Αυτα τα παιχνιδια δεν εχουν σκοπο να σε κανουν να νοιωσεις "ηρωας", δεν εχουν σκοπο να σε "νταντεψουν" και να σε χαιδεψουν το αυτακι, δεν εχουν σκοπο να σου δειξουν τεραστια κινηματογραφικα quick time events (QTE) ετσι ωστε να αισθανθεις "μεγαλος".

 

Αυτα τα παιχνιδια εχουν σκοπο στο να σε κανουν να αισθανθεις προσωπικα μια ικανοποιηση με το συστημα μαχης τους α) γιατι εχουν πολυ ελευθερο και βαθυ συστημα που σου επιτρεπει να δημιουργησεις το δικο σου στυλ μαχης β) γιατι η δυσκολια τους βαζει τη δικη σου δημιουργικοτητα και ικανοτητα στο τεστ. Μακρια δηλαδη απο τα απλα και τυποποιημενα ψευτοσυστηματα τυπου "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα" οπως το God of War. Τετραγωνο, τετραγωνο, τριγωνο πατας στην αρχη του παιχνιδιου και το ιδιο ακριβως θα πατας σε οποιαδηποτε δυσκολια και οποιαδηποτε πιστα και θα εισαι "πρωτος".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...