thanos713 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2010 Ναι, ας πούμε κάτι τέτοιο... Όπως είχα πει και προχτές θα σου στείλω ένα PM... Καλή επιτυχία κι από εμένα!
Timonkaipumpa Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 για μικρά παιδιά αλλά και για όσους δεν ξέρουν προγραμματισμό... και θέλουν και ένα καρότο για να ασχοληθούν (για διάφορους λόγους) προτείνω το Processing. Αρκετά απλό, βασισμένο σε java και μπορείς να κάνεις κάτι interactive γρήγορα και απλά. Επίσης, έχει αρκετά απλά παραδείγματα κώδικα με τα οποία παρέχει βασική διάδραση, π.χ. με το κούνημα του ποντικιού αλλάζουν θέση κάποια σχήματα, πατάς το mouse button και γίνεται κάτι (αλλάζει χρώμα η εικόνα) και άλλα τέτοια "πιασάρικα". Είναι open και έχει και βιβλία για αυτό στο Διαδίκτυο. Εάν της αρέσει... μπορεί και Ε Υ Κ Ο Λ Ο Τ Α Τ Α να το γυρίσει από Processing στον προγραμματισμό πλακετών με το Arduino που βασίζεται σε μία "ειδική" έκδοση του Processing για το Adruino. Πληροφορίες για: Processing και Arduino
gtroza Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2010 Today, there are tens of thousands of students, artists, designers, researchers, and hobbyists who use Processing for learning, prototyping, and production. μάλλον για να μάθουν στα "γρήγορα" οι "άσχετοι" ενήλικες οπωσδήποτε ενδιαφέρον .
Timonkaipumpa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 μάλλον για να μάθουν στα "γρήγορα" οι "άσχετοι" ενήλικες οπωσδήποτε ενδιαφέρον . Βασικά άσχετοι καλλιτέχνες κυρίως... μιας και για αυτό το πρωτοέβγαλαν... Αλλά δεν παύει να είναι ένα εύκολο εργαλείο, java based, με αρκετά εύκολη και γρήγορη υλοποίηση κώδικα που να δημιουργεί οπτικά ωραία αποτελέσματα. Ναι είναι ενδιαφέρον για παιχνιδίσματα.. κυρίως για real time εφαρμογές με ήχο και γραφικά. Μπορείς να ελέγξεις και σήματα όπως MIDI και RS232 (νομίζω για το 2ο, το 1ο σίγουρα το έχω κάνει) και έτσι να ελέγξεις πολλούς υπολογιστές από έναν κεντρικό.
gtroza Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 όλοι αυτοί λόγω "ηλικίας" έχουν ένα "γνωστικό υπόβαθρο" που δεν έχει δημιουργηθεί ακόμα στον ενδιαφερόμενο "πειραματο-όν" με φιλική διάθεση τα γράφω .
Timonkaipumpa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 όλοι αυτοί λόγω "ηλικίας" έχουν ένα "γνωστικό υπόβαθρο" που δεν έχει δημιουργηθεί ακόμα στον ενδιαφερόμενο "πειραματο-όν" με φιλική διάθεση τα γράφω . το οποίο, και αφού δεν αφορά Η/Υ απαραίτητα, δεν εγγυάται κανείς ότι μπορεί να διαφέρει από αυτό ενός παιδιού γυμνασίου - λυκείου όσον αφορά στους Η/Υ. Με άλλα λόγια, ένας άσχετος 30άρης+ καταλαβαίνει πολύ λιγότερα από Η/Υ από ό,τι ένας άσχετος 15άρης (συνήθως), και πολύ πιο αργά (επίσης συνήθως). Εάν μέσα σε αυτό "βάλεις" και το γεγονός πως έχεις σε σύντομο χρονικό διάστημα και οπτικά εφέ, που θαμπώνουν τον 15άρη, τότε είναι ταμάμ και για τις ηλικίες αυτές.
gtroza Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2010 Με άλλα λόγια, ένας άσχετος 30άρης+ καταλαβαίνει πολύ λιγότερα από Η/Υαπό ό,τι ένας άσχετος 15άρης (συνήθως), και πολύ πιο αργά (επίσης συνήθως). ακριβώς γι'αυτό όλοι οι "στρατοί" και οι οργανωμένς" ομάδεςπροτιμάνε να "ενταχθείς" πολύ "γέρος" και όχι 15+ μιλάμε απο διαφορετική θεώρηση του θέματος εντάξει, "παραδίνομαι" ! .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.