Προς το περιεχόμενο

Με τι για ξεκίνημα;


ostvarivanje

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην β' γυμνασίου οι μαθητές ξέρουν ελάχιστα μαθηματικά και φυσική.

Άρα και το αντικείμενο εφαρμογής που μπορούν να έχουν είναι εξίσου μικρό.

Θα δυσκολεύεται να εφαρμόσει αυτά που ξέρει ακριβώς διότι είναι λιγοστά.

Η C θα χειροτερέψει πολύ τα πράγματα διότι είναι στριφνή και αδικαιολογήτως δύσκολη.

Π.χ. αν θέλει να αποθηκεύσει αριθμούς σε κάποιον πίνακα για να βρει ένα άθροισμα, θα μπλέξει με δείκτες κλπ. Κόλαση. ΜΑΚΡΙΑ !!

H πρώτη επαφή πρέπει να είναι με κάτι που επιτρέπει εύκολα την έκφραση,χειρισμό και εφαρμογή μιας ιδέας αλλά και των υπαρχόντων

γνώσεων από άλλα μαθήματα. ΟΧΙ C !!

Καλύτερα κάποια απλή έκδοση της Basic, python ή fortran που δεν έχουν τέτοια προβλήματα και επιτρέπουν εύκολα τον χειρισμό προβλημάτων.

Η C είναι τελείως, μα τελείως ακατάλληλη (όχι μόνον για το γυμνάσιο-λύκειο αλλά σε πολλές περιπτώσεις γενικότερα) και απορώ πώς την προτείνουν.

 

-

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Χμ, θα μπορούσαμε να συζητάμε για ώρες πάνω σε αυτό το θέμα. Αλλά φοβάμαι πως θα βγούμε εκτός θέματος διότι θα αναλύσουμε πολλά. Φαντάζομαι πως ο ostvarivanje περίμενε μια πιο απλή απάντηση στην ερώτηση του. Πάντως θα ήθελα να κάνουμε κάποια στιγμή αυτή τη κουβέντα. 

Δημοσ.

Λοιπόν, το αναπτύσσεται πολύ καλά το θέμα και μου αρέσει αυτό.

Όσο για αυτό που έχει ειπωθεί ότι μπορεί να τα βρει στο ίντερνετ, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, αλλά από τη δική μου την πλευρά, θα ήθελα να της κάνω ένα δώρο. Απ' ό,τι καταλαβαίνω, μάλλον αυτό θα είναι κάποιο βιβλίο.

Ουσιαστικά, όπως το φαντάζομαι εγώ (και με την πολύ ελάχιστη εμπειρία που έχω), μάλλον θέλει σε πρώτη φάση να δει τη είναι ο προγραμματισμός (αλγόριθμοι, ψευδοκώδικας κλπ.) και αργότερα, μάλλον θα ήταν καλύτερο να αποφασίσει μόνη της που θα κινηθεί.

Δημοσ.

Με τα μαθηματικά που ξέρει τι αλγόριθμους να δει και τι να καταλάβει? Συμφωνώ με όσα λένε thanos και smirnov. Με ένα μικρό ενδοιασμό για την VB.. ίσως java (σε καμία περίπτωση C, και γώ απορώ πώς την προτείνουν ακόμη ειδικά στις μέρες μας και ειδικά για β' γυμνασίου άτομο).

Και ξεκίνημα όπως λέει ο smirnov, προγραμματάκια που σχετίζονται με την ύλη της στο σχολείο, καμιά απλή ταξινόμηση.. τέτοια..

Δημοσ.

εμένα η γνώμη μου ειναι να ξεκινήσει με c, που πολύ πιθανόν αν ακολουθήσει τεχνολογική κατεύθυνση θα της φαίνονται παιχνιδάκι το μαθημα που θα έχει.. Μετά αν δει οτι της αρέσει και θέλει να ασχοληθεί και με αντικειμενοστραφή προγραμματισμο να ξεκινήσει java και όχι c++. Αλλά για αρχή c πιστεύω είναι ότι πρέπει.

Επίσης κάτι που ίσως της φανεί πιο ενδιαφέρον θα είναι η δημιουργία ιστοσελίδων...why not. μια άλλη εναλακτική :)

Δημοσ.

Κάποια εύκολη γλώσσα. Python, PHP. Όχι C/C++ διότι έτσι θα τα παρατήσει. Πρέπει να μπορεί να παράγει άμεσα οπτικά αποτελέσματα ώστε να έχει ενδιαφέρον για εκείνη.

Δημοσ.

Μην τρελαθώ, σε ποια γλώσσα παρουσιάζονται συνήθως οι αλγόριθμοι; Σε C φυσικά, υπάρχει πιο γρήγορη high-level;! Μην την βγάλουμε και άχρηστη... Λοιπόν, καταλήγουμε σε python;

 

Edit. Κι εγώ θέλω να κάνω αυτή την κουβέντα όπως αναφέρθηκε παραπάνω...

Δημοσ.

Σε βιβλίο τι υπάρχει να της αγοράσω (από Ελλάδα) για να δω και τι ενδιαφέρον θα δείξει;

Μου άρεσε πάντως και η ιδέα για της ιστοσελίδες.

Δημοσ.

Μην τρελαθώ, σε ποια γλώσσα παρουσιάζονται συνήθως οι αλγόριθμοι; Σε C φυσικά, υπάρχει πιο γρήγορη high-level;! Μην την βγάλουμε και άχρηστη... Λοιπόν, καταλήγουμε σε python;

 

Edit. Κι εγώ θέλω να κάνω αυτή την κουβέντα όπως αναφέρθηκε παραπάνω...

 

 

δεν μπορω να καταλαβω που κολλανε οι αλγοριθμοι με την ταχυτητα εκτελεσης τους ... λες και θα γραψει καν'α game που χρησιμοποιει 16 thread 2 cpus κλπ. κλπ.

Δημοσ.

Θα σου πω ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα παλιά. Ήθελα να αποδείξω την εικασία του Goldbach μέχρι το 1000000, στην αρχή είχα ένα αλγόριθμο που αν έβαζες 1000000 έκανε 2 λεπτά... Άμα το έκανα σε VB ξέρεις πόση ώρα θα έκανε;

Δημοσ.

δέμα_δώρο {

http://www.sxolinux.gr/

http://vivliothiki.blogspot.com/2010/03/sxolinux-2009-1.html

html

το ντοκυμαντέρ του Αυγερόπουλου για την Γουατεμάλα και το ΔΝΤ*

}

 

*μαθηματικά εφαρμοσμένα

Στην Γουατεμάλα πλέον 11 οικογένειες ελέγχουν όλη τη χώρα.

http://tvradio.ert.gr/details.asp?pid=3237929&chid=9

 

το κυρίως δώρο που προτείνω, είναι το Linux

 

ολόψυχα, καλή επιτυχία στην μαθήτρια

 

Το καλύτερο απ' όλα είναι να κοιτάζει τα μαθήματά της...

+1

 

.

Δημοσ.

Δεν λέω ότι την προτείνω σαν γλώσσα για να αρχίσει κάποιος αλλά μια και δεν ακούστηκε θα την αναφέρω μιας και ο σκοπός της είναι ακριβώς αυτός.. να παράγει άμεσα οπτικά αποτελέσματα μέσα από έναν αλγόριθμο σχηματίζοντας γραμμές και σχήματα και έτσι να δώσει μια πρώτη εικόνα του αλγορίθμου, της εντολής, του υποπρογράμματος/συνάρτησης, της μεταβλητής, της παραμέτρου κλπ..

Η γλώσσα που έχω στο μυαλό μου είναι η LOGO.. Δεν ξέρω ίσως για αρχή για να της κινήσει το ενδιαφέρον, και αν νιώσει έτοιμη προχωράει και σε κάτι πιο σύνθετο..

 

Μετά από λίγη εξάσκηση επόμενο βήμα θα μπορούσε να είναι και μια ψευδογλώσσα όπως αυτή που κάναμε στο λύκειο που αντίθετα με άλλους εγώ τη θεωρώ σημαντικότατη για την εκμάθηση του τρόπου σκέψης που χρειάζεται για να προγραμματίσεις..

Δημοσ.

LOGO; Αχαχαχαχαχχαχαχ!!!! Κάνουμε στο σχολείο φέτος... Ντρέπομαι που αυτό το ονομάζουμε προγραμματισμό...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...