Προς το περιεχόμενο

Απογοήτευση από VisionStudio.gr


T-Rex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσικα και δεν ισχυει το "συμβαινουν αυτα" που γραφτηκε παραπανω. Δηλ το οτι αλλη παραδοση εχουν στο σαιτ και άλλη ισχυει το θεωρουμε φυσιολογικο πια;;

το οτι καποια παραγκα μας γραφει κατα το συμφερον της ειναι φυσιολογικο;;

Πολυ κακως "συμβαινουν αυτα". και μαλιστα σε μια τοσο δυσκολη εποχη. Πρεπει να μαθουν όλοι να σεβονται τον πελατη.

 

Εγω φιλε μου top starter στη θεση σου θα ακυρωνα τη παραγγελια

 

Συμφωνω!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μου χει συμβεί με msystems να παραγγείλω προιόν και να το παραλάβω μετά από 2 μέρες επαρχία 70 ευρώ φτηνότερα. Όταν τηλεφώνησα

μου είπαν ότι μειώθηκε η τιμή και μου το δώσαν στη νέα μειωμένη τιμή (χωρίς καν να το ζητήσω ή να έχω πάρει χαμπάρι

τη μείωση). Αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι θέλουν να δουν την πελατεία τους να αυξάνεται και

να έχουν ταυτόχρονα και σταθερούς καλούς πελάτες (όπως είναι άλλωστε η πλειοψηφία αυτών που ασχολούνται με το άθλημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παλι προτιμω να αγοραζω απο αυτα τα μικρα μαγαζακια που σου δινουν μεγαλυτερη ποικιλια και ειναι σε συνολο πολυ πιο φθηνα παρα στα μεγαλομπακαλικα που εχουν ρημαξει τις τιμες.. (π.χ παρηγγειλα μια 9600GT απ το computershops.gr και ελεγε παραδοση σε 5 μερες μετα την παραγγελια τους πηρα τηλ και μου ειπαν σε 15 μερες.. τους περνω συνεχια τηλ και με γραφουν 'θα σας παρουμε σε λιγο' και ποτε δεν περουν. μου εχουν σπασει τα νευρα) :P :P :P

 

Υ.Γ ρε παιδια δεν μπορω να συνηθισω το νεο siτe και να μην γραφω σε θεματα μπενω και διαβαζω τις συζητησεις αλλα δεν μου καθετε στο ματι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και δεν ισχυει το "συμβαινουν αυτα" που γραφτηκε παραπανω. Δηλ το οτι αλλη παραδοση εχουν στο σαιτ και άλλη ισχυει το θεωρουμε φυσιολογικο πια;;

το οτι καποια παραγκα μας γραφει κατα το συμφερον της ειναι φυσιολογικο;;

Πολυ κακως "συμβαινουν αυτα". και μαλιστα σε μια τοσο δυσκολη εποχη. Πρεπει να μαθουν όλοι να σεβονται τον πελατη. Εγω φιλε μου top starter στη θεση σου θα ακυρωνα τη παραγγελια

 

Εσυ cloak ξέρεις κάποιο κατάστημα/online/πρατήριο στην Ελλάδα που δεν "συμβάινουν αυτά"; Αν ναι, να μας το πεις να το προτιμήσουμε. Εχουμε πει πολλές φορές οτι άλλο τι θα έπρεπε να γίνεται (όλοι συμφωνούμε!) κι άλλο τι συμβαίνει στην πραγματικότητα κι άλλο τελικά τι είμαστε εμείς ως καταναλωτές να δεχθούμε για να κάνουμε τη δουλειά μας.

 

Πάντως απ'όσους γνωρίζω στην αγορά εχω μάθει τα εξής: Κάθε προμηθευτής στέλνει από αυθημερόν με μηχανάκι μέχρι μια φορά την εβδομάδα και παρακαλητά, ανάλογα με την πολιτική τους. Δεν υπάρχει τιποτε δεδομένο, πχ. μια μεγάλη εισαγωγική εταιρία έστελνε μια φορά στις 15 ημέρες το φορτηγό σε μικρά μαγαζιά, αλλιώς σου έλεγε "ελα να το παρεις". Και μιλάμε για μετρητά και -20% απο τιμές καταλόγου, κι αν θές... Κατανοητό αυτό ως εδω;

 

Σ'αυτο το δεδομένο, προσθέτουμε οτι αν ενα μαγαζί χρωστάει με ανοικτό λογαριασμό στον Α προμηθευτή , θα αποφύγει να του ζητήσει προιόντα γιατι ο προμηθευτής θα αρχίσει την κλάψα για τα χρεωστικά. Θα προτιμήσει να σε πιέσει να πάρεις το αλλο προιόν απο τον Β προμηθευτή που θέλει να πιάσει πόρτα για το χειμώνα. Γυφτιές αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα οικονομικά δεδομένα στην αγορά, δεν τους κατηγορείς. Εδώ μιλούσαμε για τρανταχτές αρπαχτές χωρίς ντροπή, τις εποχές που το χρήμα κυλούσε, τώρα θα σταματήσουν;

 

Και τέλος όπως εχω ξαναπεί, τα Ελληνικά μαγαζιά δουλεύουν "αέρα", ένα γραφείο, ένα τηλέφωνο και παραγγελίες με καταλόγους και φυλλάδια. Ούτε ενημερώνονται απο τους εισαγωγείς, ούτε πληρώνουν υπαλλήλους να σβήνουν/γράφουν προιόντα στις σελίδες του eshop τους. Γι'αυτο υπάρχουν 2 δρόμοι: 1. Μεγάλα καταστήματα και 20-40% πάνω στις τιμές ή 2. Μικρά καταστήματα και προσωπική επαφή με τον ιδιοκτήτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ cloak ξέρεις κάποιο κατάστημα/online/πρατήριο στην Ελλάδα που δεν "συμβάινουν αυτά"; Αν ναι, να μας το πεις να το προτιμήσουμε. Εχουμε πει πολλές φορές οτι άλλο τι θα έπρεπε να γίνεται (όλοι συμφωνούμε!) κι άλλο τι συμβαίνει στην πραγματικότητα κι άλλο τελικά τι είμαστε εμείς ως καταναλωτές να δεχθούμε για να κάνουμε τη δουλειά μας.

 

 

Προσπαθω να μην με κοροιδευουν και δεν δεχομαι το "συμβαινουν αυτα". Παω σε αλλο μαγαζι ακυρωνοντας την οποια παραγγελια. Θα μεινω πελατης σε οποιον ειναι ενταξει, οσο ειναι ενταξει. και ας στοιχισει κατι που θα παρω λιγα € παραπανω.

Εξ αλλου το τρεξιμο μετα θα μου στοιχισει πολυ περισσοτερα. (ειδικα αν μιλαμε για αγορα μακρυα απο κει που μενουμε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι cloak εγώ μαζί σου είμαι, αλλά δεν νομίζω οτι υπάρχει αυτή τη στιγμή μαγαζί που να τα κάνει όλα αυτά που θέλουμε. Οι περισσότεροι μας βλέπουν σαν $$$$ με πόδια που χρειάζονται να πληρώσουν το ενοίκιο και τους υπαλλήλους τους. :P

 

Απο εκεί προέρχεται το "συμβαίνουν αυτά" που ανακυκλώνεται στις συζητησεις. Δυστυχώς είναι η πραγματικότητα, ούτε οι ενώσεις καταναλωτών κάνουν τίποτε ιδιαίτερο εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, ούτε ιδρώνει το αυτί των διαφόρων αρπαχτικών της αγοράς, ούτε θα αλλάξουν οι εισαγωγείς την πολιτική τους (διανομές/επιστροφές κτλ). Επιμένω οτι αυτό που ψάχνεις μάλλον θα βρεις στην προσωπική επαφή με τον ιδιοκτήτη κάποιου καταστήματος, αν και εφόσον είναι τίμιος και θέλει πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο δεν υπάρχει μαγαζί που είναι 100% σίγουρο ότι δεν θα σε κρεμάσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς Thresh. Οπότε αν βιάζεται κανείς ψάχνει τα ράφια των καταστημάτων, αλλιώς επαφίεται στον πατριωτισμό του αγαπημένου του καταστηματάρχη :P

 

Αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί μπορεί να "επείγει" το στήσιμο ενός υπολογιστή, τόσο που θα αναγκάσει τον αγοραστή να πάρει με τις χούφτες τα πανικοβάλ του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γίνονται πολλές απεργίες και δεν φταίνε αυτό το καιρό απαραίτητα τα καταστήματα. Κακός που δεν έχουν ενημερωμένο site όμως. Και εγώ περιμένω 10 μέρες τώρα ένα σκληρό αλλα δεν τους φωνάζω (άλλο κατάστημα), γιατί οι φορτηγατζήδες δεν κινούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γίνονται πολλές απεργίες και δεν φταίνε αυτό το καιρό απαραίτητα τα καταστήματα. Κακός που δεν έχουν ενημερωμένο site όμως. Και εγώ περιμένω 10 μέρες τώρα ένα σκληρό αλλα δεν τους φωνάζω (άλλο κατάστημα), γιατί οι φορτηγατζήδες δεν κινούνται.

 

Δεν παίζει αυτό για το 95% των περιπτώσεων. Οι σκληροί δίσκοι και οι κάρτες γραφικών δεν είναι πατάτες και λαχανικά για να μεταφερθούν φρέσκα. Τα μισά προιόντα που πωλούνται είναι εισαγωγή πριν το καλοκαίρι και τα υπόλοιπα είναι τουλάχιστον προιόντα διμήνου. Από την άλλη οι εισαγωγικές εταιρίες έχουν δικά τους φορτηγάκια. Τα προιόντα φτάνουν στο τελωνείο ή στο αεροδρόμιο και τα παραλαμβάνουν απο έκει. Μιλάμε τώρα για τους 2-3 μεγαλους εισαγωγείς στην Ελλάδα. Απο εκει και πέρα υπάρχουν οι μεσάζοντες και τα προβλήματα που προανέφερα (ανοικτοί λογαριασμοί, επιταγές, κακές επαγγελματικές σχέσεις κτλ). Ακούγεται καλή δικαιολογία βέβαια, ηρεμεί ο πελάτης και βρίζει κάποιον τρίτο, άγνωστο... :rolleyes:

 

Τα site τους κακώς δεν το ενημερώνουν, αλλά και πάλι, από που να πάρουν την ενημέρωση για να το ενημερώσουν; Και για πόσα προιόντα; Αφου τα περισσότερα καταστήματα δουλεύουν με κατάλογο προιόντων, αέρα δηλαδη. Αν ολοι οι εισαγωγείς έστελναν ενημερωτικό για το stock τους (νομίζω η infoquest στέλνει σε αρχείο) και αν ολοι είχαν σύστημα να διαβάζουν αυτόματα το αρχείο αυτό και ενημέρωναν τη βάση τους ανάλογα, τότε θα γινόταν αυτο.

 

Στα μαγαζιά που δουλεύουν "αέρα" δεν γινεται τιποτε. Απλως προσεύχεσαι πριν μπείς, μπαίνεις και ζητας το "Χ" προιον, αυτός παίρνει τηλέφωνο για παραγγελία και περιμένετε όλοι μαζί το μάννα εξ ουρανου. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ, θέμα με τις διαθεσιμότητες έχουν λίγο πολύ όλοι και είναι λίγο εώς πολύ κατανοητό.

Αλλά το "επειδή καθυστερήσαμε, θα σου κάνουμε την χάρη να σε χρεώσουμε με τις νέες καλύτερες τιμές" είναι ανέκδοτο.

Και γίνεται ακόμα πιο αστείο όταν σκαρφίζονται και δικαιολογίες τύπου "τελικά δε πέρασαν 7 μέρες καθυστέρησης, *ΓΚΑΓΚΑΝΚ* χάσατε το μπόνους μας".

 

Διασκέδασέ το, δεν υπάρχει άλλος τρόπος επιβίωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το Visionstudio έχω κάνει 3 παραγγελείες, που η πρώτη κιόλας ήταν και πολύ ακριβή καθώς ήταν σχεδόν όλος ο υπολογιστής της υπογραφής μου. Και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Μόνο η δεύτερη παραγγελεία πήγε "άσχημα", καθώς ενώ δεν υπήρχε διαθεσιμότητα δεν θα με ενημέρωναν ποτέ, αν δεν τους έπαιρνα εγώ.

 

Γενικά έχω μείνει ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφοροι ασχετοι που νομιζουν οτι μερικα μαγαζια ειναι καλα επειδη πουλανε 2-3 ευρω πιο φθηνα.

Δεν θελω να γραψω αλλα . Οποιος καταλαβε-καταλαβε .

 

 

Εχεις απολυτο δικιο φιλε barman. Ειπες την πιο σωστη κουβεντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και δεν ισχυει το "συμβαινουν αυτα" που γραφτηκε παραπανω. Δηλ το οτι αλλη παραδοση εχουν στο σαιτ και άλλη ισχυει το θεωρουμε φυσιολογικο πια;;

το οτι καποια παραγκα μας γραφει κατα το συμφερον της ειναι φυσιολογικο;;

Πολυ κακως "συμβαινουν αυτα". και μαλιστα σε μια τοσο δυσκολη εποχη. Πρεπει να μαθουν όλοι να σεβονται τον πελατη.

 

Εγω φιλε μου top starter στη θεση σου θα ακυρωνα τη παραγγελια

 

Συμφωνω! Και καλητερα να δινουμε 5-6 euro παραπανο και να επιλεγουμε μιο αξιοπιστα καταστηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...