Προς το περιεχόμενο

Αγορά ποδηλάτου - Προτάσεις.


kosmasgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αγορά μάξιμουμ 400-450, όχι τίποτε τρελό.

Arxaggele δεν ξέρω να σου πω μαγαζιά, απλά θέλω να σου πω αν το πάρεις για μετακινήσεις εντός πόλης, φρόντισε να μην έχει ανάρτηση, διότι δεν σου προσφέρει κάτι ουσιαστικό όπως στο χώμα και επιπλέον στα λεφτά που δίνεις θα είναι βαριά και μόνο ενέργεια θα σου τρώει και θα σε κουράζει αδίκως. Καλύτερα επίσης κοίτα να έχει CrMo πιρούνι (με το μπάτζετ που βάζεις) αντί για αλουμινένιο επειδή τα τελευταία δεν έχουν καλή απορροφητικότητα των κραδασμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Kοιτα αν βρει να παρει καποιο trekking που να εχει και αναρτηση που να κλειδωνει δε νομιζω να υπαρχει προβλημα , γιατι και στην πολη χρειαζεται για τα πεζοδρομια και τις λακουβες που δυστυχως δεν ειναι λιγες... Εγω ετυχε και πηρα απο το redzepelin , εμεινα ευχαριστημενος απο το προσωπικο , και οκ , ειχε ποκιλια. Απλα γενικως ΨΑΞΕ και δες οπως ειπες και εσυ , σε αυτο που θες να παρεις ποιος θα σου κανει την καλυτερη προσφορα ειτε σε τιμη ειτε σε κανα ψευτοδωρακι κλειδαρια-φωτα κλπ που θα τα χρειαστεις αρχικα για βολτες μεσα στην πολη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kοιτα αν βρει να παρει καποιο trekking που να εχει και αναρτηση που να κλειδωνει δε νομιζω να υπαρχει προβλημα , γιατι και στην πολη χρειαζεται για τα πεζοδρομια και τις λακουβες που δυστυχως δεν ειναι λιγες...

Οι απόψεις διίστανται και μάλλον μόνο με απευθείας δοκιμές θα καταλάβει κάποιος. Απλά να πω ότι πλέον έχουν αρχίσει να μετέχουν σε αγώνες mtb με full rigid ποδήλατα αν αυτό λέει κάτι. Χάνουν λίγο χρόνο στη κατηφόρα που πάνε πιο σιγά, αλλά τον κερδίζουν στο πολλαπλάσιο στην ευθεία και ειδικά στην ανηφόρα...

 

To θέμα των κραδασμών στην άλφσατο αντιμετωπίζεται αποτελεσματικότερα με φαρδύτερα λάστιχα με χαμηλότερη πίεση και καλά ποδηλατικά γάντια και grips.

 

Είναι σαν να λέμε ότι ένας χοντρός συγκριτικά με έναν αδύνατο πονάει λιγότερο όταν πέφτει στις λακούβες γιατί το λίπος τον προστατεύει.

Ναι αλλά μέχρι να πέσει στη λακούβα έχει λαχανιάσει από το βάρος που κουβαλάει. Ενώ ο αδύνατος θα έχει περισσότερη δύναμη ακόμα και για να αποφύγει τη λακούβα:P

 

ψευτοδωρακι κλειδαρια
Ψευτοδωράκι κλειδαριά = ετοιμάσου να στεναχωρηθείς για το κλεμμένο σου ποδήλατο.

Στην κλειδαριά πρέπει να πληρώσεις αν θες να το σώσεις.

Για ασφάλεια ποδηλάτου, εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/312656-%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%bb%ce%b1%cf%84%cf%8c%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%b7/page__view__findpost__p__2915281

 

 

 

EDIT

 

@Arxaggelos

 

έχω να σου προτείνω το Gary Fisher Wingra (το χαρακτηρίζει σαν Fast City)

που είναι ακριβώς στο μπάτζετ σου και πιστεύω καλύπτει όλες τις ανάγκες σου.

Λιινκ http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/gary_fisher_collection/fast_city/wingra/

Απλά δεν ξέρω που τα πουλάνε στη Θεσσαλονίκη.

 

(Αν τώρα αποφασίσεις να δώσεις το κάτι παραπάνω για κάτι ακριβότερο και καλύτερο,

στη θέση σου θα κοιτούσα το Gary Fisher Mendota

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/gary_fisher_collection/fast_city/mendota/ )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καβαλησα city και στους δρομους της αθηνας ενιωθα σα να χα κομπρεσερ κατω απ τα ποδια μου, που λεει ο λογος. Γιατι εδω δε μιλαμε για ακριβα πλαισια με σουπερ carbon τεχνολογιες κλπ. Που και ετσι να ταν, αυτα τα ποδηλατα προοριζονται για νορμαλ δρομους.

 

Τα Τρεκ τα εισαγει αποκλειστικα το cyclist http://www.cyclist.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα Τρεκ τα εισαγει αποκλειστικα το cyclist http://www.cyclist.gr/

 

Και πλέον πωλούνται ελάχιστα μοντέλα Gary Fisher, δηλαδή ότι υπάρχει στο στοκ. Το Cyclist δε φέρνει νέα μοντέλα Gary Fisher.

 

Και σταματήστε να αγοράζετε MTB για χρήση στην πόλη.. Έλεος δηλαδή.. Ένα trekking ποδήλατο, σου είναι τέλειο για χρήση στην πόλη και δε χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω. Η οδηγική θέση των MTB θα σε κουράσει όσο δε φαντάζεσαι σε αποστάσεις παραπάνω των 10-15 km ειδικά αν δεν είσαι συνηθισμένος + τις παραπάνω τριβές = έξτρα κούραση , λόγω των λάστιχων που αφορούν διαδρομές κυρίως σε χώμα !

 

http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=4585

 

http://cyclist.gr/product.php?codenum=TRK117100 (Έκλεισα τα 500km μέσα στο δίμηνο και έχω μείνει έκπληκτος από το πόσο άνετο και βολικό είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Φοβάμαι ότι έχω αρχίσει να μπερδεύομαι λίγο. Δεν μπορώ καλά καλά να ξεχωρίσω κατηγορίες, με εξάιρεση τα mtb (που είχα κάποτε, σαν παιδί κι εγώ :rolleyes: ) Πως "ορίζεται" το ποδήλατο trekking και πως το city;

 

Με προβληματίζει αρκετά το θέμα της ασφάλειας (κλοπή), οπότε ψάχνω ό,τι πιό αξιπρεπές μπορώ να πάρω με τα λιγότερα δυνατά χρήματα. Mitsikas ευχαριστώ πολύ έχω κρατήσει τα links από την προηγούμενη απόπειρά μου να μπω στον χορό ;) ) Δηλαδή και κάτω από 300 αν βρούμε κάτι, θα είμαι πολύ ευχαριστημένος :eek: :-D Υπολογίζω ότι χρειάζεται καλή αλυσίδα και φώς, οπότε κάποια 10ράκια επιπλέον θα πάνε εκεί και είμαι σφιχτά γενικά αυτόν τον καιρό. Γενικά το θέλω για άσφαλτο/πεζοδρόμια, αλλά ίσως την άνοιξη πάει και σε κανένα πατημένο χωματόδρομο (αν και για την ώρα δεν υπάρχει στάνταρ τέτοιο πλάνο). Σίγουρα δεν είμαι μανιακός hardcore ποδηλάτης, και δεν θα το σκεφτώ να το πουλήσω κι όλας αν τελικά δεν με βολέψει στις μετακινήσεις μου, οπότε δεν ξέρω αν είναι σοφό να αρχίσω με κάτι τσιμπημένο.

 

btw, όσο για το δίλημμα ανάρτηση ή όχι ανάρτηση, εφόσον ακόμη και έμπειροι ποδηλάτες διαφωνούν, εγώ θα προτιμήσω την φθηνότερη λύση από τις δύο. Κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα καταλάβω καν τη διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα trekking εχουν αναρτηση μπροστα και ημιασφαλτινα λαστιχα ωστε να μπορουν να κινηθουν και σε light χωματινες διαδρομες.

Τα city δεν εχουν αναρτηση και φορανε καθαρα ασφαλτινα λαστιχα.

 

Αν θες χωμα και πεζοδρομια το trekking ειναι μονοδρομος.

 

Επισης επειδη οντως γινεται χαμος με κλοπες, το καλυτερο θα ταν να μη το αφηνεις απο τα ματια σου. Τωρα, αν πρεπει να το αφηνεις, κοιτα να παρεις ενα ΚΑΛΟ πεταλο, πανω απο 40ευρω. Πολυ καλα ειναι της abus.

Επισης οταν το αφηνεις, κοιτα να βγαζεις τη σελα και να κλειδωνεις και τις ροδες.

 

Με τα χρηματα που δινεις κοιτα και για μεταχειρισμενο!

 

Γραψου εδω www.cyclist-friends.gr , ειναι φορουμ οπου μπορεις να μαθεις πολλα. Κι εχει και αγγελιες

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καβαλησα city και στους δρομους της αθηνας ενιωθα σα να χα κομπρεσερ κατω απ τα ποδια μου, που λεει ο λογος.

Με τί λάστιχα; Με τί πίεση; Με τί γάντια; Με τί grips; Με chamois ή χωρίς; Ήσουν χαλάρή ή σφιγμένη στο ποδήλατο; Σηκωνόσουν καθόλου από τη σέλα; Είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες για να πεις ότι το ένα είναι σούπερ και το άλλο μη-ιδανικό.

Έκανα κάποτε το λάθος να πάρω τρέκινγκ με την κλασική μικρή ανάρτηση των 50mm. Το λάθος μου το κατάλαβα γρήγορα, αλλά ήταν πλέον αργά. Η ανάρτηση για κανά χρόνο παρέμενε κλειδωμένη μέχρι που έφαγε σουτ και αντικαταστάθηκε από σταθερό πιρούνι και ένα μέγεθος πιο φαρδιά λάστιχα. Δεν νιώθω να μου λείπει τίποτα, εκτός από περιττό βάρος. Πλέον ανεβαίνει και ευκολότερα στην ανηφόρα σαν πιο ελαφρύ.

 

Και οι λακούβες αντιμετωπίζονται ακόμα καλύτερα αν πας γύρω τους και όχι μέσα τους. :P

 

Και πλέον πωλούνται ελάχιστα μοντέλα Gary Fisher, δηλαδή ότι υπάρχει στο στοκ. Το Cyclist δε φέρνει νέα μοντέλα Gary Fisher.

Ναι ρε 'συ οκ. Είναι Gary Fisher collection by Trek. Tο ίδιο πράγμα είναι με λίγο διαφορετικό όνομα από τη ίδια ουσιαστικά εταιρεία.

 

btw, όσο για το δίλημμα ανάρτηση ή όχι ανάρτηση, εφόσον ακόμη και έμπειροι ποδηλάτες διαφωνούν, εγώ θα προτιμήσω την φθηνότερη λύση από τις δύο. Κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα καταλάβω καν τη διαφορά.

Σε κάθε ποδήλατο όταν βάλεις 2 χέρια στο τιμόνι, αυτό αποκτά ανάρτηση... Μη πιάν'ς;

 

Τα χέρια ποτέ δεν πρέπει να τα έχουμε σαν ξύλα στο τιμόνι. Με τις κινήσεις τους πρέπει να «διαβάζουν» το δρόμο.

 

Τες πα.

Το πρώτο πράγμα που θα καταλάβεις στο ποδήλατο, δεν είναι καν κάτι από το ποδήλατο!

Το πρώτο πράγμα που θα καταλάβεις στο ποδήλατο είναι το βάρος σου! Όσο πιο ελαφρύς είσαι, τόσο ευκολότερα θα πηγαίνεις. Και αν έχεις κάποια κιλάκια και αρχίσεις να τα χάνεις στην πορεία, θα το βλέπεις και μόνος σου πάνω στη σέλα.

 

Το δεύτερο πράγμα που θα καταλάβεις στο ποδήλατο είναι το βάρος του. Το βαρύτερο ποδήλατο σε κουράζει περισσότερο.

 

Το τρίτο πράγμα που θα καταλάβεις στο ποδήλατο είναι το αν έχει σωστή κλιμάκωση ταχυτήτων ή όχι. Δηλαδή το πόσο "πυκνή" είναι που σε διευκολύνει όταν αλλάζεις ταχύτητες να διατηρείς το ρυθμό σου και να μην σου βαραίνει απότομα τα πόδια. Αν googlάρεις bicycle gear ratios και διαβάσεις κάποιες ορολογίες θα καταλάβεις καλύτερα.

Μαζί στην τρίτη θέση (ή ακόμα και στην δεύτερη) και οι τροχοί που το βάρος τους παίζει ρόλο στο πόσο εύκολα επιταχύνεις.

 

...

 

Και το νι-οστό πράγμα που θα καταλάβεις είναι αν έχεις ανάρτηση στην πόλη ή όχι.

Ή μάλλον θα την καταλάβεις από το έξτρα βάρος της :P.

Εκτός και αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι ανάρτηση επειδή κάνεις downhill με το να κατεβαίνεις στην 3ης Σεπτεμβρίου :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mitsikas σορρυ για το οφφτοπικ , αλλα ετσι ωραια που τα λες , εχεις να μου προτεινεις καποιο λαστιχακι για πολη ?

Φοράω το Bontrager Race Lite Hardcase http://www.bontrager.com/model/00443

Το είχα σε 700x28 και πήγα στο 700x32 απλά για περισσότερη άνεση. Και το 28ρι μια χαρά ήταν.

Σούπερ ευχαριστημένος από το κράτημα στο στεγνό.

Πολύ ευχάριστη έκπληξη το κράτημα στο βρεγμένο. Το ότι είναι σλικ μη σε φοβίζει καθόλου.

Σχετικά εύκολη φθορά μετά από ενάμιση χρόνο, αλλά αναμενόμενη, αφού κράτημα και φθορά είναι αντιστρόφως ανάλογα. Μη πας όμως σε χώμα και ειδικά χαλίκι με αυτό γιατί θα τα φθείρεις στο πιτς φυτίλι.

 

Εναλλακτικά schwalbe marathon racer. Πολύ καλά λάστιχα (το racer και ελαφρύ) και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το Bontrager Race. Το φόρεσα για χρόνια και άντεξε ακόμα σε χωματόδρομους. Το μείον του, γλιστρούσε λίγο στην βροχή.

 

http://smtp.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/marathon_racer

http://smtp.schwalbetires.com/bike_tires/road_tires/marathon_plus (δες και το plus για αντοχή στα φούιτ αλλά με μείον το βάρος του)

 

Να ξέρεις απλά ότι δεν υπάρχει ιδανικό λάστιχο για όλες τις χρήσεις. Πρέπει να σταθμίσεις τις προτεραιότητες σου για να πεις προτιμώ αυτό από το άλλο ή να έχεις 2 και να αλλάζεις αναλόγως τι θέλεις να κάνεις.

 

 

 

Α και πάντα βάζουμε μια πολύ καλή φακαρόλα (rim tape) στη ζάντα για να μην σκάνε οι σαμπρέλες μόνες τους από την πίεση. Κάτι παλιά λάστιχα σε λωρίδες που βάζουν ή masking tape για οικονομία, καλύτερα να το αποφύγετε γιατί θα πιεστούν γρήγορα από τη σαμπρέλα και κάποια στιγμή θα σας σκάσει από την επαφή με τις τρύπες των ακτινών στο στεφάνι.

 

ΥΓ

το ότι δεν προτείνω άλλες μάρκες, δεν είναι επειδή δεν είναι καλές. Απλά αυτά τα 2 έχω δοκιμάσει εκτενώς. Καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Continental.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω πολυ. Βασικα ψαχνω σε κατι φαρδυ απλα το θελω για ασφαλτο να ειναι λιγοτερες οι τριβες απο τα χωματινα που εχω τωρα και ελεγα μηπως εχεις κατι στο μυαλο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Grips απο το ιντερνετ καθως συνηθως τα μαμησια δεν ειναι βολικα, γαντια specialized bg gel, χαλαρη παντα, σηκωμα οχι αφου δεν ηταν και μεγαλες διαδρομες, για πιεση δε ξερω.

 

Εγω με την αναρτηση κλειδωμενη δε παω ποτε σχεδον! Ακομα και σε ανηφορες αρκετες φορες την ξεχναω ανοιχτη αλλα τις ανεβαινω καλα. Βεβαια δεν ειμαι του ορθιου, τοτε θα θελε σιγουρα κλειδωμα.

 

Παντως εχω καταλαβει πως ειναι στον ανθρωπο. Και στο φορουμ που ανεφερα, αλλοι τις υποστηριζουν και αλλοι οχι. Θυμαμαι ενα παιδι που πηρε το Sirrus κι ελεγε ποσο θεμα ειχε με τις ανωμαλιες του δρομου.

 

Προτεινω στον φιλο να παει για test drive και τους 2 τυπους ποδηλατων για να δει ποιο τον βολευει καλυτερα.

Απλα αφου αναφερει κ πιθανοτητα χωματοδρομου, το trekking κολλαει περισσοτερο..

 

Αυτα :D

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από όλες τις απαντήσεις ως τώρα μάλλον καταλήγουμε σε trekking. Θα ρίξω μία μάτια και στο φόρουμ που συστήνετε. Σίγουρα το ενδεχόμενο κλοπής είναι αρκετά ανησυχητικό και ίσως αποτελεί και βασικό λόγο να πάρει κάνεις κάτι φθηνό εφόσον δεν έχει σίγουρο σημείο να το αφήνει (όπως εγώ) γιατί δε λέει καθόλου να σου σηκώσουν κάτι ακριβό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράνος μην ξεχάσεις να πάρεις, γιατί το ενδεχόμενο απώλειας του κεφαλιού σου είναι χειρότερο από το ενδεχόμενο απώλειας του ποδηλάτου σου. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...