Προς το περιεχόμενο

Δίλημα για καινούριο αυτοκίνητο (Astra vs Auris)


sleepless_paul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω παντως δεν δινω χρημα σε τουρκους.δεν κοιτας και για καποιο νισσαν που ειναι τερατα αξιοπιστιας?ειμαι κατοχος νισσαν και στο λεω απο πρωτο χερι!

 

 

φιλε sacracer πραγματικα χαιρομαι που το Νισσαν σου βγηκε τερας αξιοπιστιας γιατι καποτε τα λατρευα

αλλα απο τοτε που φτοιαχνονται και αυτα στην ευρωπη και μεχρι να φτασει να γινει αυτοκινητο φοραει οτι

τυχαιο μπορουν να βαλουν απο αλλες βιομηχανιες (σασι, κινητηρας τα σημαντικοτερα που εχω ακουσει απο πολλους)

εχω χασει το ενδιαφερον μου... ποσο μαλλον οταν το Primera '02 του μπαμπα μου εχει χιλιοχαλασει

οπως και παρα πολλα αλλα και Micra κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

εγω θα σας πω μια μικρη εμπειρια που ειχα.

 

Leon 1.8TSi vs Mazda 6 mk1 2.3

 

και τα 2 σε test drive σε παρομοια διαδρομη. το πρωτο 1800Τ με 160 αλογα και 25.5 κιλα ροπης. το δευτερο 2300 ατμοσφαιρα με 170 αλογα και 22 κιλα ροπης.

οδηγικα; καμμια σχεση. στο Μαζντα επρεπε να κατεβαζω σχεση για να κινηθω γρηγορα. για προσπεραση, για επιταχυνση. το αμαξι επρεπε να ζοριστει για να αποδοσει. απο την αλλη το Λεον ηταν χαλαρο. με ενα αγγιγμα στο γκαζι το αμαξι πεταγε. η τουρμπινα σπουλαρε απο τις 1800 στροφες με αποτελεσμα μεχρι τις 4000-4500 στροφες να εχεις το πιο αποδοτικο φασμα του κινητηρα. ουτε κοφτες ουτε τιποτα..οσον αφορα την καταναλωση; ποιος θα καιει περισσοτερο, ενας κινητηρας που δουλευεται στις 2000-2500 στροφες η ενας που πρεπει να πιασει τις 4500-5000; και δεν αναφερομαι σε ανοιγματα η σε καποια κοντρα. μεσα στην πολη, με το σταματα ξεκινα, με τις αλλαγες στις λωριδες στους δρομους με τα φαναρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι Leon ρε συ Nick. Με τετοια αναρτηση? Ανεση ζητησε ο ανθρωπος, το Leon ειναι κουτσουρο στο θεμα αυτο (χωρις το sport pack, με αυτο παει εντελως χειροτερα). Στο θεμα μας παντως σε καθε περιπτωση φιλε OP ΜΗΝ παρεις ατμοσφαιρικο αυτοκινητο χωρις καποια δυναμη (120+ αλογα). Θα το μετανοιωσεις σιγουρα. Εχει αγορασει συναδελφος το Astra 1.4 (ατμοσφαιρικο) και το αυτοκινητο πραγματικα σερνεται χωρια που λογο βαρους καιει και περισσοτερο απο το αναμενομενο. Αυτο ειναι κοινο λαθος που κανει ο περισσοτερος κοσμος και νομιζει οτι αγοραζοντας ενα αμαξι με χαμηλοτερη ιπποδυναμη οτι θα εχει και χαμηλοτερη καταναλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουφ τελικα οι αποψεις διηστανται παρα πολυ... εν τελει το διλημα μεταφερθηκε στο Turbo η Ατμοσφαιρα...

εν τελει θα δειξει στο test drive...υπαρχει τροπος να δωσει τ αμαξι μετρηση μεσης καταναλωσης

για το μισαωρο που θα το βολταρω;(και για το ενα και για τ αλλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι Leon ρε συ Nick. Με τετοια αναρτηση? Ανεση ζητησε ο ανθρωπος, το Leon ειναι κουτσουρο στο θεμα αυτο (χωρις το sport pack, με αυτο παει εντελως χειροτερα).

το Leon το ανεφερα ως παραδειγμα Τουρμπο κινητηρα vs ατμοσφαιρικου. δεν εννοουσα να παρει το leon. απλα και μονο για τη συγκριση. και εβαλα 6 vs Leon γιατι αυτα τα 2 ετυχε να οδηγησω...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουφ τελικα οι αποψεις διηστανται παρα πολυ... εν τελει το διλημα μεταφερθηκε στο Turbo η Ατμοσφαιρα...

εν τελει θα δειξει στο test drive...υπαρχει τροπος να δωσει τ αμαξι μετρηση μεσης καταναλωσης

για το μισαωρο που θα το βολταρω;(και για το ενα και για τ αλλο)

 

Στο λεω εγω σαν πρωην κατοχος Scirocco 160 ιππων (1.4 τουρμπο-κομπρεσορ) VS Corolla 1.3 86 ιππων (ατμοσφαιρα). Απο αποψη καταναλωσης εως και τα 130 χιλιομετρα ειναι ιδια σε εθνικες. Μεσα στην πολη το Scirocco ετρωγε πολυ λιγο παραπανω (περιπου μισο λιτρο διαφορα στα 50 χιλιομετρα εντως πολης). Σοβαρα πανε σε τουρμπο, δεν χανεις τιποτα. Το μεγαλυτερο κοστος που θα πληρωσεις για την αποκτηση του θα το αποσβεσεις μεσα σε 1 χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση σχετίζεται άμεσα μέ τήν ιπποδύναμη,αλλά καί τό βάρος.Αν στίς 2.500 σ.α.λ αποδίδονται 30 ίπποι είτε μέ τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά τό ίδιο θά καταναλώσει.Κάθε ίππος βενζινοκινητήρα απαιτεί 250 γραμμάρια καυσίμου ανά ώρα.Οι αντλητικές απώλειες ενός κινητήρα μεγάλου κυβισμού μέ φυσική αναπνοή,αντισταθμίζονται από τά συστήματα μεταβλητού χρονισμού.Τά τούρμπο έχουν αυξημένες ανάγκες συντήρησης γιατί απαιτούν συχνότερες αλλαγές λαδιών αλλά γιατί απαιτούν καί συντήρηση στά παραπάνω περιφερειακά συστήματα πού διαθέτουν (τουρμπίνα,κομπρέσορας,βαλβίδα ανακούφισης,σωληνώσεις,εναλλάκτης).

 

 

 

Συχνες ; γιατί σε ατμοσφαιρικό καθε πόσα χιλιόμετρα αλλάζεις λάδια ; Συντήρηση στην τουρμπίνα ; Τι είδους συντήρηση να κάνεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση καυσίμου πού αναφέρω είναι ή λεγόμενη ειδική κατανάλωση καί είναι συγκεκριμένη.Τό ιδανικό γιά κινητήρα βενζίνης θά ήταν άμεσος ψεκασμός,μέ μεταβλητό χρονισμό,κατάργηση τής πεταλούδας γκαζιού καί light turbo.Επιβάλλετε τά λάδια στούς κινητήρες τούρμπο νά αλλάζονται πιό συχνά γιατί καταπονούνται περισσότερο,λόγω τής λίπανσης-ψύξης πού παρέχουν στα κουζινέτα τής φτερωτής.Η συντήρηση τής τουρμπίνας περιλάμβάνει επισκευή-αντικατάσταση κινητών μερών (κουζινέτα-ρουλεμάν-αξονάκι).Μήν ξεχνάμε πώς ότι ή τουρμπίνα λειτουργεί σέ ένα οχι ιδιαίτερα φιλόξενο περιβάλλον.Τώρα γιά τό πού κατασκευάζεται τό κάθε αυτοκίνητο,μιά χρήσιμη σελίδα είναι αυτή http://www.analogx.com/cgi-bin/cgivin.exe?Mode=Decode&VIN

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αγοράσεις κανένα από τα δύο σε αυτές τις εκδόσεις, γιατί θα το μετανιώσεις. Τα ατμοσφαιρικά σε αυτά τα κυβικά παραπέμπουν σε μικρότερη κατηγορία (Yaris, Corsa). Στην κατηγορία του μικρομεσαίου λοιπόν, καλύτερα να προτιμήσεις το Astra με τον turbo κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αγοράσεις κανένα από τα δύο σε αυτές τις εκδόσεις, γιατί θα το μετανιώσεις. Τα ατμοσφαιρικά σε αυτά τα κυβικά παραπέμπουν σε μικρότερη κατηγορία (Yaris, Corsa). Στην κατηγορία του μικρομεσαίου λοιπόν, καλύτερα να προτιμήσεις το Astra με τον turbo κινητήρα.

 

 

αυτο που κολαω στο 1.4τ σε σχεση με το απλο ειναι οτι βγαινει διαφορα 2.000Ε σχεδον (δεδομενης εκπτωσης 2000ε στο απλο

και 1000ε στο Τουρμπο) αξιζει τη διαφορα αυτη για 5-6 φορες το χρονο που θα κανω μεγαλο ταξιδι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιπποδύναμη είναι πάντα χρήσιμη.Όταν θά φορτώνεις τό αυτοκίνητο καί θά χρησιμοποιείς καί τόν κλιματισμό θά καταλάβεις γιατί χρειάζεσαι τήν ιπποδύναμη.Αυτά τά 2.000 ευρώ πού θά δώσεις παραπάνω αξίζουν καί δέν θά τό μετανιώσεις.Είμαι πάντα τής άποψης "μήν αγοράζεται αυτοκίνητα μέ αναιμικούς κινητήρες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα..σκεφτόσουν να δώσεις 17 χιλιάρικα για 1300άρη κινητήρα?!?!

Σιγά, άλλοι δίνουν 30+ για 316i. :P

 

 

Πάντως μεταξύ των δύο, δε θα κοιτούσα καν το Toyota και θα προτιμούσα το Astra 1.4Τ στην έκδοση με τους 120 ίππους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα..σκεφτόσουν να δώσεις 17 χιλιάρικα για 1300άρη κινητήρα?!?!

 

full extra (αυτα που θελω) το 1400 βγαινει 16.500ε και το 1.4Τ βγαινει 18.500 (με δεδομενες εκπτωσεις 2000 & 1000ε

αντιστοιχα) και θα πρεπει να πω κ ευχαριστω για το τουρμπο...μην ξεχναμε οτι κριση εχουμε και πως καθε ευρω πρεπει

να αξιζει τη θεση του...το αυτοκινητο δε το θελω για να το σπαω αλλα για να με πηγαινει...τωρα αν δεν μπορω να κανω

μια γρηγορη προσπεραση δεν με χαλαει και πολυ γιατι ποτε δεν μπορουσα.

 

(παντως γενικα κλινω προς το Astra...πανεμορφο και απιστευτα βολικο φαινεται!χωρια το flexride που ειναι πολυ ενδιαφερον!)

 

*18500e ειναι με τα 120 αλογα, τα 140 paei 19000+ παντα με 1000ε εκπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...