EXARXEIA_CITY Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Φυσικά turbo. Ροπή από χαμηλά και πολύ καλύτερες ρεπριζ.
NT1G Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Παίζει ρόλο το κιβώτιο αλλά τα τουρμπο χρειάζονται λιγότερες στροφές σε σχέση με ένα ατμοφαιρικό για να αποδώσουν την ίδια ισχύ. Π.χ για ίδιο κιβώτιο και ίδια έστω ιπποδύναμη, ο τουρμπο κινητήρας θα χρειάζεται λιγότερες στροφές σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό για να κινείται με κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, άρα θα είναι και ποιο οικονομικός στην κατανάλωση. Για ίδιο κιβώτιο, ίδιες στροφές θα θέλουν για ίδια ταχύτητα.
Haldol Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Παίζει ρόλο το κιβώτιο αλλά τα τουρμπο χρειάζονται λιγότερες στροφές σε σχέση με ένα ατμοφαιρικό για να αποδώσουν την ίδια ισχύ. Π.χ για ίδιο κιβώτιο και ίδια έστω ιπποδύναμη, ο τουρμπο κινητήρας θα χρειάζεται λιγότερες στροφές σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό για να κινείται με κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, άρα θα είναι και ποιο οικονομικός στην κατανάλωση. Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ισχύει ότι θέλουν πιο λίγες στροφές για να βγάλουν ίδια ισχύ (λόγω μεγαλύτερης ροπής). Γι αυτό και σε ένα δύσκολο ξεκίνημα με ατμοσφαιρικό θα ανεβάσει τις στροφές ενώ το turbo θα τα έβγαζε πέρα λόγω ροπής. Η ταχύτητα κύλισης όμως έχει να κάνει μόνο με τη σχέση μετάδοσης και τις στροφές του κινητήρα. Η ισχύς καθορίζει το «πόσο εύκολα» θα πιάσει το αυτοκίνητο συγκεκριμένη ταχύτητα, όχι το ποια θα είναι αυτή. Σκέψου μια μπουλντόζα: μπορεί να έχει 500 BHP δύναμη, αλλά λόγω κιβωτίου πηγαίνει με 40 km/h max.
sleepless_paul Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ισχύει ότι θέλουν πιο λίγες στροφές για να βγάλουν ίδια ισχύ (λόγω μεγαλύτερης ροπής). Γι αυτό και σε ένα δύσκολο ξεκίνημα με ατμοσφαιρικό θα ανεβάσει τις στροφές ενώ το turbo θα τα έβγαζε πέρα λόγω ροπής. Η ταχύτητα κύλισης όμως έχει να κάνει μόνο με τη σχέση μετάδοσης και τις στροφές του κινητήρα. Η ισχύς καθορίζει το «πόσο εύκολα» θα πιάσει το αυτοκίνητο συγκεκριμένη ταχύτητα, όχι το ποια θα είναι αυτή. Σκέψου μια μπουλντόζα: μπορεί να έχει 500 BHP δύναμη, αλλά λόγω κιβωτίου πηγαίνει με 40 km/h max. +1000
NickTG Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 το αμαξι το θελω για κινηση μεσα στην πολη και μονο το καλοκαιρι για 2 φορες τη βδομαδα θεσσαλονικη χαλκιδικη κοντα και 4-5 φορες το χρονο θεσσαλονικη-κέρκυρα οδικώς... γι αυτο και θελω λογω της πολης κυριως χαμηλη κατανάλωση (κατι στο οποιο το Auris βοηθαει με το Start & Stop System +εχει 6 ταχυτητες για εκτος) Αφού το θες για κίνηση στην πόλη και δε σε νοιάζει το μέγεθος δες και το Leon 1.2TSi αν βγαίνει με DSG, είναι μέσα στα λεφτά που θες να δώσεις. Γενικά καλό θα ήταν να προτιμήσεις κάτι σε αυτόματο. Ανάμεσα στα 2 που έχεις βάλει θα προτιμούσα Auris για πόλη.
ermis1964 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 H Toyota παράγει σέ διάφορες χώρες αυτοκίνητα.Τό Auris & τό Avensis είναι Αγγλία,Yaris Γαλλία καί το Corolla είναι Τουρκία.Αν ρωτήσεις καί στούς κατά τόπους αντιπροσώπους θά σέ ενημερώσουν.Τώρα μέ τήν παγκοσμιοποίηση τά προιόντα κατασκευάζονται σέ διάφορες χώρες.Προσωπικά τούρκικο αυτοκίνητο δέν παίρνω.Tώρα τούρμπο ή ατμόσφαιρα?Εχουν αμφότερα υπέρ καί κατά.Υπέρ τού τούρμπο:αυξημένη ροπή καί ιπποδύναμη από μικρό κυβισμό,άρα λίγα τέλη κυκλοφορίας καί ασφάλιστρα.Κατά:αυξημένες ανάγκες συντήρησης.Υπέρ τής Ατμοσφαιρας:μικρές ανάγκες συντήρησης,δεδομένη αξιοπιστία.Κατά:Μεγάλος κυβισμός γιά επίτευξη αντιστοίχων επιδόσεων,άρα καί περισσότερα τέλη,ασφάλιστρα.Τά περί χαμηλής κατανάλωσης τών τούρμπο είναι απλά τρύκ τού μάρκετινγκ γιατί καλώς ή κακώς τά "άλογα θέλουν σανό".Οι δοκιμές κατανάλωσης πού γίνονται είναι σέ συνθήκες πού δέν απαντώνται στήν πραγματική ζωή.Απο κεί καί πέρα οδήγησε καί τά 2 αυτοκίνητα,ή οποιοδήποτε άλλο σού αρέσει,υπολόγισε καί τό κόστος συντήρησης καί αποφάσισε
Haldol Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Τα turbo έχουν σαφέστατα χαμηλότερη κατανάλωση από ίδιας ισχύος ατμοσφαιρικά, δεν είναι μόνο marketing. Προφανώς τα νούμερα που δίνουν οι εταιρείες δεν ισχύουν, αλλά το ότι έχουν πιο μικρή κατανάλωση... έχουν. Ο λόγος απλός: ένα μοτέρ 1600cc θα ζητάει συνεχώς 1.6 λίτρα καύσιμου μείγματος. Ακόμα και στο ρελαντί. Ένα turbo μοτέρ 1200cc (με ισχύ αντίστοιχη του πρώτου) όταν δεν χρειάζεται ισχύς, δουλεύει ως απλό 1200cc μοτέρ. Πολύ μικρότερη κατανάλωση. Όταν χρειαστεί δύναμη, τότε θα αναλάβει η τουρμπίνα να «στριμώξει» περισσότερο μείγμα μέσα στο μοτέρ. Τότε θα κάψει όπως θα έκαιγε ένας μεγαλύτερος κινητήρας. Προφανώς όταν ζητάς από ένα turbo μοτέρ να βγάλει δύναμη, θα κάψει. Και πολύ. Η διαφορά είναι ότι ένα ατμοσφαιρικό καίει συνέχεια, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν απαιτήσεις ισχύος.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 H Toyota παράγει σέ διάφορες χώρες αυτοκίνητα.Τό Auris & τό Avensis είναι Αγγλία,Yaris Γαλλία καί το Corolla είναι Τουρκία.Αν ρωτήσεις καί στούς κατά τόπους αντιπροσώπους θά σέ ενημερώσουν.Τώρα μέ τήν παγκοσμιοποίηση τά προιόντα κατασκευάζονται σέ διάφορες χώρες.Προσωπικά τούρκικο αυτοκίνητο δέν παίρνω.Tώρα τούρμπο ή ατμόσφαιρα?Εχουν αμφότερα υπέρ καί κατά.Υπέρ τού τούρμπο:αυξημένη ροπή καί ιπποδύναμη από μικρό κυβισμό,άρα λίγα τέλη κυκλοφορίας καί ασφάλιστρα.Κατά:αυξημένες ανάγκες συντήρησης.Υπέρ τής Ατμοσφαιρας:μικρές ανάγκες συντήρησης,δεδομένη αξιοπιστία.Κατά:Μεγάλος κυβισμός γιά επίτευξη αντιστοίχων επιδόσεων,άρα καί περισσότερα τέλη,ασφάλιστρα.Τά περί χαμηλής κατανάλωσης τών τούρμπο είναι απλά τρύκ τού μάρκετινγκ γιατί καλώς ή κακώς τά "άλογα θέλουν σανό".Οι δοκιμές κατανάλωσης πού γίνονται είναι σέ συνθήκες πού δέν απαντώνται στήν πραγματική ζωή.Απο κεί καί πέρα οδήγησε καί τά 2 αυτοκίνητα,ή οποιοδήποτε άλλο σού αρέσει,υπολόγισε καί τό κόστος συντήρησης καί αποφάσισε Οι αυξημένες ανάγκες συντήρησης σε turbo από που προκύπτουν ;
Tenshi Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Είπε ο ποιητής...μέχρι να δεί την Lancia Delta 1.4T που καίει 12λιτρα αστικό κύκλο,χωρίς κίνηση,χωρίς σπασίματα κλπ κλπ. ps.Δεδομένου οτι τα περισσότερα 1,4Τ που συναντάμε αποδίδουν circa 140bhp,Ν/Α wise την ίδια ιπποδύναμη συναντάμε στα 1800cc.Τα περισσότερα νέα 1800αρια έχουν παρεμφερή κατανάλωση με τα αντίστοιχα τουρμπάτα.Άντε να δείτε διαφoρές της τάξης του 0.5lt/100km
NT1G Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Ο λόγος απλός: ένα μοτέρ 1600cc θα ζητάει συνεχώς 1.6 λίτρα καύσιμου μείγματος. Ακόμα και στο ρελαντί. Ένα turbo μοτέρ 1200cc (με ισχύ αντίστοιχη του πρώτου) όταν δεν χρειάζεται ισχύς, δουλεύει ως απλό 1200cc μοτέρ. Πολύ μικρότερη κατανάλωση. Όταν χρειαστεί δύναμη, τότε θα αναλάβει η τουρμπίνα να «στριμώξει» περισσότερο μείγμα μέσα στο μοτέρ. Τότε θα κάψει όπως θα έκαιγε ένας μεγαλύτερος κινητήρας. Δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον όχι γενικά.
Tenshi Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Για να είμαστε δίκαιοι,συμπληρώνοντας τον ΝΤ1G,εξαρτάται απο κάποιους παράγοντες και πρωτίστως αν η εκάστοτε εταιρία έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού στους κινητήρες της.H Toyota για παράδειγμα έχει την τεχνολογία VVTI και η Honda το i-VTEC. Οι χαμηλές καταναλώσεις που βλέπουμε να ποζάρουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά των turbo αυτοκινήτων,είναι μέν εντυπωσιακές,ενδεχομένως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα άλλα σίγουρα δέν συναντώνται σε πραγματικές συνθήκες.Πχ το Astra 1.4T είναι ικανό για 4.7lt/100,θα πρέπει να αναλογιστούμε με τι ταχύτητες έγινε η μέτρηση.Η τιμή αυτή είναι απόλυτα λογική αν ο κινητήρας βρίσκεται κάτω απο τις 2500rpm (οπου ξεκινάνε να φορτώνουν οι περισσότεροι "σαλίγκαροι"),άλλα με 6η Σχέση και στο συγκεκριμένο εύρος αμφιβάλλω αν το όχημα μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα μεγαλύτερη των 100km/h. To ιδιο φυσικά ισχύει και με τους Ν/Α κινητήρες,με τα "οικονομικά" έκκεντρα να λειτουργούν μέσα σε ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών και απο εκεί και πέρα ο κινητήρας λειτουργεί σε normal mode.
ermis1964 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Η κατανάλωση σχετίζεται άμεσα μέ τήν ιπποδύναμη,αλλά καί τό βάρος.Αν στίς 2.500 σ.α.λ αποδίδονται 30 ίπποι είτε μέ τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά τό ίδιο θά καταναλώσει.Κάθε ίππος βενζινοκινητήρα απαιτεί 250 γραμμάρια καυσίμου ανά ώρα.Οι αντλητικές απώλειες ενός κινητήρα μεγάλου κυβισμού μέ φυσική αναπνοή,αντισταθμίζονται από τά συστήματα μεταβλητού χρονισμού.Τά τούρμπο έχουν αυξημένες ανάγκες συντήρησης γιατί απαιτούν συχνότερες αλλαγές λαδιών αλλά γιατί απαιτούν καί συντήρηση στά παραπάνω περιφερειακά συστήματα πού διαθέτουν (τουρμπίνα,κομπρέσορας,βαλβίδα ανακούφισης,σωληνώσεις,εναλλάκτης).
VonLoutsos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 H Toyota παράγει σέ διάφορες χώρες αυτοκίνητα.Τό Auris & τό Avensis είναι Αγγλία,Yaris Γαλλία καί το Corolla είναι Τουρκία.Αν ρωτήσεις καί στούς κατά τόπους αντιπροσώπους θά σέ ενημερώσουν.Τώρα μέ τήν παγκοσμιοποίηση τά προιόντα κατασκευάζονται σέ διάφορες χώρες.Προσωπικά τούρκικο αυτοκίνητο δέν παίρνω.Tώρα τούρμπο ή ατμόσφαιρα?Εχουν αμφότερα υπέρ καί κατά.Υπέρ τού τούρμπο:αυξημένη ροπή καί ιπποδύναμη από μικρό κυβισμό,άρα λίγα τέλη κυκλοφορίας καί ασφάλιστρα.Κατά:αυξημένες ανάγκες συντήρησης.Υπέρ τής Ατμοσφαιρας:μικρές ανάγκες συντήρησης,δεδομένη αξιοπιστία.Κατά:Μεγάλος κυβισμός γιά επίτευξη αντιστοίχων επιδόσεων,άρα καί περισσότερα τέλη,ασφάλιστρα.Τά περί χαμηλής κατανάλωσης τών τούρμπο είναι απλά τρύκ τού μάρκετινγκ γιατί καλώς ή κακώς τά "άλογα θέλουν σανό".Οι δοκιμές κατανάλωσης πού γίνονται είναι σέ συνθήκες πού δέν απαντώνται στήν πραγματική ζωή.Απο κεί καί πέρα οδήγησε καί τά 2 αυτοκίνητα,ή οποιοδήποτε άλλο σού αρέσει,υπολόγισε καί τό κόστος συντήρησης καί αποφάσισε To Auris αν ψάξει και λίγο στο νετ θα δεις οτι φτιαχνεται τουρκία... http://en.wikipedia.org/wiki/Toyotasa_Toyota το δικό μου πάντως το επιβεβαίωσα οτι εκεί έχει φτιαχτεί γιατί έχει και τον κωδικό που αναφέρει μέσα το wiki.
sacracer Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 εγω παντως δεν δινω χρημα σε τουρκους.δεν κοιτας και για καποιο νισσαν που ειναι τερατα αξιοπιστιας?ειμαι κατοχος νισσαν και στο λεω απο πρωτο χερι!
NT1G Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Η κατανάλωση σχετίζεται άμεσα μέ τήν ιπποδύναμη,αλλά καί τό βάρος.Αν στίς 2.500 σ.α.λ αποδίδονται 30 ίπποι είτε μέ τούρμπο είτε ατμοσφαιρικά τό ίδιο θά καταναλώσει.Κάθε ίππος βενζινοκινητήρα απαιτεί 250 γραμμάρια καυσίμου ανά ώρα.Οι αντλητικές απώλειες ενός κινητήρα μεγάλου κυβισμού μέ φυσική αναπνοή,αντισταθμίζονται από τά συστήματα μεταβλητού χρονισμού.Τά τούρμπο έχουν αυξημένες ανάγκες συντήρησης γιατί απαιτούν συχνότερες αλλαγές λαδιών αλλά γιατί απαιτούν καί συντήρηση στά παραπάνω περιφερειακά συστήματα πού διαθέτουν (τουρμπίνα,κομπρέσορας,βαλβίδα ανακούφισης,σωληνώσεις,εναλλάκτης). Και πάλι το 250gr/hp*h είναι ένα ελάχιστο που φτάνει ο μέσος βενζινοκινητήρας σε συγκεκριμένες συνθήκες. Δεν είναι για όλο το εύρος στροφών και όλα τα φορτία. Και δεν έχουν όλοι οι κινητήρες στις ίδιες στροφές αυτό το ελάχιστο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.