Προς το περιεχόμενο

Δίλημα για καινούριο αυτοκίνητο (Astra vs Auris)


sleepless_paul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

χαιρετω την μεγαλη παρεα των Insomniacs!!

ανοιγω θεμα για να εκφρασω το δίλημα μου ανάμεσα στο Toyota Auris 1.33 FaceLift & νεο Opel Astra 1.4

 

αυτη είναι η έκδοση του Τουοτα που σκευτομαι

http://www.toyota.gr/cars/new_cars/auris/auris_plus.aspx και συμφωνα με τον τιμολοκαταλογο της σελιδας

το 5θυρο κοστιζει 17000Ε

 

για τον ιδιο εξοπλισμο στο Αστρα η τιμη παντα σύμφωνα με την σελιδα ειναι 19000+ αλλα ισχυει εκπτωση 2000Ε

που ληγει σε λιγες μερες αρα πεφτει και αυτο στην ιδια τιμη.

 

Ποια η αποψη σας πανω στα 2 αυτοκινητα? εχετε ακουσει μηπως για καποιο κατι αποθαρυντικο?

 

Περιμενω την αποψη σας πανω απ ολα για να περασουμε ευχαριστα!

Ευχαριστω :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αν και κάτοχος Auris Θα σου προτείνω το Astra...Άλλο πράγμα ο turbo κινητήρας...Προς ενημέρωση να σου πω πως το auris φτιάχνεται πλέον στην Τουρκία από όσα έχω μάθει και προσωπικά είμαι δυσαρεστημένος για το γεγονός αυτοκίνητο 3 ετίας με 18000Κm και πατίναρε ο δίσκος, οπότε μου ήρθε κουστουμάκι 500 Ε. Χώρια που το astra είναι πραγματικά νέο μοντέλο. Αν είναι και με τούρμπο δε θα είναι και καθόλου ψόφιο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το astra 1.4 ειναι με τον turbo κινητηρα τοτε αστρα χωρις σκεψη!

 

 

Δυστυχως μιλαμε για χωρις τουρμπο...περισσοτερο γιατι δεν ξερω αν μπορω να εμπιστευομαι

σε τοσο μικρο κυβισμο απο αποψη αντοχων, service, ανταλλακτικων κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως μιλαμε για χωρις τουρμπο...περισσοτερο γιατι δεν ξερω αν μπορω να εμπιστευομαι

σε τοσο μικρο κυβισμο απο αποψη αντοχων, service, ανταλλακτικων κλπ

 

Βρε φίλε, δεν είμαστε στη δεκαετία του '80 με τα τούρμπο που έσπαγαν τους κινητήρες και ξεχνούσες τι ρουφούσαν με τα καρμπυρατέρ. Μια χαρά αξιόπιστος είναι ο κινητήρας όσο κι ένας ατμοσφαιρικός. Αν δεν ήταν αξιόπιστος δε θα είχαν αρχίσει όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές να προσανατολίζονται σε μικρά κυβικά και τούρμπο. Τα σμαρτάκια τα βλέπεις που κυκλοφορούν; Τα περισσότερα είναι 700 κυβικά και έχουν κομπρέσσορα. Το τούρμπο το μόνο που χρειάζεται είναι να περιμένεις κανα λεπτό στο ρελαντί αφού παρκάρεις κι προτού ξεκινήσεις για να μη σου βγάλει πρόβλημα. Αν τώρα θέλεις να ξεκινάς κατευθείαν με 4000 στροφές όπως οι κάγκουρες, ναι ακόμα κι ένα ατμοσφαιρικό θα σου έβγαζε προβλήματα. Πόσα άλογα βγάζει το άστρα το ατμοσφαιρικό; Αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, να πάρεις το τούρμπο και δε το μετανιώσεις... Όσο για το σέρβις, ξεχάστε την τογιότα με τα φθηνά ανταλλακτικά και την άμεση εξυπηρέτηση. Τα ανταλλακτικά τους είναι ακριβά, αμφιβόλου ποιότητας (κατασκευάζονται σε ραντομ εργοστάσια σε όλο τον πλανήτη), και η εξυπηρέτηση τους μετά τις περικοπές λόγω κρίσης, σκ@τα!. Άστρα κ πάλι άστρα και με στροβιλοσυμπιεστή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως μιλαμε για χωρις τουρμπο...περισσοτερο γιατι δεν ξερω αν μπορω να εμπιστευομαι

σε τοσο μικρο κυβισμο απο αποψη αντοχων, service, ανταλλακτικων κλπ

 

Δεν υπαρχει κανενα θεμα με τους τους turbo κινητηρες τα οφελη πραγματικα ειναι τεραστια!

Δεν εχουν διαφορετικο service ουτε προβλημα αξιοπιστιας

Δοκιμασε να το κανεις ενα test drive και δεν νομιζω να πας σε ατμοσφαιρικο

 

Για το αστρα ειναι μονοδρομος το turbo γιατι ειναι πολυ βαρυ αυτοκινητο και η διαφορα στην τιμη τους ειναι ελαχιστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το αστρα ειναι το ατμοσφαιρικο ΞΕΧΝΑ ΤΟ! ειναι θεοβαρο και θα σερνεται. ειλικρινα, επειδη παρομοι κινητηρα εχω στο δικο μου (κορσα) και ειναι και 1050 κιλα και ψιλοσερνεται, φαντασου με το αστρα των 1300 κιλων τι θα γινεται.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τι χρήση το θες το αυτοκίνητο;

 

το αμαξι το θελω για κινηση μεσα στην πολη και μονο το καλοκαιρι για 2 φορες τη βδομαδα

θεσσαλονικη χαλκιδικη κοντα και 4-5 φορες το χρονο θεσσαλονικη-κέρκυρα οδικώς...

 

γι αυτο και θελω λογω της πολης κυριως χαμηλη κατανάλωση (κατι στο οποιο το Auris βοηθαει

με το Start & Stop System +εχει 6 ταχυτητες για εκτος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου το θελεις μονο για πολη γιατι δεν κοιτας για κατι μικροτερο?

 

για την ασφαλεια, την ανεση, την πιο φιλικη προς τον οδηγο οδηγικη συμπεριφορα

την χωρητικοτητα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αμαξι το θελω για κινηση μεσα στην πολη και μονο το καλοκαιρι για 2 φορες τη βδομαδα

θεσσαλονικη χαλκιδικη κοντα και 4-5 φορες το χρονο θεσσαλονικη-κέρκυρα οδικώς...

 

γι αυτο και θελω λογω της πολης κυριως χαμηλη κατανάλωση (κατι στο οποιο το Auris βοηθαει

με το Start & Stop System +εχει 6 ταχυτητες για εκτος)

Δεν ξέρω αν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά το σύστημα start - stop που έχει το auris στην κατανάλωση πόσο να σου γλυτώσει?? Μισό, ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα και πάλι πολλα νομίζω λέω. Πιστεύω οτι αυτά τα συστήματα περισσότερο για εφέ τα βάζουν και επιπλέον προσωπικά πιστεύω οτι θα καταπονείται η μπαταρία μίζα κινητήρας με το συνεχόμενο άναψε σβήσε. Επιπλέον να σου πω οτι με το turbo θα έχεις περισσότερη ενεργητική ασφάλεια και κυρίως ίδιες ταχύτητες σε λιγότερες στροφές σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό. Τείνει να επικρατήσει πάντως λίγα κυβικά και τούρμπο...Ψάξτο οδήγησε και τα δύο δε ςπιο σου αρέσει γιατί δεν παίρνεις κάθε μέρα αυτοκίνητο και καλύτερα να πάρεις κάτι που γουστάρεις και ας πληρώσεις λίγο παραπάνω παρά να συμβιβαστείς και μετά να χαλαστείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για την ασφαλεια, την ανεση, την πιο φιλικη προς τον οδηγο οδηγικη συμπεριφορα

την χωρητικοτητα...

 

 

Oκ η άνεση και η ασφάλεια. Αλλά το αούρις δεν έχει καμια γαμάτη οδηγική συμπεριφορά. Πόσο μάλλον στη πόλη που δε πρόκειται να την καταλάβεις. Για πόλη ξέχνα το τούρμπο και πήγαινε σε κάτι πιο μικρό,στα 1000-1200 κυβικά. Κοίτα και τα κορεάτικα. Αν θες να δείς θέματα ασφάλειας δες τις βαθμολογίες του ncap.

 

http://www.euroncap.com/results/toyota/auris.aspx

 

http://www.euroncap.com/results/hyundai/i20/359.aspx

 

Οι διαφορές είναι απειροελάχιστες για τη διαφορά της τιμής, και μεταξύ μας μες την πόλη και ι20 και το αούρις αν έρθει κανα SUV 2 τόνων και πέσει πάνω, το ίδιο αποτέλεσμα θα υπάρχει + το γεγονός ότι οι προδιαγραφές ασφαλείας αφορούν ταχύτητες κάτω από 70 χιλιόμετρα. Αν δηλαδή γίνει καμια στραβή σε καμια λεωφόρο με 80+ χιλιόμετρα δεν ισχύει καμία βαθμολογία. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη.

 

Αυτοκίνητο πόλης σημαίνει :

 

+Ελαφρύ

+Μικρού κυβισμού

+Μικρής ιπποδύναμης

+Μικρό μέγεθος

 

-Ανεπαρκή φώτα

-Χαμηλή ενεργητική ασφάλεια

-Ανεπαρκής άνεση για μεγάλα ταξίδια.

 

 

 

Γενικά όταν ένα αυτοκίνητο είναι "μικρούλι" ξεκινάει πιο εύκολα κ σταματάει επίσης (μες την πόλη μιλάμε πάντα για χαμηλές ταχύτητες) εύκολα, έχει λιγότερες φθορές στο σύστημα μετάδοσης από τα σταμάτα-ξεκίνα, επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον, είναι πιο εύκολο στο παρκάρισμα , χωράει πιο εύκολα στα στενά ακόμα κ με ανοικτούς καθρέπτες. Προσπαθώ να σε πείσω να πάρεις κάτι μικρό. Πιστεύω για σένα κάποιο στα μέτρα του ι20 θα ήταν καλό. Είναι τέλειο για την πόλη και κατάλληλο κ για κανα ταξιδάκι αραιά κ που. ι30,αούρις, άστρα είναι υπερβολικά μεγάλα για αστικό περιβάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ίδιες ταχύτητες σε λιγότερες στροφές σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό.

 

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Η ταχύτητα εξαρτάται από τον αριθμό των στροφών του κινητήρα προς τη σχέση του κιβωτίου (π.χ. 2000/3.75 για 1η -σε τυχαίο κιβώτιο- με 2000 στροφές). Ένας turbo κινητήρας δεν κάνει κάτι ώστε να αλλάξει αυτή η σχέση. Η μόνη διαφορά είναι ότι λόγω μεγαλύτερης ροπής είναι ευκολότερο να δουλέψει σε χαμηλές στροφές. Δηλαδή εκεί που πηγαίνεις με 2α και 2000 στροφές με ατμοσφαιρικό, με turbo ίσως να πήγαινες με 3η και 1500 στροφές. Θα είχες ίδια ταχύτητα όμως (σε km/h).

 

Η μόνη διαφορά στην ταχύτητα είναι ότι το turbo θα «πιάσει» γρηγορότερα από το ατμοσφαιρικό την ζητούμενη ταχύτητα με δεδομένη σχέση. Μόλις την πιάσουν και τα δύο όμως, θα λειτουργούν με τις ίδιες στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Η ταχύτητα εξαρτάται από τον αριθμό των στροφών του κινητήρα προς τη σχέση του κιβωτίου (π.χ. 2000/3.75 για 1η -σε τυχαίο κιβώτιο- με 2000 στροφές). Ένας turbo κινητήρας δεν κάνει κάτι ώστε να αλλάξει αυτή η σχέση. Η μόνη διαφορά είναι ότι λόγω μεγαλύτερης ροπής είναι ευκολότερο να δουλέψει σε χαμηλές στροφές. Δηλαδή εκεί που πηγαίνεις με 2α και 2000 στροφές με ατμοσφαιρικό, με turbo ίσως να πήγαινες με 3η και 1500 στροφές. Θα είχες ίδια ταχύτητα όμως (σε km/h).

 

Η μόνη διαφορά στην ταχύτητα είναι ότι το turbo θα «πιάσει» γρηγορότερα από το ατμοσφαιρικό την ζητούμενη ταχύτητα με δεδομένη σχέση. Μόλις την πιάσουν και τα δύο όμως, θα λειτουργούν με τις ίδιες στροφές.

Παίζει ρόλο το κιβώτιο αλλά τα τουρμπο χρειάζονται λιγότερες στροφές σε σχέση με ένα ατμοφαιρικό για να αποδώσουν την ίδια ισχύ. Π.χ για ίδιο κιβώτιο και ίδια έστω ιπποδύναμη, ο τουρμπο κινητήρας θα χρειάζεται λιγότερες στροφές σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό για να κινείται με κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, άρα θα είναι και ποιο οικονομικός στην κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...