Προς το περιεχόμενο

"νεκρά" και κύλιση αμαξώματος


santana99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Παρατηρώ κάτι στο αμάξι μου που δεν το έχω ξανασυναντήσει.

Κανονικά σε ένα αμάξι σε κατηφορικό δρόμο πχ πηγαίνεις με 100χλμ/ωρα και βάλεις νεκρά το αμάξι θα αυξήσει ταχύτητα...

Και ας πάμε και σε πιο απλά παραδείγματα όπως πχ βρίσκεσαι σε μια κατηφόρα και πηγαίνεις με 40 ή είσαι σταματημένος περιμένοντας το φανάρι, και στις δύο περιπτώσεις αν πατήσεις συμπλέκτη το αμάξι θα αρχίσει θα αυξήσει ταχύτητα ή θα αρχίσει να "κυλάει" όπως θα περίμενες (στην σταματημένη περίπτωση) ένα αμάξι 1-1μιση τόνου να κυλίσει...

 

Ε εμένα όποτε πατάω συμπλέκτη και έχω νεκρά γνκ δεν υπάρχει τόσο μεγάλη θέληση του αμαξιού να κυλίσει και να αυξήσει ταχύτητα. Στην 1η περίπτωση μάλιστα που πηγαίνω με 100 σε κατηφόρα και βάλω νεκρά μειώνει ταχύτητα όχι σαν να αφήνω γκάζι με 5η, πιο λίγο....αλλά δεν παύει να είναι παράλογο να μειώνει ταχύτητα εφόσον έχω νεκρά.

Άμα είμαι σταματημένος και αφήσω φρένο (με νεκρά πάντα) δεν θα κυλίσει το αμάξι όπως θα περίμενα αλλά σαν κάτι να το κρατάει.

Το χειρόφρενο είναι κατεβασμένο πάντα δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και το αμάξι έχει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Ποιοι λόγοι μπορεί να οφείλονται σε αυτό το πράγμα? :unsure:

Δημοσ.

μπορει να εχει στραβωσει δισκοπλακα και να βρισκει στα τακακια.

κατι παρομοιο αν εχεις αυτοκ.με ταμπουρα

Δημοσ.

μπορει να εχει στραβωσει δισκοπλακα και να βρισκει στα τακακια.

κατι παρομοιο αν εχεις αυτοκ.με ταμπουρα

 

ποο σε γαμώτο...ναι έχει ταμπούρα στους πίσω τροχούς...

και το πρόβλημα λύνεται ανα αλλάξω ταμπούρα ή πάει παραπάνω?

 

πως να έχουν στραβώσει όμως?

εκτός από αυτό παίζει να υπάρχει πιο σοβαρό πρόβλημα σε κινητά ας πούμε?

Δημοσ.

Αν το σηκώσεις σε ράμπα θα δεις αν περιστρέφονται οι τροχοί ελεύθερα ή βρίσκουν πουθενά. Οι δίσκοι στραβώνουν αν έχουν ζεσταθεί από πολύ χρήση και πέσει πάνω νερό (συνήθως από λακκούβα). Αυτό είναι έντονο σε μοτοσυκλέτες κυρίως. Μετά πάμε σε ρουλεμάν, σινεμπλόκ και τέλος άξονα (ελπίζω να μην φτάσεις εκεί). Αλήθεια, ευθυγράμμιση πόσο καιρό έχεις να κάνεις;

Δημοσ.

Αυτο στο κανει και στην περιπτωση που κρατας πατημενο το συμπλεκτη και στην περιπτωση που δεν εχεις μεσα καμμια ταχυτητα (και δεν πατας συμπλεκτη);

Αν στο κανει μονο οταν πατας συμπλεκτη σημαινει οτι δεν απεμπλοκαρει τελειως ο συμπλεκτης, ενω αν στο κανει και στις δυο περιπτωσεις λογικα ειναι τα φρενα που λενε πιο πανω τα παιδια.

Δημοσ.

Αυτο που λες ονομαζεται αεροδυναμικη αντισταση, ειναι μια δυναμη αντιθετη στην κινηση του αυτοκινητου και αυξανεται γεωμετρικα οσο αυξανεται η ταχυτητα.

Εκτος δηλαδη απο τις αυξημενες τριβες στο υπολοιπα μερη, απο μια ταχυτητα και μετα η αντισταση του αερα ειναι ποιο ισχυρη απο την δυναμη της βαρυτητας (κατηφορα) και το αυτοκινητο αναγκαστικα επιβραδυνει. Αν πηγαινες στο ιδιο σημειο με 40 και εβαζες νεκρα μπορει να επιταχυνε, αν πηγαινες με 200 και εβαζες νεκρα η επιβραδυνση θα ηταν πολυ ποιο εντονη απο οτι τωρα με 100.

 

PS: Νεκρα αποφευγουμε να βαλουμε και γιατι η συμπεριφορα του οχηματος γινεται ποιο επικινδυνη και γιατι τις περισσοτερες φορες καιμε παραπανω βενζινη απο οτι αν εχουμε μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.

Δημοσ.

Αν το σηκώσεις σε ράμπα θα δεις αν περιστρέφονται οι τροχοί ελεύθερα ή βρίσκουν πουθενά. Οι δίσκοι στραβώνουν αν έχουν ζεσταθεί από πολύ χρήση και πέσει πάνω νερό (συνήθως από λακκούβα). Αυτό είναι έντονο σε μοτοσυκλέτες κυρίως. Μετά πάμε σε ρουλεμάν, σινεμπλόκ και τέλος άξονα (ελπίζω να μην φτάσεις εκεί). Αλήθεια, ευθυγράμμιση πόσο καιρό έχεις να κάνεις;

 

να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αλλά πέρασα κτεο πριν 8 μήνες περίπου οπότε θα το έβλεπαν λογικά εκει?

 

Αυτο στο κανει και στην περιπτωση που κρατας πατημενο το συμπλεκτη και στην περιπτωση που δεν εχεις μεσα καμμια ταχυτητα (και δεν πατας συμπλεκτη);

Αν στο κανει μονο οταν πατας συμπλεκτη σημαινει οτι δεν απεμπλοκαρει τελειως ο συμπλεκτης, ενω αν στο κανει και στις δυο περιπτωσεις λογικα ειναι τα φρενα που λενε πιο πανω τα παιδια.

 

ευτυχώς μου το κάνει και στις 2 περιπτώσεις

 

Αυτο που λες ονομαζεται αεροδυναμικη αντισταση, ειναι μια δυναμη αντιθετη στην κινηση του αυτοκινητου και αυξανεται γεωμετρικα οσο αυξανεται η ταχυτητα.

Εκτος δηλαδη απο τις αυξημενες τριβες στο υπολοιπα μερη, απο μια ταχυτητα και μετα η αντισταση του αερα ειναι ποιο ισχυρη απο την δυναμη της βαρυτητας (κατηφορα) και το αυτοκινητο αναγκαστικα επιβραδυνει. Αν πηγαινες στο ιδιο σημειο με 40 και εβαζες νεκρα μπορει να επιταχυνε, αν πηγαινες με 200 και εβαζες νεκρα η επιβραδυνση θα ηταν πολυ ποιο εντονη απο οτι τωρα με 100.

 

PS: Νεκρα αποφευγουμε να βαλουμε και γιατι η συμπεριφορα του οχηματος γινεται ποιο επικινδυνη και γιατι τις περισσοτερες φορες καιμε παραπανω βενζινη απο οτι αν εχουμε μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.

 

το σκέφτηκα και αυτό αλλά δεν πήγαινα σε 300 και είχα 8 μποφόρ αντίθετα στο αμάξι μου να φυσάνε.....παρόλα αυτά γιαυτό αναφέρω και τα παραδείγματα σταματημένου και με 40 και με 20 και 30 με ότι θες...

ακόμα και στα 100 δεν είναι λογικό αυτό που έκανε...αμάξι είναι όχι ποδήλατο...

 

PS: το ξέρω

Δημοσ.

Υπόψην πως οι τροχοί δεν γυρνάνε ελεύθερα και για αρκετή ώρα, όπως γίνεται σε ποδήλατο.

Το να το σηκώσει, και να πει του μάστορα <<για ρίξε μια γύρα στον τροχό να δούμε αν βρίσκει πουθενά>> δεν θα βγει άκρη.

 

Επίσης, οι στραβοί δίσκοι γίνονται αντιληπτοί κατά το φρενάρισμα όταν τραντάζεται το μπροστινό σύστημα (και όχι σε όλες τις ταχύτητες)

Όταν λέμε <<στράβωσαν οι δίσκοι>> μην έρχονται στο μυαλό σας εικόνες από δίσκους βινυλίου που κάνανε κύματα στα πικάπ.

Σε απότομο κρύωμα των δίσκων δημιουργούνται επιφανειακές μικροανωμαλίες που δεν φαίνονται με το μάτι.

 

Οι πιέσεις στα ελαστικά είναι κανονικές;

Δημοσ.

ρίξε μια ματια στα ρουλεμαν συνεμπλοκ κ λοιπο εκει συστημα... μηπως το ακους όταν τσουλάει σιγα να κάνει τίποτα σφυρίγματα...;

Δημοσ.

όχι δεν κάνει σφυρίγματα ούτε τραντάζματα σε σταθερή πίεση των φρένων.....

 

και επειδή δεν έχω κανένα θέμα με αυτά τα συμπτώματα ανυσηχώ μήπως φταίη η πίεση των ελαστικών...διότι υπάρχει ένα θεματάκι εδώ...

 

λέει στο μανουλ με μεσο φορτίο μπροστά 2.0 και πισω 1.9, και με μεγάλο φορτίο 2.2 μπροστά και 2.2 πίσω..........εγώ νομίζω έχω και τα μπρος και στα πίσω 2.0 μιας και δεν μπαίνουν στο αμάξι ποτέ πάνω από 2 άτομα και ποτέ αποσκευές...

αλλά απο το πλάι που τα βλέπω σαν να μην είναι όσο "τσίτα" χρειάζεται...μήπως να τους βάλω 2.2 μπρος πισω? απλά μην έχει άλλη συμπεριφορά λόγο μικρότερου βάρους

Δημοσ.

όχι δεν κάνει σφυρίγματα ούτε τραντάζματα σε σταθερή πίεση των φρένων.....

 

και επειδή δεν έχω κανένα θέμα με αυτά τα συμπτώματα ανυσηχώ μήπως φταίη η πίεση των ελαστικών...διότι υπάρχει ένα θεματάκι εδώ...

 

λέει στο μανουλ με μεσο φορτίο μπροστά 2.0 και πισω 1.9, και με μεγάλο φορτίο 2.2 μπροστά και 2.2 πίσω..........εγώ νομίζω έχω και τα μπρος και στα πίσω 2.0 μιας και δεν μπαίνουν στο αμάξι ποτέ πάνω από 2 άτομα και ποτέ αποσκευές...

αλλά απο το πλάι που τα βλέπω σαν να μην είναι όσο "τσίτα" χρειάζεται...μήπως να τους βάλω 2.2 μπρος πισω? απλά μην έχει άλλη συμπεριφορά λόγο μικρότερου βάρους

 

 

Βάλε 2.1 μπρος πίσω και λίγο παραπάνω, γιατί όταν αφαιρείς την τρόμπα χάνεται λίγος αέρας. Το πιθανότερο είναι να έχεις κανα χαλασμένο μανόμετρο να σου δείχνει περισσότερη πίεση και να έχεις μέσα κανα 1.7 και στα τέσσερα κ να φρενάρει το όχημα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...