bikey77 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Τι έγινε ρε παιδιά? Παραιτηθήκατε από την προσπάθεια ή δεχτήκατε την αντιπρόταση?
paylidis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Τι έγινε ρε παιδιά? Παραιτηθήκατε από την προσπάθεια ή δεχτήκατε την αντιπρόταση? αν δεν κανουν σοβαρες κινησεις αυτοί θα χάσουν και δε θα εχουν να πληρώσουν τα δώρα χριστουγεννων... (λεμε τώρα) εγω περιμένω ακόοομα. ΦΕΕΕΤΑ
vanvan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Σκέφτομαι να στείλω στο Public το παρακάτω, πως το βρίσκετε? Αγαπητοί Κύριοι, Προχώρησα στις 28-11-2010 σε ηλεκτρονική παραγγελία της Samsung SM-2333HD- 23'' LCD-TV (κωδικός παραγγελίας #*******) αντί της τιμής των 167,30 €. Η διαθεσιμότητα του μοντέλου εμφανιζόταν ως περιορισμένη με χρόνο αποστολής 5-7 ημερών. Την Τρίτη 30-11 έλαβα ηλεκτρονικό μήνυμα σύμφωνα με το οποίο «Λόγω μεγάλου αριθμού παραγγελιών που προσέλκυσαν οι προσφορές των γενεθλίων του Public, η διεκπεραίωση τους ενδέχεται να έχει μία μικρή καθυστέρηση σε σχέση με τους αναγραφόμενους χρόνους παράδοσης.» Την Δευτέρα 6/12 σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το Τμήμα Τηλεφωνικών Παραγγελιών, που έγινε με δική μου πρωτοβουλία, μου γνωστοποιήθηκε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε εξαντληθεί και ότι τις επόμενες ημέρες θα γινόταν με ηλεκτρονικό μήνυμα νέα προσφορά αντίστοιχης τηλεόρασης στην ίδια τιμή. Την Τετάρτη 8/12 δέχθηκα τηλεφωνικά αντιπρόταση για το μοντέλο Samsung SyncMaster XL2370HD - 23" με επιπλέον όμως χρέωση 30 € και υποχρέωση άμεσης απάντησης στην αντιπρόταση. Ζήτησα ένα περιθώριο 24 ωρών αλλά έκτοτε δεν υπήρξε κάποια τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση. Σας γνωρίζω ότι θεωρώ απαράδεκτο ότι επανέρχεσθε με προσφορά που απαιτεί από τον πελάτη την καταβολή μεγαλύτερου ποσού από το αρχικώς συμφωνηθέν δεδομένου του ότι η υπαιτιότητα προέρχεται απολύτως από το μέρος σας καθώς • δεχόσασταν παραγγελίες για το συγκεκριμένο μοντέλο ενώ δεν είχατε το αντίστοιχο στοκ προϊόντων. • αρχικά διαβεβαιώνατε ότι θα υπάρξει «μία μικρή καθυστέρηση σε σχέση με τους αναγραφόμενους χρόνους παράδοσης» και στην συνέχεια ότι θα γίνει αντιπρόταση στην ίδια τίμη Σας παρακαλώ όπως με ενημερώσετε με email για την θέση σας σχετικά με τα παραπάνω.
MakisCE Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Την Τετάρτη 7/12 Πολύ σωστό το κείμενο.. διορθωσε την ημερομηνία.. ή Τριτη 7/12 ή Τετ 8/12
bikey77 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ εστειλα αυτό και αφού αδιαφόρησαν και πάλι, το ξανάστειλα με αποδέκτες και το ΙΝΚΑ και τη ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ. "Στις 28/11/2010 και στα πλαίσια μιας προσφοράς που είχατε στο site σας για το ακόλουθο προϊόν http://www.public.gr/prod/sound-and-vision/tv/lcd-tv/15-26/samsung-sm-2333hd-23-lcd-tv-fullhd/prod474373/, έκανα ηλεκτρονική παραγγελία με αριθμό 083ΧΧΧΧ και στα στοιχεία ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. Μετά από αρκετές μέρες έλαβα ενημερωτικό email από την εταιρία σας όπου μου γνωστοποιούσατε ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν βρίσκεται σε διαθεσιμότητα και ότι θα ενημερωθώ όταν γίνει νέα παραλαβή. Σήμερα επικοινώνησα ο ίδιος (και ενώ δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση/ενημέρωση μέχρι στιγμής) με το τμήμα τηλεφωνικών παραγγελιών στο 801-11-40000 όπου και με ενημέρωσαν ότι τελικά το συγκεκριμένο προϊόν δεν αναμένεται και ότι υπάρχει διαθέσιμο το ακόλουθο προϊόν ως αντιπρόταση http://www.public.gr/prod/sound-and-vision/tv/lcd-tv/15-26/samsung-syncmaster-xl2370hd-23%22-lcd-led-display/prod990406pp/ με πρόσθετη επιβάρυνση 30 ευρώ. Στην κοπέλα που με εξυπηρέτησε έθεσα το ερώτημα, γιατί να μην επιλέξω κάποια άλλη οθόνη αντίστοιχων χαρακτηριστικών και σε παραπλήσια –με την αρχική- τιμή του παραγγελθέντος προϊόντος (δηλ 249 ευρώ) από τις διαθέσιμες που βλέπω στο site σας και μου απάντησε ότι δεν υπάρχει τέτοια οδηγία από το τμήμα πωλήσεων. Ερωτώ λοιπόν και αναμένω με ενδιαφέρον την ανταπόκρισή σας, όταν κάνετε μια προσφορά στο site, δεν είστε υποχρεωμένοι να καλύπτετε τον όγκο των παραγγελιών; Και αν, για οποιονδήποτε λόγο, το απόθεμα εξαντληθεί ενώ ακόμα εκκρεμούν παραγγελίες, γιατί αντιπροτείνετε στους πελάτες σας ακριβότερο προϊόν αντί κάποιου ίσης αξίας με αυτό που αρχικά αγόρασε? Γιατί να θεωρήσω «προσφορά» την αγορά της οθόνης που μου προτείνετε στα 197 ευρώ τη στιγμή που το συγκεκριμένο προϊόν το έχετε υπερκοστολογήσει προκειμένου να φαίνεται καλή η πρότασή σας? Όλα αυτά δεν θεωρούνται αθέμιτα προς το καταναλωτικό σας κοινό? Εκτιμώ ότι θα τιμήσετε το email μου και ότι θα βρείτε λίγο χρόνο να μου λύσετε τις παραπάνω απορίες και να απαντήσετε στην δική μου αντιπρόταση για αντικατάσταση της οθόνης που παρήγγειλα με κάποιοα από τις παρακάτω που η αρχική τους τιμή είναι ~250 ευρώ, ίδια δηλαδή με την αρχική της πρώτης που παρήγγειλα. · http://www.public.gr/prod/sound-and-vision/tv/lcd-tv/15-26/samsung-syncmaster-p2470lhd-24%22-lcd-tv-display/prod790024pp/ · http://www.public.gr/prod/sound-and-vision/tv/lcd-tv/15-26/samsung-syncmaster-xl2270hd-215%22-lcd-led-display/prod990123pp/ Αναμένω επώνυμη απάντησή σας διότι εκτιμώ να γνωρίζω και τον άνθρωπο που χειρίζεται τα ζητήματα και τα παράπονα των πελατών της εταιρίας σας.» Με εκτίμηση, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ" Περιττό να αναφέρω ότι δεν έχει γίνει καμία, μα καμία ενέργεια από μέρους τους... εμένα ούτε καν με ενημέρωσαν για την αντιπρόταση, έμαθα γι αυτή από αυτό το thread και ΑΦΟΥ κάλεσα εγώ την εταιρία (αντί εκείνη εμένα).... Δε με ενδιαφέρει πλέον να πάρω οποιαδήποτε οθόνη, αλλά το τραβάω γιατί επιτέλους πρέπει να μάθουν να μην κοροϊδεύουν τον κόσμο και να του λένε ψέμματα στα μούτρα του.
kiros9 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Οταν τους τα "χώσεις" στο mail, δεν απαντάνε καν. ΦΟΒΕΡΟΙ!
tiniakos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δυστυχώς ένας φίλος και πιθανόν και άλλοι δέχτηκαν την αντιπρόταση. Είναι η εποχή που δεν θέλει επαναστάσεις - αντιδράσεις. Για δείτε στην κοινωνία σου παίρνουν 10 σου δίνουν 1 και σε κάνουν να νιώθεις και υποχρεωμένος!
Maldino Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Κοιτα φιλε τινιακο, δεν ξερω αν αναφερεσε σε μενα, αποδεχτηκα την αντιπροταση οσος δολος ή ανυπαρξια και αν υπαρχει στην συγκεκριμενη υποθεση. Δεχτηκα γιατι ηθελα μια τηλεοραση και μου φανηκε καλη και αυτη η προσφορα. Δεν ειμαι χαζος για να μην καταλαβω το τι εγινε, απλα ειμαι 15 χρονων και δεν χρειαζεται να μπλεξω με καταγγελιες που δεν ξερω καν που μπορει να οδηγησουν. Ενα αλλο ειναι οτι δεν προκειται να νιωσουν κατι αν 5-10 απο το φορουμ δεν το αγορασουν, επειδη το εχω δει να ειπωνεται ξανα αυτο περι μη μεγαλης ζημιας για αυτους αλλα οτι ειναι να παθουν απο δυσφιμηση για το καταστημα το εχουν παθει απο οσους εχουν διαβασει το τοπικ. Απο κει και περα οπως ειπα αποδεχτηκα γιατι παρολα αυτα την θεωρησα μια καλη προσφορα που δεν βρισκεις σε αλλα μαγαζια. Αυτο δεν σημαινει πως πρεπει να συμφωνησετε μαζι μου απλα ξεκαθαριζω την κατασταση
tiniakos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2010 Δεν το λέω για εσένα.Για φίλο μιλάω πραγματικό υπαρκτό(με το facebook όλοι νομίζουν ότι είναι φίλοι). Ο καθένας κάνει τις επιλογές του αρκεί για αυτές να νοιώθει δικαιωμένος και όχι εξαναγκασμένος. "Φιλικά" τα λέω όλα αυτά.
beez Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Δεν ειμαι χαζος για να μην καταλαβω το τι εγινε, απλα ειμαι 15 χρονων και δεν χρειαζεται να μπλεξω με καταγγελιες που δεν ξερω καν που μπορει να οδηγησουν. ποτε να μην φοβασαι οτι το να διεκδικεις κατι που ειναι δικαιο μπορει να σε φερει σε μπλεξιματα. μπορει να ακουγετε κλισε αλλα σκεψου τι γενια του πολυτεχνειου, που θα βρισκομασταν αν και εκεινοι ειχαν κατσει σπιτι τους και δεν ειχανε κάνει τίποτα για να μην "μπλεξουν". (βεβαια αμα κατσεις και σκεφτεις τι εγιναν μερικοι απο αυτη τη γενια σήμερα ειναι αλλη πονεμένη ιστορία αλλα οκ). στο συγκεκριμένο θέμα - καταρχάς οποιαδήποτε αλληλογραφία και αντιπρόταση θα πρεπει να γινεται γραπτα και οχι στο προφορικό που μια τα λενε ετσι και μια γιουβέτσι. στα τηλεφωνα καλο ειναι να περνετε τα ονοματα με οποιους μιλήσατε - οποτε μετα οταν ερχετε και σου λεει +30 του λες εχω μιλησει με τον κυριο ταδε και μου ειπε οτι θα μου δινατε την καλύτερη 23αρα με τα ιδια λεφτα π.χ. οχι οτι αυτό σημαινει οτι θα εχεις αποτελεσμα. θεωρώ οτι πρεπει να επιμεινετε να πάρετε 23αρα οθόνη ιδιων η εφαμιλων χαρακτηριστικών στα ίδια λεφτά ουτε ευρώ παραπάνω. αν δεν ειμασταν στο ελλαδισταν αλλα σε οποιαδήποτε αλλη σοβαρη χώρα της ευρώπης θα τους ειχαν κόψει τον κ.... με αυτά τα καραγκιοζιλικια που κανουν. το παμπλικ απλα απαραδεκτο περιμενουμε στο αλλο θρεντ 2 βδομαδες για να παραλαβουμε την 42αρα λτζι ινφινια και τελικα ειπαν οτι βρηκαν στοκ και δεν θα κανουν μουφα αντιπρόταση. ειναι εξοργιστικο οτι βγαζουν προσφορες ενω ξέρουν οτι δεν θα μπορεσουν να καλύψουν την ζητηση και πελάτες 8α μεινουν δυσαρεστημένοι και συνεχιζουν και τα κανουν. ισως θα επρεπε να μαζευτειτε και αν γινει μια ομαδικη καταγγελία στο ινκα. δυστυχώς δεν ειμαι πεπισμενος οτι ουτε το υπουργείο αναπτυξης ουτε το ινκα ειναι σιγουρο οτι θα κάνουν κατι για αυτο αλλα τουλάχιστον να βλέπουν οτι ο κόσμος δεν μασάει κουτόχορτο. μην ξεχνάτε οτι ενας δυσαρεστημένος πελάτης δημιουργεί τουλάχιστον αλλους 7. πείτε σε ολους τους γνωστούς και φίλους την εμπειρία με το παμπλικ να τους έχουν υπόψη πως φέρονται, και οταν ο κόσμος εμπρακτα αρχιζει να τιμωρεί τετοιες συμπεριφορές τοτε τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα οπως ειπε ο ματριξ
Maldino Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Τώρα να σου πω ότι έχεις άδικο θα είναι ψέματα. Συμφωνώ φυσικά με όσα λες και ότι δεν πρέπει να είναι έτσι, αλλα πολύ απλά δεν θα απευθυνθώ σε αυτούς σε μελλοντική αγορά και φυσικά θα πω την κακή εμπειρία που έχω σε φίλους και γνωστούς. Όσο για την αντιπρόταση, εγώ τουλάχιστον την έλαβα γραπτά με mail. Τώρα ακόμα περιμένω, πάλι, μέχρι την τρίτη να μου την φέρουνε αντί για την παρασκευή που ήταν να γίνει.
bikey77 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Τελικά υπάρχει κάποιος που να παρέλαβε? Ή δεν είχαν ούτε μία οι ξεφτίλες?
paylidis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 ας τη βάλουνε εκει που ξέρουν... εγω δεν δέχομαι μούφες αντιπροτάσεις... αυτά στην κηφισιά (χαρακτηριστικοί διαλογοι για οποιον δεν καταλαβαίνει τι ενοοω: μα γιατί να πάρεις εναν απλό δίσκο 250 και να μην παρεις τοον νεο ταχύτατο υπερδιαστημικό ssd 200gb που θα πάθουν πλκάκα οι φίλοι σου αμα τον δουν; - πιάσε 3 κομμάτια)
bikey77 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ ήθελα να βοηθήσω να τη βάλουνε... αν είχανε και ποτέ καμιά για να τη βάλουνε... Πάντως για μένα δεν έληξε ακόμα...
bikey77 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2010 Εγώ ήθελα να βοηθήσω να τη βάλουνε... αν είχανε και ποτέ καμιά για να τη βάλουνε... Πάντως για μένα δεν έληξε ακόμα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα