Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


DrFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτά που γράφεις ρε RottenLungs υπήρχαν από το Oblivion.

 

ΟΚ, κι εγώ πιστεύω ότι Morrowind δε θα ξαναδούμε (λόγω μειωμένης εμπορικότητας), αλλά καλό είναι τα σχόλια να γίνονται με βάση τον πραγματικό κόσμο, όχι τον ιδεατό. :-) If you know what I mean. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτά που γράφεις ρε RottenLungs υπήρχαν από το Oblivion.

 

ΟΚ, κι εγώ πιστεύω ότι Morrowind δε θα ξαναδούμε (λόγω μειωμένης εμπορικότητας), αλλά καλό είναι τα σχόλια να γίνονται με βάση τον πραγματικό κόσμο, όχι τον ιδεατό. :-) If you know what I mean. :-)

 

Ναι αλλα εγω θυμάμαι να λένε οτι το Skyrim θα πήγαινε προς Morrowind μεριά. Κάτι τέτοια διάβαζα σε συνεντέυξεις κτλ. Και μάλιστα στον τομέα αυτού που αναφέρω το Oblivion ήταν καλύτερο. Βέβαια το Skyrim για άλλους λόγους το απόλαυσα περισσότερο.

 

Tέσπα δεν είμαι αχάριστος... Η Bethesda είναι ΜΑΚΡΑΝ η καλύτερη εταιρία παραγωγής games (και ααγαπημένη μου), απλα τους βλέπω σε μερικά χρόνια να γίνονται σαν όλους τους άλλους στον βωμό του x-box, playstation κτλ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το main quest μου φάνηκε γελοιωδώς ρηχό και μικρό.Επίσης σώζεις τον κόσμο and nobody gives a f**k. Το oblivion παρα τα bugs ήταν πολύ πιο heavy scripted και έπρεπε να πας σε όλες τις πόλεις, έιχε πιο πολύ βάθος. Ακόμα και τα secondary quest ήταν καλύτερα στο oblivion. Τα quest του skyrim μου φάνηκαν,βαρετά και ανευ ουσίας.Ουσιαστικά γυρνάς απο δω απο κει άσκοπα βγάζοντας φράγκα χωρίς οι πράξεις σου να έχουν αντίκτυπο σε κάτι. Κρίμα για ένα πραγματικά τόσο καλόφτιαγμένο παιχνίδι.

 

απλα τους βλέπω σε μερικά χρόνια να γίνονται σαν όλους τους άλλους στον βωμό του x-box, playstation κτλ....

 

Για μένα ξεκίνησαν απο το Skyrim... Κάποτε εβγαζαν καλα παιχνίδια but then they took an arrow in the knee.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε εβγαζαν καλα παιχνίδια but then they took an arrow in the knee.

 

χαχαχαχαχαχχα Όλοι οι φρουροί μας τα είχαν κάνει τσουρέκια με αυτήν την φράση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνω απόλυτα. Το witcher για παράδειγμα (όμορφο παιχνίδι αλλα απίστευτα μικρό). Γιαυτό δεν είπα οτι είναι μικρο παιχνίδι. ΤΕΡΑΣΤΙΟ είναι σε σχέση με τα άλλα. Είπα οτι μου φάνηκε μικρό σε σχέση με τα παλιά elder of scrolls.

 

ΑΠοστολές δεν έχει λίγες απλα ακόμα και οι πιο δύσκολες παλεύονται με λίγο ζόρι. Εγω πχ. δεν κόλλησα ποτέ, πράγμα που στο Morrowind το πάθαινα συνέχεια(*) (και αυτό με έκανε να το απολαυμβάνω περισσότερο γιατι γινόμουνα καλύτερος παίχτης και πιο προσεχτικός).

 

Νομίζω οτι το κάνανε λίγο πιο console friendly, δηλαδή 10χρονα παιδάκια που δεν σκέφτονται καθόλου. ΓΙΑΤΙ πραγματικά και τίποτα να μην διάβαζες απο τα documents και κανέναν διάλογο να μην διάβαζες, μπορούσες να το τερματίσεις απλά ακολουθόντας τον χάρτη στα τυφλά.

(*) Θυμάμαι στο Morrowind (στην πολυ αρχή), στην πόλη Caldera αν θυμάμαι καλα που έψαχνα μία μέρα ολόκληρη τρόπο για να κλέψω ένα κλειδί απο έναν τύπο χωρίς να με πάρουν χαμπάρι.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το παιχνίδι είναι μικρότερο από Oblivion και Daggerfall αλλά μεγαλύτερο από arena και morrowind.

Π.χ. το Oblivion είχε 220 dungeons,το Skyrim έχει 150.

 

Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου ο αριθμός των dungeons όμως,ίσα ίσα που στο Oblivion ποτέ δεν τα έκανα όλα.

Τα 3 πράγματα που βλέπω κάπως πιο φτωχά στο Skyrim σε σχέση με το Oblivion είναι τα εξής:

 

1)Οι npcs έχουν αισθητά λιγότερα πράγματα να πουν.Οι περισσότεροι έχουν μόνο μια φράση που λένε και δεν μπορείς καν να ξεκινήσεις διάλογο μαζί τους,ενώ πολύ συχνά ακούς την ίδια φράση να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά.

 

2)Καταργήθηκαν τα face animations που είχε το Oblivion.Στο Oblivion υπήρχαν κάποια presets (happy,neutral,sad,fear,surprized,anger) και ανάλογα το τι συνέβαινε τα πρόσωπα των npcs κάναν μορφασμούς,ενώ στο Skyrim το μόνο που κάνουν είναι να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και να κουνάν το στόμα τους όταν μιλάνε.Δεν βλέπεις να έχουν συναισθήματα.

 

3)Στο Oblivion ο κάθε npc είχε ένα δείκτη συμπάθειας που μετριόταν με πόντους.Στο 100% σε θαύμαζε,στο 0% σε μισούσε.Ανάλογα με τις πράξεις σου μπορούσες να το αλλάξεις.

Αν πήγαινες σε έναν μαγαζάτορα και σπαταλούσες το χρόνο του κοιτάζοντας τι έχει για πούλημα και τελικά δεν αγόραζες τίποτα,έχανε και 10 πόντους συμπάθειας.Άμα τον βάραγες έχανε 30-40 πόντους.Άμα του έκανες μια αγγαρεία σε ένα quest κέρδιζες πόντους... Έπαιζα έναν χαρακτήρα στο Oblivion που σκοπό είχε να κάνει τους πάντες να τον θαυμάζουν και να τον συμπαθούν,αλλά στο Skyrim δεν μπορώ να τον παίξω.Δεν ξέρω καν αν με μισούν ή με συμπαθούν..

 

@ soso75:

 

Υπάρχει και μια παραλλαγή που λέει "I used to be an adventurer like you,but then I got a sword in my chest" :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1)Οι npcs έχουν αισθητά λιγότερα πράγματα να πουν.

 

2)Καταργήθηκαν τα face animations που είχε το Oblivion.

 

3)Στο Oblivion ο κάθε npc είχε ένα δείκτη συμπάθειας που μετριόταν με πόντους.Στο 100% σε θαύμαζε,στο 0% σε μισούσε.Ανάλογα με τις πράξεις σου μπορούσες να το αλλάξεις.

 

1) Δε με ενοχλεί αυτό όσο το ότι ακούς τις ίδιες φωνές συνέχεια, ακόμα και σε επώνυμους χαρακτήρες. Είναι σα να μιλάω συνέχεια με τα ίδια 3 - 4 άτομα που άλλαξαν ρούχα και με ακολούθησαν.

 

2) Εγώ εντελώς απαθείς τους θυμάμαι και στο Oblivion, αν εξαιρέσω τις φορές που έπαιζα με το δίσκο και έπαιζε το προκάτ animation. Μου αρέσουν περισσότερο στο Skyrim γιατί τουλάχιστον είναι πιο λεπτομερή τα πρόσωπα και διαφορετικά, δε βλέπεις παντού τους ίδιους απλά για να γεμίσει ο χώρος.

 

3) Το συγκεκριμένο σύστημα με το δίσκο (και γενικά το σύστημα διαλόγων του Oblivion) το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο. Αν είναι δυνατό να σε συμπαθούν ή όχι μέσα από ένα βλαμμένο mini game και όχι μέσα από questing / αλληλεπίδραση (πχ να μαζεύεις πόντους για κάθε έμπορο όποτε αγοράζεις ή πουλάς κάτι, όπως γινόταν στο Divine Divinity).

 

Γενικά το Skyrim σα σύνολο είναι αρκετά καλύτερο παιχνίδι για λόγους που δε θα αναλύσω. Το μόνο σημείο που υπερτερούσε ήταν το πολύ τεχνικό lockpicking του που είναι πολύ κρίμα που αντικαταστάθηκε. Αυτό που έχει τώρα είναι πολύ trial and error.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το παιχνίδι είναι μικρότερο από Oblivion και Daggerfall αλλά μεγαλύτερο από arena και morrowind.

Π.χ. το Oblivion είχε 220 dungeons,το Skyrim έχει 150.

 

Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου ο αριθμός των dungeons όμως,ίσα ίσα που στο Oblivion ποτέ δεν τα έκανα όλα.

Τα 3 πράγματα που βλέπω κάπως πιο φτωχά στο Skyrim σε σχέση με το Oblivion είναι τα εξής:

 

1)Οι npcs έχουν αισθητά λιγότερα πράγματα να πουν.Οι περισσότεροι έχουν μόνο μια φράση που λένε και δεν μπορείς καν να ξεκινήσεις διάλογο μαζί τους,ενώ πολύ συχνά ακούς την ίδια φράση να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά.

 

2)Καταργήθηκαν τα face animations που είχε το Oblivion.Στο Oblivion υπήρχαν κάποια presets (happy,neutral,sad,fear,surprized,anger) και ανάλογα το τι συνέβαινε τα πρόσωπα των npcs κάναν μορφασμούς,ενώ στο Skyrim το μόνο που κάνουν είναι να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και να κουνάν το στόμα τους όταν μιλάνε.Δεν βλέπεις να έχουν συναισθήματα.

 

3)Στο Oblivion ο κάθε npc είχε ένα δείκτη συμπάθειας που μετριόταν με πόντους.Στο 100% σε θαύμαζε,στο 0% σε μισούσε.Ανάλογα με τις πράξεις σου μπορούσες να το αλλάξεις.

Αν πήγαινες σε έναν μαγαζάτορα και σπαταλούσες το χρόνο του κοιτάζοντας τι έχει για πούλημα και τελικά δεν αγόραζες τίποτα,έχανε και 10 πόντους συμπάθειας.Άμα τον βάραγες έχανε 30-40 πόντους.Άμα του έκανες μια αγγαρεία σε ένα quest κέρδιζες πόντους... Έπαιζα έναν χαρακτήρα στο Oblivion που σκοπό είχε να κάνει τους πάντες να τον θαυμάζουν και να τον συμπαθούν,αλλά στο Skyrim δεν μπορώ να τον παίξω.Δεν ξέρω καν αν με μισούν ή με συμπαθούν..

 

@ soso75:

 

Υπάρχει και μια παραλλαγή που λέει "I used to be an adventurer like you,but then I got a sword in my chest" :P

 

Συμφωνώ σε όλα όσα λές απόλυτα. Επίσης εμένα με χαλάει που δεν καταστρέφονται τα όπλα με την χρήση.

 

Για το μέγεθος που λές, εγω δεν έδωσα έμφαση τόσο στον αριθμό των dungeons και των quests όσο στο γεγονός οτι λόγω ευκολία τα quests φεύγανε αέρα - πατέρα. Και το έπαιζα στο δύσκολο (όχι στο τέρμα δύσκολο) το οποίο δεν παίζει ρόλο κιόλας γιατι η ευκολία δεν είναι στους αντιπάλους αλλα στην δομή των quests. (Το είπα αλλα το λέω ξαναλέω για να καταλάβεις τι εννοώ, Εύκολο) Ένα ωραίο πράγμα που θυμάμαι απο Morrowind πχ. είναι το να προσπαθώ να βρώ μέρη για να ολοκληρώσω μία αποστολή, το οποίο με έβαζε στο να διαβάσω documents που περιγραφικά σε καθοδηγούσαν, καθώς και να διαβάζεις το περιβάλον σου (λίμνες - δέντρα κτλ). Επίσης μποορεί να κόλαγες σε μία αποστολή γιατι έπερεπε να βρείς ένα παλικάρι συγκεκριμένη ώρα, σε συγκεκριμένο μέρος, να το παρακολουθείς μία ώρα και μετά να πρέπει να τον κλέψεις σε μία pub γεμάτη κόσμο. ΆΝτε να το κάνει χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι.κτλ. Ήταν πιο RPG ρε παιδί, πως να το πώ. Και το Oblivion δεν ήταν έτσι αλλα το Oblivion ήταν πιο κοντά στο κλασσικό Morrrr απο ότι το Skyrim....

 

Υ.Γ. Σόρρυ που αναφέρω συνέχεια την λέξη Morrowind αλλα εγω το Morrowind στο λεξικό το βάζω να επεξηγεί τον όρο RPG. Όλα τα συγκρίνω με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά έμαθα μια λεπτομέρεια που φαίνεται να λύνει κάποιες απορίες που είχα.

 

Στο Morrowind και το Oblivion ο lead designer (αρχισχεδιαστής) των παιχνιδιών ήταν ο Ken Rolston,ο οποίος πριν ασχοληθεί με τη σειρά είχε φτιάξει δικά του επιτραπέζια rpg και είχε συμμετάσχει στη δημουργεία του pen and paper Dungeons and Dragons!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Rolston

ο Ken όμως έφυγε από τη Bethesda και δεν είχε καμία ανάμειξη με το Skyrim αυτός ο τύπος.

 

Πιστεύω αυτό έχει σχέση με τις διαφορές που παρατήρησα στη συνολική αίσθηση του παιχνιδιού..

Το Oblivion μου θύμιζε περισσότερο επιτραπέζιο DnD,το gameplay του Skyrim μου θυμίζει περισσότερο παιχνίδια τύπου Zelda αλλά με βία.

Μοιάζει πιο action adventure παρά full western rpg.

Τέσπα και 'τσι καλό παιχνίδι μεν,αλλά έχει χάσει μια ιδιαίτερη αίσθηση δεν,κατά την άποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια τι γινεται με τα βαμπιρ και τους λυκανθρωπους?διαβασα κατι για λεβελ στα βαμπιρ και μπερδευτηκα..εποσης οτι αν γινεις βαμπιρ "χαλαει" τ παιχνιδι.μπορει καποιος να εξηγησει τι παιζεται με αυτα τα δυο?ευχαριστω :-)

 

android.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις τελειωσα το main quest και εγω. Πραγματι ηταν σχετικα μικρο για elder scrolls, και περιμενα κατι πιο επικο στο τελος. Παντως σχετικα αδιαφορη η ιστορια, πιο πολυ τη βρισκω με τα υπολοιπα quest

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά έμαθα μια λεπτομέρεια που φαίνεται να λύνει κάποιες απορίες που είχα.

 

Aπο οτι βλέπω πάντως και ο τωρινός lead designer εχει ασχοληθεί με DnD campaigns.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...