ikaruga24 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Το μεγαλυτερο προβλημα του oblivion στο melee combat ηταν παντα το οτι δεν ειχε "βαρος". Δεν υπηρχε σωστη αλληλεπιδραση οτι οπλο και να ειχες. Για οποιον εχει παιξει ενα Demon Souls/ Dark Souls θα καταλαβουν αμεσως τι θελω να πω. Γι αυτο και ετρεχα με μαγοειδες, για να μην εχω να κανω πολλα πολλα απο melee combat. Ελπιζω στο skyrim να υπαρχει μια σωστη αλληλεπιδραση. Δεν το περιμενω να ειναι στο ιδιο επιπεδο με Demon/ Dark souls (ουτε καν ομως) αλλα τουλαχιστον περιμενω να ειναι επιπεδο Witcher 2. Αν δεν ειναι τοτε...χμμμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Ikaruga, έχεις μανία με το ''βάρος'' των όπλων? WTF? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim22479 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 καθηστε να βγει το παιχνιδι πρωτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Ikaruga, έχεις μανία με το ''βάρος'' των όπλων? WTF? Φυσικα ρε φιλε, εχει να κανει με την "αισθηση" και το immersion. Να πω οτι μιλουσα για κατι το φανταστικο παει και ερχεται αλλα δεν μιλαω για το φανταστικο. Υπαρχουν υπερβολικα πολλα παιχνιδια τα οποια το εχουν πετυχει το συγκεκριμενο και δεν θα ηθελα να δω το "λαθος" του Oblivion να επαναλαμβανεται και εδω. Ετσι για να καταλαβεις τι θελω να πω δοκιμασε καπου το Demon/ Dark Souls και θα καταλαβεις τι θελω να πω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
>-Nosakos<- Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Ο μόνος λόγος π δεν μπόρεσα να παίξω το oblivion ήταν για το melee combat του(κ μιας κ δεν μ αρέσουν οι mages ήταν σημαντικό στοιχείο του παιχνιδιού).Ελπίζω να βελτιωθεί.. αν κ απο ένα βίντεο π είδα δεν με ενθουσίασε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spurakos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 στο skyrim πιστευω ειναι πιο ουσιωδες να παιξεις σαν mage.τα spells εχουν αλλαξει παρα πολυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ondine Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Εγώ πιστευώ πως το combat system του Oblivion ήταν τέλειο για pc game. Είχε μόνο τα βασικά και το προσάρμοζες με mods όπως ήθελες Πάντως από το Skyrim νομίζω ξέρουμε πια τι να περιμένουμε, όσοι είναι απαισιόδοξοι θα δικαιοθούν, για εμάς τα elderscrolls fanboys θα είναι και αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Εγώ πιστευώ πως το combat system του Oblivion ήταν τέλειο για pc game. Είχε μόνο τα βασικά και το προσάρμοζες με mods όπως ήθελες Χρατς χρουτς χρατς χρουτς, πάνω κάτω πάνω κάτω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastazio Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Εγώ πιστευώ πως το combat system του Oblivion ήταν τέλειο για pc game. Είχε μόνο τα βασικά και το προσάρμοζες με mods όπως ήθελες Πάντως από το Skyrim νομίζω ξέρουμε πια τι να περιμένουμε, όσοι είναι απαισιόδοξοι θα δικαιοθούν, για εμάς τα elderscrolls fanboys θα είναι και αυτό. Τι τελειο ρε μαν,το mellee ηταν τραγικο,1 animation για ολα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Παρόλα αυτά ακόμα και με λίγα animation το game είχε το πιο interactive rpg combat system (αν εξαιρέσεις το blade of darkness k dark messiah action/rpg). Τώρα που βάλαν και finishers εγώ πάντως είμαι complete! Λίγες μέρες μείναν άλλωστε θα δούμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Παρόλα αυτά ακόμα και με λίγα animation το game είχε το πιο interactive rpg combat system (αν εξαιρέσεις το blade of darkness k dark messiah action/rpg). Τώρα που βάλαν και finishers εγώ πάντως είμαι complete! Λίγες μέρες μείναν άλλωστε θα δούμε.. Οχι ακριβως. Το Zelda στο Ν64 ειχε τελειοποιησει το weapons based colision detection combat το 1998. Απο εκει και περα κανεις αλλος (εκτος απο το Zelda και προσφατα Demon/ Dark Souls) δεν πετυχε τετοια αλληλεπιδραση και αισθηση της μαχης. Το Blade of darkness που λες ειναι 1000 χρονια μπροστα σε σχεση με το Oblivion πανω σε αυτον τον τομεα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim22479 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 με αυτα που διαβαζω μαλλον λαθος εκανα και το προπαραγγειλα και μαλιστα την special edition... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastazio Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 με αυτα που διαβαζω μαλλον λαθος εκανα και το προπαραγγειλα και μαλιστα την special edition... Χαχαχα,μη μασας μαν,εμενα τουλαχιστο μη με παιρνεις στα σοβαρα!Μετα απο 15+ χρονια gaming εχω γινει τοσο κομπλεξικος που δυσκολα ενθουσιαζομαι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EKTELESTES Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Γιατί, τι διαβάζεις;; Εγώ διαβάζω πολύ θετικά πράγματα ( και είδα θετικά στο xbox ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Το Dark Souls πάντως είναι ο ορισμός της hardcore-ίλας σε RPG. Απευθύνεται μάλλον αποκλειστικά σε gamers με πολύ γερά νεύρα και υπομονή. Μπροστά του το Skyrim μοιάζει σαν βόλτα στο λιβάδι να μαζέψεις λουλουδάκια. Αλλά έχει κάτι για όλους. Από τεχνικής άποψης όμως, έχουμε σίγουρα δεί καλύτερα πράγματα από αυτά που προσφέρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα