Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είχα παίξει ποτέ Skyrim μέχρι που το ξεκίνησα σε vr... Πιστεύω είμαι από τους τυχερούς κ θα θέλατε να είστε στη θέση μου, ε; :) Το ίδιο θα έκανα κ εγώ για κάποιον που δεν έχει παίξει ξανά Witcher 3. Όταν το παιχνίδι είναι ωραίο η στιγμή που θα ευχόσουν να το διαγράψεις από την μνήμη σου για να το ξανά παίξεις!

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως και 'γω από τον θείο το είχα παίξει στις αρχές το παιχνίδι και μου είχε αρέσει..και μετά από χρόνια το πήρα, μόλις μετά που βγήκε η LE.
Δοκίμασα και την SE,αλλά είναι πολύ βαρύ για το pc μου και δεν είχε και σταθερό performance.. Οπότε γύρισα πρόσφατα στην legendary edition,με τα mods που σας έδειξα..Δοκίμασα και του @panoc αλλά δεν το σήκωνε το pc!

Και σε εμένα είναι αδιανόητο κάποιος να μην το έχει παίξει ποτέ!! Δεν είναι ένα απλός TES! Είναι το TES!
Έχει bugs,πολλά! Αλλά το RP που μπορείς να κάνεις το πάει σε άλλο επίπεδο το παιχνίδι.

(η LE, ήταν το base game+όλα τα DLC.. 6€ την είχα πάρει..μικρό ποσό για τέτοιο παιχνίδι)
Αλλά το άρμεγμα που γίνεται μια SE,μια VR ξέρω γω..δε λέει!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες, όποιος μπορεί ας βοηθήσει στο παρακάτω θεματάκι που έχει εμφανιστεί στο Skyrim SE που τρέχω.

Έχω εγκαταστήσει το Skyrim SE, όλα τα settings στο ultra, 1920x1080 και πάνω Static Meshes, Flora Overhaul, Reshade Re-Engaged, Enhanced Textures Detail και κάποια άλλα mods που παραθέτω στο screenshot. Γενικά το παιχνίδι τρέχει με 60fps σταθερά σε εσωτερικούς χώρους και 30-35fps σε εξωτερικούς (σε πολύ πυκνά δάση πέφτει μέχρι 20 ορισμένες φορές). Κάποιες στιγμές λοιπόν, το framerate πέφτει στα 10fps και κλειδώνει εκεί για 2-3 λεπτά. Αν βγω στο inventory ή τον χάρτη ή το μενού ρυθμίσεων, το framedrop διατηρείται και το ποντίκι λαγκάρει πολύ άσχημα. Τη στιγμή που το framerate πέφτει, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία της gpu πέφτει από 73 βαθμούς στους 67 ενώ ο CPU χρησιμοποιεί μόνο 3/6 πυρήνες, κάτι που μου δίνει να καταλάβω πως τη δεδομένη στιγμή, για κάποιο λόγο, κολλάει η game engine και δεν ευθύνεται το σύστημά μου. Και ξέρετε πότε λύνεται προσωρινά το πρόβλημα? Αν κάνω alt-tab και βγω στην επιφάνεια εργασίας. Πχ, κλειδώνει το framerate στο 10,  alt-tab, επιστρέφω και επανέρχεται στο 35 ή το 60, μέχρι σε κάποια άσχετη στιγμή να ξανακολλήσει πάλι.

Γνωρίζει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό? Να προσθέσω πως το framedrop δε συμβαίνει αναγκαστικά σε περιοχές με βαριά textures ή πολλούς NPCs αλλά και σε άδειους εσωτερικούς χώρους με πολύ φτωχά textures. Έχω ακούσει διάφορα για προβληματικά scripts ή το vsync αλλά δεν έβγαλα άκρη. Καθάρισα και το save με τα Falrim Tools αλλά μάταια. Το SSE Fixes δεν βοήθησε σε κάτι.

 

mods.png

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Παίδες, όποιος μπορεί ας βοηθήσει στο παρακάτω θεματάκι που έχει εμφανιστεί στο Skyrim SE που τρέχω.

Έχω εγκαταστήσει το Skyrim SE, όλα τα settings στο ultra, 1920x1080 και πάνω Static Meshes, Flora Overhaul, Reshade Re-Engaged, Enhanced Textures Detail και κάποια άλλα mods που παραθέτω στο screenshot. Γενικά το παιχνίδι τρέχει με 60fps σταθερά σε εσωτερικούς χώρους και 30-35fps σε εξωτερικούς (σε πολύ πυκνά δάση πέφτει μέχρι 20 ορισμένες φορές). Κάποιες στιγμές λοιπόν, το framerate πέφτει στα 10fps και κλειδώνει εκεί για 2-3 λεπτά. Αν βγω στο inventory ή τον χάρτη ή το μενού ρυθμίσεων, το framedrop διατηρείται και το ποντίκι λαγκάρει πολύ άσχημα. Τη στιγμή που το framerate πέφτει, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία της gpu πέφτει από 73 βαθμούς στους 67 ενώ ο CPU χρησιμοποιεί μόνο 3/6 πυρήνες, κάτι που μου δίνει να καταλάβω πως τη δεδομένη στιγμή, για κάποιο λόγο, κολλάει η game engine και δεν ευθύνεται το σύστημά μου. Και ξέρετε πότε λύνεται προσωρινά το πρόβλημα? Αν κάνω alt-tab και βγω στην επιφάνεια εργασίας. Πχ, κλειδώνει το framerate στο 10,  alt-tab, επιστρέφω και επανέρχεται στο 35 ή το 60, μέχρι σε κάποια άσχετη στιγμή να ξανακολλήσει πάλι.

Γνωρίζει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό? Να προσθέσω πως το framedrop δε συμβαίνει αναγκαστικά σε περιοχές με βαριά textures ή πολλούς NPCs αλλά και σε άδειους εσωτερικούς χώρους με πολύ φτωχά textures. Έχω ακούσει διάφορα για προβληματικά scripts ή το vsync αλλά δεν έβγαλα άκρη. Καθάρισα και το save με τα Falrim Tools αλλά μάταια. Το SSE Fixes δεν βοήθησε σε κάτι.

mods.png

το load order το κοίταξες μήπως δημιουργείται από εκεί; Με το LOOT
θα κάνεις δουλειά.
Η μηχανή της SE δεν είναι και η καλύτερη όπως είπαμε ήδη και πριν και γιαυτόν τον λόγο μετακόμισα πίσω στην oldrim.

κάνε και unpaρκ CPU

http://www.coderbag.com/programming-c/disable-cpu-core-parking-utility

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τους πυρήνες. Στο 90% του παιχνιδιού δουλεύουν και οι 6 κανονικότατα, απλά όταν γίνεται το framedrop οι 3 λες και απενεργοποιούνται ή δουλεύουν στο 2-5%. 

Το loot δε μου βγάζει κάποιο σφάλμα. Μόνο στο Legacy of the Dragonborn και το Unofficial Patch μου γράφει κάτι για Delev, Invent, Names από κάτω, που δε ξέρω τι σημαίνει. Γενικά το loot δεν ξέρω πως δουλεύει. Μόνο το NMM χρησιμοποιώ.

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τους πυρήνες. Στο 90% του παιχνιδιού δουλεύουν και οι 6 κανονικότατα, απλά όταν γίνεται το framedrop οι 3 λες και απενεργοποιούνται ή δουλεύουν στο 2-5%. 

Το loot δε μου βγάζει κάποιο σφάλμα. Μόνο στο Legacy of the Dragonborn και το Unofficial Patch μου γράφει κάτι για Delev, Invent, Names από κάτω, που δε ξέρω τι σημαίνει. Γενικά το loot δεν ξέρω πως δουλεύει. Μόνο το NMM χρησιμοποιώ.

(για να υπάρχει το πρότεινα απλώς το unpark)

 

καλά και γω πέρσι είχα λούσει με το loot.

Δοκίμασε ένα ενα τα mods να δεις τί μπορεί να το προκαλεί αυτό..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα πριν καιρό δοκιμάσει να απενεργοποιήσω όλα τα mods που επηρεάζουν τα textures και τα γραφικά γενικότερα αλλά κανένα δεν έλυσε το πρόβλημα. Μειώθηκε αισθητά μόνο όταν αφαίρεσα το Immersive Patrols που είχα εγκατεστημένο. Συνεχίζει όμως και εμφανίζεται.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί λύνεται προσωρινά όταν πατάω alt-tab.

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τους πυρήνες. Στο 90% του παιχνιδιού δουλεύουν και οι 6 κανονικότατα, απλά όταν γίνεται το framedrop οι 3 λες και απενεργοποιούνται ή δουλεύουν στο 2-5%. 

Ετσι οπως τα περιγραφεις ειναι σαν καποιο script να κολαει. Οπως εχω περιγραψει παλαιοτερα αντιγραφω απο εδω https://www.insomnia.gr/forums/topic/390229-the-elder-scrolls-v-skyrim/?page=227&tab=comments#comment-55259055

Spoiler

Το SSE το κραζω γιατι δεν διορθωσαν ουτε ΕΝΑ bug με αποτελεσμα να χρειαζεται παλι USLEEP και ιστοριες για αγριους.
Δεν αλλαξαν ουτε ενα texture αλλα προσθεσαν enviromental lighting και αφαιρεσαν paralax και normal maps (τα πρωταα δινουν 3D εφε στα textures τα δευτερα την αντανακλαση/αποροφηση φωτος) με αποτελεσμα αυτο που βλεπεται, τα ασχημα textures ειδικα στα npc.
5 Χρονια μετα με τα 4core και 8core να ειναι mainstream και τις καρτες γραφικων να ειναι 10 φορες πιο γρηγορες δεν βελτιωσαν το τροπο λειτουργιαςς της μηχανης. Το shading γινεται ακομα απο τη cpu, η papyrus (η μηχανη για τα scripts)και η havok (η μηχανη για τα physics) ειναι ακομα πληρως γραμμικες και αρικτα συνδεδεμενες με τα fps -γιαυτο και το κλειδωμα σε max 60). Με αποτελεσμα να ειναι cpu limited το παιχνιδι. Μπορει σε vanilla να μη φαινεται σε modαρισμενο ομως κανει μπαμ.  Για να καταλαβετε πως δουλευει η μηχανη χοντρικα, χωριζει καθε δευτερολεπτο σε 60 μερη (τικ). Σε καθε τικ ενας core τρεχει τα scripts και μεχρι 1.2ms (ή οσο εχουμε ορισει στο skyrim.ini/papyrus), στο ιδιο τικ ο αλλος core υπολογιζει τις σκιες, ο τρικος core τη φυσικη και ο τεταρτος αλλες δευτερευουθσες διεργασιες. Ωραια μεχρι εδω ολα παραλληλα θα μου πειτε ε ; Οχι, το προβλημα ξεκιναει οταν καποιος core δε προλαβαινει να τελειωσει ολη τη δουλεια στο τικ (αυτος θα ειναι ή αυτος που κανει τη σκιαση η αυτος που τρεχει τα scripts). ΠΧ εστω οτι εχουμε πολλα scripts τα οποια scripts ειναι και αλληλενδετα μεταξυ τους. Αφου περασει το τικ δε γινεται τα κοψει, γιατι εαν το κανει θα κρεμασει το παιχνιδι, οποτε συνεχιζει την εκτελεση για ας πουμε αλλο ενα ολοκληρο τικ. Ε λοιπον μεχρι να τελειωσει οι υπολοιποι πυρηνες δε συνεζιουν την επεξεργασια του επομενου frame ! Αμεσως εχουμε fps drop στα 30...
Αντιστοιχα εαν βαλουμε πολλα αντικειμενα στο κοσμο τοτε καθυστερει το shading και περιμενουν οι υπολοιποι.

Επισης αυτο πολλες φορες γινεται οταν ξεμενουμε απο vram/ram, ειδικα εαν εχουμε enb effects + reshade + sweetfx. Δεν εχει σχεση εαν εκει που ειμαστε ειναι ενας κλειστος χωρος, καθως κινουμαστε το παιχνιδι φορτωνει περιμετρικα καθε κελι που περναμε.

Το alt-tab που αναφερεις ειναι λυση και για τα 2, γιατι 1 εαν κολαει script του δινει χρονο να εκτελεστει (αυτα τα λιγα ms που χρειαζεται να συνεχισει κατα τη μεταβιβαση απο το desktop στο παιχνιδι και πριν τα fps πεσουν στα ταρταρα, και 2 με το alt tab τα παραθυρα κανουν reallocate ram/vram οποτε τη βρισκει αδεια και συνεχιζει)

Πηγαινοντας παρακατω εαν μιλας για το συστημα της υπογραφης σου τοτε,

1. ο 6300 δεν ειναι 6πυρηνος οσον αφορα τα παιχνιδια και ειδικα το Skyrim, ναι, εχει 6 ALU αλλά μολις 3 (256βιτ) FPU οι οποιες υπο προυποθεσεις μπορεις να επεξεργαστουν 2 Χ 128bit εντολες. Προυποθεσεις που καλα καλα δεν υπαρχουν σε τιτλους του '18 ενω ειναι κινεζικα για τη μηχανη του SKyrim

2.. Συνεχιζοντας παρακατω δε καταλαβα εαν χρησιμοποεις enb, αλλα εαν ναι εισαι αυτοματως gpu limited γιατι Α. enb και αρχαια AMD καρτα δε πανε παζει και Β εισαι gpu memory limited λογω μολι2 2GB VRAM.

3. Skyrim κατω απο 30 fps απαγορευεται. Για να μη το εμβαθυνω πολυ, μολις τα fps πεσουν κατω απο τα 30 η havok σταματαει να δουλευει, για την ακριβεια δουλευει οπως να'ναι ενω η papyrus (script engine) χανει εντελως τη σειρα εκτελεσης των script και γινεται αυταρμας.

4. Εαν γινεται αυτο συνεχεια απο ενα σημειο και μετα εαν κανουμε και save τοτε επειδη το save θα περιεχει λαθος χρονικα εγγραφες οσον αφορα την εκτελεση των script και επειδη με τη παροδο του χρονου θα προστιθενται και νεες αργα η γρηγορα θα εχουμε προβληματα συνεχομενα που ομως κανενας cleaner δε θα μπορει να καθαρισει αφου δεν ειναι εγγραφες χωρις αναφορα ή χαλασμενες εγραγες απλα εγγραφες με λαθος στοιχεια....

Σορυ για τη συνταξη αλλα ειμαι απο κινητο και δε παλευεται....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panoc είπε

Ετσι οπως τα περιγραφεις ειναι σαν καποιο script να κολαει. Οπως εχω περιγραψει παλαιοτερα αντιγραφω απο εδω https://www.insomnia.gr/forums/topic/390229-the-elder-scrolls-v-skyrim/?page=227&tab=comments#comment-55259055

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Το SSE το κραζω γιατι δεν διορθωσαν ουτε ΕΝΑ bug με αποτελεσμα να χρειαζεται παλι USLEEP και ιστοριες για αγριους.
Δεν αλλαξαν ουτε ενα texture αλλα προσθεσαν enviromental lighting και αφαιρεσαν paralax και normal maps (τα πρωταα δινουν 3D εφε στα textures τα δευτερα την αντανακλαση/αποροφηση φωτος) με αποτελεσμα αυτο που βλεπεται, τα ασχημα textures ειδικα στα npc.
5 Χρονια μετα με τα 4core και 8core να ειναι mainstream και τις καρτες γραφικων να ειναι 10 φορες πιο γρηγορες δεν βελτιωσαν το τροπο λειτουργιαςς της μηχανης. Το shading γινεται ακομα απο τη cpu, η papyrus (η μηχανη για τα scripts)και η havok (η μηχανη για τα physics) ειναι ακομα πληρως γραμμικες και αρικτα συνδεδεμενες με τα fps -γιαυτο και το κλειδωμα σε max 60). Με αποτελεσμα να ειναι cpu limited το παιχνιδι. Μπορει σε vanilla να μη φαινεται σε modαρισμενο ομως κανει μπαμ.  Για να καταλαβετε πως δουλευει η μηχανη χοντρικα, χωριζει καθε δευτερολεπτο σε 60 μερη (τικ). Σε καθε τικ ενας core τρεχει τα scripts και μεχρι 1.2ms (ή οσο εχουμε ορισει στο skyrim.ini/papyrus), στο ιδιο τικ ο αλλος core υπολογιζει τις σκιες, ο τρικος core τη φυσικη και ο τεταρτος αλλες δευτερευουθσες διεργασιες. Ωραια μεχρι εδω ολα παραλληλα θα μου πειτε ε ; Οχι, το προβλημα ξεκιναει οταν καποιος core δε προλαβαινει να τελειωσει ολη τη δουλεια στο τικ (αυτος θα ειναι ή αυτος που κανει τη σκιαση η αυτος που τρεχει τα scripts). ΠΧ εστω οτι εχουμε πολλα scripts τα οποια scripts ειναι και αλληλενδετα μεταξυ τους. Αφου περασει το τικ δε γινεται τα κοψει, γιατι εαν το κανει θα κρεμασει το παιχνιδι, οποτε συνεχιζει την εκτελεση για ας πουμε αλλο ενα ολοκληρο τικ. Ε λοιπον μεχρι να τελειωσει οι υπολοιποι πυρηνες δε συνεζιουν την επεξεργασια του επομενου frame ! Αμεσως εχουμε fps drop στα 30...
Αντιστοιχα εαν βαλουμε πολλα αντικειμενα στο κοσμο τοτε καθυστερει το shading και περιμενουν οι υπολοιποι.

Επισης αυτο πολλες φορες γινεται οταν ξεμενουμε απο vram/ram, ειδικα εαν εχουμε enb effects + reshade + sweetfx. Δεν εχει σχεση εαν εκει που ειμαστε ειναι ενας κλειστος χωρος, καθως κινουμαστε το παιχνιδι φορτωνει περιμετρικα καθε κελι που περναμε.

Το alt-tab που αναφερεις ειναι λυση και για τα 2, γιατι 1 εαν κολαει script του δινει χρονο να εκτελεστει (αυτα τα λιγα ms που χρειαζεται να συνεχισει κατα τη μεταβιβαση απο το desktop στο παιχνιδι και πριν τα fps πεσουν στα ταρταρα, και 2 με το alt tab τα παραθυρα κανουν reallocate ram/vram οποτε τη βρισκει αδεια και συνεχιζει)

Πηγαινοντας παρακατω εαν μιλας για το συστημα της υπογραφης σου τοτε,

1. ο 6300 δεν ειναι 6πυρηνος οσον αφορα τα παιχνιδια και ειδικα το Skyrim, ναι, εχει 6 ALU αλλά μολις 3 (256βιτ) FPU οι οποιες υπο προυποθεσεις μπορεις να επεξεργαστουν 2 Χ 128bit εντολες. Προυποθεσεις που καλα καλα δεν υπαρχουν σε τιτλους του '18 ενω ειναι κινεζικα για τη μηχανη του SKyrim

2.. Συνεχιζοντας παρακατω δε καταλαβα εαν χρησιμοποεις enb, αλλα εαν ναι εισαι αυτοματως gpu limited γιατι Α. enb και αρχαια AMD καρτα δε πανε παζει και Β εισαι gpu memory limited λογω μολι2 2GB VRAM.

3. Skyrim κατω απο 30 fps απαγορευεται. Για να μη το εμβαθυνω πολυ, μολις τα fps πεσουν κατω απο τα 30 η havok σταματαει να δουλευει, για την ακριβεια δουλευει οπως να'ναι ενω η papyrus (script engine) χανει εντελως τη σειρα εκτελεσης των script και γινεται αυταρμας.

4. Εαν γινεται αυτο συνεχεια απο ενα σημειο και μετα εαν κανουμε και save τοτε επειδη το save θα περιεχει λαθος χρονικα εγγραφες οσον αφορα την εκτελεση των script και επειδη με τη παροδο του χρονου θα προστιθενται και νεες αργα η γρηγορα θα εχουμε προβληματα συνεχομενα που ομως κανενας cleaner δε θα μπορει να καθαρισει αφου δεν ειναι εγγραφες χωρις αναφορα ή χαλασμενες εγραγες απλα εγγραφες με λαθος στοιχεια....

Σορυ για τη συνταξη αλλα ειμαι απο κινητο και δε παλευεται....

 

Panoc, πραγματικά σου είμαι υπόχρεος γιατί κάθε φορά δαπανείς πολύ χρόνο για να καλύψεις πλήρως τις απορίες μου. 

 Δεν χρησιμοποιώ το ENB αλλά το reshade του Skyrim Re-Engaged. Το enb μου έριχνε τα καρέ τουλάχιστον κατά 5-10. Όντως, η gpu μου κάνει bottleneck διότι και ο πυρήνας δουλεύει στο 99% αλλά και η VRAM είναι σχεδόν μόνιμα στα 1990MB. Έχω σκοπό από καιρό να πάω σε RX560 4GB ή 1050Ti 4GB αλλά περιμένω να πέσουν οι τιμές διότι 200 ευρώ για αυτές τις κάρτες είναι απλά τραγική τιμή. Γενικά, έχω διαβάσει πως τέτοια framedrop συμβαίνουν όταν η VRAM της gpu "γεμίζει" και δεσμεύει επιπλέον μνήμη από τη RAM. Μόνο που δε μιλάμε για απλό framedrop αλλά slideshow των 10fps. Και το πιο περίεργο, είναι πως αν ανοίξω εκείνη τη στιγμή το μενού, το framerate κλειδώνει ΠΑΝΤΑ στα 23fps. Όχι 24, όχι 22 ή 25 αλλά 23. Δεν ξέρω για ποιο λόγο. Λες και υπάρχει framelock στα 23.

Μερικές στιγμές που θυμάμαι το framedrop, είναι πχ όταν βγήκα από μια σπηλιά που απ' έξω είχαν μαζευτεί bandits. Το παιχνίδι πήγαινε slideshow. Μια άλλη φορά, ήταν στο Guild House των Explorers στο mod Legacy of the Dragonborn. 3/10 φορές που θα το επισκεφθώ, έχω αυτό το πρόβλημα.

Εκτίμησή μου, χωρίς να έχω ούτε το 10% των γνώσεων επί της μηχανής του παιχνιδιού που έχεις εσύ, είναι πως πρόκειται για συνδυασμό δυο πραγμάτων: script lag και ανεπαρκή VRAM.

ΥΓ. Γνωρίζεις αν υπάρχει κάτι για την Script Engine για το SE ή αν είναι στα σκαριά? Πχ η SKSE64?

 

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

ΥΓ. Γνωρίζεις αν υπάρχει κάτι για την Script Engine για το SE ή αν είναι στα σκαριά? Πχ η SKSE64?

Εχει ηδη βγει http://skse.silverlock.org/ αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει τη παλια skse, εχει πολυ δρομο ακομα.

45 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Μια άλλη φορά, ήταν στο Guild House των Explorers στο mod Legacy of the Dragonborn. 3/10 φορές που θα το επισκεφθώ, έχω αυτό το πρόβλημα.

απο τα πιοο bugged dlc-mods που  υπαρχεουν εκει εξω, ειναι τοσο κακογραμμενο που επηρεαζει ακομα και vanilla quests, το παιζεις μονο του και για να παιζεις κατι αλλο ή να συνεχισεις vanilla quests συνεχιζεις απο save που εχεις κρατησει πριν το εγκαταστησεις και αφου το κανεις πρωτα unistall.

46 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Εκτίμησή μου, χωρίς να έχω ούτε το 10% των γνώσεων επί της μηχανής του παιχνιδιού που έχεις εσύ, είναι πως πρόκειται για συνδυασμό δυο πραγμάτων: script lag και ανεπαρκή VRAM.

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο, τα SFO και rustik κανουν τα πραγματα χειροτερα, το δευτερο χρειαζεται περι τα 15ΜΒ αναnpc, δηλαδη πχ στο solitude που εχει καμια 30+9ρια απο δαυτα θες 450ΜΒ vram μονο για τα ρουχα, χωρις να υπολογισουμε δερμα, οπλα, πανοπλιες, και το περιβαλλον... Το πρωτο ειναι απο μονο του πολυ κακογραμμενο γιατι για καθε δεντρο/φυλλο/κλαδι/χορταρι φορτωνει ξεχωριστα textures που μαλλιστα ειναι και ασχημα.

Επισης χρησιμοποιεις το ΙC το οποιο ειναι απο μονο του πολυ script heavy, και απο πισω του εχεις το RFYL το οποιο ερχεται σε conflict με το IC οταν τρεχουν οι προυποθεσεις. το RFYL ειναι αχρειαστο αου η συμπεριφορα του περιεχεται ηδη μεσα το IC με πολυ καλυτερη υλοποιηση.

50 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Και το πιο περίεργο, είναι πως αν ανοίξω εκείνη τη στιγμή το μενού, το framerate κλειδώνει ΠΑΝΤΑ στα 23fps. Όχι 24, όχι 22 ή 25 αλλά 23. Δεν ξέρω για ποιο λόγο. Λες και υπάρχει framelock στα 23.

Τιποτα δε μου φαινεται περιεργο για ενα skyrim που τρεχει για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα κατω απο τα 30fps.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Το SKSE64 το είχα δει αλλά σε ρώτησα γιατί έχω ακούσει ότι είναι σε Alpha ακόμα και ασταθές. Θα βοηθήσει σε τίποτα αν το περάσω?

2. Κακογραμμένο, έτσι? Γι' αυτό συναντώ συνεχώς το framedrop σε μέρη του mod? Πχ, στο δεύτερο dig site (αν δεν το έχεις παίξει, είναι εξωτερικός χώρος με dwemer ruins και έναν αρχαιολογικό καταυλισμό των Explorers με σκηνές κτλ όπου σκάβουν διάφοροι NPCs), το framedrop συμβαίνει 1/2 φορές που θα κάνω fast travel εκεί.

3. Για το SFO έχεις κάτι εναλλακτικό? Δοκίμασα να το βγάλω αλλά το framedrop συνέχισε να εμφανίζεται + ότι το Skyrim έμοιαζε πολύ άδειο χωρίς αυτό. Το IC προτείνεις να το βγάλω?

4. Το RFYL το είχα ξεχάσει μέσα. Το αφαίρεσα, θα κάνω και ένα καθαρισμό με το Falrim αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βγει εντελώς.

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

1. Το SKSE64 το είχα δει αλλά σε ρώτησα γιατί έχω ακούσει ότι είναι σε Alpha ακόμα και ασταθές. Θα βοηθήσει σε τίποτα αν το περάσω?

Το skse64 δεν ειναι απαταιτητο βοηθητικο οπως ηταν στην oldrim, εκει περα των αλλων βοηθουσε στο memory allocation πραγμα που δε χρειαζεται η SE.
Εφοσον δεν εχεις mods που χρησιμοποιουν/απαιτουν το skse δεν υπαρχει λογος να το βαλεις.

19 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

2. Κακογραμμένο, έτσι? Γι' αυτό συναντώ συνεχώς το framedrop σε μέρη του mod? Πχ, στο δεύτερο dig site (αν δεν το έχεις παίξει, είναι εξωτερικός χώρος με dwemer ruins και έναν αρχαιολογικό καταυλισμό των Explorers με σκηνές κτλ όπου σκάβουν διάφοροι NPCs), το framedrop συμβαίνει 1/2 φορές που θα κάνω fast travel εκεί.

Framedrops μπορει να εχεις για πολλους λογους, ετσι οπως το περιγραφεις, πολλα npc, πολλα asstes κλπ, απλα δε τη παλυευει το μηχανημα σου. Bugged ειναι γιατι εχει κακο κωδικα.

19 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

3. Για το SFO έχεις κάτι εναλλακτικό? Δοκίμασα να το βγάλω αλλά το framedrop συνέχισε να εμφανίζεται + ότι το Skyrim έμοιαζε πολύ άδειο χωρίς αυτό.

Για την SE δοκιμασε το simply bigger trees για τα δεντρα και το Verdant, απλα μη το παρακανεις στι ρυθμισεις για το δευτερο, εαν το default 60 πεφτει καπως βαρυ, δοκιμασε το 75-80 ή/και 85

 

19 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

Το IC προτείνεις να το βγάλω?

Οχι γιατι ?

19 ώρες πριν, Undertaker25 είπε

4. Το RFYL το είχα ξεχάσει μέσα. Το αφαίρεσα, θα κάνω και ένα καθαρισμό με το Falrim αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βγει εντελώς.

Για να κανεις καθαρισμο ακολουθα τις οδηγιες που γραφω εδω https://drive.google.com/file/d/0Bw1RBrNYrKLLaVNfNUlYU0RsNDA/view

Στο τμημα "Για όσους έχουν περασμένη παλαιότερη έκδοση."
Απλα αντι εκει που λεει για εγκατασταση εσυ (καθε εσυ) θα κανεις unistall το scripted mod που θες να αφαιρεσεις και φυσικα αγνοεις τις οδηγιες για το dynamic time scale.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Στο θέμα του Legacy of the Dragonborn είναι περισσότερο κακός κώδικας παρά θέμα μηχανήματος. Δυο πεσμένες κολώνες έχει, 2 σκηνές και 4-5 NPCs κι όμως έχω χαμηλότερο framerate απ' ότι στο Falkreath.

2. Θα τσεκάρω τα δυο mod που μου πρότεινες.

3. Το έβγαλα πριν μου απαντήσεις, διότι έγραψες χθες ότι είναι αρκετά βαρύ. Έπαιξα μια ώρα και μπορώ να πω ότι δεν εμφανίστηκε το πρόβλημα. Ούτε καν στο dig site του Legacy of the Dragonborn Δεν ξέρω βέβαια αν ήταν σύμπτωση και εμφανισθεί μόλις το ξαναπαίξω. Θα επανέλθω μόλις παρουσιασθεί ξανά.

4. Νομίζω είναι παρόμοια διαδικασία με το Falrim Tools? Είχα κάνει clean unattached instances και elements με το resaver. 

Επεξ/σία από Undertaker25
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Undertaker25 είπε

4. Νομίζω είναι παρόμοια διαδικασία με το Falrim Tools? Είχα κάνει clean unattached instances και elements με το resaver. 

Με το resaver κανεις και παλι clean, σημασια εχει η διαδικασια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α, οκ. Πάντως έβγαλα το SFO και έβαλα το Simply Bigger Trees και το Verdant αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα καμία διαφορά στο framerate. Πχ στο Falktreath, που βρίσκεται η πιο πυκνή βλάστηση, είναι ίδιο.

Μια τελευταία ερώτηση και σταματώ να σε πρήζω. :P  Ξέρεις κανένα mod να αφαιρεί την ομίχλη από τα σπίτια? Δε ξέρω γιατί αλλά μπαίνω πχ μερικές φορές στο Proudspire Manor ή πως λέγεται στο Solitude και μέσα στα δωμάτια έχει κάτι σαν νέφος. 

Επεξ/σία από Undertaker25

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...