Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


DrFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω νέα για τη μεταφορα του Project στο Special Edtiion.

Τα καλα νεα :

Αρκετα Mods που δοκιμασα δεν βασιζονται στο SKSE και SKYUI καταφερα να τα περασω, τα περισσότερα δηλαδη, καποια χρειαζονται περισσοτερη φροντιδα καποια πολύ περισσότερη.

Τα κακα νεα :

SKYUI θα δουμε του αγιου μπιπ ανημερα.

Τα γραφικα με τα ολα τα textures του TMP, δεντρα, γρασιδια κλπ ειναι απαραδεκτα! Δε ξερω τι σκατα εχουν κανει στο rendering αλλα δε βλεπονται.

Εκει που ελπιζαμε οτι θα εχουμε επιδοσεις ΤΡΙΧΕΣ, εχω ακριβως με 25% καλυτερα low frames ΧΩΡΙΣ να εχω περασει ΟΥΤΕ ενα mod με scripts.

Μιλαμε παντα με ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις στο TMP και στο SE.

Κοινως οταν περαστουν ολα παλι θα ειμαστε εκει που ειμαστε τωρα με το TMP, CPU limited του κερατα.

Τα γραφικα χρειαζονται οπως και δηποτε ENB, οχι reshade ή sweetfx αλλα κανονικο enb, ελπιζω ο boris να ασχοληθει.

Καταφερα σε κατι riften με τα 4/5 των Npc να λειπουν και χωρις SMIM να εχω 30 fps, τοσα εχω και στο TMP...

 

Δε ξερω τι στο καλο σκεφτονται εκει στη Bethesda αλλα πλεον ειμαι σιγουρος οτι κανουν αρπακτη για τους κονσολαδες, τελεία.

Οχι απλα δεν αλλαξανε τιποτα στο rendering στη μεταφορα σε DX11 αλλά προσθεσανε environmental lighting και godrays που θαμπονουν τα παντα και κανουν τα textures των npc να φαινονται χαλια.

Τα textures ουτε καν πλησιαζουν τα αστεια official HD της legendary, δεν προσθεσαν ουτε ενα πολυγωνο στα nif, περα απο τα δεντρα δεν αλλαξαν τιποτε αλλο. Ακομα και το γρασιδια ειναι το ιδιο απλα πιο πυκνό, 5 ειδη εχει ολα και ολα.

 

Αλλα βεβαια, πως θα τρεχει στα apu των σαπιων κοσνολων, μη μιλησω για το switch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ που κάθεσαι και ασχολείσαι με full frontal αρπαχτές της κακιας ώρας, άμα ακουμπούσε και αλλα μέρη του game όπως gameplay, UI κτλ άντε τότε ίσως αλλα τώρα μονο ένα μούφo upgrade στα graphs με χειρότερο performance? No...οι σκιές κάνουν full render στο 2 μετρα και πάλι :D Shame on them, θα πεθάνω στο γέλιο ειλικρινά έτσι και ανακοινώσουν το επόμενο TES να τρέχει στην ίδια μηχανή του F4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπα μπας και κερδισω τιποτα σε Performance...

Σιγουρα το x64 με πανω απο 4GB ram θα βοηθησει πολυ στη σταθεροτητα, μιας και στο ΤΜΡ ειναι αδυνατο να το κανω 99% σταθερο ακριβως λογω 3.2GB ram limit. Αλλά ρε συ δε κερδιζεις τιποτα, δηλαδη εαν μπει και enb που θα παει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κοιτάξουν να βγάλουν κάνα νέο ES να φτάσουν το W3 γιατί ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη.

 

Ούτε για αστείο δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σ

Α

Π

Ι

Λ

Α

 

 

Ε δεν είναι και σαπίλα, διαφωνώ.

Σίγουρα δεν είναι 'ουάου', αλλά ούτε και 'σαπίλα'.

 

Το 'πρόβλημα' είναι πως δεν βελτιώθηκαν τα γραφικά σε όλους τους τομείς, αλλά μόνο σε μερικούς. Να μερικές καλές βελτιώσεις:

 

+ Τα sun rays είναι εκπληκτικά, και αρκετά πιο optimized απ' ότι στο Fallout 4.

+ Το draw distance αυξήθηκε πολλαπλάσιες φορές και βλέπεις δένδρα και βράχια 200+ μέτρα μακρυά, αντί ο κόσμος μετά από 30 περίπου μέτρα να είναι κενός.

+ Τα πάντα πλέον έχουν σκιές σε αντίθεση με το original, και στις σκιές πλέον δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τα pixels όπως στο original.

+ Η χρωματική παλέτα είναι πιο φυσική, και ο ουρανός είναι μπλε αντί για μια απόχρωση του γκρι, τα φυτά πράσινα αντί για κάποια άλλη απόχρωση του γκρι, και πάει λέγοντας...

+ Η ομίχλη φαίνεται σαν πραγματική ομίχλη.

+ Το χιόνι φαίνεται σαν χιόνι.

+ Τα τρεχούμενα νερά φαίνονται σαν τρεχούμενα νερά.

 

Από κει και πέρα υπάρχουν κάποιες αλλαγές  που ναι, δεν θα τις έλεγες αρκετά καλές, συγκεκριμένα:

 

- Το DOF αν και σε αρκετές στιγμές είναι πραγματικά καλό και δίνει ένα αίσθημα βάθους που συγκρίνεται με 3D Screen & Glasses, σε άλλες είναι overdone και προκαλεί πονοκέφαλο.

- Αν και πολλά textures βελτιώθηκαν σημαντικά σε επίπεδο να φτάνουν τη λεπτομέρεια που έχουν textures από mods, άλλα textures έχουν αφεθεί όπως ήταν πάντα, με αποτέλεσμα ασυνέχεια ποιότητας.

 

 

Η νέα έκδοση, βελτιώνει πολλούς τομείς των γραφικών σε σχέση με το original, αλλά όχι όλους. Και αυτό δημιουργεί ένα καλλιτεχνικό κυρίως πρόβλημα: Ενώ πλέον το περιβάλλον και διάφορα αντικείμενα φαίνονται πιο αληθοφανή και φωτορεαλιστικά από ποτέ, τα όντα του κόσμου όπως οι NPCs και τα ζώα και τα τέρατα, ξεχωρίζουν λόγο του artstyle με αρνητικό τρόπο, μιας και δεν βελτιώθηκαν στο ίδιο επίπεδο όπως βελτιώθηκε το περιβάλλον του παιχνιδιού. Η συνολική εντύπωση που δίνει είναι ότι υπάρχουν διάφορα action figures τα οποία κινούνται, ζουν, και 'αναπνέουν' σε έναν αληθινό κόσμο.

 

 

Και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνά κανείς ότι το Special Edition είναι 64bit αντί για 32bit.

Και μόνο για αυτό, αξίζει κανείς να κατεβάσει τη Special.

 

Το Skyrim είναι ένα παιχνίδι που από την αρχή έπρεπε να ήταν 64bit. Για να μπορεί να παιχτεί χωρίς memory crashes το αρχικό Skyrim, χρειάζονταν ένα σωρό "ματζούνια" από ENB και λοιπούς, να βρεις τα mods, να τα εγκαταστήσεις, να πειράξεις αρχεία .ini, κτλπ μόνο και μόνο για να μη κρασάρει από έλλειψη μνήμης. Πλέον απλώς εγκαθιστάς το παιχνίδι και παίζεις άνετα χωρίς να χρειάζεσαι τίποτα από αυτά.

Μεχρι στιγμη παντως οι περισσοτεροι στο nexus εχουμε απογοητευτει.

Ξεραμε οτι θα ειναι 64bit, ξεραμε οτι θα χρησιμοποιει τη μηχανη του fallout4 αλλα τετοια καταντια δε τη φανταζομασταν.

 

12GB παιχνιδι ακριβως δηλαδη οσο η κλασσικη legendary με τα τραγικα HD textures της bethesda. Δεν κανανε καν το κοπο να φτιαξουν κανα texture της προκοπης.

DX11 my ass, λιγο environmental lighting παραπανω, ουτε καν να αυξησουν τις πηγες φωτος.

Θελαμε να πιστευουμε οτι θα ξεκινησουμε με γραφικα τουλαχιστο ισαξια του FO4, αμ δε... α και το shadow συνεχιζει να το κανει η cpu...

Με λιγα λογια δε μας σωζει το sweetfx, πρεπει να εχουμε κανονικο ENB.

Papyrus, απο τους moders που εχουν ηδη παρει το νεο CK τα νεα ειναι παλια. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, 5 χρονια μετα δεν κανανε τιποτα στο να δωσουν λιγο παραλληλισμο στα scripts! ΕΛΟC

Δεν εχουν διορθωσει ουτε ενα, ΟΥΤΕ ΕΝΑ, bug που διορθωνει το USLEEP.

Οσοι το εχουν παιξει μιλανε για τουλαχιστο 970/390 για να παιξεις με βασικο enb (ουτε καν κοντα σε αυτο που εχω εγω στο mod μου).

Πολυ κριμα γιατι απο τις μεχρι τωρα αναφορες το συμπερασμα ειναι οτι προκειται για αρπαχτη ουστιαστικα για τους κονσολαδες.

 

Προφανώς και σκόπευε το κονσολίστικο κοινό το όλο project, και το έβγαλαν και για pc για να μη γκρινιάζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Alithinos
Οντως τα rays ειναι ομορφα και πολυ καλυτερα απο του F04
Το draw distance δεν αυξηθηκε, μαλλιστα εχει ακριβως τους ιδιους κανονες με το παλιο, αυτο που αλλαξε ειναι οτι σημανθηκαν περισσοτερα αντικειμενα σαν never fade και αλλαξε το fardistancelod, πραγματα που τουλαχιστον ενας μεσος ψαγμενος τα αλλαζε ετσι κι αλλιως.
Δεν ισχυει αυτο, οι κανονες σκιασης ειναι ακριβως ιδιες, αυτο που αλλαξε ειναι το shadowdistance, shadowfadedistance και κλπ. Κατα βαση ειναι 50% μεγαλυτερα απο οτι στο παλιο, πχ στα Ultra ειναι 12000 units αντι για 8000. Ομως εχει βελτιωθει αρκετα η ποιοτητα των σκιων ειναι πολυ πιο ομορφες και αυτο γιατι πλεον μπορεις να βαλεις 8192 shadowmap.
Η χρωματικη παλετα ειναι γουστο, αλλα το skyrim υποτιθεται πως ειναι ενα μουντο μερος και τα περισσοτερα πετυχημενα enb ετσι ειναι.
Ομιχλη / χιονι / νερα / particles ειναι καλυτερα, Dx11 ειναι αυτο, αλλα δεν φτανουν καν κοντα σε DX9 enb.
Tα τεχτθρεσ δεν βελτιβθηκαν, για την ακριβεια εαν τα βγαλεις απο τα BSA θα δεις οτι ειναι ακριβως ιδια με τα κλασσικα παλια HD textures της betsesda. Φαινονται καλυτερα λογω μηχανης δεν ειναι.

Αυτο που περιγραφεις για τα οντα του κοσμου ειναι γιατι απλα τα αντικειμενα (χαρακτηρες, ζωα κλπ) δεν αλληλοεπιδρουν με το νεο enviromental lighting, ουτε occuling δεχονται ουτε τιποτα, οπως ακριβως και στο παλιο.

Σε καθε περιπτωση, εαν καποιος θελει να παιξει το παιχνιδι vanilla αντε με μερικα textures τοτε ναι να παιξει την SE.
Εαν θελει να παιξει σοβαρα, με full mods τοτε ειτε παιζει τωρα τη παλια με γυρο πιτα απο ολα και εξτρα, ή περιμενει καποιους μηνες για την SE.

Aυτο που με προβληματιζει ομως περισσοτερο ειναι οτι πρακτικα προσωπικα εγω στο μηχανημα μου δεν κερδισα τιποτα σε επιδοσεις οπως εγραψα και πιο πανω, ειναι ειναι απογοητευτικο να σε κοβει ο cpu γιατι δε μπορει να τρεξει παραλληλα το παιχνιδι το script του δρακου με αυτο του ελαφιου.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εγώ έχω πρόβλημα με τις επιδόσεις της Special Edition. Καταρχήν μου βάζει αυτόματα τα γραφικά στο High. Έπειτα όταν παίζω, σε εσωτερικούς χώρους έχω σταθερά 60 καρέ, σε εξωτερικούς όμως έχω σταθερά...30 !! Αυτό δεν αλλάζει ακόμα και αν βάλω τα γραφικά στα Ultra!! Δηλαδή ποτέ δεν πέφτει κάτω από 60, ούτε κάτω από 30. Ξέρει κανείς τι παίζει; Πρόκειται για ακόμα ένα unoptimized game;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Alithinos

Το draw distance δεν αυξηθηκε, μαλλιστα εχει ακριβως τους ιδιους κανονες με το παλιο, αυτο που αλλαξε ειναι οτι σημανθηκαν περισσοτερα αντικειμενα σαν never fade και αλλαξε το fardistancelod, πραγματα που τουλαχιστον ενας μεσος ψαγμενος τα αλλαζε ετσι κι αλλιως.

 

το standard skyrim φόρτωνε 5 τετράγωνα κάθε φορά με τη default τιμή να είναι ( uGridsToLoad = 5).

Ο κόσμος είναι χωρισμένος με ένα grid σε τετράγωνα, και φορτώνουν μόνο τα αντικείμενα στα grids πλησίον του παίκτη. Που σημαίνει ο υπόλοιπος κόσμος είναι άδειος, έτσι δουλεύει το παιχνίδι και κάνει loading στο background ενώ ο παίκτης παίζει τα διάφορα grids.

 

η τιμή της μεταβλητής uGridsToLoad που αντιστοιχεί στη ποσότητα τετραγώνων που φορτώνει στο SE είναι μεγαλύτερη, και στο απλό δεν μπορούσες να την ανεβάσεις τόσο λόγο 32bit περιορισμού. Κοινώς ναι "μπορούσες" να δώσεις άλλη τιμή στη μεταβλητή, αλλά μετά θα κράσαρε το παιχνίδι.

 

 

 

 

 

Δεν ισχυει αυτο, οι κανονες σκιασης ειναι ακριβως ιδιες, αυτο που αλλαξε ειναι το shadowdistance, shadowfadedistance και κλπ. Κατα βαση ειναι 50% μεγαλυτερα απο οτι στο παλιο, πχ στα Ultra ειναι 12000 units αντι για 8000. Ομως εχει βελτιωθει αρκετα η ποιοτητα των σκιων ειναι πολυ πιο ομορφες και αυτο γιατι πλεον μπορεις να βαλεις 8192 shadowmap.

Δεν είναι το ίδιο. Για να ενεργοποιήσεις όλες τις σκιές έπρεπε να πειράξεις bools στα αρχεία .ini, τώρα αυτές οι bools είναι true by default.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα το default ugridstoload παλι 5 ειναι και στο SE.

Βεβαια δοκιμασα ανετα ugridstoload=13 και επαιξε ανετα λογω x64.

 

Ποια bools πειραζεις στο παλιο για να ενεργοποιησεις και αλλες σκιες; Με πιανεις αδιαβαστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εγώ έχω πρόβλημα με τις επιδόσεις της Special Edition. Καταρχήν μου βάζει αυτόματα τα γραφικά στο High. Έπειτα όταν παίζω, σε εσωτερικούς χώρους έχω σταθερά 60 καρέ, σε εξωτερικούς όμως έχω σταθερά...30 !! Αυτό δεν αλλάζει ακόμα και αν βάλω τα γραφικά στα Ultra!! Δηλαδή ποτέ δεν πέφτει κάτω από 60, ούτε κάτω από 30. Ξέρει κανείς τι παίζει; Πρόκειται για ακόμα ένα unoptimized game;;

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το Vsync.Κάποια πατάτα έχουν κανει και με λιμιτάρει και μενα στα 30 οταν κοιτάω προς περιοχες με βάθος/δέντρα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ρητα η απανεργοποιηση του Vsync σε παιχνιδια με CreationKit Engine. Η Havok και η papryrus θα κανουν κουλα.

Δοκιμαστε το παρακατω .

Ανοιξτε το skyrimprefs.ini  που ειναι στο documents\my games\ skyrim se βρειτε τη τιμη fshadowdistance και μειωστε το σε κατι ας πουμε 4000-6000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ρητα η απανεργοποιηση του Vsync σε παιχνιδια με CreationKit Engine. Η Havok και η papryrus θα κανουν κουλα.

Δοκιμαστε το παρακατω .

Ανοιξτε το skyrimprefs.ini  που ειναι στο documents\my games\ skyrim se βρειτε τη τιμη fshadowdistance και μειωστε το σε κατι ας πουμε 4000-6000.

Ναι ρε μανάρι μου το ξέρω...Κάνεις limit τα fps απο αλλού Πχ εγώ τα κάνω απο το RTSS στα 59 ,έχοντας tearing φυσικά αλλά είναι προτιμότερο απο τα console-fps...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...