Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


DrFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχεις βάλει μήπως κάνα mod για να κάνεις το fog καλύτερο,πχ volumetric,ή γονατίζει με το default - vanilla fog ?

 

Ναί είχα βάλει mod, αλλα τα εκανα uninstall μεσω του NMM...

Λες να εμειναν καταλοιπα?

Ειναι τραγικη η διαφορα στα fps, απο τα 60 πέφτει στα 20 μονο κοιτώντας προς fog / fire  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναί είχα βάλει mod, αλλα τα εκανα uninstall μεσω του NMM...

Λες να εμειναν καταλοιπα?

Ειναι τραγικη η διαφορα στα fps, απο τα 60 πέφτει στα 20 μονο κοιτώντας προς fog / fire  

 

Το βρήκα τελικά

Έβαλα

 [Particles]

iMaxDesired=15

στο SkyrimPrefs.ini και ολα τελεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Πω ρε φιλε, 

και εγω το ειχα πιο ομορφο το oblivion στο μυαλό μου, αλλα νόμιζα οτι ηταν η ιδέα μου...

Τωρα που βλεπω διπλα διπλα τις εικονες φαινεται τραγικη η διαφορα... 

 

Σιγουρα το ενα παιζει σε ενα πιο μουντο κρυο κλιμα και γιαυτο ειναι πιο αχρωμο, αλλα ειδικα τα shadows ηταν 

κατόρθωμα να τα σακατέψουν ετσι ..............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ενώ σε κάποια πράγματα τα γραφικά έχουν βελτιωθεί στο Skyrim,σε κάποια άλλα έκαναν βήματα πίσω.

Πράγμα αναπόφευκτο,μιας και όσο και αν θέλουν να μας πείσουν με τα γλυκόλογα τους,από τη στιγμή που έφτιαξαν το παιχνίδι για το ίδιο hardware (xbox360) δεν υπήρχε τρόπος να βελτιώσουν κάτι χωρίς να χαλάσουν κάτι άλλο γιατί δεν "αναβαθμίστηκε" το hardware του 360.

 

Έτσι λοιπόν έκαναν τις φάτσες των χαρακτήρων να είναι πιο ωραίες,αλλά χάλασαν τις σκιές.

Έκαναν τα εφέ από τα ξόρκια φωτιάς,ηλεκτρισμού και πάγου να δείχνουν πιο ωραία,αλλά μείωσαν το bitrate των textures με αποτέλεσμα να χαθεί λεπτομέρεια χρωμάτων,κάτι που δεν έχει σχέση με τη μείωση του saturation.

 

 

Αυτό που με χαλάσει περισσότερο στα παιχνίδια της Bethesda από το Fallout 3 και μετά όμως και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκοπό που εξυπηρετεί,είναι ότι βάζουν ένα μονοχρωματικό tint,ένα χρωματιστό φίλτρο το οποίο σε κάνει να βλέπεις το κόσμο σαν να έχεις φορέσει χρωματιστά γυαλιά. Στο Fallout 3 είναι πράσινο και στο Skyrim γκριζομπλέ.Τα mods που αφαιρούν αυτά τα 'χρωματιστά γυαλιά' καταλήγουν να είναι απ τα πιο δημοφιλή στο κατέβασμα,και αναρωτιέμαι "δεν το βλέπουν ότι ο κόσμος δεν το γουστάρει ?"

 

Έκανα το εξής μόλις τώρα: Έβγαλα ένα screenshot πως δείχνει το Skyrim 'παρθένο',ένα με το πως δείχνει με το default blue tint ενεργοποιημένο αλλά με το saturation σε normal,και ένα πως δείχνει με το saturation σε normal και χωρίς το 'μπλε γυαλί' που κάνει τα πάντα να έχουν απόχρωση του μπλε.

 

ΚΑΝΟΝΙΚΟ SKYRIM

35asrk3.jpg

 

SKYRIM ΜΕ NORMAL SATURATION & DEFAULT BLUE TINT

2pydjee.jpg

 

 

SKYRIM ΧΩΡΙΣ ΤΟ BLUE TINT,ΚΑΙ ΜΕ NORMAL SATURATION

10ynfvb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κάνουν για να δίνουν ατμοσφαίρα στο παιγνίδι.

 

Θα θυμάσαι πιστεύω τη κατάθλιψη που έτρωγες καθως επαιζες το φολαουτ 3 και την έκπληξη και χαρά,οταν βρήκες το δάσος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον ναι. 

 

Από που τ αλλαζετε αυτά παιδιά;

ENB Injector.

κατεβάζεις κάτι σαν δέυτερο πρόγραμμα που το πατάς να τρέξει όταν είναι να παίξεις Skyrim στο PC,και μετά τρέχεις το Skyrim.

Ενώ είσαι στο παιχνίδι πατάς shift και enter ταυτόχρονα,και σου βγάζει ολοκαίνουριο μενού με options που δεν υπήρχαν πριν στο παιχνίδι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις σκιές μπορείς πολύ ευκολα αν τις φτιαξεις τέλειες, αν πειραξεις το skyrimPrefs.ini, εχει κατι παραμετρους για την αναλυση και το φιλτραρισμα... Εγω το εχω βάλλει σε 8120 και το blur σε 20 και φαινονται μια χαρα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού πέρασε κάποιος καιρός και το παίξαμε από άκρη σε άκρη και καταλάγιασε το hype,μπορούμε πλέον νομίζω να δούμε πιο αντικειμενικά το παιχνίδι. Ακόμα είναι ένα καλό παιχνίδι και ίσως το καλύτερο αν όχι απ τα καλύτερα του 2011.

Ωστόσο αν κάτσουμε να θυμηθούμε κάποια πράγματα,και ιδιαίτερα το τι είχαν πει οι τύποι για το παιχνίδι πριν αυτό κυκλοφορήσει,με εκπλήσει η ποσότητα ψεμάτων που ειπώθηκαν για marketing,και οι υποσχέσεις για features που δεν υπήρχαν τελικά στο παιχνίδι,και με κάνουν να είμαι πιο προσεκτικός στο τι θα πιστέψω όταν με το καλό ανακοινώσουν νέο Fallout.

 

Ακολουθούν χαρακτηριστικά παραδείγματα marketing:

 

Marketing: "Το Skyrim είναι πολλαπλάσιες φορές μεγαλύτερο από οτιδήποτε έχουμε κάνει"

Πραγματικότητα: Το μεγαλύτερο παιχνίδι που έχουν κάνει ήταν το Daggerfall,αλλά ακόμα και αν το συγκρίνουμε με άλλα παιχνίδια όπως πχ το Oblivion,πάλι το Skyrim είναι μικρότερο. 150 dungeons έναντι των 220 του Oblivion,και οι κεντρικές πόλεις του κόσμου είναι επίσης λιγότερες και μικρότερες σε μέγεθος από ότι στο Oblivion.

 

Marketing: "Έχουμε φτιάξει ένα dynamic σύστημα οικονομίας το οποίο λειτουργεί και χωρίς να λαμβάνει το παίκτη υπ' όψιν. Θα μπορείς για παράδειγμα να σαμποτάρεις έναν πετρόμυλο σε ένα χωριό,και αυτό θα σημαίνει πως θα υπάρχει έλλειψη αλευριού,και έτσι να ξεκινήσει ένας λιμός."

Πραγματικότητα: Δεν υπάρχει σύστημα οικονομίας.Οι τιμές των αγαθών βασίζονται αποκλειστικά στο Speech skill του κάθε παίκτη.Δεν μπορείς να σαμποτάρεις κανέναν πετρόμυλο,ούτε να δημιουργήσεις λιμό.

 

Marketing: "Φτιάξαμε ένα σύστημα με 3D χιόνι το οποίο θα μαζέυεται και θα αποκτά όγκο στο τρισδιάστατο περιβάλλον.Μπορεί να περάσεις μια φορά από ένα σημείο και να δεις το χώμα,και την επόμενη φορά να το δεις γεμμάτο χιόνια και να έχει αποκλειστεί η διέλευση."

Πραγματικότητα: Δεν υπάρχει 3D χιόνι που να πυκνώνει τον όγκο του όσο χιονίζει και να αποκλείει δρόμους.

 

Marketing: "Εξελίξαμε το AI.Ας πουμε πως ρίχνεις ένα τσεκούρι στη μέση μιας πλατείας. Ένας NPC ίσως το αρπάξει,ή ένας φίλος σου να στο επιστρέψει"

Πραγματικότητα: Μερικές φορές είδα πράγματι τους NPCs να κοιτάν πράγματα που έχω πετάξει στο πάτωμα,αλλά ποτέ κανείς τους δεν με ρώτησε αν μου έπεσε κάτι ή δεν μου επέστρεψε αυτό που έριξα.

 

Marketing: "Φτιάξαμε μια ολοκαίνουρια μηχανή,την Creation Engine"

Πραγματικότητα: Η μηχανή είναι η ίδια με αυτή του Fallout 3,και απλά της αλλάξαν το όνομα. Άμα κάποιος ψάξει βαθυά το Creation Kit θα ανακαλύψει απομεινάρια κώδικα και data από στοιχεία όπως το... VATS και το Pip-boy του Fallout,μέσα στο ίδιο το Skyrim.

 

 

Πηγή για όλα τα παραπάνω είναι βίντεο και άρθρα του Gameinformer που έκανε για την 'κάλυψη' του παιχνιδιού.

 

Η άποψη μου είναι πως το παιχνίδι μια χαρά θα πούλαγε και ας μη τα έλεγαν αυτά.

Το μόνο που κέρδισαν ήταν να εμφανιστούν τέτοια βιντεάκια στο Youtube κατά δεκάδες:

 

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά ολα αυτα, με μια εξαιρεση...

Μου εχουν τυχει τα npcs και να μου επιστρεφουν πραγματα που εριξα κατω , και να με ρωτανε αν μπορουν να τα παρουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...