Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αντιθέτως εγώ killed every living thing...εντός και εκτος, και σε αυτό ειδικά το ότι παίρνεις κραυγές όταν σκοτώνεις δράκο...δεν θα μείνει λέπι :P :P :P

 

 

Αυτό ακριβώς.

Αν και μάγος δεν έμενε τίποτα ζωντανό. :devil:

Δημοσ.

Αυτο σχετικα με το lvling δεν ειναι απαραιτητα κακο.

 

Ο "κακος" δεν πρεπει σωνει και καλα να μην αναπτυσεται παραλληλα με εσενα. Δεν χρειαζεται να ειναι δηλαδη στασιμος σε ικανοτητες. Ισως να θελανε να προσδωσουνε ενα πιο ρεαλιστικο υφος.Τουλαχιστον οσον αφορα τους humanlike "κακους" , οπως οι bandits.

 

Τωρα βεβαια , το να μενουν στασιμοι και να ερχεσαι εσυ μετα που θα εχεις γινει 20 lvl , να τα βαλεις με κατι που ειναι 10 lvl , αυτο δεν ειναι 100% θετικο , μιας και αυτα τα XP που θα αποκομισεις απο την επιτυχια σου θα ειναι μηδαμινα . Ενα παραδειγμα ειναι αυτο που συμβαινει πχ σε ενα παιχνιδι οπως το Lineage , που ενω μπαινεις σε ενα dungeon με τερατα 2-3 lvl παραπανω απο εσενα και παιρνεις 500xp/mob , αμα γυρισεις επειτα και εισαι εσυ 10 lvl παραπανω απο το τερατακι , οταν θα το σκοτωσεις , θα παρεις ψιχουλα και αρα η αναπτυξη του χαρακτηρα σου δεν θα σε συμφερει να την κανεις σε εκεινη την περιοχη.

 

Αρα , το να παω να σκοτωσω κατι που ειναι 20 Lvl παρακατω απο εμενα ειναι ανουσιο. Το θεμα ειναι να εχει και λιγο ενδιαφερον...

Στο Oblivion παντως δεν με πειραξε το lvling , αυτο που με ενοχλουσε ηταν μονο οι συχνες επαφες με τα Portals.Ηταν ιδιαιτερα κουραστικο και συχνα δε σκοτωνα τα τερατα , απλα προσπαθουσα να βρω τροπο να φτασω στο τελος της "πιστας".

 

Σαν ιδεα σιγουρα καλο ειναι, σαν εκτελεση ομως ειναι χαλια στο ES4. Οταν εγω πηγα πρωτη φορα στην πρωτη portal (που ηταν και story based) πηγα σαν level 7 thief. Αυτο που με περιμενε δεν λεγεται καθως δεν μπορουσα να κανω απολυτως τιποτα. Ουτε ειχε πλακα να συναντας και την τελευταια τρυπα του ζουρνα με enchanted fire - glass weapons και armor ενω εσυ ησουν ακομα με iron, αντε και κανενα silver στο τσακιρ κεφι. Οι χαρακτηρες που ειχαν πολυ αργο leveling ειχαν σαφες προβαδισμα εναντιον αυτων που επαιρναν level σαν πουστηδες (κυριως thief και rogue type χαρακτηρες).

 

Αν δεν περνουσα το mega-balance mod δεν θα μπορουσα να το παιξω το παιχνιδι. Ετσι απλα.

Δημοσ.

Σαν ιδεα σιγουρα καλο ειναι, σαν εκτελεση ομως ειναι χαλια στο ES4. Οταν εγω πηγα πρωτη φορα στην πρωτη portal (που ηταν και story based) πηγα σαν level 7 thief. Αυτο που με περιμενε δεν λεγεται καθως δεν μπορουσα να κανω απολυτως τιποτα. Ουτε ειχε πλακα να συναντας και την τελευταια τρυπα του ζουρνα με enchanted fire - glass weapons και armor ενω εσυ ησουν ακομα με iron, αντε και κανενα silver στο τσακιρ κεφι. Οι χαρακτηρες που ειχαν πολυ αργο leveling ειχαν σαφες προβαδισμα εναντιον αυτων που επαιρναν level σαν πουστηδες (κυριως thief και rogue type χαρακτηρες).

 

Αν δεν περνουσα το mega-balance mod δεν θα μπορουσα να το παιξω το παιχνιδι. Ετσι απλα.

 

παιδια , εγω ειλικρινα δεν ειχα κανενα προβλημα με το Lvl των κακων. Βασικα ουτε που το προσεξα αυτο που λετε.

 

Αυτο δε σημαινει οτι δεν χρειαστηκα να κανω αρκετα save/load για να περασω ενα gate.

 

τι ειναι το ES4;

Δημοσ.

Mάλλον εκεί στο IGN παρακολουθούν τί γράφω στο insomnia, διότι όλως τυχαίως αποφάσισαν να γράψουν άρθρο με τίτλο:

 

" Terrible Ideas from great developers"

 

Kαι μαντέψτε ποιό βάλαν πρώτο πρώτο.

 

Το levelling σύστημα του Oblivion :rolleyes:

Πάμε να τους βαρέσουμε!

Δημοσ.

Τους τα είπα ένα χεράκι, και προσπάθησαν να με πείσουν ότι δεν είμαι ο μόνος στο σύμπαν που έκανε παρατήρηση για το levelling σύστημα, ενώ ήταν τελείως σύμπτωση που δημοσίευσαν το άρθρο τους μόλις λίγες μέρες αφότου έκανα τη παρατήρηση εδώ πέρα.

 

Εννοείται ότι δεν τους πίστεψα, αλλά έκανα τόπο στην οργή για να μή χυθεί αίμα.

Δημοσ.

παιδια , εγω ειλικρινα δεν ειχα κανενα προβλημα με το Lvl των κακων. Βασικα ουτε που το προσεξα αυτο που λετε.

 

Αυτο δε σημαινει οτι δεν χρειαστηκα να κανω αρκετα save/load για να περασω ενα gate.

 

τι ειναι το ES4;

 

Μαλλον γιατι ησουν warrior ή mage type. Ρωτα και εμας τους κλεφτες, rogues, assasins να σου πουμε.

Δημοσ.

Μαλλον γιατι ησουν warrior ή mage type. Ρωτα και εμας τους κλεφτες, rogues, assasins να σου πουμε.

 

 

Το είπα και πριν,εγώ ήμουν thief με ( τόξο ) και δε με άγγιζε ΤΙΠΟΤΑ. Το stealth /sneak damage ήταν βαρβάτο, δε ξέραν τι τους χτύπησε. Είχα και ένα σπαθί με διάφορα enchantments, έσπερναν και τα σπαθιά.

 

 

Οι mages νομίζω είχαν πρόβλημα λόγω του interface, αλλά δε θυμάμαι πλέον.

Δημοσ.

Εγω που ημουν assasin (με σπαθι) με κατεστρεφαν οι εχθροι γιατι ανεβαζα level τα sneak, lockpick και αλλα τετοια non-combat skills.

 

Αυτά ανέβαζα κι εγώ, αλλά εσύ με σπαθί έπρεπε να πας κοντά για να πάρεις το damage multiplier που έδινε το sneak. Ίσως έπρεπε να ανεβάζεις και τόξο μαζί με σπαθί.

 

 

Κι εγώ είχα τέρμα και το sneak και το lockpicking, κάπου αλλού θα χες χαλάσει skillpoints ( και το τρέξιμο, έτρεχα σαν άλογο, lol ).

 

 

Πάντως ναι, θα το χουν φτιάξει αυτό το θέμα, να μπορείς πλέον να παίξεις ό,τι class γουστάρεις χωρίς πρόβλημα.

Δημοσ.

Κάθε ημέρα βλέπω το teaser, πότε επιτέλους θα περάσει το καλοκαίρι! Φαίνεται πως θα έχει καλύτερη μουσική (δηλαδή θα μοιάζει περισσότερο στο morrowind).

Για το leveling system δεν ξέρω γιατί γκρινιάζετε (ξέρω, κουβέντα να γίνεται) αφού υπάρχουν mods για όλα τα γούστα. Τι να πουν οι κονσόλες που έχουν μείνει χωρίς tes εδώ και 5 χρόνια :devil: Εγώ ακόμα βρίσκω νέο υλικό για morrowind και το έχω μέσα από το 2003.

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...