Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

 

 

+1 κι από μένα.

 

 

Το Oblivion είχε πολλές τέτοιες γαμάτες στιγμές. Άσε που αυτή η ελευθερία να κάνεις ό,τι γουστάρεις, να σε κυνηγάνες, να κλέβεις τα πάντα, να πληρώνεις για πάψουν να σε κυνηγούν, αρένες, ιστορίες..μακροβούτια υποθαλάσσια και κόλπα για να βρεις μυστικές πόρτες..τι να λέμε τώρα θα μπορούσα να μιλάω ώρες για το πόσο γαμάτο ήταν.

 

Είχα πάθει ΠΛΑΚΑ με το Oblivion.

 

 

Τη 1η μεγάλη ήττα με παιχνίδι την είχα φάει με το Thief και μετά πιστεύω με τα Deus Ex ( το οποίο τη 1η φορά το έκανα απεγκατάσταση σε 10 λεπτά και το ξανάπαιξα μετά από μήνες και κόλλησα..ήταν έρωτας με τη 2η ματιά.. ) και Thief 2 (δε τις μετράω ξεχωριστές γιατί ήδη μέτρησα το Thief 1 :P ) και την τρίτη μεγάλη ήττα με το Oblivion ( από παιχνίδια 1ου κυρίως προσώπου εννοώ ).

 

 

Ε, ψήνομαι χοντρά για την 4η ήττα τώρα! ( γιατί το Witcher 2 δε με συγκίνησε όσο θα περίμενα..)

 

 

Υ.Γ. Με το Morrowind δεν είχα φάει ήττα γιατί τότε δε μπορούσα να ασχοληθώ μαζί του και με λίγες ματιές δε μου έκανε "κλικ" + δεν είχα pc εκείνη την περίοδο εκεί που σπούδαζα.

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ έχοντας παίξει πρώτα το Fallout 3 πρίν από το Oblivion, το 2ο μου φάνηκε ιδιαίτερα κακοφτιαγμένο σε πάρα πάρα πολλούς τομείς.

 

'Όταν βγήκα από τη φυλακή έπαθα πλάκα από το pop out των γραφικών στα 5 μέτρα απόσταση και τα απίστευτα low textures στα μακρινά σκηνικά. Εννοείται ότι κατέβηκαν αρκετά mods για να έρθει το παιχνίδι στα ίσια του.

 

Ιδιαίτερα game breaking εμπειρία ήταν το levelling του χαρακτήρα σε συνδυασμό με το ταυτόχρονο levelling των mobs.

 

Σε ανάγκαζε να σκέφτεσαι πώς να "παίξεις" με το levelling σύστημα, ώστε από τη μιά ο χαρακτήρας να είναι βιώσιμος απέναντι σε μονίμως ισοδύναμους κακούς και από την άλλη να κάνεις σωστή διαχείρηση του συστήματος των experience points.

 

Το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό για εμένα, με αποτέλεσμα να το παρατήσω 3 φορές.

 

Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι το βρήκα πολύ πίσω σε σχέση με τα Fallouts.

 

Φυσικά, επειδή μιλάμε για την ίδια εταιρία, είναι παραπάνω από σίγουρο ότι τα καλά των Fallout θα περάσουν στο Skyrim.

Δημοσ.

Τα fallout 1&2 τα ειχες παιξει?????γιατι ενταξει δεν εμοιαζαν με το 3 της bethesda αλλα τεσπα,μια χαρα ηταν και εκεινο.Τα καλα του New vegas μακαρι να περασουν στο skyrim.

 

Θυμαμαι ακομα τι bugs ειχε το daggerfall.....αλλα παιχνιδαρα.

Δημοσ.

Εγώ έχοντας παίξει πρώτα το Fallout 3 πρίν από το Oblivion, το 2ο μου φάνηκε ιδιαίτερα κακοφτιαγμένο σε πάρα πάρα πολλούς τομείς.

 

 

 

Δε μπορείς να συγκρίνεις παιχνίδια διαφορετικής εποχής και με χρονική διαφορά 4 (; ) χρόνια...

 

Εγώ πχ λόγω εποχής που εκτυλίσσεται το Fallout δεν άντεξα πάνω από μισή ώρα.

Δημοσ.

Το καλό παιχνίδι παραμένει καλό όσα χρόνια και αν περάσουν.

 

Όπως είπα το game breaking σημείο του παιχνιδιού ήταν το σύστημα levelling του ήρωα και το ταυτόχρονο levelling των κακών, το οποίο είναι ατυχής απόφαση των δημιουργών και δεν έχει σχέση με το πότε βγήκε το παιχνίδι.

 

Ένα Skyrim με το levelling σύστημα των κακών του Fallout 3 θα είναι κορυφή.

 

Thanos1972, τα Fallout 1,2,3 και New Vegas τα έχω όλα original.

Δημοσ.

Αυτό που λέει ο Πάνθηρας για το levelling system είναι πολύ σημαντικό. Ο λόγος που δεν τερμάτησα ποτέ το Oblivion. Σταμάτησε να έχει πλάκα να κάνω game το game.

 

Γνώμη μου είναι πως να θεωρεί κανείς πως rpg είναι μόνο Magic missiles είναι λίγο στενομυαλιά. Να προτιμά αυτά δεκτό. Αλλά ας εξετάσει και τίποτα άλλο χωρίς προκαταλήψεις. Μπορεί να εκπλαγεί θετικά.

 

Επιπλέον, το να σου δίνεται ένας κενός χαρακτήρας σε έναν σχετικά κενό κόσμο όπου απλώς κάνεις βόλτες, κοιτάς τα δέντρα, σκοτώνεις και κανένα ελάφι για να περάσει η ώρα, πέφτεις κατά λάθος σε Πύλη όπου παίρνεις τα τρία σου επειδή για 30 ώρες έκανες sneaking quests, έχεις ανέβει levels κ τώρα όλα τα τέρατα είναι κι αυτά ανεβασμένα, αλλά δεν τα αγγίζεις επειδή δεν είσαι φτιαγμένος ντούκι, οπότε καταλήγεις να τρέχεις γύρω γύρω (εκεί κατέληξε η εμπειρία μου) δεν είναι role playing για μένα.

 

Αντιθέτως, να έχεις ένα χαρακτήρα συγκεκριμένο σε καλά δομημένη ιστορία με urgency και να πρέπει να μπεις στη θέση του, να πάρεις λεπτές αποφάσεις και δύσκολες, να σε κάνει να κοντοσταθείς και να σκεφτείς τις κινήσεις σου επειδή έχουν σημασία, αυτό είναι role playing. Να υποδύεσαι ένα χαρακτήρα σε μια κατάσταση, να είναι πρόκληση.

 

 

Δύο πράγματα που βρήκα λίγο ειρωνικά.

 

@EKTELESTES

Χαρακτήρες ήταν όλοι ίδιες φάτσες στο Witcher, τον κλασσικό χοντρό έμπορο τον έβλεπες ανα 10 λεπτά. Είναι ΑΠΕΙΡΑ πράγματα που έκανε καλύτερα το Oblivion, αλλά είναι διαφορετικά σαν παιχνίδια.

 

Ατμόσφαιρα φοβερή και sidequests γαμάτα είχε και το Oblivion, ειδικά μέσα σε κάτι ερείπια και σπηλιές με goblins κλπ. Επίσης σε μέγεθος δε συγκρίνονται καν.

 

Το Oblivion από την άλλη είχε παντού τον ίδιο φρουρό, και όλα τα άτομα στον κόσμο παίζει να τα είχαν κάνει voice 3 άτομα όλα κι όλα. Για να μη βλέπουμε μόνο τη μία όψη του νομίσματος.

Σπηλιές και sidequests τα έβρισκα επίσης αδιάφορα. Εξαιρούνται αυτά του Dark Brotherhood. Most fun I've had with that game.

Δέχομαι τη διαφορά γούστων, αλλά ακόμα αναρωτιέμαι ποια είναι τα υπόλοιπα άπειρα πράγματα που το Oblivion συγκεκριμένα έκανε καλύτερα.

 

 

@jim

 

Ολα τα αλλα οπως το γουιτσερ ειναι απλα "ομορφα" προιοντα

 

Ειρωνικό, επίσης, και απόδειξη, κατ' εμέ, ότι δεν έχεις παίξει το Witcher και δεν ξέρεις τι είναι, όταν λες αυτό στο ίδιο post με το "το Oblivion είναι το τελευταίο αξιόλογο rpg".

 

Φιλικά πάντα. Οπως είπε και κάποιος πιο πάνω, ακαδημαϊκή συζήτηση κάνουμε. (Επειδή σε βλέπω που αναστατώνεσαι σε μερικά posts το λέω. Εκτός αν σε διαβάζω λάθος.)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

@EKTELESTES

 

 

Το Oblivion από την άλλη είχε παντού τον ίδιο φρουρό, και όλα τα άτομα στον κόσμο παίζει να τα είχαν κάνει voice 3 άτομα όλα κι όλα. Για να μη βλέπουμε μόνο τη μία όψη του νομίσματος.

Σπηλιές και sidequests τα έβρισκα επίσης αδιάφορα. Εξαιρούνται αυτά του Dark Brotherhood. Most fun I've had with that game.

Δέχομαι τη διαφορά γούστων, αλλά ακόμα αναρωτιέμαι ποια είναι τα υπόλοιπα άπειρα πράγματα που το Oblivion συγκεκριμένα έκανε καλύτερα.

 

 

 

 

Έχεις δίκιο...ΜΟΝΟ 17 ήταν...δες..

Link :lol:

 

 

 

Φίλε μου, το Oblivion ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε μέγεθος, καμία σχέση με τον Witcher. Αυτό που σου είπα με τον έμπορο αναγνώρισαν και οι ίδιοι ότι ήταν πρόβλημα και το έφτιαξαν με patch / στο enhanced.

 

 

Καλύτερα πράγματα;

 

 

επιλογή χαρακτήρα /φτιἀξιμο-εμφάνιση χαρακτήρα / δεκάδες ρούχα -οπλισμός - πανοπλίες, επέλεγες πορεία που θα ακολουθήσεις ( πως ΑΚΡΙΒΩΣ θα φτιάξεις τον χαρακτήρα, μέχρι και πυγμάχο τον έκανες αν ήθελες), πληθώρα skills,τρόπος αναβάθμισης των skills, φήμη ( καταζητούμενος ), κολύμπι, άλμα, αόρατος ( αν έφτανε το chameleon 100%, πράγμα που το χα κάνει), ΜΕΓΕΘΟΣ, guilds, arena, έμπαινες σχεδόν όπου γούσταρες και έκλεβες, pickpocket...

 

όσο θα σκέφτομαι ΤΟΣΟ θα βρίσκω. Ακόμα και το modding scene ήταν κορυφαίο ( και είναι ακόμα φαντάζομαι ).

 

 

 

Είπαμε...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ παιχνίδια...και μου ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ 2, ανέφερα ήδη τους λόγους.

 

Επίσης..έχουμε και το Risen (δεν είδα να αναφερθεί κάπου, Gothic style) στη μέση το οποίο το θεωρώ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ παιχνίδι και αν είχε προσεχτεί λίγο ακόμα θα άφηνε εποχή. Όποιος δε το έχει παίξει ΧΑΝΕΙ.

 

 

 

 

Υ.Γ. Το leveling δε με είχε πειράξει γιατί ο thief-archer που είχα φτιάξει κατέβαζε τα πάντα από μακριά με 1-2 βέλη, είχα τρελό stealth damage, speed + αργότερα chameleon κλπ. Συμφωνώ όμως ότι θα ήταν ζόρι σε άτομα που έπαιζαν melee χαρακτήρες.

Επεξ/σία από EKTELESTES
Δημοσ.

ΟΚ. Να σου πω την αλήθεια, εμένα όλα αυτα μου φαίνονταν λίγο χύμα ριγμένα μες στο παιχνίδι. Αν σε ικανοποιούσαν και τα απολάμβανες cool.

Τα mods σίγουρα το έφτιαχναν πολύ.

 

Τo Witcher ομολογώ πως το έπαιξα κατευθείαν enhanced, οπότε ίσως να μην είχα δει διάφορα ελαττώματα της πρώτης του φουρνιάς.

 

 

Το Risen είναι παιχνιδάρα. Κι αυτό διαφορετικό από τα άλλα δύο.

Δημοσ.

+1, τώρα μιλάς σωστά. Ναι, το enhanced έφτιαχνε 1 κάρο πράγματα και βγήκε κανα χρόνο μετά αν θυμάμαι καλά.

 

Τέσπα, το θέμα είναι ότι λογικά θα έχουν διορθώσει τα προβλήματα του Original Oblivion και οι σκηνές που βλέπω με τους δράκους είναι γαμάτες, μακάρι να χουμε αρκετά τέτοια χωρίς να κουράζουν.

Δημοσ.

Ναί, το levelling σύστημα των κακών θα είναι στάνταρ βασισμένο στο fallout 3 / New Vegas.

 

Στο Fallout 3, οι κακοί ανεβαίνουν levels αλλά το level τους "κλειδώνει" τη στιγμή που θα τους συναντήσεις. Αν τους αφήσεις και ξαναέρθεις μερικά levels μετά, η μάχη θα είναι πιό εύκολη.

Δημοσ.

Ο Todd είπε πως το leveling θα μοιάζει πιο πολύ με το FO3 παρά με το ΤΕS4. Κάτι ενδιαφέρον που είπε είναι πως όσο ανεβαίνεις δε θα αλλάζουν αλλά θα αυξάνονται οι εχθροί, δηλαδή στην αρχή θα συναντάς ένα ποντίκι, αλλά σε επόμενα level θα συναντάς 2-3 μαζί (αντί να σκάσει ξαφνικά κάποια τίγρης πχ).

Παιδιά άμα είναι τόσο mod-friendly όπως τα προηγούμενα της σειράς (και δεν έχουμε φαινόμενα crysis2) τότε θα καλύψει όλα τα γούστα η bethesda, οπότε θα ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

Δημοσ.

Ναί, το levelling σύστημα των κακών θα είναι στάνταρ βασισμένο στο fallout 3 / New Vegas.

 

Στο Fallout 3, οι κακοί ανεβαίνουν levels αλλά το level τους "κλειδώνει" τη στιγμή που θα τους συναντήσεις. Αν τους αφήσεις και ξαναέρθεις μερικά levels μετά, η μάχη θα είναι πιό εύκολη.

 

Αυτο σχετικα με το lvling δεν ειναι απαραιτητα κακο.

 

Ο "κακος" δεν πρεπει σωνει και καλα να μην αναπτυσεται παραλληλα με εσενα. Δεν χρειαζεται να ειναι δηλαδη στασιμος σε ικανοτητες. Ισως να θελανε να προσδωσουνε ενα πιο ρεαλιστικο υφος.Τουλαχιστον οσον αφορα τους humanlike "κακους" , οπως οι bandits.

 

Τωρα βεβαια , το να μενουν στασιμοι και να ερχεσαι εσυ μετα που θα εχεις γινει 20 lvl , να τα βαλεις με κατι που ειναι 10 lvl , αυτο δεν ειναι 100% θετικο , μιας και αυτα τα XP που θα αποκομισεις απο την επιτυχια σου θα ειναι μηδαμινα . Ενα παραδειγμα ειναι αυτο που συμβαινει πχ σε ενα παιχνιδι οπως το Lineage , που ενω μπαινεις σε ενα dungeon με τερατα 2-3 lvl παραπανω απο εσενα και παιρνεις 500xp/mob , αμα γυρισεις επειτα και εισαι εσυ 10 lvl παραπανω απο το τερατακι , οταν θα το σκοτωσεις , θα παρεις ψιχουλα και αρα η αναπτυξη του χαρακτηρα σου δεν θα σε συμφερει να την κανεις σε εκεινη την περιοχη.

 

Αρα , το να παω να σκοτωσω κατι που ειναι 20 Lvl παρακατω απο εμενα ειναι ανουσιο. Το θεμα ειναι να εχει και λιγο ενδιαφερον...

Στο Oblivion παντως δεν με πειραξε το lvling , αυτο που με ενοχλουσε ηταν μονο οι συχνες επαφες με τα Portals.Ηταν ιδιαιτερα κουραστικο και συχνα δε σκοτωνα τα τερατα , απλα προσπαθουσα να βρω τροπο να φτασω στο τελος της "πιστας".

Δημοσ.

Ηταν ιδιαιτερα κουραστικο και συχνα δε σκοτωνα τα τερατα , απλα προσπαθουσα να βρω τροπο να φτασω στο τελος της "πιστας".

 

Αντιθέτως εγώ killed every living thing...εντός και εκτος, και σε αυτό ειδικά το ότι παίρνεις κραυγές όταν σκοτώνεις δράκο...δεν θα μείνει λέπι :P :P :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...