Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ναι να τα συγκρινεις.

Το Might and Magic ηταν πιο ομορφο.

 

Απλα για μενα το Oblivion ηταν το τελευταιο αξιολογο rpg . Και πριν απο αυτο , ηταν τa Baldurs gate /Icewind/planescape

 

Ολα τα αλλα οπως το γουιτσερ ειναι απλα "ομορφα" προιοντα . Κατι σαν τα MAC . Ωραιο το MAC αλλα για να το βαλεις στο σαλονι σου να κανουν ολοι ΟοοΟΟΟ

 

Δεν διαφωνω,και εγω αυτης της αποψης ειμαι.αλλα περασανε τα χρονια.τοτε χαιρομασταν πιτσιρικια πιο πολυ με πιο απλα πραγματα.

Για εμενα rpg ηταν το might and magic 6 και οχι τοσο το baldurs gate.βασικα ειναι 2 διαφορετικα ειδη rpg.οποτε τι να λεμε?και τα 2 γαματα αλλα αλλο ειδος.

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε παιδιά, η έννοια του rpg είναι το να μπαίνεις μέσα στον χαρακτήρα που υποδύεσαι. You know, rpg = ROLE PLAYING game. Ότι και να πείτε, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να παίξεις τόσο ελεύθερα στο witcher όσο μπορείς στα elder scrolls. Δεν μπορείς να περιηγηθείς στον κόσμο ελεύθερα ούτε μπορείς να πας ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ θέλεις. Απλά κινείσαι από assignment σε assignment. Και όντως, το morrowind ήταν πιο rpgατο από το oblivion, αλλά και στο obli διατηρήθηκαν πολλά καλά στοιχεία, απλώς το ελάφρυναν λίγο από πλευράς lore.

Και για να μην παρεξηγούμαι, το mass effect το θεωρώ έπος. Απλά είχε και αυτό τους περιορισμούς του ώρες ώρες.

Δημοσ.

συγγνωμη αλλα το ΜαςΕφεκτ ειναι ενας απο τους λογους που τα παιχνιδια εξελιχθηκαν με τον τροπο που εξελιχθηκαν. RPG δεν ειναι απλα να μπαινεις στο πετσι του ηρωα .

RPG ειναι να μπορεις να ριξεις magic missile ...

 

δε ξερω αν με εννοειτε...

 

αλλα νομιζω οτι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα. Με το καλο να ερθει το Skyrim. Θα το τιμησουμε ιδιαιτερα. Κακο παιχνιδι εξαλου αποκλειεται να ειναι.

Δημοσ.

Νταξει δεν είναι και ότι είμαστε ταγμένα fanboys της bethesda ή ότι κάνουμε ολονυκτίες με d&d. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι γραμμικά :DDD. Η συνέχεια σε pm γιατί κουράζουμε και τους υπόλοιπους.

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα τεμπελιας, απο τη στιγμη που το παιχνιδι ειναι open world τοτε μιλαμε οτι και το pacing ειναι στα χερια του παικτη συνεπως μια "βαρια" ιστορια δεν ειναι δυνατη να γινει. Πως θα γινει? Με ποιον τροπο θα προιδεασεις τον παικτη να κατευθυνθει προς εκει που συνεχιζει η κεντρικη ιστορια? Αν το κανεις αυτο ομως αυτοματα δεν αναιρεις και τον ορο "open world-sandbox"?

 

 

 

Ποιους ολους τους αλλους τομεις? Χαρακτηρες? Μουφα το oblivion. Σχεδιασμος γραφικων? Μουφα το oblivion. Μαχη? Μουφα το Oblivion. Σοβαροτητα περιβαλλοντος? Μουφα το oblivion. Μουσικη? Μουφα το oblivion. Εχθροι και τερατα γενικα? Μουφα το oblivion.

 

Το λες και μονος σου για το witcher, κολλας με τους χαρακτηρες του και την πλοκη του που σε ενα RPG παιχνιδι ειναι το 70%. Ολα τα αλλα ερχονται σε δευτερη μοιρα.

 

 

Στο Witcher δεν είχες κανένα βάθος στο πως θα φτιάξεις τον χαρακτήρα, ούτε καν τι θα διαλέξεις, ενώ δεν είχε καν Jump. Επίσης σε όπλα, πανοπλίες κλπ δεν είχε τίποτα το Witcher. Χαρακτήρες ήταν όλοι ίδιες φάτσες στο Witcher, τον κλασσικό χοντρό έμπορο τον έβλεπες ανα 10 λεπτά. Είναι ΑΠΕΙΡΑ πράγματα που έκανε καλύτερα το Oblivion, αλλά είναι διαφορετικά σαν παιχνίδια.

 

Ατμόσφαιρα φοβερή και sidequests γαμάτα είχε και το Oblivion, ειδικά μέσα σε κάτι ερείπια και σπηλιές με goblins κλπ. Επίσης σε μέγεθος δε συγκρίνονται καν.

 

 

Δε ξέρω αν με πιάνεις, δε λέω ότι το ένα είναι καλύτερο του άλλου κλπ, είναι ΑΛΛΟ ΣΤΥΛ, δε μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση. Μία μείξη των 2 πάντως θα πλησίαζε το ΑΨΟΓΟ.

 

Όσο για το πως θα προϊδεάσεις να κατευθυνθεί, αυτό είναι εύκολο, το να γράψεις ΚΑΛΟ σενάριο δεν είναι εύκολο. Και στο Oblivion πχ θυμάμαι ότι μου την έσπαγαν τόσο τα portals που άνοιγαν που είπα "ας πάω να τελειώσω με τη βασική ιστορία για να ασχοληθώ με το ΠΑΙΧΝΙΔΙ μετά". Το πρόβλημα ήταν ότι μου το έκανε σαν ΑΓΓΑΡΕΙΑ και δε θυμάμαι σχεδόν τίποτα από την ιστορία, ενώ θυμάμαι sidequests, ειδικά από τα Guilds!

 

 

Θα δούμε τι θα κάνει το Skyrim σ' αυτόν τον τομέα..

Δημοσ.

καλα , αυτο με τα portals στο Oblivion ηταν πολυ σπαστικο. Ξεφυτρωναν εκει που δε το περιμενες. Ελπιζω να μη γινεται και στο Skyrim κατι αντιστοιχο. Να ξεπεταγονται δρακοι στα καλα καθουμενα.

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχει να κάνει ο καθένας είναι να ευχαριστηθεί τα παιχνίδια που του αρέσουν. Το να διαφωνούμε για το τι ανήκει κάτω από την ταμπέλα του RPG είναι ανούσιο, εκτός αν το κάνουμε με ακαδημαϊκό ενδιαφέρον :P Προσωπικά είμαι RPGας πάρα πολλά χρόνια, αλλά το παιχνίδι που με ενθουσίασε και με απορρόφησε περισσότερο από οποιαδήποτε είναι το Mass Effect, παρ'ότι δεν είναι "κλασικό" RPG και δεν έχει το βάθος του Oblivion σε κανένα τομέα. Αφήστε που τα κανονικά RPG είναι pen n paper, τα RP video games είναι υποκατάστατα :P

 

 

ΥΓ. Να σημειώσω ότι σκέφτομαι να μπω σε κατάψυξη μέχρι τις 11/11/11.

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

Δημοσ.

Το καλύτερο που έχει να κάνει ο καθένας είναι να ευχαριστηθεί τα παιχνίδια που του αρέσουν. Το να διαφωνούμε για το τι ανήκει κάτω από την ταμπέλα του RPG είναι ανούσιο, εκτός αν το κάνουμε με ακαδημαϊκό ενδιαφέρον :P Προσωπικά είμαι RPGας πάρα πολλά χρόνια, αλλά το παιχνίδι που με ενθουσίασε και με απορρόφησε περισσότερο από οποιαδήποτε είναι το Mass Effect, παρ'ότι δεν είναι "κλασικό" RPG και δεν έχει το βάθος του Oblivion σε κανένα τομέα. Αφήστε που τα κανονικά RPG είναι pen n paper, τα RP video games είναι υποκατάστατα :P

 

 

 

+100000000 είσαι γίγαντας. Θέλω να πιστεύω πως η διαφωνία είναι σε ακαδημαϊκό ενδιαφέρον, τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω. Έτσι κι αλλιώς, μες το κατακαλόκαιρο και με την εξεταστική, θέλεις να κάνεις και καμιά καμενοσυζήτηση βρε αδερφέ.

Δημοσ.

To Οblivion είχε μια απο τις πιο επικές εμπειρίες gaming (κατα τη γνώμη μου) : βγαίνεις απο τη φυλακή μετα το tutorial, και βρίσκεσαι απέναντι σε ένα μοναδικό οπτικό θέαμα!! Μακάρι να προσφέρει τέτοιες στιγμές και το skyrim!!

 

ναι , και εγω εκει επαθα την πρωτη πλακα !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...