Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls V: Skyrim


DrFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, lupus_Hegemonia είπε

Όσο αφορά για τον δικό μου updated "Οδηγό", ουσιαστικά θα 'ναι σε "δύο μέρη".
Το πρώτο μέρος θα 'ναι αποκλειστικά και μόνο ΣΟΥΠΕΡ VISUAL overhaul του παιχνιδιού, δίχως να προσθέτει τίποτα παραπάνω από τα vanilla assets. Δηλαδή, θα 'χετε το κανονικό παιχνίδι, με ό,τι quests κτλ. διαθέτει ΔΙΧΩΣ κάτι νεότερο, αλλά με ΤΕΛΕΙΑ γραφικά (και νέα 3D models), visual effects, sound effects, κτλ.

Το δεύτερο μέρος... θα 'ναι για τους "heavy-metal" modding users.
ΕΚΕΙΝΟ το δεύτερο μέρος, θα 'ναι αυτό που θα προσθέτει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ έξτρα. Και φυσικά, θα 'ναι δύσκολο για τους απλούς users, καθώς θα χρειάζεται αρκετές γνώσεις modding - και κυρίως την χρήση του εκπληκτικού xEdit tool.

Φίλε Lupus καλημέρα!

Μία ερώτηση για την graphic overhaul έκδοση του οδηγού σου, θα αποδίδει 60fps ένα Pc  με fx8350, rx580 8gb, ssd και 16gb ram?

Ρωτάω γιατι βλέπω ότι το κατέχεις το skyrim και θα εμπιστευόμουν τον οδηγό σου αλλά αν χολαινει σε απόδοση τότε να το παίξω στο series x με μοντάκιa και 60 ακατέβατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, lupus_Hegemonia είπε

Και καλά κάνει!
Έλεος πια με την LE έκδοση!!!! Δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ κάποιοι ακόμα παίζουν την LE έκδοση, όταν η SE έκδοση ήταν ΜΑΚΡΑΝ πιο βελτιωμένη (στην διαχείριση RAM, στην νεότερη έκδοση συμπιεσμένων γραφικών, στην επιλογή να χρησιμοποιείς "lite" plugins που δεν "μετρούν" στο limitation των 255 plugins κτλ)!

Ο ΜΟΝΟΣ λόγος που υπήρχε για να χρησιμοποιεί κάποιος ακόμα την LE, ήταν τα καλύτερα physics που υπήρχαν (για μαλλιά, κάπες, ρούχα κτλ, αδιάφορο για μένα), το καλύτερο ΕΝΒ που έχει η LE (μια χαρά ΕΝΒ έχει πια και η SE), το καλύτερο parallax effect (αδιάφορο τελείως για μένα) καθώς και τα άπειρα... "adult" mods που υπάρχουν στην LE - και στην SE υπάρχουν, αλλά πολύ λιγότερα (ΕΝΤΕΛΩΣ αδιάφορα τα "adults" για μένα, αν θέλω πάω σε κάνα... xxx site για να πάρω μάτι, δεν χρειάζεται να μεταμορφώσω το Skyrim σε "τσόντα")!

Κατά τα άλλα, ουδέν λόγος για να παραμένεις στην LE έκδοση.
ΑΝ θέλει κάποιος να παίξει την LE έκδοση σώνει και καλά, δεν χρειάζεται να κουραστεί για να "μοντάρει" την LE - που είναι ΚΑΡΑ-ΠΑΛΟΥΚΙ να μονταριστεί σωστά. Πρότασή μου, αν θέλετε σούπερ LE μονταρισμένη έκδοση, να βρείτε από τον Έλληνα χρήστη Panos (εδώ στο Insomnia) τη δική του build (που μάλιστα περνάει αυτόματα με δικό του installer) και "καθαρίσατε".
Είναι βέβαια κομματάκι "outdated" (γιατί το 'χει φτιάξει πριν από χρόνια), αλλά εξακολουθεί και είναι ΥΠΕΡΟΧΗ η δουλειά που έκανε, με πάρα-πάρα-πάρα πολλά έξτρα, δίχως bugs και CTDs κτλ.

Όσο αφορά για τον δικό μου updated "Οδηγό", ουσιαστικά θα 'ναι σε "δύο μέρη".
Το πρώτο μέρος θα 'ναι αποκλειστικά και μόνο ΣΟΥΠΕΡ VISUAL overhaul του παιχνιδιού, δίχως να προσθέτει τίποτα παραπάνω από τα vanilla assets. Δηλαδή, θα 'χετε το κανονικό παιχνίδι, με ό,τι quests κτλ. διαθέτει ΔΙΧΩΣ κάτι νεότερο, αλλά με ΤΕΛΕΙΑ γραφικά (και νέα 3D models), visual effects, sound effects, κτλ.

Το δεύτερο μέρος... θα 'ναι για τους "heavy-metal" modding users.
ΕΚΕΙΝΟ το δεύτερο μέρος, θα 'ναι αυτό που θα προσθέτει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ έξτρα. Και φυσικά, θα 'ναι δύσκολο για τους απλούς users, καθώς θα χρειάζεται αρκετές γνώσεις modding - και κυρίως την χρήση του εκπληκτικού xEdit tool.

δεν είπε κανείς ότι κακώς το κάνει 😛 ώστε να μας ξαναγράψεις τα ίδια που έγγραψες 3 posts πριν.

να ξέρεις θα είναι για την AE έκδοση που τόσο αγαπάς 😛 

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/1/2022 στις 12:07 ΜΜ, gust είπε

Φίλε Lupus καλημέρα!

Μία ερώτηση για την graphic overhaul έκδοση του οδηγού σου, θα αποδίδει 60fps ένα Pc  με fx8350, rx580 8gb, ssd και 16gb ram?

Ρωτάω γιατι βλέπω ότι το κατέχεις το skyrim και θα εμπιστευόμουν τον οδηγό σου αλλά αν χολαινει σε απόδοση τότε να το παίξω στο series x με μοντάκιa και 60 ακατέβατα.

Προφανώς.
"Λοκάρεις" το Skyrim στα 60 μέσω το BethINI tool.

Απλώς αδιαφορώ για κάθε "νέα έκδοση" που βγάζει ο φίλτατος Τοντ για το Skyrim.
Μόνο για να τρέχει σε... τοστιέρες, δεν το 'χει βγάλει!
Και κάθε φορά που βγαίνει μια "νέα έκδοση"... απειροελάχιστες έως ΚΑΘΟΛΟΥ ουσιαστικές αλλαγές δεν έχει.
ΜΟΝΟ η έκδοση SE είχε σημαντικότατες αλλαγές απ' την LE.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, lupus_Hegemonia είπε

Προφανώς.
"Λοκάρεις" το Skyrim στα 60 μέσω το BethINI tool.

Απλώς αδιαφορώ για κάθε "νέα έκδοση" που βγάζει ο φίλτατος Τοντ για το Skyrim.
Μόνο για να τρέχει σε... τοστιέρες, δεν το 'χει βγάλει!
Και κάθε φορά που βγαίνει μια "νέα έκδοση"... απειροελάχιστες έως ΚΑΘΟΛΟΥ ουσιαστικές αλλαγές δεν έχει.
ΜΟΝΟ η έκδοση SE είχε σημαντικότατες αλλαγές απ' την LE.

Δε ξέρω αν το έχεις αντιληφθεί, αλλά μαζί σου είμαστε σε αυτό. Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε με αυτό που λες. Το λέω εντελώς φιλικά, γιατι τουλάχιστον διακρίνω μια ένταση στη γραφή σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθόλου ένταση.
Απλά δεν γράφω "ιντερνετικά" (με τους "κανόνες του ίντερνετ"). Βάζω κεφαλαία γιατί γουστάρω να τα βάζω, μ' αρέσουν. ΄Η για να τονίσω (δώσω έμφαση) σε κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Όταν είχα δοκιμάσει το Skyrim together ήταν κάπως, αλλά για να το γράφουν αυτό, μάλλον το έφτιαξαν όντως.

Co-op Skyrim is finally real and works almost exactly how I hoped

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 3 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Mετά από...10+ χρόνια ενασχόλησης με το Skyrim modding, πιστεύω ότι έφτασα σ' ένα επίπεδο που έχω το ΚΟΡΥΦΑΙΟ visual αποτέλεσμα, δίχως ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ του τύπου "χρησιμοποιώ 4Κς παντού, ακόμα και στα... κουτάλια και τα πιάτα πάνω στο τραπέζι"!...

Έχω επιλέξει (θεωρώ) τον ΤΕΛΕΙΟ συνδιασμό γραφικών (και meshes) και χρησιμοποιώ ΛΟΓΙΚΕΣ αναλύσης. Δηλαδή, 8Κ στα ΠΟΛΥ τεράστια αντικείμενα (μεγάλα αγάλματα, βουνά, στους δράκους κτλ), 4Κ στα αρκετά μεγάλα αντικείμενα (πχ. Γίγαντες, Τρολς κτλ), στα περισσότερα (περιβάλλον, δέντρα, ανθρώπους, όπλα κτλ.) χρησιμοποιώ κλασσικά 2Κς, ενώ στα μικρά αντικείμενα (πχ. μαχαίρια, φρούτα, λαχανικά κτλ) χρησιμοποιώ 1Κ ή και μικρότερη ανάλυση.

Το αποτέλεσμα είναι φοβερό... δίχως να χάνω ούτε 5 FPS ("κλειδωμένα" πάντα στα 60)... και εννοείται έχω πάψει (πια) να χρησιμοποιώ ΕΝΒ!!!... Όποιο ΕΝΒ κι αν βάλετε, ακόμα και το πιο "ultra light" που διαφημίζουν, θα 'χετε ΜΕΓΑΛΟ impact στο performance. Εγώ διαθέτω έναν αρκετά καλό/δυνατό υπολογιστή, αλλά πια είναι αρκετά παλιός (5-7 ετών). Οπότε, δεν μ' ενδαφέρει να χάνω 20+ FPS μόνο και μόνο για να χρησιμοποιώ κάποιο ENB. Αντιθέτως, χρησιμοποιώ ReShade presets, τα οποία προσφέρουν πιο πολλά στο visual αποτέλεσμα και δεν είναι τόσο "βαριά" όπως τα ΕΝΒ.
(Άλλωστε και στα άλλα παιχνίδια που παίζω - πχ. "Witcher 3" - μόνο ReShade έχω, δεν χρησιμοποιώ ΕΝΒ).

Κατ' εμέ, για να 'χετε το ΤΕΛΕΙΟ οπτικό αποτέλεσμα, περισσότερο μετράει να 'χετε (αντικαταστήσει) ΚΑΛΑ 3d models (με περισσότερα πολύγωνα, απ' τα γελοία vanilla low-poly μοντέλα) και λιγότερο να 'χεται υψηλής ανάλυσης γραφικά. Βάλτε 8Κ γραφικά σε κακό μοντέλο και δείτε πώς δείχνει μέσα στο παιχνίδι... και μετά βάλτε 2Κ σε ένα ΚΑΛΟ πολύγωνο μοντέλο και θα δείτε την (μακράν καλύτερη) διαφορά.

Αυτά. Αυτή τη στιγμή που γράφω, "τρέχω" ένα build με 800-850 plugins - εκ των οποίων τα 220 είναι esp (όλα τ' άλλα είναι είτε esl είτε "esl-flagged"). Σ' αυτά, προσθέστε και άλλα 800+ mods από loose files (meshes/textures), τα οποία όμως τα 'χω κάνει "packed" σε BSA μέσω του CAO tool (για να μην "επιβραδύνει" το παιχνίδι - τα loose files καθυστερούν πολύ το παιχνίδι, στο φόρτωμα, loading, saving κτλ).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, lupus_Hegemonia είπε

Mετά από...10+ χρόνια ενασχόλησης με το Skyrim modding, πιστεύω ότι έφτασα σ' ένα επίπεδο που έχω το ΚΟΡΥΦΑΙΟ visual αποτέλεσμα, δίχως ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ του τύπου "χρησιμοποιώ 4Κς παντού, ακόμα και στα... κουτάλια και τα πιάτα πάνω στο τραπέζι"!...

Έχω επιλέξει (θεωρώ) τον ΤΕΛΕΙΟ συνδιασμό γραφικών (και meshes) και χρησιμοποιώ ΛΟΓΙΚΕΣ αναλύσης. Δηλαδή, 8Κ στα ΠΟΛΥ τεράστια αντικείμενα (μεγάλα αγάλματα, βουνά, στους δράκους κτλ), 4Κ στα αρκετά μεγάλα αντικείμενα (πχ. Γίγαντες, Τρολς κτλ), στα περισσότερα (περιβάλλον, δέντρα, ανθρώπους, όπλα κτλ.) χρησιμοποιώ κλασσικά 2Κς, ενώ στα μικρά αντικείμενα (πχ. μαχαίρια, φρούτα, λαχανικά κτλ) χρησιμοποιώ 1Κ ή και μικρότερη ανάλυση.

Το αποτέλεσμα είναι φοβερό... δίχως να χάνω ούτε 5 FPS ("κλειδωμένα" πάντα στα 60)... και εννοείται έχω πάψει (πια) να χρησιμοποιώ ΕΝΒ!!!... Όποιο ΕΝΒ κι αν βάλετε, ακόμα και το πιο "ultra light" που διαφημίζουν, θα 'χετε ΜΕΓΑΛΟ impact στο performance. Εγώ διαθέτω έναν αρκετά καλό/δυνατό υπολογιστή, αλλά πια είναι αρκετά παλιός (5-7 ετών). Οπότε, δεν μ' ενδαφέρει να χάνω 20+ FPS μόνο και μόνο για να χρησιμοποιώ κάποιο ENB. Αντιθέτως, χρησιμοποιώ ReShade presets, τα οποία προσφέρουν πιο πολλά στο visual αποτέλεσμα και δεν είναι τόσο "βαριά" όπως τα ΕΝΒ.
(Άλλωστε και στα άλλα παιχνίδια που παίζω - πχ. "Witcher 3" - μόνο ReShade έχω, δεν χρησιμοποιώ ΕΝΒ).

Κατ' εμέ, για να 'χετε το ΤΕΛΕΙΟ οπτικό αποτέλεσμα, περισσότερο μετράει να 'χετε (αντικαταστήσει) ΚΑΛΑ 3d models (με περισσότερα πολύγωνα, απ' τα γελοία vanilla low-poly μοντέλα) και λιγότερο να 'χεται υψηλής ανάλυσης γραφικά. Βάλτε 8Κ γραφικά σε κακό μοντέλο και δείτε πώς δείχνει μέσα στο παιχνίδι... και μετά βάλτε 2Κ σε ένα ΚΑΛΟ πολύγωνο μοντέλο και θα δείτε την (μακράν καλύτερη) διαφορά.

Αυτά. Αυτή τη στιγμή που γράφω, "τρέχω" ένα build με 800-850 plugins - εκ των οποίων τα 220 είναι esp (όλα τ' άλλα είναι είτε esl είτε "esl-flagged"). Σ' αυτά, προσθέστε και άλλα 800+ mods από loose files (meshes/textures), τα οποία όμως τα 'χω κάνει "packed" σε BSA μέσω του CAO tool (για να μην "επιβραδύνει" το παιχνίδι - τα loose files καθυστερούν πολύ το παιχνίδι, στο φόρτωμα, loading, saving κτλ).

Ε δείξε μας και καμία φωτό ή βίντεο να δούμε κ εμείς! Μη το κρατάς για σένα μόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βγάλω screenshots σύντομα, όταν "τελειώσω" (ΑΝ ΠΟΤΕ, λολ!) με το build μου.
Έχω ακόμα να προσθέσω "Combat" mods (κυρίως) και "μια μάντρα" patches (πάντα στο τέλος μπαίνουν αυτά).

Κατά τα άλλα, σχεδόν όλα τα υπόλοιπα είναι "κομπλέ".
Α... δεν χρησιμοποιώ (πια, εδώ και πολύ καιρό) super ultra "overhaul" mods (που να αλλάζουν πάρα πολλά πράγματα, πχ. "JK's Skyrim" ή κάτι τέτοιο), διότι μ' ενδιαφέρει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ να αλλάζω ό,τι μου αρέσει - και συνήθως στα "total overhaul" μπορεί να σου αρέσουν πχ. το 60% απ' όσα έχουν αλλά τα άλλα δεν σου κάνουν, οπότε χάνεις πολύ χρόνο (με το xEdit tool) να σβήνεις records κτλ. Οπότε... δεν ασχολούμαι (πλέον) με "total overhaul" mods.
Επίσης... δεν βάζω (πια) extra new lands mods (πχ. σαν το "Beyond Skyrim: Bruma"). Εδώ καλά-καλά το ίδιο το Skyrim είναι τιτανοτεράστιο και με τόσα mods που βάζουμε προσθέτουμε ΑΚΟΜΑ περισσότερες ώρες παιχνιδιού... ποιό το νόημα να προσθέτω ΚΙ ΑΛΛΕΣ περιοχές έξτρα; Το ίδιο ισχύει με extra new quests/adventures. Χρησιμοποιώ ΚΑΠΟΙΕΣ new quests (mods), αλλά κυρίως "boost-άρω" vanilla quests.

Και φυσικά ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ (πια) με το DynDolod ή άλλα tools για να φτιάξω "ωραία LODs".
Ναι, οκ, είναι ωραία να βλέπεις από πολύ μακριά τα actual models/textures που χρησιμοποιείς, αλλά το μεγάλο impact που έχει αυτό στα FPS είναι πολύ σημαντικό για μένα.
Τί έχω κάνει; Πολύ απλά, ό,τι μοντέλα/textures χρησιμοποιώ, τα 'χω πάρει κι έχω διαμορφώσει τα vanilla LODs (φάκελο). Και έχω ελάχιστα "popups" (όταν φορτώνει το νέο model/texture, ενώ από μακριά φαίνεται το vanilla). Προτιμώ αυτό το "popup" (δεν το 'χω συχνά), απ' το να χάνω μπόλικα FPS για χάρη των LODs.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
On 31/01/2023 at 12:11, lupus_Hegemonia said:

Mετά από...10+ χρόνια ενασχόλησης με το Skyrim modding, πιστεύω ότι έφτασα σ' ένα επίπεδο που έχω το ΚΟΡΥΦΑΙΟ visual αποτέλεσμα, δίχως ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ του τύπου "χρησιμοποιώ 4Κς παντού, ακόμα και στα... κουτάλια και τα πιάτα πάνω στο τραπέζι"!...

Έχω επιλέξει (θεωρώ) τον ΤΕΛΕΙΟ συνδιασμό γραφικών (και meshes) και χρησιμοποιώ ΛΟΓΙΚΕΣ αναλύσης. Δηλαδή, 8Κ στα ΠΟΛΥ τεράστια αντικείμενα (μεγάλα αγάλματα, βουνά, στους δράκους κτλ), 4Κ στα αρκετά μεγάλα αντικείμενα (πχ. Γίγαντες, Τρολς κτλ), στα περισσότερα (περιβάλλον, δέντρα, ανθρώπους, όπλα κτλ.) χρησιμοποιώ κλασσικά 2Κς, ενώ στα μικρά αντικείμενα (πχ. μαχαίρια, φρούτα, λαχανικά κτλ) χρησιμοποιώ 1Κ ή και μικρότερη ανάλυση.

Το αποτέλεσμα είναι φοβερό... δίχως να χάνω ούτε 5 FPS ("κλειδωμένα" πάντα στα 60)... και εννοείται έχω πάψει (πια) να χρησιμοποιώ ΕΝΒ!!!... Όποιο ΕΝΒ κι αν βάλετε, ακόμα και το πιο "ultra light" που διαφημίζουν, θα 'χετε ΜΕΓΑΛΟ impact στο performance. Εγώ διαθέτω έναν αρκετά καλό/δυνατό υπολογιστή, αλλά πια είναι αρκετά παλιός (5-7 ετών). Οπότε, δεν μ' ενδαφέρει να χάνω 20+ FPS μόνο και μόνο για να χρησιμοποιώ κάποιο ENB. Αντιθέτως, χρησιμοποιώ ReShade presets, τα οποία προσφέρουν πιο πολλά στο visual αποτέλεσμα και δεν είναι τόσο "βαριά" όπως τα ΕΝΒ.
(Άλλωστε και στα άλλα παιχνίδια που παίζω - πχ. "Witcher 3" - μόνο ReShade έχω, δεν χρησιμοποιώ ΕΝΒ).

Κατ' εμέ, για να 'χετε το ΤΕΛΕΙΟ οπτικό αποτέλεσμα, περισσότερο μετράει να 'χετε (αντικαταστήσει) ΚΑΛΑ 3d models (με περισσότερα πολύγωνα, απ' τα γελοία vanilla low-poly μοντέλα) και λιγότερο να 'χεται υψηλής ανάλυσης γραφικά. Βάλτε 8Κ γραφικά σε κακό μοντέλο και δείτε πώς δείχνει μέσα στο παιχνίδι... και μετά βάλτε 2Κ σε ένα ΚΑΛΟ πολύγωνο μοντέλο και θα δείτε την (μακράν καλύτερη) διαφορά.

Αυτά. Αυτή τη στιγμή που γράφω, "τρέχω" ένα build με 800-850 plugins - εκ των οποίων τα 220 είναι esp (όλα τ' άλλα είναι είτε esl είτε "esl-flagged"). Σ' αυτά, προσθέστε και άλλα 800+ mods από loose files (meshes/textures), τα οποία όμως τα 'χω κάνει "packed" σε BSA μέσω του CAO tool (για να μην "επιβραδύνει" το παιχνίδι - τα loose files καθυστερούν πολύ το παιχνίδι, στο φόρτωμα, loading, saving κτλ).

Τον πουλάς τον φάκελο του Skyrim; Πλάκα - πλάκα τέτοιο setup είναι για upload σε torrentάδικο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...