carpenter1900 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Παιδια χαιρετω.Σε λαπτοπ hp(HP G62-a80sv) εσπασε η οθονη.Σε αυτες τις περιπτωσεις τι γινεται;Το παμε αντιπροσωπεια η σε ιδιωτη τεχνικο;Γινεται επισκευη η αναγκαστικα περναμε καινουργια οθονη;Και το κυριοτερο,ποσο ειναι το κοστος;
rowan Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Θα το πας από εκεί που το αγόρασες και θα πουν αυτοί όλα αυτά που ρωτάς.
kwstas_pap Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 είχα βρει σε κάποια site (ελληνικά) πόσο στοιχίζει η αντικατάσταση σπασμένης οθόνης.. είναι πολλά τα λεφτά.. για 10ιντσο (netbook) έφτανε τα 130euro!.. goooglaρε το και θα βρεις..
moumiaq Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μπορείς να καλέσεις στην Westnet Distribution επίσημο επισκευαστικό κέντρο της HP 2113002190 περιοχή Αγίου Στεφάνου ) που χρεώνει την εργασία 32€ + το κόστος του ανταλλακτικού το οποίο μιας και το laptop είναι καινούριο μοντέλο δεν αποκλείεται να είναι 'σχετικά' φθηνό.Πάντως απ'την στιγμή που είναι σπασμένη η οθόνη δεν παίζει να καλυφθεί εντός εγγύησης με την καμμία.Απ'την άλλη μπορείς να καλέσεις την ίδια την HP HELLAS να σου δώσει τα υπόλοιπα τηλέφωνα των επισκευαστικών κέντρων να κάνεις μια έρευνα αγοράς που λέμε.Το τηλέφωνο δεν το θυμάμαι κατι σε 800...... κάτι είναι.
paramedic Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Σπασμένη οθόνη ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση. Το καλοκαίρι έσπασε η οθόνη(μάλλον ράγισε)του λαπτοπ της γυναίκας μου. Εμείς δεν είχαμε καταλάβει οτι είχε σπάσει μιας και απλά φαινόταν μια γραμμή σαν χαρακιά. Το πήγαμε στο μαγαζι που το αγοράσαμε με τα χαρτια τηε εγγύησης κλπ και πήραμε άκυρο. Κόστος επισκευής Ελλάδα 300€. Παρήγγειλα απο e-bay την αυθεντική με 89€ και την τοποθέτησα μόνος μου μιας και είναι πολύ εύκολο(στις σελίδες της αγοράς έχει και οδηγίες πώς να το κάνεις).
GI@RG@S Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 για κανενα λογο που εσπασε δεν το καλυπτει η εγγυηση...ειστε σιγουροι; παντως αν εχουν χαλασει οι μεντεσεδες καλυπτεται και σου αλλαζουν ολο το καπακι μαζι με οθονη..
xristoforos89 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 για κανενα λογο που εσπασε δεν το καλυπτει η εγγυηση...ειστε σιγουροι; παντως αν εχουν χαλασει οι μεντεσεδες καλυπτεται και σου αλλαζουν ολο το καπακι μαζι με οθονη.. εφοσον προερχεται απο κακη χρηση,πως να το καλυψει η εγγυηση?
GI@RG@S Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 βασικα δεν μας εχει πει , πως εσπασε , ποσο εσπασε , εσπασε κανονικα ή ραγισε , ή γενικα τι εγινε ωστε να ξερουμε.. πχ οι μεντεσεδες αν χαλασουν θεωρειτε κακη χρηση; πολυ χρηση, τι ακριβως;
P270 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 με οποιον τροπο και να εσπασε δεν περναει εγγυηση το service σε οσα ανταλακτικα τα καλυπτη με εγγυηση ειναι υποχρεωμενο να τα στειλη πισω στο εργοστασιο απο εκει αν το δουν σπασμενο 2 επιλογες υπαρχουν ειτε να το πληρωση το service οποτε καταλαβαινετε οτι κανενα service δεν θα δεχτει να χρεωθει το κοστος μια σπασμενης οθονης η ενος βρεγμενου με καφε main board οσο καλη θεληση και να εχει
poodle Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 για κανενα λογο που εσπασε δεν το καλυπτει η εγγυηση...ειστε σιγουροι; παντως αν εχουν χαλασει οι μεντεσεδες καλυπτεται και σου αλλαζουν ολο το καπακι μαζι με οθονη.. Σιγά μην αλλάξουν τους μεντεσέδες και το καπάκι!! Επειδή μετά από την αλλαγή σπασμένης οθόνης (750 Ευρώ)κάτι δεν ενώσανε σωστά κάπου ¨κόλλησε¨ το καπάκι. Πήγε σέρβις, είπανε το φτιάξανε, αλλά όπως φάνηκε ατγότερα απλά το κολλήσανε. Παρά την γραπτή επισήμανση που τους κάναμε σε επόμενη βλάβη για να το αλλάξουν το σπασμένο κομμάτι ποτέ δεν το κάνανε, απλά το ξανακολλήσανε. Αποτέλεσμα να σπάσει και ο μεντεσές και αφού κουνιόταν πλέον η οθόνη να σπάσει και κάποια βάση βίδας μέσα στο καπάκι. Και ζήτησαν 800 Ευρώ να το επισκευάσουν. (Ήταν σε εγγύηση) Θέλαν και άλλα να πάρουν, επειδή μετά τις απανοτές βλάβες που είχε το μηχάνημα οι βίδες της βάσης πλέον δεν πιάνανε από το πολύ άνοιξε κλείσε!!! (Μου είχε πει ο τεχνικός την περασμένη φορά που ήταν μέσα για 2 μήνες ότι υπάρχει και αυτό το πρόβλημα και θα αλλάξουν την βάση. Αλλά όπως φάνηκε στην συνέχεια δεν το κάνανε!) Κα προσπαθήσαν να μας ρήξουν το φταίξιμο γι¨αυτό. Τελικά μετά από φασαρία στην εξυπηρέτηση πελατών της HP δεχτήκαν να αλλάξουν εντός εγγύησης την βάση, αλλά όχι τα υπόλοιπα. Οι μεντεσέδες από e-bay πήγαν κάπου 10 Ευρώ. Τους άλλαξα και όλα ΟΚ. (Μέσα στην προσφορά των 800 Ευρώ ήταν και αλλαγή καλωδίου οθόνης, το οποίο δεν έχει κανένα πρόβλημα, η οθόνη δουλεύει κανονικά! Επίσης ο κάθε μεντεσές θα κόστιζε κάπου 80 Ευρώ συν ΦΠΑ) Θα έλεγα μην πας καν σε επίσημο σέβις, θα χρεώσουν τρελλά λεφτά για αλλαγή σπασμένης οθόνης. (Άσε που μετά κάτι να συμβεί θα προσπαθούν να το ρίχνουν στο πέσημο...Το έχω ακούσει και αυτό...) Αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου E-bay για καινούρια οθόνη και την αλλάζεις μόνος σου.
ss13 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Παιδια χαιρετω.Σε λαπτοπ hp(HP G62-a80sv) εσπασε η οθονη.Σε αυτες τις περιπτωσεις τι γινεται;Το παμε αντιπροσωπεια η σε ιδιωτη τεχνικο;Γινεται επισκευη η αναγκαστικα περναμε καινουργια οθονη;Και το κυριοτερο,ποσο ειναι το κοστος; Πάρτους τηλέφωνο να δεις !! http://www.laptop.com.gr/contact/contact.htm
GI@RG@S Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Σιγά μην αλλάξουν τους μεντεσέδες και το καπάκι!! Επειδή μετά από την αλλαγή σπασμένης οθόνης (750 Ευρώ)κάτι δεν ενώσανε σωστά κάπου ¨κόλλησε¨ το καπάκι. Πήγε σέρβις, είπανε το φτιάξανε, αλλά όπως φάνηκε ατγότερα απλά το κολλήσανε. Παρά την γραπτή επισήμανση που τους κάναμε σε επόμενη βλάβη για να το αλλάξουν το σπασμένο κομμάτι ποτέ δεν το κάνανε, απλά το ξανακολλήσανε. Αποτέλεσμα να σπάσει και ο μεντεσές και αφού κουνιόταν πλέον η οθόνη να σπάσει και κάποια βάση βίδας μέσα στο καπάκι. Και ζήτησαν 800 Ευρώ να το επισκευάσουν. (Ήταν σε εγγύηση) Θέλαν και άλλα να πάρουν, επειδή μετά τις απανοτές βλάβες που είχε το μηχάνημα οι βίδες της βάσης πλέον δεν πιάνανε από το πολύ άνοιξε κλείσε!!! (Μου είχε πει ο τεχνικός την περασμένη φορά που ήταν μέσα για 2 μήνες ότι υπάρχει και αυτό το πρόβλημα και θα αλλάξουν την βάση. Αλλά όπως φάνηκε στην συνέχεια δεν το κάνανε!) Κα προσπαθήσαν να μας ρήξουν το φταίξιμο γι¨αυτό. Τελικά μετά από φασαρία στην εξυπηρέτηση πελατών της HP δεχτήκαν να αλλάξουν εντός εγγύησης την βάση, αλλά όχι τα υπόλοιπα. Οι μεντεσέδες από e-bay πήγαν κάπου 10 Ευρώ. Τους άλλαξα και όλα ΟΚ. (Μέσα στην προσφορά των 800 Ευρώ ήταν και αλλαγή καλωδίου οθόνης, το οποίο δεν έχει κανένα πρόβλημα, η οθόνη δουλεύει κανονικά! Επίσης ο κάθε μεντεσές θα κόστιζε κάπου 80 Ευρώ συν ΦΠΑ) Θα έλεγα μην πας καν σε επίσημο σέβις, θα χρεώσουν τρελλά λεφτά για αλλαγή σπασμένης οθόνης. (Άσε που μετά κάτι να συμβεί θα προσπαθούν να το ρίχνουν στο πέσημο...Το έχω ακούσει και αυτό...) Αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου E-bay για καινούρια οθόνη και την αλλάζεις μόνος σου. χαχααχα.. 1)λοιπον απλα τα πραγματα.Σε λαπτοπ dell ειχε προβλημα με τον σκληρο και με τους μεντεσεδες και το πλαστικο εκει, δεν εχει σημασια τι πως..σε εκεινο το σημειο παντως 2)Τηλ. στην dell γραφουμε τα προβληματα δισκο και μεντεσεδες. 3)μετα απο καποιες μερες ηρθε ο τεχνικος με δισκο και ολοκληρο καπακι οθονης ,τα αλλαξε και τα 2 περασε λειτουργικο και εφυγε.(ισως θα μπορουσε η οθονη μου να ειχε κανα καμενο πιχελ κανα ραγισμα..δεν ειχε κατι ομως..ουτε ανεφερα κατι ακομα..βασικα εκει στους μεντεσεδες ηταν το προβλημα στο ανοιξε-κλεισε) αυτα. Τωρα η ιστορια που λες ποτε εγινε/απο ποιον/για ποιον..;
poodle Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 χαχααχα.. 1)λοιπον απλα τα πραγματα.Σε λαπτοπ dell ειχε προβλημα με τον σκληρο και με τους μεντεσεδες και το πλαστικο εκει, δεν εχει σημασια τι πως..σε εκεινο το σημειο παντως 2)Τηλ. στην dell γραφουμε τα προβληματα δισκο και μεντεσεδες. 3)μετα απο καποιες μερες ηρθε ο τεχνικος με δισκο και ολοκληρο καπακι οθονης ,τα αλλαξε και τα 2 περασε λειτουργικο και εφυγε.(ισως θα μπορουσε η οθονη μου να ειχε κανα καμενο πιχελ κανα ραγισμα..δεν ειχε κατι ομως..ουτε ανεφερα κατι ακομα..βασικα εκει στους μεντεσεδες ηταν το προβλημα στο ανοιξε-κλεισε) αυτα. Τωρα η ιστορια που λες ποτε εγινε/απο ποιον/για ποιον..; Δεν μιλάμε για Dell (αυτοί είναι καταπληκτικοί,ο δικός μου είναι Dell,έχω την κατύτερη γνώμη για το σέρβις τους. Μιλάμε για τον υπολογιστή του γιού μου, (HP δυστυχώς, δεν ξανααγωράζω HP με τίποτα!!Αναγκάστηκα να του πάρω καινούριο για να μπορεί να κάνει την δουλειά του-είναι φοιτητής πληροφορικής- είναι και αυτό Dell.) Η ιστορία τελείωσε φέτος, πριν 1 εβδομάδα μου το γύρισαν πίσω. Είναι 2,5 χρονών λαπτοπ με 3 χρόνια εγγύηση. (Άρα έχει ακόμα κάποιους μήνες.) Σέρβις η Login. Από τα 2,5 χρόνια τις 6 περίπου μήνες τις πέρασε μέσα στο σέρβις για βλάβες εντός εγγύησης.Και η πλάκα είναι ότι από τις επισκευές που μας λέγανε εμάς ότι κάνανε για να δικαιολογήσουν τους πάνω από 2 μήνες που χρειαζόταν κάθε φορά(έχουν αλλάξει πληκτρολόγιο, κουμπί power, μητρική, σκληρό, dvd-rom, ηχεία και την βάση που είχα αναφέρει πριν) δεν είναι καταγραμμένο σχεδόν τίποτα-έτσι μας είπε η εξυπηρέτηση πελατών της HP όταν απευθυνθήκαμε σε αυτούς και το ψάξανε το θέμα. Θεωρώ γελοίο να ζητάνε 800 Ευρώ για να αλλάξουν 2 μεντεσέδες, το πλαστικό μπροστά από την οθόνη (bezel, αυθτό που είναι σαν κορνίζα + το καπάκι. Και το καλώδιο το οποίο δεν έχει πρόβλημα...) Φαντάσου, φτάσαν στο σημείο να πουν ότι η τωρινές ζημιές έγιναν επειδή είχε πέσει εκείνη την φορά που έσπασε η οθόνη.(Δηλαδή πριν 2,5 χρόνια, μόλις που το είχαμε αγοράσει, του γλύστρισε και τρακάρισε η οθόνη-δεν έπεσε καν κάτω. Και τότε το διορθώσανε -750Ευρώ- οι ίδιοι, άρα ότι και να είχε σπάσει θα το είχανε δει τότε αφού αλλάξανε την οθόνη-εδώ μας χρέωσαν και τον ανεμιστήρα που ήταν από πριν προβληματικός λέγοντας ότι έπαθε ζημιά επειδή έπεσε.) Επίσης ήταν δικό μας λάθος που οι βίδες δεν πιάνανε!!Και ότι έλειπαν και κάποιες!! Ευτυχώς ο τελευταίος τεχνικός πρέπει να είπε ότι υπήρχε πρόβλημα στην βάση και έτσι η HP έδωσε εντολή να αλλαχτεί εντός εγγύησης.
GI@RG@S Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2010 κοιτα ακομα και για hp που λες δεν ξερω αν παιζει ρολο εταιρια με εταιρια για τους μεντεσεδες,ουτε αν ειναι και κατι σημαντικο..μην σου πω τους το λες το παραδειγμα με την dell και γινονται και ρομπα.. νομιζω καποια βασικη δομη εγγυησης θα ειναι κοινη για ολες τις εταιριες, δεν ξερω και ολη. τωρα τα υπολοιπα εχει να κανει καθαρα με το τι λεει η εγγυηση και τι παραθυρακια βρισκεις η βρισκουν, ξερεις τι λεει για βλαβη μεντεσε μεσα στην εγγυηση της hp; η ηξερα νομιζεις εγω τι λεει της dell ,απλα το ανεφερα και οκ θα το αλλαξουμε. επισης υπαρχει και περιπτωση αλλος υπαλληλος να λεει αλλα και αλλος αλλα , ισως (καλα για μικρολεπτομερειες φανταζομαι).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.