Προς το περιεχόμενο

θερμοκρασία vga

john.p

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα πρόσφατα μια κάρτα γραφικών GIGABYTE GV-N76G256D-RH (GeForce 7600 GS) AGP8x.

Συνήθως η θερμοκρασία είναι 60-62 βαθμούς, αλλά όταν παίζω Call of Duty 4 φτάνει 85 βαθμούς. Είναι φυσιολογικό αυτό? Τι βαθμούς πρέπει να έχει αυτή η κάρτα? Μπορεί να πάθει κάτι? Πάντως καμιά 20αριά μέρες που την έχω και παίζω συνέχεια δεν έχω πρόβλημα.

Δημοσ.
Normal μου φαίνεται;..

Είναι με παθητική ψύξη;

Ναι. Αν κάνεις αναζήτηση με αυτό: GIGABYTE GV-N76G256D-RH θα τη δεις στο πρώτο αποτέλεσμα. Εγώ δε μπορώ να βρω κάτι σχετικά με τη θερμοκρασία. (Είμαι ψιλοάσχετος)

Δημοσ.

Κότσαρε τον πιο ήσυχο (80άρη/92άρη/120άρη/whatever) ανεμιστήρα που θα βρεις και θα είσαι αρχοντόπουλο και το καλοκαίρι... !

Δημοσ.
Κότσαρε τον πιο ήσυχο (80άρη/92άρη/120άρη/whatever) ανεμιστήρα που θα βρεις και θα είσαι αρχοντόπουλο και το καλοκαίρι... !

ο.κ. παιδιά αυτό θα κάνω. Αν και έχω κλίμα στο δωμάτιο θα κάνω αυτό που λέει ο Navu.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Αγόρασα πρόσφατα μια κάρτα γραφικών GIGABYTE GV-N76G256D-RH (GeForce 7600 GS) AGP8x.

Συνήθως η θερμοκρασία είναι 60-62 βαθμούς, αλλά όταν παίζω Call of Duty 4 φτάνει 85 βαθμούς. Είναι φυσιολογικό αυτό? Τι βαθμούς πρέπει να έχει αυτή η κάρτα? Μπορεί να πάθει κάτι? Πάντως καμιά 20αριά μέρες που την έχω και παίζω συνέχεια δεν έχω πρόβλημα.

- Φυσιολογικο ειναι.

- Δεν θα παθει κατι.

- NVIDIAs alarm = 115C, μα

SOS: μετα 100C throttleαρει!

http://www.madshrimps.be/articles/article/460/3

Odd results with fanless 7600GT

Με κατι σαν αυτο θα εισαι οk:

http://www.plaisio.gr/Computers/Tuning/Case-Fans/Pierre-Cardin-BlackSilent-XR1-Fan---60mm-L-XR1R.htm

Κατοπιν, ριξτης overclocking,

π.χ. 510 core / 940 memory.

Δημοσ.

Παιδιά για να μην ανοίγουμε θέμα για μια μικρή ερώτηση...