Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με tv Philips


michsof

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια τηλεόραση lcd Philips μοντέλο 37PFL7662D/12 η οποία ξαφνικά εμφάνισε μια οριζόντια γραμμή πάχους 10 εκατοστών στο επάνω μέρος της οθόνης . Η γραμμή αυτή εναλλάσεται από κόκκινο σε μαύρο χρώμα και σε λεπτές μαύρες γραμμές. Στην αρχή εμφανιζόταν για λίγο αλλά τώρα έχει γίνει μόνιμη. Ένας γνωστός ηλεκτρονικός που είδε την τηλεόραση είπε ότι είναι πρόβλημα της οθόνης και δεν συμφέρει οικονομικά να φτιαχτεί. Θέλω να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κανένα σας κάτι παρόμοιο , αν τελικά φτιάχνεται και πόσο περίπου κοστίζει ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ. Η τηλεόραση είναι εκτός εγγύησης.

Υ.Γ Την τηλεόραση την έχω 3,5 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα το ιδιο σε μια 24 samsung,εκει που βλεπαμε εβγαλε στη μεση μια πρασινη γραμμη λες και χωριζες την οθονη στη μεση.Ηρθε τεχνικος απο την εταιρια την ειδε και ειπε προβλημα στο πανελ την πηρε και σε 2 μερες ειχαμε καινουρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει άλλαγμα όλη η οθόνη και όχι η τηλεόραση βασικά όντως θα βγουν πολλά τα λεφτά, πόσο καιρό την έχεις??? Νομίζω ότι τα ίδια έκανε και η τηλεόραση του πατέρα μου και σε λιγότερο από μισό χρόνο νομίζω δεν θυμάμαι καλά σταμάτησε να δείχνει εικόνα, αλλά ήταν από τις παλιές Philips τις τεράστιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια τηλεόραση lcd Philips μοντέλο 37PFL7662D/12 η οποία ξαφνικά εμφάνισε μια οριζόντια γραμμή πάχους 10 εκατοστών στο επάνω μέρος της οθόνης . Η γραμμή αυτή εναλλάσεται από κόκκινο σε μαύρο χρώμα και σε λεπτές μαύρες γραμμές. Στην αρχή εμφανιζόταν για λίγο αλλά τώρα έχει γίνει μόνιμη. Ένας γνωστός ηλεκτρονικός που είδε την τηλεόραση είπε ότι είναι πρόβλημα της οθόνης και δεν συμφέρει οικονομικά να φτιαχτεί. Θέλω να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κανένα σας κάτι παρόμοιο , αν τελικά φτιάχνεται και πόσο περίπου κοστίζει ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ. Η τηλεόραση είναι εκτός εγγύησης.

Υ.Γ Την τηλεόραση την έχω 3,5 χρόνια.

 

Καλησπέρα,

 

Σε πρώτη φάση τηλεφώνησε στο εξουσιοδοτημένο sercice της Philips και περιέγραψε τους το πρόβλημα. Αν δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν βλάβη και κόστος και σου ζητήσουν να τους πας την τηλεόραση για έλεγχο, να το κάνεις. Τονίζω ότι δεν χρεώνουν τον έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...