Darth Revan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) H Mitsubishi παρουσίασε μία οθόνη,την VISEO MDT231WG η οποία είναι η πρώτη με ips panel led backlit και 120hz refresh rate!!!!H οθόνη είναι 23 ιντσών full-HD (1920 x 1080) , 5.5 ms χρόνο απόκρισης 350 cd/m² μέγιστη φωτεινότητα και αντίθεση 900:1 CRO, 5,000:1 DCR. Η οθόνη έχει κ άλλα εξτρά,όπως ηχεία 2.1 με 2Χ3watt stereo k 5 watt subwoofer,Mitsubishi MPIII και GIGA Clear II image engine για βελτίωση εικόνας.Επίσης η συνδεσιμοτητά της διαθέτει D5 digital port(γιαπωνέζικη σύνδεση ψηφιακή), S-Video, component, D-SUB, DVI-D, analog audio in/out,digital optical και 2 X HDMI. Κυκλοφορεί στην Ιαπωνία και κάνει 1400USD! Εικόνα: VISEO MDT231WG Site: techpowerup.com Site: www.solidblogger.com Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2010 από Darth Revan
johnny21a Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Κριμα τετοιες οθοναρες και να εχουν μεινει τοσο πισω στις αναλυσεις...
Darth Revan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Κριμα τετοιες οθοναρες και να εχουν μεινει τοσο πισω στις αναλυσεις... Μωρέ ας βγάλουνε κ άλλοι κατασκευαστές τέτοιες οθόνες κ θα ανέβουνε κ οι αναλύσεις κ όλα!
Darth Revan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δυστυχώς δεν είναι πραγματικό 120hz!Είναι 120 Hz frame interpolation monitor δηλαδή κατι σαν τις HDTV που δεν έχουνε πραγματικο refresh rate 100 k 200Hz αλλά το εξομοιώνουνε! http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1289924229
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 είναι interpolated και κάνει 1400$, ffs...
Heatspreader Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δυστυχώς δεν είναι πραγματικό 120hz!Είναι 120 Hz frame interpolation monitor δηλαδή κατι σαν τις HDTV που δεν έχουνε πραγματικο refresh rate 100 k 200Hz αλλά το εξομοιώνουνε! http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1289924229 Κάντο λίγο πιο λιανά αν μπορείς σε παρακαλώ.
Darth Revan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Κάντο λίγο πιο λιανά αν μπορείς σε παρακαλώ. http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_interpolation
Heatspreader Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Ήξερα και εγώ να δω το Wiki... Με δικά του λόγια κάποιος.
FarCry Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Ήξερα και εγώ να δω το Wiki... Με δικά του λόγια κάποιος. τωρα τι κανει αυτη η οθονη δε γνωριζω Πώς λειτουργεί όμως αυτός ο αλγόριθμος; Ας πούμε για παράδειγμα ότι σε ένα τραπέζι μπιλιάρδου snooker τοποθετούμε τις μπάλες και αριθμημένες όπως ακριβώς είναι και στην πραγματικότητα: Κόκκινη=1, Κίτρινη=2, Πράσινη=3, Καφέ=4, Μπλε=5, Ροζ=6, Μαύρη=7 Ας φτιάξουμε τώρα ένα τετράγωνο με μπάλες ως εξής: 5,5,5,5,5 5,5,?,5,5 5,5,5,5,5 Μία μπάλα λείπει όμως. Μπορούμε να μαντέψουμε τι χρώμα είναι η μπάλα που λείπει; Και βέβαια μπορούμε αφού όλες είναι μπλε χρώματος (5), άρα και αυτή θα είναι μπλε (υπολογίζοντας από τα χρώματα που βλέπουμε γύρω της). Αυτό που μόλις κάναμε είναι interpolation. Ας δούμε τώρα ένα άλλο παράδειγμα και συγκεκριμένα χτίζουμε ένα τετράγωνο με 4 μπλε (5) μπάλες γύρω γύρω και μια να λείπει στο κέντρο. Οι μπάλες γύρω από αυτήν που λείπει παίρνουν ελαφρά και το χρώμα αυτής στο κέντρο που λείπει. Επομένως αν όλες γύρω γύρω είναι μπλε (5) και η μπάλα που λείπει είναι καφέ (4), τότε θα έχουν ένα ελαφρώς "καφετί" μπλε χρώμα: 4.75,4.75 ? 4.75,4.75 Οι τέσσερις μπάλες γύρω γύρω είναι κάτι λιγότερο από χρώμα 5 δηλαδή είναι περισσότερο μπλε παρά καφέ. Επομένως έχουμε δύο πιθανές απαντήσεις για τη μπάλα στο κέντρο που λείπει: Είτε ότι είναι και αυτή 4.75 δηλαδή καφετί μπλε, είτε ότι είναι καφέ (4). Δηλαδη το πρώτο σενάριο δείχνει ως εξής: 4.75,4.75 4.75 4.75,4.75 (όλες οι μπάλες είναι καφετί μπλε) ενώ το δεύτερο σενάριο δείχνει ως εξής: 4.75,4.75 4 4.75,4.75 (όλες οι μπάλες είναι μπλε και αυτή στο κέντρο καφέ, οπότε οι γύρω γύρω παίρνουν- καθρεφτίζουν θα λέγαμε και το καφέ χρώμα, αναμιγνύονται δηλαδή με αυτό) Το σενάριο 1 είναι το χρησιμοποιούμενο interpolation στο photoshop (και στα υπόλοιπα προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφίας). Εξετάζει δηλαδή όλα τα pixels (μπάλες) γύρω από αυτό που λείπει και του δίνει το ίδιο χρώμα θεωρώντας έναν μαθηματικό μέσο όρο για τα γύρω χρώματα. Αυτό όμως φυσικά δεν στέκει διότι όπως ξέρουμε δεν υπάρχουν καφετί μπλε μπάλες στο μπιλιάρδο παρά μόνο καφέ και μπλε! Αντίθετα στο σενάριο 2 που είναι και το χρησιμοποιούμενο από τη Fuji, κοιτάζει τα χρώματα και σκέφτεται όπως και εμείς λέγοντας ότι αν οι μπάλες (pixels) παίρνουν ένα καφετί μπλε χρώμα αυτό συμβαίνει όχι επειδή όλες έχουν τέτοιο χρώμα αλλά επειδή καθρεφτίστηκε μια ποσότητα άλλου χρώματος από το γειτονικό pixel (μεσαία μπάλα). Δηλαδή αν η μπάλα πάνω έχει λίγο καφέ αλλά και η μπάλα από κάτω έχει λίγο καφέ (ενώ είναι μπλε μπάλες), τότε η μεσαία σίγουρα θα είναι καφέ! Επομένως ο αλγόριθμος interpolation της Fuji προσθέτει λεπτομέρεια παρά από το να προσθέτει πληροφορία! Άρα η interpolated ανάλυση είναι μεγαλύτερη από την πραγματική και το κυριότερο είναι ακριβής!!! http://www.dpgr.gr/index.php?page=superCCD Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2010 από FarCry
Ntinaras Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 δεν περνανε 120 φραμες απο το καλωδιο προς την οθονη,περνανε 60 και η οθονη τα φωτοτυπει και τα δειχνει 2 φορες κατα καποιο τροπο
k_dinos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Για να υποστηριξει μια οθονη 3D νομιζω πρεπει να εχει τουλαχιστον 120hz. Τωρα αφου αυτης ειναι ψευτικα δεν μπορει να δειξει 3D φανταζομαι, ε?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 γιατί τα hz στις 3D τηλεοράσεις νομίζεις ότι έιναι πραγματικά? interpolated είναι και αυτά...
Septum Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2010 Εγω που δεν ξερω διαφορες 120 και 60hz πως μπορω να το ψαξω?Αρχικα δηλαδη τι ειναι τα hz? Ειναι το refresh rate η καμια σχεση?
Heatspreader Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2010 Απ' ότι λένε τα παιδιά παρακάτω και απ' ότι κατάλαβα συμβαίνει το εξής: Ας πούμε ότι έχουμε μία TV/Monitor που είναι στα 60Hz. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δείξει 60 Frames ανά Second. Για να δούμε 3D χρειαζόμαστε δύο εικόνες να παίζουν στερεοσκοπικά. Αν μιλάμε για ταινία δηλαδή 24FPS, χρειαζόμαστε σε σύνολο 48FPS, οπότε τα 60Hz μας φτάνουν και μα περισσεύουν. Σε παιχνίδι τώρα το πράγμα αλλάζει αφού ίσως τα 30FPS να μην μας φτάνουν. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=262314
GIOBATS Δημοσ. 9 Μαΐου 2011 Δημοσ. 9 Μαΐου 2011 Απ' ότι λένε τα παιδιά παρακάτω και απ' ότι κατάλαβα συμβαίνει το εξής: Ας πούμε ότι έχουμε μία TV/Monitor που είναι στα 60Hz. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δείξει 60 Frames ανά Second. Για να δούμε 3D χρειαζόμαστε δύο εικόνες να παίζουν στερεοσκοπικά. Αν μιλάμε για ταινία δηλαδή 24FPS, χρειαζόμαστε σε σύνολο 48FPS, οπότε τα 60Hz μας φτάνουν και μα περισσεύουν. Σε παιχνίδι τώρα το πράγμα αλλάζει αφού ίσως τα 30FPS να μην μας φτάνουν. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=262314 Φίλε καμία σχέση τα Hz που είναι η ανανέωση της οθόνης με τα frames που είναι ο ρυθμός του video 24fps μα καμιαααα!!!!εχει και άλλα Hz το σήμα video!!! Aπλα όσο περισσότερα Hz τόσο καλύτερα αλλά έχει και ένα όριο πχ το ματάκι μας από 75Hz και πάνω δεν μπορεί να καταλάβει την διαφορά αλλά για πολλές ώρες θέασης καλά είναι να είναι όσο περισσότερα(Hz...τώρα 400 και 600 Ηz είναι πουστιές του μάρκετινγκ)άσε που για να κάνουν 400 hz ανανέωση θέλουν ποιο δυνατό cpu άρα και ποιο μεγαλύτερο κόστος κάτι που κανένας δεν θέλει.. Στις tft σημαντικό είναι τα ms των pixelς….αν δεις μια 6-8 χρόνων με 25ms(αυτό είναι το νουμερο του κατασκευαστή στην αλήθεια μπορεί να είναι 50-100 ?)και πας σε μι ανάλυση 1280x768 στα 75 η και 100Hz…και δεις μια εικόνα να περνάει στα πλάγια η μια καλή παρουσίαση απλά κάνει σπασίματα….γιατί δεν έχει τόσο γρήγορη ανανέωση εικόνας αν το κανείς σε μια νέα στα 60Hz καμία σχέση….αν έχεις μια κάμερα που μπορεί να γράψει 1920χ1080 στα 60 καρέ και βάλεις την οθόνη να έχει ανανέωση 55Ηζ τι λες δεν θα την παίξει??? Φίλε καμία σχέση τα Hz που είναι η ανανέωση της οθόνης με τα frames που είναι ο ρυθμός του video 24fps μα καμιαααα!!!!εχει και άλλα Hz το σήμα video!!! Aπλα όσο περισσότερα Hz τόσο καλύτερα αλλά έχει και ένα όριο πχ το ματάκι μας από 75Hz και πάνω δεν μπορεί να καταλάβει την διαφορά αλλά για πολλές ώρες θέασης καλά είναι να είναι όσο περισσότερα(Hz...τώρα 400 και 600 Ηz είναι πουστιές του μάρκετινγκ)άσε που για να κάνουν 400 hz ανανέωση θέλουν ποιο δυνατό cpu άρα και ποιο μεγαλύτερο κόστος κάτι που κανένας δεν θέλει.. Στις tft σημαντικό είναι τα ms των pixelς….αν δεις μια 6-8 χρόνων με 25ms(αυτό είναι το νουμερο του κατασκευαστή στην αλήθεια μπορεί να είναι 50-100 ?)και πας σε μι ανάλυση 1280x768 στα 75 η και 100Hz…και δεις μια εικόνα να περνάει στα πλάγια η μια καλή παρουσίαση απλά κάνει σπασίματα….γιατί δεν έχει τόσο γρήγορη ανανέωση εικόνας αν το κανείς σε μια νέα στα 60Hz καμία σχέση….αν έχεις μια κάμερα που μπορεί να γράψει 1920χ1080 στα 60 καρέ και βάλεις την οθόνη να έχει ανανέωση 55Ηζ τι λες δεν θα την παίξει??? για δες καιαυτο Η τεχνολογία 100Hz LCD δημιουργεί εξαιρετική ευκρίνεια κινούμενων εικόνων για καθαρές και ζωντανές εικόνες ακόμα και με γρήγορη κίνηση. Αυξάνει την ευκρίνεια της αναπαραγωγής της κίνησης πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με τις συνηθισμένες LCD, για χρόνο απόκρισης 2 millisecond (μέτρηση στο PBEW). Αυτή η τεχνολογία της Philips φέρνει την ευκρίνεια των κινούμενων εικόνων στις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα