Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Service-Sony Ericsson Vivaz


kerkiras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

Πρόσφατα αντιμετώπισα ένα πρόβλημα και θεώρησα καλό να το μοιραστώ μαζί σας και να ακούσω τις γνώμες σας.

 

Έχω βάλει ένα βράδυ το κινητό μου για φόρτιση, πέφτω για ύπνο και το πρωί που ξυπνάω δεν ανταποκρίνεται η touch screen. Πηγαίνω το κινητό σε κάποιο κατάστημα service της sony ericsson το ελέγχει η υπάλληλος και μου λέει οτι αν δεν έχει υγρασία το τηλέφωνο καλύπτεται από την εγγύηση. Το μόνο που υπήρχε στο κινητό ήταν μία εκδορά σε κάποια γωνία η οποία φυσικά δε δικαιολογεί βλάβη στην οθόνη αφής και η οποία δεν προήλθε από κάποια πτώση καθώς το τηλέφωνο δε μου είχε πέσει ποτέ κάτω. Δεν έγινε καμία αναφορά γι'αυτή το σημάδι από την υπάλληλο όταν έλεγξε το κινητό.

 

Μετά από 2-3 μέρες δέχομαι τηλεφώνημα οτι είναι εκτός εγγύησης γιατί έχει η βλάβη έχει προκληθεί από πτώση και θα κοστίσει 90Ε. Όταν έγινε το τηλεφώνημα αυτό έλλειπα εκτός Ελλάδας και λόγω δικτύου δεν μπορούσα να συνενοηθώ. Με το που γυρίζω πάλι πίσω, επικοινωνώ με το κατάστημα και ενημερώνομαι οτι είναι έτοιμο το κινητό και οτι θα μπορούσα να το πάρω πληρώνοντας βέβαια το κόστος επισκευής.

 

Εξηγώ ότι ποτέ δε συμφώνησα με κάτι τέτοιο, οτι ΑΠΑΙΤΩ να επισκευαστεί το κινητό μου δωρεάν αφού καλύπτεται από την εγγύηση και η απάντηση που πήρα είναι οτι αν δε δέχομαι την πληρωμή μπορούν να μου βάλουν ξανά τα παλιά μου ανταλακτικά (τα "χαλασμένα απ'την πτώση"-πως γίνεται αυτό? δεν τα πετάνε ότι αντικαθιστούνται από άλλα?) και να μου το δώσουν πίσω πληρώνοντας όμως ένα κόστος ελέγχου γύρω στα 20Ε.

 

Έκανα καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μετά από ενάμιση περίπου μήνα (προχθες) δέχτηκα τηλεφώνημα από κάποιον αντιπρόσωπο της Sony Ericsson (της εταιρίας και όχι του Service αυτή τη φορά) ο οποίος μου έλεγε ακριβώς ότι και η υπάλληλος του καταστήματος και το συμπέρασμα της κουβέντας ήταν οτι ή θα πληρώσω για την επισκευή ή θα πληρώσω το κόστος ελέγχου.

 

Επικοινωνώ με το Συνήγορο του Καταναλωτή και ενημερώνομαι οτι σε υποθέσεις τέτοιες που έχουν να κάνουν με τεχνικά ζητήματα δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα γιατί πάντα χρειάζεται η γνώμη κάποιου ειδικού για να εκφέρει άποψη για το αν έχει δίκιο το service ή όχι. Επομένως με λίγα λόγια ελπίζουμε στην καλή θέληση της Sony Ericsson κάτι που φυσικά δε θα έρθει ποτέ.

 

Το σωστό θα ήταν να περιμένω να απαντήσει επίσημα η Sony στο Συνήγορο του Καταναλωτή και μετά να περιμένω για επόμενες κινήσεις. Όμως είμαι ήδη 2 μήνες χωρίς το τηλέφωνο μου και δε βλέπω να υπάρχει ελπίδα για κάτι καλύτερο.

 

Σκέφτομαι λοιπόν μετά απ'όλα αυτά να πάω στο κατάστημα, να ζητήσω τη συσκευή μου πίσω χωρίς φυσικά να πληρώσω το κόστος ελέγχου. Φαντάζομαι οτι είναι υποχρεωμένοι να μου τη δώσουν και αν θέλουν ας με κυνηγήσουν νομικά για τα 20Ε που αρνήθηκα να πληρώσω.

 

Να σημειώσω επίσης ότι με φίλους που το συζήτησα έχουν αντιμετωπίσει αρκετοί την ίδια συμπεριφορά από την αντίστοιχη εταιρεία για βλάβες που φυσικά ήταν εντος εγγύησης και δεν είχαν καμία σχέση με πτώση ή κακομεταχείριση.

 

Πιστέψτε με πραγματικά αν είχα κάνει τη ζημιά εγώ ο ίδιος θα την πλήρωνα, όμως θεωρώ αδικία να πληρώνεις 400Ε για μία συσκευή και επειδή είναι ελατωματικό κάποιο εξάρτημα να πληρώνεις άλλα 100Ε για την επισκευή της.

 

Όσον αφορά την επισκευή, έχω ήδη βρεί ανταλλακτικό touch screen και γνωστό μου ηλεκτρονικό να την τοποθετήσει.

 

Ποια είναι η γνώμη σας; Τι με συμβουλεύετε;

 

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Δημοσ.

για μενα κυνηγησε το οσο μπορεις

το εχουν κανει καραμελα αυτο,αν διαβασεις κατι θεματα με iphone τους ελεγαν οτι λογω πτωσης χαλασε η οτι εχει υγρασια μεσα και π@π@ριες τετοιες!!!!

Φυσικα και δεν φταις εσυ,εχουμε καταντησει να ευχομαστε να μην χαλασει κατι γιατι δεν ξερουμε αν θα μας καλυψει η εγγυση που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ εχουμε!!!!!!!

ελπιζω να δικαιωθεις φιλε μου,καλη συνεχεια!

Δημοσ.
για μενα κυνηγησε το οσο μπορεις

το εχουν κανει καραμελα αυτο,αν διαβασεις κατι θεματα με iphone τους ελεγαν οτι λογω πτωσης χαλασε η οτι εχει υγρασια μεσα και π@π@ριες τετοιες!!!!

Φυσικα και δεν φταις εσυ,εχουμε καταντησει να ευχομαστε να μην χαλασει κατι γιατι δεν ξερουμε αν θα μας καλυψει η εγγυση που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ εχουμε!!!!!!!

ελπιζω να δικαιωθεις φιλε μου,καλη συνεχεια!

 

θα σου ελεγα να επικοινωνησεις με τα κεντρικα (ευρωπη ή οπου αλλου)

προσφατως, και εγω με παρομοια κατασταση δικαιωθηκα μετα απο ε-μαιλ που εστειλα στα κεντρικα.

δες εδω την δικη μου περιπτωση, και αν μπορεις, πραξε και εσυ αναλογως.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=411597

Δημοσ.

Φίλε μου η λύση είναι μια: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Η δική μου ιστορία έχει ως εξής. Πέρισυ τον Αύγουστο μου χάλασε ένα w960i που είχα 10 μήνες περίπου. Δεν δούλευε ξαφνικά η touch screen (τυχαίο?). Το πάω στο service. Το μοναδικό εξουσιοδοτημένο στην περιοχή του πειραιά. Το κάλυπτε η εγγύηση ΑΛΛΑ δεν υπήρχαν τα ανταλλακτικά, οπότε και θα περιμέναμε το πολύ 15 μέρες. Μετά από 15 μέρες μου είπαν πως η παραγωγή του κινητού είχε σταματήσει, ανταλλακτικά δεν υπήρχαν πουθενά στην ελλάδα, και περιμέναμε να παράγουν καινούρια και να τα στείλουν. Περνούν άλλες 15 μέρες, το ίδιο βιολάκι. Στέλνω καταγγελία στη Γενική γραμματεία καταναλωτή. Αμέσως αναλαμβάνει δικηγόρος από εκεί να σχηματίσει το εξώδικο και το στέλνουν στην εταιρία και σε εσένα. Από την ημέρα αποστολής έχετε νομίζω 15 ημέρες να λύσετε τις διαφορές σας αλλιώς κάνουν από εκέι καταγγελία και πάει νομικά. Την ίδια μέρα που κοινοποιήθηκε το εξώδικο με πήρε μία κυρία, υπεύθυνη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Άρχισε να λέει τα δικά της, ότι δεν έχουν ανταλλακτικά (ούτε χρόνο δεν είχε κλείσει το κινητό στο μεταξύ). Μόλις είδε ότι δεν κολώνω, μου λέει τέλος πάντων, θα το αντικαταστήσουμε με καινούριο!!!!!! 2 μήνες περίμενα για ανταλλακτικά και είχαν καινούρια διαθέσιμα. Την επόμενη ημέρα είχα καινούριο κινητό με 2 χρόνια εγγύηση!!!

 

Επειδή, λοιπόν, φίλε μου κολλάνε σε κάτι τέτοιες υποθέσεις, στείλε την καταγγελία σου στη Γ.Γ. Καταναλωτή με όλο το ιστορικό και θα το αναλάβουν αυτοί μετά

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

@Warewolf: Το τηλεφώνημα που δέχτηκα ήταν από τα κεντρικά της Sony Ericsson Ελλάδας και ουσιαστικά υποστήριξαν τα λεγόμενα του καταστήματος Service "έχοντας δει φωτογραφικό σε μεγάλη ανάλυση που επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του τεχνικού, οτι δηλαδή η βλάβη έχει προέλθει από πτώση". Είναι διαφορετική περίπτωση πάντως απ'τη δική σου γιατί εσένα υπήρχε και επίσημα ανακοίνωση από την εταιρεία για το οτι ένα εξάρτημα είναι ελατωματικό. Αν στείλω mail στα κεντρικά Ευρώπης θα κάνουν άλλο ένα μήνα για να εξετάσουν την περίπτωση και ίσως να μην έχουμε και αποτέλεσμα.

 

@ImmortalFrank: Δεν κατέφυγα στη Γ.Γ.Καταναλωτή άλλα στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι δύο αυτοί οργανισμοί έχουν τον ίδιο ρόλο. Δέχτηκα όπως και εσύ το τηλεφώνημα από κάποιο υπεύθνο του τμήματος εξυπηρέτησης, ήμουν απόλυτα κάθετος στο ότι θα το τραβήξω μέχρι εκεί που δεν πάει άλλα δεν είδα καμία διάθεση για εξυπηρέτηση. Τώρα πια είμαι στο χρονικό διάστημα των 15 ημερών που περιμένω να δω τι θα γίνει.

 

Αυτό που λέω όμως είναι οτι βαρέθηκα να περιμένω. Το προβλημά μου δεν είναι να ταλαιπωρώ τη Sony Ericsson με καταγγελίες άλλα να πάρω το τηλ μου πίσω. Έχω παραγγείλει ανταλλακτικό από το Ebay, θα περιμένω μέχρι να έρθει και αν δεν έχω κάτι νεότερο θα το πάρω χωρίς φυσικά να πληρώσω τα 17Ε για το κόστος ελέγχου.

Δημοσ.

Απλά η Γ.Γ. Καταναλωτή υπάγεται στο υπουργείο (δεν γνωρίζω ακριβώς σε ποιό υπουργείο πλεον) και είναι καθαρά νομικό το θέμα, οπότε ξέρουν ότι δεν τους παίρνει να κάνουν και πολλά

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...