Προς το περιεχόμενο

Exceleram ddr3 ..σκοτωμα


akalos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Αλλο λαθος, άλλο "λαθος".

Και ναι εαν εκανε "λαθος" θα πρεπει να μου τις στειλει εστω και εαν ζημιωνεται απο αυτο, εαν θελει να λεγεται σοβαρο μαγαζι.

 

Αλλιως μπαινει στη κατηγορια μπακαλικο, οπως ειναι και το eshop, και κυριως το πλαισιο, το οποιο σε τετοιες περιπτωσεις ποτε μα ποτε δεν εχει αποδειχτει αξιοπιστο.

 

PS: Μιλαω παντα για "λαθη" και οχι λαθη.

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

αμα παω στο carrefour παιρνω το προιον στην αναγραφομενη τιμη και φευγω

χανει κερδιζει το μαγαζι δεν μου ζητησαν ποτε χρηματα παραπανω οταν ξαναπηγα με την καρτα μου.

οι μπουρδες του πλαισιου να μην γινει κανονας και χαλασουν και τα αλλα μαγαζια

να διορθωσουν την τιμη αλλα και να εξυπηρετησουν τον κοσμο που εχει ηδη παραγγειλει

Δημοσ.

Για μενα το κρισιμο σημειο ειναι το τι γραφει το ιδιο το getitnow.gr στο "Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων" :

 

"Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική όταν στην κατάσταση παραγγελίας υπάρχει η ένδειξη «Σε επεξεργασία»."

 

Και η δικια μου παραγγελια αυτη τη στιγμη μου λεει «Σε επεξεργασία».

Εαν ειχαν κανει λαθος ας την ακυρωναν πριν γινει δεσμευτικη!!!

Δημοσ.

Απλως εδω, εχοντας ιδια τιμη τα 2,4,6,12 GB ιδιων ram, κανει λιγο μπαμ, οτι προκειται για λαθος.. Για ποιον λογο να παρει ο αλλος 2 gb οταν παιρνει 12(!!!) στην ιδια τιμη..

Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι εφ οσων εχει γινει λαθος τελικα, και δεν στειλει τις ram να μην αρχισουν καποιοι να γκρινιαζουν, οτι μας κοροιδευουν κτλ επειδη καποιοι ειπαν οτι τωρα θα μασ αποδειξει αν ειανι σοβαρο μαγαζι το getitnow..

Δημοσ.

γραφει και αυτο ομως

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών;

τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. (δηλαδή η συμφωνία σχετικά με το εμπόρευμα και την τιμή της παραγγελία σας). Αν οι τιμές πέσουν αφότου έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να σας αποζημιώσουμε σε καμία περίπτωση συμφώνως προς το ισχύον εμπορικό δίκαιο. Ούτε και αντίστροφα δεν μπορεί η Getitnow.gr να σας ζητήσει υψηλότερη τιμή από εκείνη που θα έχει εφαρμοστεί κατά την παραγγελία σας σε περίπτωση αύξησης των τιμών.

Δημοσ.
αμα παω στο carrefour παιρνω το προιον στην αναγραφομενη τιμη και φευγω

χανει κερδιζει το μαγαζι δεν μου ζητησαν ποτε χρηματα παραπανω οταν ξαναπηγα με την καρτα μου.

οι μπουρδες του πλαισιου να μην γινει κανονας και χαλασουν και τα αλλα μαγαζια

να διορθωσουν την τιμη αλλα και να εξυπηρετησουν τον κοσμο που εχει ηδη παραγγειλει

 

Αμα ομως πας, αγορασεις κατι και στο χτυπησει, και εχει λαθος στο barcode και σε χρεωσει 10 ευρω παραπανω, και το δεις στην αποδειξη βγαινοντας, θα γυρισεις πισω να διορθωσεις το λαθος σωστα?:-)

Δημοσ.

Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα είπανε ότι ισχύει κανονικά με παράδοση μία με τρεις εργάσιμες και πως η τιμή είναι σωστή... :S

Δημοσ.

Απο τη μία έχει δίκαιο ο tlmamps αλλά απο την άλλη αυτη η τιμή είναι η ίδια εδώ και 2 ώρες περίπου.

Μπορούσαν να την έχουν αλλάξει εδώ και ώρα ώστε να μπορούν να πουν ότι έιναι λάθος

Δημοσ.

Μακαρι ολοι οσοι καναν την παραγγελια να παρουν τα προιοντα τους σε αυτη την τιμη, και λαθος να ειναι..

Απλα αυτο που λεω ειναι να μην υπερβαλλουμε μερικες φορες (οπως εχω δει σε αλλα παρομοια threads) ;)

Δημοσ.
Αμα ομως πας, αγορασεις κατι και στο χτυπησει, και εχει λαθος στο barcode και σε χρεωσει 10 ευρω παραπανω, και το δεις στην αποδειξη βγαινοντας, θα γυρισεις πισω να διορθωσεις το λαθος σωστα?:-)

αυτο ειναι παραπλανηση.

το εκανε καποτε το μαγαζι αυτο και αδειασε

 

Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα είπανε ότι ισχύει κανονικά με παράδοση μία με τρεις εργάσιμες και πως η τιμή είναι σωστή... :S

 

γιουπι!!!!

  • Moderators
Δημοσ.

Παιδια κανενος αλλου που να πηγε σε επεξεργασια;

Εμενα ακομα "καταχωρηθηκε" ειναι.

Δημοσ.
@akalos

 

Το ανθρωπινο λαθος, δεν υπαρχει σαν εννοια, σε ενα καταστημα?

 

Στο carrefour ήταν κατ' εξακολούθηση και σε όλα τα προϊόντα, οπότε το ανθρώπινο λάθος δεν παίζει συγγνώμη

Δημοσ.

@nickt72

 

Δεν αναφερομαι ρε παιδι μου στα καρφουρ αποκλειστικα, σαν παραδειγμα το ειπα επειδη αναφερθηκε.. Τεσπα, απλως λεω οτι και σε ενα καταστημα μπορει να γινει μια λαθος τιμολογηση, και προς οφελος της μιας ή της αλλης πλευρας..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...