Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Αλλο λαθος, άλλο "λαθος". Και ναι εαν εκανε "λαθος" θα πρεπει να μου τις στειλει εστω και εαν ζημιωνεται απο αυτο, εαν θελει να λεγεται σοβαρο μαγαζι. Αλλιως μπαινει στη κατηγορια μπακαλικο, οπως ειναι και το eshop, και κυριως το πλαισιο, το οποιο σε τετοιες περιπτωσεις ποτε μα ποτε δεν εχει αποδειχτει αξιοπιστο. PS: Μιλαω παντα για "λαθη" και οχι λαθη.
akalos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 αμα παω στο carrefour παιρνω το προιον στην αναγραφομενη τιμη και φευγω χανει κερδιζει το μαγαζι δεν μου ζητησαν ποτε χρηματα παραπανω οταν ξαναπηγα με την καρτα μου. οι μπουρδες του πλαισιου να μην γινει κανονας και χαλασουν και τα αλλα μαγαζια να διορθωσουν την τιμη αλλα και να εξυπηρετησουν τον κοσμο που εχει ηδη παραγγειλει
KoGi Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Για μενα το κρισιμο σημειο ειναι το τι γραφει το ιδιο το getitnow.gr στο "Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων" : "Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική όταν στην κατάσταση παραγγελίας υπάρχει η ένδειξη «Σε επεξεργασία»." Και η δικια μου παραγγελια αυτη τη στιγμη μου λεει «Σε επεξεργασία». Εαν ειχαν κανει λαθος ας την ακυρωναν πριν γινει δεσμευτικη!!!
tlmamps Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Απλως εδω, εχοντας ιδια τιμη τα 2,4,6,12 GB ιδιων ram, κανει λιγο μπαμ, οτι προκειται για λαθος.. Για ποιον λογο να παρει ο αλλος 2 gb οταν παιρνει 12(!!!) στην ιδια τιμη.. Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι εφ οσων εχει γινει λαθος τελικα, και δεν στειλει τις ram να μην αρχισουν καποιοι να γκρινιαζουν, οτι μας κοροιδευουν κτλ επειδη καποιοι ειπαν οτι τωρα θα μασ αποδειξει αν ειανι σοβαρο μαγαζι το getitnow..
akalos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 γραφει και αυτο ομως Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών; τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. (δηλαδή η συμφωνία σχετικά με το εμπόρευμα και την τιμή της παραγγελία σας). Αν οι τιμές πέσουν αφότου έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να σας αποζημιώσουμε σε καμία περίπτωση συμφώνως προς το ισχύον εμπορικό δίκαιο. Ούτε και αντίστροφα δεν μπορεί η Getitnow.gr να σας ζητήσει υψηλότερη τιμή από εκείνη που θα έχει εφαρμοστεί κατά την παραγγελία σας σε περίπτωση αύξησης των τιμών.
tlmamps Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 αμα παω στο carrefour παιρνω το προιον στην αναγραφομενη τιμη και φευγωχανει κερδιζει το μαγαζι δεν μου ζητησαν ποτε χρηματα παραπανω οταν ξαναπηγα με την καρτα μου. οι μπουρδες του πλαισιου να μην γινει κανονας και χαλασουν και τα αλλα μαγαζια να διορθωσουν την τιμη αλλα και να εξυπηρετησουν τον κοσμο που εχει ηδη παραγγειλει Αμα ομως πας, αγορασεις κατι και στο χτυπησει, και εχει λαθος στο barcode και σε χρεωσει 10 ευρω παραπανω, και το δεις στην αποδειξη βγαινοντας, θα γυρισεις πισω να διορθωσεις το λαθος σωστα?
karasardelis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα είπανε ότι ισχύει κανονικά με παράδοση μία με τρεις εργάσιμες και πως η τιμή είναι σωστή... :S
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Oυυυ yeah! Αναβαθμιση σου ρχομαι! Αφορμη εψαχνα
bloodlessz Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Απο τη μία έχει δίκαιο ο tlmamps αλλά απο την άλλη αυτη η τιμή είναι η ίδια εδώ και 2 ώρες περίπου. Μπορούσαν να την έχουν αλλάξει εδώ και ώρα ώστε να μπορούν να πουν ότι έιναι λάθος
tlmamps Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μακαρι ολοι οσοι καναν την παραγγελια να παρουν τα προιοντα τους σε αυτη την τιμη, και λαθος να ειναι.. Απλα αυτο που λεω ειναι να μην υπερβαλλουμε μερικες φορες (οπως εχω δει σε αλλα παρομοια threads)
akalos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Αμα ομως πας, αγορασεις κατι και στο χτυπησει, και εχει λαθος στο barcode και σε χρεωσει 10 ευρω παραπανω, και το δεις στην αποδειξη βγαινοντας, θα γυρισεις πισω να διορθωσεις το λαθος σωστα? αυτο ειναι παραπλανηση. το εκανε καποτε το μαγαζι αυτο και αδειασε Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα είπανε ότι ισχύει κανονικά με παράδοση μία με τρεις εργάσιμες και πως η τιμή είναι σωστή... :S γιουπι!!!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Παιδια κανενος αλλου που να πηγε σε επεξεργασια; Εμενα ακομα "καταχωρηθηκε" ειναι.
tlmamps Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 @akalos Το ανθρωπινο λαθος, δεν υπαρχει σαν εννοια, σε ενα καταστημα?
nickt72 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 @akalos Το ανθρωπινο λαθος, δεν υπαρχει σαν εννοια, σε ενα καταστημα? Στο carrefour ήταν κατ' εξακολούθηση και σε όλα τα προϊόντα, οπότε το ανθρώπινο λάθος δεν παίζει συγγνώμη
tlmamps Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 @nickt72 Δεν αναφερομαι ρε παιδι μου στα καρφουρ αποκλειστικα, σαν παραδειγμα το ειπα επειδη αναφερθηκε.. Τεσπα, απλως λεω οτι και σε ενα καταστημα μπορει να γινει μια λαθος τιμολογηση, και προς οφελος της μιας ή της αλλης πλευρας..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.