The_Judas Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 εμενα με στεναχωρει αυτοΣτα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-43848 ή με αποστολή e-mail στο [email protected]. Ναι καλά... ας πάρουν 1-2 παραπάνω υπαλλήλους για να ελέγχουν και να καταχωρούν σωστά τις τιμές. Δεν θα καθόμαστε εμείς να ψάχνουμε πιθανά λάθη τους και να συγκρίνουμε τις τιμές με τον ανταγωνισμό.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Και σε εμενα παρολο το ακυρωτικο email (στη μια παραγγελια - η αλλη με τις 2x2GB ηρθε κανονικα), η κατασταση μεχρι εχθες ηταν "Καταχωρημενη". Τωρα που ξανακοιταξα, ηταν "Ακυρωμενη". Ο,τι να ναι... μπακαληδες²
TheDevilMayCare Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Παιδες, εφοσον υπαρχουν ξεκαθαρα τα screenshots του εγκληματος, ποσο δυσκολο ειναι να συννενοηθουμε για μια ομαδικη καταγγελια? ---------- Προσθήκη στις 18:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:58 ---------- Κοιτάξτε, στη 1η γκάφα σας έδωσαν μεγαλύτερες οθόνες και εκτέλεσαν τις παραγγελίες, στην 2η γκάφα, δίνουν τσάντα..γιατί ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟΙ παρήγγειλαν Απο που προκυπτει οτι ηταν <<γκαφα>> και οχι επιχειρηση (τζαμπα) διαφημισης? Αλλωστε δωσανε -τοσα και τοσα!- Lenovo I3 αστακοεξοπλισμενα, στα ~250e φθηνοτερα
KoGi Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δεν ξερω πως και γιατι, αλλα εμενα μου στειλανε το 1 απο τα 2 τεμαχια που παραγγειλα!!!!! Παρα το ακυρωτικο email (στο οποιο απαντησα αναλογως), η παραγγελια ειχε μεινει "Σε επεξεργασια", οταν καποια στιγμη ειδα να λεει "Προς το καταστημα"!!! Μετα απο λιγο αλλαξε παλι σε "Στο καταστημα", και απορησα! Πηρα τηλεφωνο και μου επιβεβαιωσαν οτι οντως ηταν μνημες!!! Βεβαια το οτι ηταν μονο 1 τεμαχιο κι οχι 2 το εμαθα οταν πηγα να τις παρω. Και μαλιστα η επισημη εξηγηση ηταν οτι μου στειλαν μονο 1 ωστε να καλυψουν οσο το δυνατον περισσοτερους... Αρα να υποθεσω οτι κι αλλοι εχουν παρει τουλαχιστον 1 τεμαχιο??? Υποψην οτι τωρα το site μου δειχνει την παραγγελια ως "Ακυρη"... οτι να 'ναι...
KoGi Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Στην αρχική τιμή το πήρες; Εαν εννοεις την "λαθος" τιμη... τοτε ναι, σε αυτην!!
JIMBOAthens Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Εαν εννοεις την "λαθος" τιμη... τοτε ναι, σε αυτην!! Για ποιες μνήμες μιλάς όμως δεν μας λες...
KoGi Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Για ποιες μνήμες μιλάς όμως δεν μας λες... Για το kit των 12GB (3x4GB), τις μπλε.
probe Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Χμμ.. πόσοι να τις πήραν άραγε.. Εδώ δεν στείλανε την τσάντα . Θέλω τη Φερράρι μου εδώ και τώρα τι να τις κάνω τις μνήμες τους.
lionheart75 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Χμμ.. πόσοι να τις πήραν άραγε.. Εμένα παιδιά οι μνήμες ήρθαν κανονικά. Τις παρέλαβα προχτές αλλά ενημερώνω σήμερα καθώς δεν γινόταν νωρίτερα. Μου ήρθαν και τα δύο σετ των 4GB, στο σύνολο 8GB δηλαδή και συγκεκριμένα οι Exceleram DDR3 1333Μhz 7-7-7-21 1,5v έναντι 49,90 έκαστο σετάκι. Έδωσα λοιπόν 99,80 ευρώ για 8GB μνήμης αντί των 170 ευρώ που στοιχίζουν τώρα. Άλλο ένα μεγάλο μπράβο στο getitnow απο μένα για άλλη μια φορά.
lynch Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Και εγώ παρέλαβα ένα σετ των 4GB στα 1333Μhz που είχα παραγγείλει . Βέβαια αυτό δε σημαίνει πως δε θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την αντιμετώπιση του getitnow προς όσους δεν παρέλαβαν τίποτα ή πήραν τσάντες.
probe Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Εμένα παιδιά οι μνήμες ήρθαν κανονικά. Τις παρέλαβα προχτές αλλά ενημερώνω σήμερα καθώς δεν γινόταν νωρίτερα. Μου ήρθαν και τα δύο σετ των 4GB, στο σύνολο 8GB δηλαδή και συγκεκριμένα οι Exceleram DDR3 1333Μhz 7-7-7-21 1,5v έναντι 49,90 έκαστο σετάκι. Έδωσα λοιπόν 99,80 ευρώ για 8GB μνήμης αντί των 170 ευρώ που στοιχίζουν τώρα. Άλλο ένα μεγάλο μπράβο στο getitnow απο μένα για άλλη μια φορά. Εσύ ήσουνα ρεαλιστής εμείς με τις 12άρες φάγαμε το άκυρο όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε με αυτή την εξωφρενική λάθος τιμή. Άντε καλορίζικες. Εμένα αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι δεν με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν για το λάθος και την ακύρωση όπως από ότι διάβασα κάναν με άλλους. Αναγκάστηκα να πάρω εγώ τηλέφωνο και δεν το θεωρώ αυτό και τόσο επαγγελματική συμπεριφορά άσχετα αν υπάρχουν κι άλλοι που ακολουθούν την ίδια πρακτική. Lynch εγώ ούτε τσάντα παρέλαβα. Σκοτίστηκα βέβαια αλλά είναι δείγμα ασυνέπειας (από τη στιγμή που μου το είχαν ανακοινώσει οι ίδιοι).
kondoras Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 18 Νοεμβρίου έκανα την παραγγελία, για πρώτη φορά από το getitnow. ΕΝΑ σετ μνήμης (διότι η πλεονεξία είναι κακό πράγμα ) 2x2GB/1333 στα 50 ευρώ. Με timings 7-7-7-21 νομίζω ότι ήταν πολύ καλή τιμή. Όλες αυτές τις μέρες η παραγγελία ήταν "σε επεξεργασία". Σκέφτηκα ότι απλώς επειδή έκαναν λάθος στην τιμολόγηση, τα κομμάτια τελείωσαν γρήγορα (δεν φημίζονται δα και για τις διαθεσιμότητές τους ) και περίμενα πότε θα έχουν νέα παραλαβή για να μου στείλουν. Χθες το λοιπόν και ενώ όλοι περιμένετε να γράψω ότι "η παραγγελία ακυρώθηκε", η παραγγελία ολοκληρώθηκε κανονικά! Ούτε e-mail, ούτε συγνώμες, ούτε τσάντα δώρο , παρά μόνο η μνήμη που παρήγγειλα στην τιμή που την παρήγγειλα. Είναι θέμα τύχης και να παίξω joker; Είναι θέμα θετικής ενέργειας; Είναι ο Ερμής ανάδρομος ή διάδρομος; Δεν ξέρω, πάντως δεν είχα μπάρμπα στα γκέτιτ. Και η δική μου σκοπιά: Βλέπουμε μια τιμή αισθητά χαμηλότερη σε κάποιο προϊόν. Αν αναγράφεται κάπου η λέξη "προσφορά", "ευκαιρία", "έκπτωση" κ.ο.κ. σημαίνει ότι το εκάστοτε μαγαζί σκοπεύει να εκμεταλλευτεί (ή έτσι φαίνεται) την τιμή για λόγους προβολής. Παράδειγμα είναι τα διαφημιστικά φυλλάδια των σούπερ μάρκετ ηλεκτρικών με τα 20 προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Βλέπεις καφετιέρα 10 ευρώ και θες όταν πας στο μαγαζί να βρεις αυτό που διαφημίζεται. Αν σου πούν "συγνώμη, λάθος", την επόμενη φορά (αν υπάρξει) πας με το ΙΝΚΑ. Αν δεν αναγράφεται πουθενά ότι το συγκεκριμένο προϊόν πωλείται ως "ευκαιρία", αλλά παρ'όλα αυτά η τιμή του είναι δελεαστικότατη, η κοινή λογική λέει ότι πρόκειται περί λάθους. Σ' αυτή την περίπτωση έχουμε δύο επιλογές: α) κάνουμε όσο πιο γρήγορα την παραγγελία, σταυρώνουμε τα δάχτυλα και τηρούμε σιωπή ιχθύος (μήν πω κρατάμε και την αναπνοή) μέχρι να περάσει η παραγγελία σε φάση αποστολής, διότι όσο πιο λίγοι το ξέρουν1, τόσο πιθανότερο είναι να πάρουμε το προϊόν. Τότε βγαίνουμε και κοκορευόμαστε σε φίλους και φόρα για το πόσο μάγκες είμαστε που πήραμε "αυτό τόσο". β) κάνουμε όσο πιο γρήγορα την παραγγελία, σταυρώνουμε τα δάχτυλα και το διαλαλούμε στα φόρα (είτε λόγω αλτρουισμού1 είτε λόγω βιαστικής προαναφερθείσας μαγκιάς), πετυχαίνοντας την προβολή του μαγαζιού, φαινομενικά χωρίς τη θέλησή του. Άρα στην περίπτωση του "συγνώμη λάθος", δεν είναι δικαιολογημένο να γκρινιάξουμε με πρόσχημα ότι "αυτοί μια χαρά την κάνανε την διαφήμιση". Την διαφήμιση δεν την έκαναν "αυτοί", την κάναμε "εμείς". "Αυτοί" έκαναν απλώς λάθος. Και λάθη κάνουμε όλοι. Από κει και πέρα, υπάρχουν λάθη που διορθώνονται προς όφελος του καταναλωτή (όπως η περίπτωσή μου), λάθη που απλώς διορθώνονται (περίπτωση παιδιών που ακυρώθηκε η παραγγελία τους) και λάθη όπως αυτά στα αποθέματα του πλαισίου (με τα ταμπελάκια "ευκαιρία") που διορθώνονται με ρυθμούς χελώνας. 1Ακριβώς αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον topic starter, αλλά και σε όλα τα παιδιά που μοιράζονται αυτά που ανακαλύπτουν σε αυτό το topic.
Anubis13 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δυστύχως εμένα η παραγελλία αφαιρέθηκε από το καλαθι που εδειχνε προς επεξεργασία. Ήταν 2 kit των 4GB και σε συνομιλία μου με το γνωστό γιώργο μου είπε ότι έγινε επειδή ήταν προφανώς λάθος η τιμή. Λυπάμαι πολύ getitnow μόλις έχασες την αξιοπιστία σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.