Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά μοτοσυκλετιστών


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Πάντα θα υπάρχει κάποιο αμάξι που δε θα κινείται ακριβώς στο μέσο της λωρίδας και θα εμποδίζει την μοτοσικλέτα αλλά αυτό δεν είναι λόγος να αρχίζουμε τις κόρνες και τα μπινελίκια.

 

 

Για να καταλάβουμε καλύτερα τι εννοείς... λες δηλαδή ότι πάντα θα υπάρχει ένα αυτοκίνητο (που προπορεύεται και πηγαίνει όμορφα, νόμιμα κι ωραία στη λωρίδα του) που θα εμποδίζει όμως μια μοτοσυκλέτα (στο να καβαλήσει τις ενδιάμεσες γραμμές σαν τρενάκι...παράνομα φυσικά) και ότι αυτός δεν λόγος για κόρνες και μπινελίκια!

 

Μα γιατί;;; ας κρατήσει το δάχτυλο στην κόρνα μέχρι τη δευτέρα παρουσία κι ας μπινελικωνει για άλλο τόσο! αφού όλο το δίκιο θα το έχει η μηχανή!!!

 

Θα τρελαθούμε εδώ μέσα!

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για να καταλάβουμε καλύτερα τι εννοείς... λες δηλαδή ότι πάντα θα υπάρχει ένα αυτοκίνητο (που προπορεύεται και πηγαίνει όμορφα, νόμιμα κι ωραία στη λωρίδα του) που θα εμποδίζει όμως μια μοτοσυκλέτα (στο να καβαλήσει τις ενδιάμεσες γραμμές σαν τρενάκι...παράνομα φυσικά) και ότι αυτός δεν λόγος για κόρνες και μπινελίκια!

 

Μα γιατί;;; ας κρατήσει το δάχτυλο στην κόρνα μέχρι τη δευτέρα παρουσία κι ας μπινελικωνει για άλλο τόσο! αφού όλο το δίκιο θα το έχει η μηχανή!!!

 

Θα τρελαθούμε εδώ μέσα!

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

 

Τι δε κατάλαβες;

Δημοσ.

Τι δε κατάλαβες;

 

Τίποτα, άστο φίλε μου, καταλάβαμε όλοι τη λογική (του παραλόγου) και την υπέρτατη καλοσύνη των (παρανομων) μοτοσυκλετιστών (όταν δεν κορναρουν και βρίζουν) προς τους (νόμιμα κινούμενους αλλά που όμως κλείνουν ίσως τους παράνομα κινούμενους μοτοσυκλετιστές) οδηγούς αυτοκίνητων.

 

ΜΟΝΟ στην ελλάδα αυτα (άντε και στη ζιμπάμπουε...και ίσως τους αδικώ κιόλας τους ανθρώπους)!! Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου αυτα που λέγονται εδώ, στην καλύτερη θα βρίσκονταν στο θρεντ με τα ανέκδοτα!

 

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

Τίποτα, άστο φίλε μου, καταλάβαμε όλοι τη λογική (του παραλόγου) και την υπέρτατη καλοσύνη των (παρανομων) μοτοσυκλετιστών (όταν δεν κορναρουν και βρίζουν) προς τους (νόμιμα κινούμενους αλλά που όμως κλείνουν ίσως τους παράνομα κινούμενους μοτοσυκλετιστές) οδηγούς αυτοκίνητων.

 

ΜΟΝΟ στην ελλάδα αυτα (άντε και στη ζιμπάμπουε...και ίσως τους αδικώ κιόλας τους ανθρώπους)!! Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου αυτα που λέγονται εδώ, στην καλύτερη θα βρίσκονταν στο θρεντ με τα ανέκδοτα!

 

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

 

Ρε μεγάλε, η περίπτωση που αναφέρεις δεν εμποδίζει κανέναν και ούτε σχέση έχει με αυτό που έγραψα.

Δημοσ.

O τιτλος του τοπικ ειναι ατοπος.Οι μοτοσυκλετιστες-και οχι μονο- δεν ειναι κατηγορια,ειναι ενα συνολο απο διαφορετικους ανθρωπους που οδηγουν μηχανη.Αλλοι φερονται αψογα στο δρομο,αλλοι μετρια και αλλοι απαραδεκτα.Ας μην ριχνουμε ευθυνες λοιπον σε ομαδες αλλα σε συγκεκριμενα ατομα.Που ακομα και οι ευθυνες ειναι αχρειαστες.Καποιος που θα κανει μια μαλακια εναντια μας καταλαθος,σχεδον παντα θα το καταλαβει.Ενα χαμογελο η μια ευγενικη επισημανση αντι για χριστοπαναγιες θα βοηθησει την κατασταση.

Δημοσ.

@Kakashi: Η παράγραφος που αναφέρεις ορίζει οτι μη-μηχανοκίνητα και μηχανές:

 

α) μπορούν να κινούνται μέσα στο έρεισμα,

β) μπορούν να κινούνται τέρμα δεξιά στην δεξιά λωρίδα!

 

Όχι επάνω στο διαχωριστικό του ερείσματος, και βέβαια όχι ανάμεσα σε οποιεσδήποτε λωρίδες.

 

Και, όπως και να'χει, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Άλλο η μηχανή να προσπερνάει έστω και ιππαστί στην λωρίδα όταν τα αυτοκίνητα κινούνται με μικρή ταχύτητα ή είναι ακινητοποιημένα (θεωρητικά παράνομο, πρακτικά λογικό) και άλλο να βλέπεις 3-4 προσπεράσεις ταυτόχρονα σε αυτοκίνητο που κινείται με μεγάλη ταχύτητα στην μεσαία, ενώ παράλληλα υπάρχει κίνηση και στη δεξιά και στην αριστερή λωρίδα (θεωρητικά παράνομο, πρακτικά επικίνδυνο). ;)

 

O τιτλος του τοπικ ειναι ατοπος.Οι μοτοσυκλετιστες-και οχι μονο- δεν ειναι κατηγορια,ειναι ενα συνολο απο διαφορετικους ανθρωπους που οδηγουν μηχανη.Αλλοι φερονται αψογα στο δρομο,αλλοι μετρια και αλλοι απαραδεκτα.Ας μην ριχνουμε ευθυνες λοιπον σε ομαδες αλλα σε συγκεκριμενα ατομα.

+1... μεχρι εδώ όμως :P

 

Καποιος που θα κανει μια μαλακια εναντια μας καταλαθος,σχεδον παντα θα το καταλαβει.Ενα χαμογελο η μια ευγενικη επισημανση αντι για χριστοπαναγιες θα βοηθησει την κατασταση.

 

Μπα... δύσκολο. Στην πλειοψηφία τους αυτός που κάνει τη μαλακία σπάνια το καταλαβαίνει, ενώ από την άλλη τις χριστοπαναγίες τις ακούς εσύ πού, έστω και αν ήσουν 100% νόμιμος, σου ζητάνε και τα ρέστα.

 

Ασχέτως τύπου οχήματος ε; Μην παρεξηγηθώ.

 

Welcome to the jungle...

Δημοσ.

Αυτο γινεται φιλε μου γιατι ολοι οταν ακουνε το βρισιδι τους νιωθουν ανικανοι οποτε ψαχνουν να βγαλουν το αχτι τους σε αλλους οδηγους εστω και απο κατι ασημαντο.Οι απειρες κορνες και τα βρισιδια οταν υπαρχει κινηση ας πουμε δειχουν κομπλεξισμο.Οχι μονο δεν βοηθαει,αντιθετως κανει χειροτερα και αυτον που την παταει και τους υπολοιπους.Εγω πιστευω οτι αν ολοι βγαζανε το καλο τους προσωπο στο δρομο και αντιμετωπιζαν τους υπολοιπους καλοπροαιρετα και ευγενικα,θα κυκλοφορουσαμε πολυ καλυτερα.Απο προσωπικη εμπειρια οταν πρωτοκαβαλησα τον πρωτο καιρο σε καθε μαλακια που γινοταν εκανα χειρονομιες.Υστερα απο λιγο καιρο,συνειδητοποιησα οτι και τον εαυτο μου χαλαω και στενοχωρω τους υπολοιπους.Πλεον προτιμω να κανω με νευμα "δεν πειραζει",αφου δω οτι αλλος καταλαβε τι εκανε,παρα να βρισω,χειρονομισω κλπ.Στην τελικη νιωθω εγω καλυτερα.

Δημοσ.

Ο νομος λεει οτι πρεπει να κραταμε αποσταση το τηρει κανενας;Ο νομος λεει οτι τα μοτοποδηλατα δεν επιτρεπεται να βγαινουν σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας το τηρει κανενας;Οι ασφαλιστικες ειναι επιχειρησεις και κοιταν το συμφερον τους.Ακομα και να μην φταις θα προσπαθησουν να σε βγαλουν φταιχτη.

 

 

Μηχανη δεν οδηγει ο οποιοσδηποτε.Αυτοκινητο και η κουτση Μαρια αδιαφορωντας για τις μηχανες

 

 

Η κουβεντα ομως ξεφυγε τελειως

Δημοσ.

Απο προσωπικη εμπειρια οταν πρωτοκαβαλησα τον πρωτο καιρο σε καθε μαλακια που γινοταν εκανα χειρονομιες.Υστερα απο λιγο καιρο,συνειδητοποιησα οτι και τον εαυτο μου χαλαω και στενοχωρω τους υπολοιπους.Πλεον προτιμω να κανω με νευμα "δεν πειραζει",αφου δω οτι αλλος καταλαβε τι εκανε,παρα να βρισω,χειρονομισω κλπ.Στην τελικη νιωθω εγω καλυτερα.

Μα το πρώτο είναι αναπόφευκτο, αφού εκτίθεσαι σε τεράστιο βαθμό στις ακριβώς ίδιες συνθήκες. Όταν ο νέος οδηγός/αναβάτης φτάσει σε σημείο να τα ακούει συνέχεια, όχι επειδή κάνει μαλακίες, αλλά επειδή δεν διευκολύνει άλλους να τις κάνουν, λογικό είναι τα νεύρα του να σπάσουν. Το να προσπαθείς πάντα να παραμείνεις χαλαρός και ευγενικός είναι μεν η πιο "λογική" λύση, αλλά θέλει εγκράτεια κάτι που δεν έχει κανένας μας στην προσωπική μας ζωή, θα την έχει στον δρόμο με αγνώστους; :P

 

Ο νομος λεει οτι πρεπει να κραταμε αποσταση το τηρει κανενας;Ο νομος λεει οτι τα μοτοποδηλατα δεν επιτρεπεται να βγαινουν σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας το τηρει κανενας;Οι ασφαλιστικες ειναι επιχειρησεις και κοιταν το συμφερον τους.Ακομα και να μην φταις θα προσπαθησουν να σε βγαλουν φταιχτη.

Ελπίζω να μην εννοείς πως οκ, επειδή μαλακίζονται και οι άλλοι δεν πειράζει να μαλακιστούμε και εμείς ε; Γιατί αυτό ακριβώς το σκεπτικό μας έχει φέρει, οδηγικά η μη, στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα.

 

Μηχανη δεν οδηγει ο οποιοσδηποτε.Αυτοκινητο και η κουτση Μαρια αδιαφορωντας για τις μηχανες

Αν στον όρο "μηχανή" υπολογίσεις οποιοδήποτε μηχανοκίνητο δίκυκλο, δεν νομίζω πραγματικά να πιστεύεις πως δεν οδηγεί ο οποιοσδήποτε ε; Ιδίως οι νέοι αναβάτες που παίρνουν το παπί για μαγκιά με ό,τι αυτό συνεπάγεται αποτελούν κατηγορία από μόνοι τους. Το αν αδιαφορούν τα αυτοκίνητα για τις μηχανές και το ανάποδο, το αν δεν έχει να κάνει με τον οδηγό αλλά με τον άνθρωπο.&-

Δημοσ.

Οχι μηχανη δεν οδηγει ο οποιοσδηποτε.Δεν οδηγει ο γερος που δεν ακουει και δεν βλεπει.Ουτε ο αφηρημενος,ουτε ο αναπηρος κτλ,κτλ.Ο βαθμος δυσκολιας οδηγησης μηχανης ειναι πολυ μεγαλυτερος.Τα αυτοκινητα αδιαφορουν για τις μηχανες.Δεν εχουν ολοι την καυλα την δικη μας.Ο αλλος εχει ενα αυτοκινητακι ισα ισα να πηγαινοερχεται κι εχει αλλα στο κεφαλι του.

Δημοσ.
Ο νομος λεει οτι πρεπει να κραταμε αποσταση το τηρει κανενας;Ο νομος λεει οτι τα μοτοποδηλατα δεν επιτρεπεται να βγαινουν σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας το τηρει κανενας;Οι ασφαλιστικες ειναι επιχειρησεις και κοιταν το συμφερον τους.Ακομα και να μην φταις θα προσπαθησουν να σε βγαλουν φταιχτη.

Μηχανη δεν οδηγει ο οποιοσδηποτε.Αυτοκινητο και η κουτση Μαρια αδιαφορωντας για τις μηχανες

Οχι μηχανη δεν οδηγει ο οποιοσδηποτε.Δεν οδηγει ο γερος που δεν ακουει και δεν βλεπει.Ουτε ο αφηρημενος,ουτε ο αναπηρος κτλ,κτλ.Ο βαθμος δυσκολιας οδηγησης μηχανης ειναι πολυ μεγαλυτερος.Τα αυτοκινητα αδιαφορουν για τις μηχανες.Δεν εχουν ολοι την καυλα την δικη μας.Ο αλλος εχει ενα αυτοκινητακι ισα ισα να πηγαινοερχεται κι εχει αλλα στο κεφαλι του.

Άρες μάρες κουκουνάρες... Έχεις σκοπό να καταλήξεις κάπου;

Δημοσ.

Μια καταληξη ειναι η εξης.Επειδη μερικοι αυτοκινητιστες ειναι καφροι , κολλανε πισω σου και αν ξεχαστουν στον δρομο (χτυπησε το κινητο, ειδε γκομενακι στο δρομο ) η ''ξεχαστουν'' (βιαζομαι ρε , αν δεν φθασω σπιτι σε 4 sec θα καταστραφω ) μπορει ο απροστατευτος μοτοσυκλετιστης να κανει καποιες επιλογες αμφιλεγομενες εκ πρωτης οψης , στο αυτοκινητιστη με 'παιδεια' , οχι ομως και στον ιδιο που εχει εμπειριες απο το μεγεθος της καφριλας των αυτοκινητιστων.

 

Δεν θα κανεις διηθηση , δεν θα κανεις και προσπεραση απο τα αριστερα οταν ακους τον βλακα πισω σου να μαρσαρει , ετοιμος να ξεχυθει ως αλλος Μπεν Χουρ υπο την επηρρεια πολλες φορες δεκαδων db ?

Δημοσ.

Δεν θα κανεις διηθηση , δεν θα κανεις και προσπεραση απο τα αριστερα οταν ακους τον βλακα πισω σου να μαρσαρει , ετοιμος να ξεχυθει ως αλλος Μπεν Χουρ υπο την επηρρεια πολλες φορες δεκαδων db ?

Δεκτόν, καταλαβαίνω ότι πρέπει να προστατεύσετε τους εαυτούς σας και από μαλακίες των αυτοκινήτων. Πόσες φορές όμως έχει τύχει αυτό; 1; 2; 5; Να υπενθυμίσω την αρχή της κουβέντας (στην οποία και έχουμε συμφωνήσει οι "αυτοκινητιστές"), για να δεις ότι δε στέκει σα δικαιολογία στη παρούσα κουβέντα:

Η αφορμή είναι οι δικές μου εμπειρίες τόσο ως οδηγός αυτοκινήτου, όσο και ως πεζός.

Να μιλήσω πρώτα ως οδηγός αυτοκινήτου; Το απόλυτο χάος. Το 90% των μοτοσυκλετιστών που βλέπω στους δρόμους δείχνουν να μην ξέρουν καν τι είναι ο ΚΟΚ, όχι να ξέρουν και τι ορίζει. Αγνοούνε φανάρια απλά και μόνο επειδή... δεν φαίνεται να έρχεται κανείς. Κάνουν προσπεράσεις 2-3 μαζί, από δεξιά και αριστερά του προπορευόμενου οχήματος, όλοι μαζί ταυτόχρονα. Προσπαθούν να χωθούν όπου μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους, δυσχαιρένοντας την κυκλοφορία των υπόλοιπων οχημάτων στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αλλάζουν λωρίδα (τις ελάχιστες φορές που υπακούουν στην έννοια της «λωρίδας») χωρίς να ενδιαφερθούν και να κοιτάξουν αν κινείται άλλο όχημα σε αυτήν. Όταν στρίβουν, δεν κοιτάνε... απλά στρίβουν. Όταν ξεκινάνε δεν κοιτάνε πριν βγουν στο δρόμο... απλά πετάγονται. Και ένα σωρό άλλα, φαντάζομαι όλοι μας έχουμε παραδείγματα.

 

Να μιλήσω και ως πεζός; Έχω κινδυνεύσει 4-5 φορές από αυτοκίνητο... άπειρες όμως από μοτοσυκλετιστή. Καθημερινά. Άπειρες φορές έχει πάει να με χτυπήσει μοτοσυκλέτα στο πεζοδρόμιο (!). Άπειρες φορές έχει τύχει να περνάω δρόμο με σταματημένα λόγο μπτιλιαρίσματος αυτοκίνητα, και να πετάγεται από το πουθενά μηχανή και να επιταχύνει. Και να μη σταματάει, ακόμα και που βλέπει άνθρωπο μπροστά.

 

Με τα πολλά και με τα λίγα έχω καταλήξει στο ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι η φάρα με τη χειρότερη οδηγική παιδεία στη χώρα. Ούτε καν «με τη χειρότερη»... δεν έχουν καν. Φυσικά και δεν γενικεύω, καθώς εχω παρατηρήσει άτομα τα οποία φέρονται εξαιρετικά τέλεια στο δρόμο (η υπερβολή ήταν σκόπιμη)... δυστυχώς όμως μιλάμε για 1/100 στην καλύτερη. Οι περισσότεροι όχι μόνο δεν ξέρουν να οδηγούν, αλλά ταυτόχρονα βγάζουν και μίσος προς τους λοιπούς χρήστες της οδού (την έννοια «κουτάκηδες» που με τόση κακεντρέχεια λένε για τους αυτοκινητιστές, όλη την ξέρουμε φαντάζομαι...).

 

Θα με ρωτήσει κανείς: «εσύ πως οδηγείς;». Δυστυχώς δεν οδηγώ ούτε εγώ σωστά. Ή τουλάχιστον όσο σωστά θα ήθελα. Και προτεραιότητα έχω παραβιάσει, και έχω στρίψει παράνομα για να γλυτώσω 1 χιλιόμετρο δρόμο που ήταν η «νόμιμη» λύση. Ποτέ μου όμως δεν προσπαθώ να χωθώ όπου δε με παίρνει για να κερδίσω 3 μέτρα. Ποτέ μου δεν παραβίασα κόκκινο φανάρι για να περάσω χωρίς καν να κοιτάξω, μέρα μεσημέρι με 60 αυτοκίνητα να διέρχονται ανά 20 δευτερόλεπτα από το σημείο (ναι, βράδυ που δεν κυκλοφορούσε κανείς έχω φύγει χωρίς να περιμένω το φανάρι... αλλά σταμάτησα, έλεγξα και μετά έφυγα).

 

Και η απορία μου στο τέλος είναι οι εξής: αυτοί οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση στο δρόμο (υπό τη σκοπιά της ασφάλειας). Και παρ' όλα αυτά οδηγούν κατ' αυτόν τον τρόπο! Εάν πιάσουν τιμόνι αυτοκινήτου στα χέρια τους, τι θα γίνουν; Φονιάδες;

Δημοσ.

Δεκτόν, καταλαβαίνω ότι πρέπει να προστατεύσετε τους εαυτούς σας και από μαλακίες των αυτοκινήτων. Πόσες φορές όμως έχει τύχει αυτό; 1; 2; 5; Να υπενθυμίσω την αρχή της κουβέντας (στην οποία και έχουμε συμφωνήσει οι "αυτοκινητιστές"), για να δεις ότι δε στέκει σα δικαιολογία στη παρούσα κουβέντα:

 

Ειχε λιγη κακια το ποστ μου ομολογω. :devil:

Αλλα , ας τα δουμε λιγο αντικειμενικα .Ναι ωραια δεν ειναι δικαιολογια αλλα , τι σημαινει 1,2 ,5 ? Πες μου εσυ , ειλικρινα ποσες φορες εχεις δει αυτοκινητο να κραταει αποσταση ασφαλειας ? α.παντα β.τις περισσοτερες φορες γ.αραια και που δ.σχεδον ποτε ( σου εβαλα και επιλογες :-D ).Κατα τα αλλα καφροι υπαρχουν στους μεν και δε,πολλες φορες οι μοτοσυκλετιστες θετουν σε κινδυνο τους ιδιους και τους υπολοιπους , πολλες φορες αναγκαζονται να φερονται ετσι επειδη ελαχιστοι τους σεβονται , παρα πολλες φορες δε τους ''παρακαλανε'' να φερονται ετσι.Φανταζεσαι μηχανες την μια πισω απο την αλλη , τι κορναρισματα θα επεφταν ? Οχι κανουμε ''δουλεια'' μας , ξεμπλοκαρει η κινηση , βρισκουμε να παρκαρουμε γιατι οι μηχανες ειναι καθετα κοντα η μια με την αλλη (αλλιως τις μετακινουμε ) και μετα τα χωνουμε..

Εχουμε.. δρομο ακομα ωστε να υπαρχει σωστη παιδεια ειτε οδηγικη , ειτε γενικοτερη ,οπως και καταλληλες υποδομες.

Και θα κλεισω το ποστ παλι με κακια .Θα ηθελα μερικες φορες να εχω φορτηγο :devil:

Δημοσ.

Άψογος ο bluesattack, +1

 

 

Όσο γιά το αρχικό post του νήματος, γιά να δούμε...

 

Η αφορμή είναι οι δικές μου εμπειρίες τόσο ως οδηγός αυτοκινήτου, όσο και ως πεζός.

Να μιλήσω πρώτα ως οδηγός αυτοκινήτου; Το απόλυτο χάος. Το 90% των μοτοσυκλετιστών που βλέπω στους δρόμους δείχνουν να μην ξέρουν καν τι είναι ο ΚΟΚ, όχι να ξέρουν και τι ορίζει. Αγνοούνε φανάρια απλά και μόνο επειδή... δεν φαίνεται να έρχεται κανείς. Κάνουν προσπεράσεις 2-3 μαζί, από δεξιά και αριστερά του προπορευόμενου οχήματος, όλοι μαζί ταυτόχρονα. Προσπαθούν να χωθούν όπου μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους, δυσχαιρένοντας την κυκλοφορία των υπόλοιπων οχημάτων στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αλλάζουν λωρίδα (τις ελάχιστες φορές που υπακούουν στην έννοια της «λωρίδας») χωρίς να ενδιαφερθούν και να κοιτάξουν αν κινείται άλλο όχημα σε αυτήν. Όταν στρίβουν, δεν κοιτάνε... απλά στρίβουν. Όταν ξεκινάνε δεν κοιτάνε πριν βγουν στο δρόμο... απλά πετάγονται. Και ένα σωρό άλλα, φαντάζομαι όλοι μας έχουμε παραδείγματα.

Τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ γίνονται κι από το 90% των οδηγών αυτοκινήτων.

 

Να μιλήσω και ως πεζός; Έχω κινδυνεύσει 4-5 φορές από αυτοκίνητο... άπειρες όμως από μοτοσυκλετιστή. Καθημερινά. Άπειρες φορές έχει πάει να με χτυπήσει μοτοσυκλέτα στο πεζοδρόμιο (!).

Σωστό, οι φορές που πεζός κινδυνεύει από αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο είναι πολύ λιγότερες. Ο λόγος φυσικά είναι δεν είναι η οδηγική παιδεία των αυτοκινητιστών, αλλά ότι τα αυτοκίνητα συνήθως δεν χωράνε στα πεζοδρόμια.

 

Άπειρες φορές έχει τύχει να περνάω δρόμο με σταματημένα λόγο μπτιλιαρίσματος αυτοκίνητα, και να πετάγεται από το πουθενά μηχανή και να επιταχύνει. Και να μη σταματάει, ακόμα και που βλέπει άνθρωπο μπροστά.

Το να πετάγεται ο πεζός από το πουθενά ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι ο σωστός τρόπος να διασχίσει το δρόμο δηλαδή; Απ' τις διαβάσεις πεζών περνάμε, όχι απ' όπου μας βολεύει γιά να μην περπατήσουμε 10 βήματα παραπάνω και πέσει το απόθεμα λίπους πέριξ και χαμηλότερα της μέσης μας...

 

Με τα πολλά και με τα λίγα έχω καταλήξει στο ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι η φάρα με τη χειρότερη οδηγική παιδεία στη χώρα. Ούτε καν «με τη χειρότερη»... δεν έχουν καν. Φυσικά και δεν γενικεύω, καθώς εχω παρατηρήσει άτομα τα οποία φέρονται εξαιρετικά τέλεια στο δρόμο (η υπερβολή ήταν σκόπιμη)... δυστυχώς όμως μιλάμε για 1/100 στην καλύτερη. Οι περισσότεροι όχι μόνο δεν ξέρουν να οδηγούν, αλλά ταυτόχρονα βγάζουν και μίσος προς τους λοιπούς χρήστες της οδού (την έννοια «κουτάκηδες» που με τόση κακεντρέχεια λένε για τους αυτοκινητιστές, όλη την ξέρουμε φαντάζομαι...).

32 χρόνια οδηγώ μηχανάκια, γιά "Κουτάκηδες" δεν έχω ακούσει. Ειδικά σήμερα, η πλειοψηφία των οδηγών μοτοσυκλέτας οδηγούν ΚΑΙ αυτοκίνητο.

Η "φάρα" είναι βαρειά κουβέντα, ειδικά όταν έχει κανείς τόσο άδικο. Δεν υπάρχουν φάρες, υπάρχει μιά συντριπτική πλειοψηφία κάφρων οδηγών ανεξαρτήτως οχήματος που οδηγούν.

Ά, να μην ξεχάσουμε και την συντριπτική πλειοψηφία κάφρων πεζών στη σούμα...

 

Θα με ρωτήσει κανείς: «εσύ πως οδηγείς;». Δυστυχώς δεν οδηγώ ούτε εγώ σωστά. Ή τουλάχιστον όσο σωστά θα ήθελα. Και προτεραιότητα έχω παραβιάσει, και έχω στρίψει παράνομα για να γλυτώσω 1 χιλιόμετρο δρόμο που ήταν η «νόμιμη» λύση. Ποτέ μου όμως δεν προσπαθώ να χωθώ όπου δε με παίρνει για να κερδίσω 3 μέτρα. Ποτέ μου δεν παραβίασα κόκκινο φανάρι για να περάσω χωρίς καν να κοιτάξω, μέρα μεσημέρι με 60 αυτοκίνητα να διέρχονται ανά 20 δευτερόλεπτα από το σημείο (ναι, βράδυ που δεν κυκλοφορούσε κανείς έχω φύγει χωρίς να περιμένω το φανάρι... αλλά σταμάτησα, έλεγξα και μετά έφυγα).

Μάλιστα. Παραβιάζουμε κόκκινο, αλλά εφόσον "σταματήσαμε" και "ελέγξαμε", είμαστε δικαιολογημένοι να κατακεραυνώνουμε άλλους που το παραβίασαν επίσης.

 

Και η απορία μου στο τέλος είναι οι εξής: αυτοί οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση στο δρόμο (υπό τη σκοπιά της ασφάλειας). Και παρ' όλα αυτά οδηγούν κατ' αυτόν τον τρόπο! Εάν πιάσουν τιμόνι αυτοκινήτου στα χέρια τους, τι θα γίνουν; Φονιάδες;

Όπως ξανάπα παραπάνω, οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές οδηγούν ΚΑΙ αυτοκίνητο. Ισχύει αυτό που έγραψε ο bluesattack παραπάνω, ότι ο μοτοσυκλετιστής προκειμένου να αποφύγει την τετράτροχη καφρίλα, αρκετά συχνά θα υιοθετήσει τη δίτροχη καφρίλα. Δεν το αναφέρω ως δικαιολογία, αλλά ως πραγματικότητα.

Όταν έρχονται καταπάνω σου από δέκα χιλιάδες μεριές χωρίς να βγάζουν φλας, χωρίς να σέβονται stop, φανάρια, διαγραμμίσεις, προτεραιότητες, απλά χρησιμοποιείς ότι μέσον έχεις γιά να φύγεις μακριά. Δηλαδή περισσότερα γκάζια, καλύτερα φρένα, ευελιξία. Γιατί η καφρίλα δεν είναι τυχαία, ο ίδιος θα την ξανακάνει παρακάτω.

 

Όσοι επικαλούνται τον ΚΟΚ γιά τις λουρίδες, ας μας πουν αν έχουν μιλήσει ποτέ στο κινητό όταν οδηγούν, αν πατάνε τις διαχωριστικές επί μονίμου βάσεως, αν σε ΚΑΘΕ αριστερή στροφή βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα γιά να μην κουνήσουν τα χεράκια λίγο παραπάνω, αν βγάζουν πάντα φλας, αν συμμορφώνονται παντού με τα -συχνά γελοία- όρια ταχύτητας...

Ξέρω-ξέρω, εδώ είναι το νήμα γιά τους κάφρους μοτοσυκλετιστές, ν' ανοίξουμε το δικό μας, έ; Σόρυ, αλλά εγώ οδηγώ και τα δύο και απολαμβάνω και τα δύο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...