Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά μοτοσυκλετιστών


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μηχανη εχει,οχι ιστιοφορο!

 

 

λολ!!!!

 

Έλεος ρε φίλε, άμα έχει 5 μποφόρ και -20 βαθμούς και λάδια στον δρόμο κι εσύ είσαι ξενύχτης και οδηγάς 15ώρες σερί χωρίς καφέ ή κουβέντα ή τσιγάρο και τέλος πάντων δεν τη παλεύεις πάνω στη μηχανή σου, αλλά παρ' όλα αυτά επιμένεις να πηγαίνεις με 150 ανάμεσα στα αυτοκίνητα μόνο και μόνο επειδή η μηχανή είναι λόξα και ούτως ή άλλως θα πεθάνουμε από τα κινητά και τους φούρνους μικροκυμάτων, ε, δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε αυτή τη κουβέντα...

 

 

καλα...λολ και στους δυο! με καλυψατε απολυτα! :P

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για ακόμα μια φορά χτές, μοτοσυκλετιστής παραβίασε στοπ βγαίνοντας κλειστά στη στροφή σε kamikaze mode.

 

Πλακώθηκα στα φρένα και σταματήσαμε παράλληλα. Όταν ευγενικότατα του τόνισα πως αν έτρεχα λίγο παραπάνω (όπως κάνουν συνήθως στον συγκεκριμένο δρόμο) ή θα τον έπαιρνα παραμάζωμα η θα έπεφτα στα παρκαρισμένα, η απάντησή του; "έλα βρε αδερφέ, δεν παθαίνω τίποτα προσέχω".

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δημοσ.

Η απάντησή του; "έλα βρε αδερφέ, δεν παθαίνω τίποτα προσέχω".

 

Βγάζεις το κράνος σου.Τον κοπανάς με αυτό.Σε κάθε πρόσκρουση ρωτάς "Εισαι μαλάκας;".Δέν τον αφήνεις να απαντήσει.Repeat from step 2...

Δημοσ.

ωραια να πω και εγω την αλλη πλευρα οταν οδηγας μηχανακι;

 

1)Πολλοι αυτοκινητιστες οταν οδηγανε ποτε δεν καθετε ο καθενας στην ακρη της λοριδας του η στην μεση και κολανε αναμεσα σε 2 λωριδες ωστε να μην χωρας να τους περασης με το μηχανακι.

 

2)Πολλοι αλλαζουν λωριδα ενω περνας διπλα τους χωρις φλας(ειδικα ταξιτζιδες με την εξης μεθοδο), πρωτα στριβω, μετα βγαζω φλας και μετα βλεπω.

 

3)Οταν εχει τρελο traffic jam και δεν κινητε μηγα, πολλοι βαζουν στραβα τα αυτοκινητα τους το ενα πισω απο το αλλο η προσπαθουν να παρουν θεση για να αλλαξουν λωριδα απο πριν, μπλοκαροντας παλι τα μηχανακια.

 

4)Ενω δεν επιτρεπετε τα αυτοκινητα να ειναι σε λεοφωριολοριδες ολοι οι ταριφες και πολλα αυτοκινητα μπαινουν σε αυτες πηγαινοντας σιγα σιγα και με αναμενο το δεξι φλας επι χιλιομετρα(και για τους ταξιτζιδες σταματανε και καρφι αν δουν καμια κουρσα, και μετα αν σκασεις πανω τους θα φτες εσυ).

 

5)Οταν βρεχει ενω εσυ εισαι στην διπλανη του λωριδα πολλοι περνανε τερμα γκαζι πανω απο τις λακουβες και σε κανουν κανονικο μπανιο.

Δημοσ.

Ούτε τα μηχανάκια επιτρέπεται να μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες.

 

επιτρεπετε, μην βλεπεις καποιες παλαιες ταμπλελες που υπαρχουν πριν βγει ο νομος...

 

επιτρέποντε:

Αστικα Λεωφορια

Ιδιωτικα πουλμαν

Σχολικα

Ασθενοφορα

Μηχανες

Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως Strategos,τα δίτροχα οφείλουν να κινούνται ακριβώς όπως και τα αυτοκίνητα,δηλαδή σε στοίχους.Το οτι έχεις μικρότερη μάζα δέν σημαίνει οτι έχεις και το ελεύθερο να περνάς ανάμεσα απο αμάξια,οπότε ακόμα και σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος,κανονικά,μένεις εκεί που είσαι και δέν ζητάς χώρο να περάσεις.

Η προσπέραση πάντα απο αριστερά φυσικά,άλλα μήν φανταστείς οτι μόνο εσύ αντιμετωπίζεις πρόβλημα με οδηγούς που αλλάζουν αλλοπρόσαλλα λωρίδες χωρίς προειδοποίηση ή οτι δέν γίνονται ατυχήματα για τον ίδιο λόγο.Ο "κουτάκιας" θα κλαίει την πόρτα/φτερό του,ο δικυκλιστής μπορεί να μήν την γλυτώσει μόνο με μια γρατζουνιά.Φαντάζομαι οτι είχες επίγνωση πρίν καβαλήσεις μηχανάκι...

Δημοσ.

ο νομος για τα μηχανακια λεει οτι οπου υπαρχει χορος δημιουργειται αυτοματα λωριδα για το μηχανακι για αυτο παντα δικαιωνεται σχεδον το μηχανακι απο ασφαλιστικης αποψης τουλαχιστον που ξερω σε τετειες περιπτωσεις.

Δημοσ.

ο νομος για τα μηχανακια λεει οτι οπου υπαρχει χορος δημιουργειται αυτοματα λωριδα για το μηχανακι για αυτο παντα δικαιωνεται σχεδον το μηχανακι απο ασφαλιστικης αποψης τουλαχιστον που ξερω σε τετειες περιπτωσεις.

 

δηλαδη απο εδω θα περναγε μηχανακι? ^_^

lox2yp0.jpg :rolleyes:

Δημοσ.

Παράδειγμα (καθημερινότατο) το οποίο αποδεικνύει το αντίθετο:

 

Φορτηγό κινείται σε δόμο με μία λωρίδα και δείνει προτεραιότητα σε όχημα που κανονικά έχει stop και βρίσκεται σε παράδρομο.Μηχανάκι επιχειρεί να προσπεράσει το φορτηγό απο αριστερά και συγκρούεται με το όχημα που βγαίνει απο το stop.Είτε το πιστεύεις είτε όχι,φταίει το μηχανάκι!Ακόμα και 2 ή περισσότερες λωρίδες να είχε ο κύριος δρόμος,επειδή πολλοί δικυκλιστές κάνουν προσπεράσεις jeronimo ξυστά απο το προπορευόμενο όχημα (χωρίς καν να αλλάξουν λωρίδα),πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε.

Άλλο παράδειγμα,σε roundabout (ας πούμε πλ.Καραΐσκάκη) βρίσκεσαι με το όχημα αριστερά και διαγράφεις κυκλική πορεία.Μηχανάκι βρίσκει χώρο 1m μεταξύ κρασπέδου και αυτοκινήτου και αποφασίζει να σφηνώσει εκεί,κινούμενο παράλληλα με το όχημα.Αν υπάρξει επαφή αυτοκινήτου-δικύκλου,πάλι το μηχανάκι θα φταίει.

 

Οπότε το επιχείρημα "βλέπω χώρο και χώνομαι",εκτός απο άστοχο είναι και επικίνδυνο

Δημοσ.

συμφωνω με αυτα που λες αλλα νομικα σε εναν δρομο που εχει πχ 3 λοριδες αν τα μηχανακια περνανε αναμεσα απο την πρωτη και δευτερη λοριδα και νομικα θεωρητε λοριδα για το μηχανακι αυτο το ενδιαμεσο, και οι αστυνομικοι ετσι περνανε και αμα σκασει καποιος πανω σου γιατι εστριψε χωρις να δει καθρευτη αυτος θα φταιει.

 

και το "οπου χωραει" φυσικα δεν εννοουσα τετιες ακραιες καταστασεις, αλλα το ενδιαμεσω των λοριδων που λετε οτι δεν πρεπει να περνανε τα μηχανακια.

Δημοσ.

To lane splitting είναι παράνομο,επικίνδυνο και κάποια στιγμή θα πρέπει να το καταλάβουμε.Δέν υπάρχει το κινούμαι πάνω στην διαχωριστική,μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας.Υπάρχει το κινούμε μέσα σε μια λωρίδα κυκλοφορίας,σε αντιληπτό σημείο πίσω ή μπροστά απο άλλο όχημα και σε περίπτωση προσπέρασης αλλάζω λωρίδα.Ολα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες γιατι έτσι βολεύει τους δικυκλιστές.

 

Οι αστυνομικοί κινούνται ανάποδα σε μονόδρομους,περνάνε με κόκκινο και κάνουν αναστροφή σε δρόμο με διπλή διαχωριστική.Σε προκαλώ να πράξεις το ίδιο.

Στο ενδιάμεσο,ψάξε και πόσταρε τον νόμο στον οποίο αναφέρεσαι,γιατι κάλλιστα μπορώ να υποστηρίξω ότι όλοι οι δρόμοι είναι εν δυνάμει πίστες όταν κυκλοφορώ με την γρήγορη κούρσα μου...

Δημοσ.

αμα ειναι ετσι να καθομαστε πισω απο τα αυτοκινητα να τα πουλησουμε να παρουμε αυτοκινητα να μην τρωμε και το κρυο, επισης οι αστυνομικοι θα επρεπε να μας ειχανε δωσει σε ολους κλησεις που οδηγουμε ετσι αλλα κανεις δεν εχει παρει τοσο τα στραβα ματια κανουν;

 

Ειχα τυχη σε διαφορα περιστατικα που οδηγοι αυτοκινητων επημενανε οτι δεν φταινε γιατι ο αλλος με το μηχανακι ητανε αναμεσα στις 2 λοριδες ειχανε παρει αυτη την απαντηση απο ασφαλιστικη εταιρια. οποτε αυτο ισχυει.

Δημοσ.

Μια αναφορά,απο μία ασφαλιστική εταιρία δέν λέει τίποτα.Τουναντίον,ειδικά σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να είμαστε καλά ενημερωμένοι,αφού δέν το έχουν σε τίποτα να σε βγάλουν τρελό ή φταίχτη προκειμένου να μήν εμπλακούν σε θέματα αποζημίωσης.

Οι αστυνομικοί δέν κάνουν τα στραβά μάτια...δέν κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Αν πιστεύεις οτι με το να κινείσαι νόμιμα,χάνετε το νόημα χρήσης δικύκλου μέσα στην πόλη,σε πληροφορώ οτι (wait for it...) τα δίκυκλα δέν έχουν θέση ουτε πάνω στα πεζοδρόμια.Μπορείς φυσικά να σταθμεύσεις κανονικά στον δρόμο αν βρεις χώρο ή σε προκαθορισμένα σημεία στάθμευσης.

Δημοσ.

νομιζα οτι αυτο με το πεζοδρομιο το κανουν τα αυτοκινητα και για αυτο εχουν γδαρμενα τασια :devil: .

 

εμενα η γνωμη μου δεν ειναι κραζουμε τα αυτοκινητα ή της μηχανες ειναι το θεμα ποσο αναισθητος ειναι ο αλλος και αν δεν εχεις υπαρχει και με αυτοκινητο και με μηχανακι και δεν κινησε πεζος συχνα δεν καταλαβαινεις τι κανεις λαθος.

 

παντως το ποιο epic στους δρομους ειναι οταν ανοιγει ο αλλος την πορτα χωρις να δει..(αν και αυτο με τους ταριφες που αλλαζουν ετσι χυμα λοριδα και σταματανε καρφι να παρουνε την κουρσα και εσυ φρεναρης και με τα ποδια σαν φλιντστοουν ειναι epic επισης)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...