akpe Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Εγώ αυτό που αναρωτιέμαι είναι πώς θα ήταν τα πράγματα (κίνηση, ατυχήματα κλπ) αν κυκλοφορούσαν μόνο μηχανές, ή αν τουλάχιστον η αναλογία αμαξιών-μηχανών να αντεστραφόταν. Εσείς τι νομίζετε; Θα ήταν γενικά καλύτερα; (γιατί σε συγκεκριμένα πράγματα σίγουρα δε θα είναι) Top of my head, αν εξαιρέσεις τους παράγοντες ασφαλείας (duh) και άνεσης (καταιγίδες, υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες κ.λπ.), σίγουρα.
afentiko Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Ναι αλλά θεωρώντας ότι θα υπάρχουν μόνο μηχανές πόσα ατυχήματα να γίνονται; Στατιστικά τα ατυχήματα με μηχανής με μηχανή δεν είναι λίγα; Τα πιο πολλά (που αφορούν μηχανή) είναι με αυτοκίνητο. Αλλά άμα είναι μόνο μηχανές θα ήταν τρεις σε κάθε λωρίδα και ποιος μας πιάνει μετά. Πάντως σαν εικόνα που το φέρνω στο μυαλό μου είναι ωραία, και πιστεύω το κυκλοφοριακό θα λυνόταν τελείως.
bluesattack Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για τους δικυκλιστές. Τόσα χρόνια ακούμε για «κακούς» οδηγούς αυτοκινήτων, «θύματα» μοτοσυκλετιστές... και τα γνωστά. Πόσο κοντά είναι όμως αυτό στην αλήθεια; Η αφορμή είναι οι δικές μου εμπειρίες τόσο ως οδηγός αυτοκινήτου, όσο και ως πεζός. Να μιλήσω πρώτα ως οδηγός αυτοκινήτου; Το απόλυτο χάος. Το 90% των μοτοσυκλετιστών που βλέπω στους δρόμους δείχνουν να μην ξέρουν καν τι είναι ο ΚΟΚ, όχι να ξέρουν και τι ορίζει. Αγνοούνε φανάρια απλά και μόνο επειδή... δεν φαίνεται να έρχεται κανείς. Κάνουν προσπεράσεις 2-3 μαζί, από δεξιά και αριστερά του προπορευόμενου οχήματος, όλοι μαζί ταυτόχρονα. Προσπαθούν να χωθούν όπου μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους, δυσχαιρένοντας την κυκλοφορία των υπόλοιπων οχημάτων στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αλλάζουν λωρίδα (τις ελάχιστες φορές που υπακούουν στην έννοια της «λωρίδας») χωρίς να ενδιαφερθούν και να κοιτάξουν αν κινείται άλλο όχημα σε αυτήν. Όταν στρίβουν, δεν κοιτάνε... απλά στρίβουν. Όταν ξεκινάνε δεν κοιτάνε πριν βγουν στο δρόμο... απλά πετάγονται. Και ένα σωρό άλλα, φαντάζομαι όλοι μας έχουμε παραδείγματα. Να μιλήσω και ως πεζός; Έχω κινδυνεύσει 4-5 φορές από αυτοκίνητο... άπειρες όμως από μοτοσυκλετιστή. Καθημερινά. Άπειρες φορές έχει πάει να με χτυπήσει μοτοσυκλέτα στο πεζοδρόμιο (!). Άπειρες φορές έχει τύχει να περνάω δρόμο με σταματημένα λόγο μπτιλιαρίσματος αυτοκίνητα, και να πετάγεται από το πουθενά μηχανή και να επιταχύνει. Και να μη σταματάει, ακόμα και που βλέπει άνθρωπο μπροστά. Με τα πολλά και με τα λίγα έχω καταλήξει στο ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι η φάρα με τη χειρότερη οδηγική παιδεία στη χώρα. Ούτε καν «με τη χειρότερη»... δεν έχουν καν. Φυσικά και δεν γενικεύω, καθώς εχω παρατηρήσει άτομα τα οποία φέρονται εξαιρετικά τέλεια στο δρόμο (η υπερβολή ήταν σκόπιμη)... δυστυχώς όμως μιλάμε για 1/100 στην καλύτερη. Οι περισσότεροι όχι μόνο δεν ξέρουν να οδηγούν, αλλά ταυτόχρονα βγάζουν και μίσος προς τους λοιπούς χρήστες της οδού (την έννοια «κουτάκηδες» που με τόση κακεντρέχεια λένε για τους αυτοκινητιστές, όλη την ξέρουμε φαντάζομαι...). Θα με ρωτήσει κανείς: «εσύ πως οδηγείς;». Δυστυχώς δεν οδηγώ ούτε εγώ σωστά. Ή τουλάχιστον όσο σωστά θα ήθελα. Και προτεραιότητα έχω παραβιάσει, και έχω στρίψει παράνομα για να γλυτώσω 1 χιλιόμετρο δρόμο που ήταν η «νόμιμη» λύση. Ποτέ μου όμως δεν προσπαθώ να χωθώ όπου δε με παίρνει για να κερδίσω 3 μέτρα. Ποτέ μου δεν παραβίασα κόκκινο φανάρι για να περάσω χωρίς καν να κοιτάξω, μέρα μεσημέρι με 60 αυτοκίνητα να διέρχονται ανά 20 δευτερόλεπτα από το σημείο (ναι, βράδυ που δεν κυκλοφορούσε κανείς έχω φύγει χωρίς να περιμένω το φανάρι... αλλά σταμάτησα, έλεγξα και μετά έφυγα). Και η απορία μου στο τέλος είναι οι εξής: αυτοί οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση στο δρόμο (υπό τη σκοπιά της ασφάλειας). Και παρ' όλα αυτά οδηγούν κατ' αυτόν τον τρόπο! Εάν πιάσουν τιμόνι αυτοκινήτου στα χέρια τους, τι θα γίνουν; Φονιάδες; Απόψεις; Bεβαιως. Σαν μοτοσυκλετιστης εχω παρατηρησει τα εξης : Aσχετους αυτοκινητηστες που κολλανε στο μισο μετρο απο τους μπροστινους. Που διπλοπαρκαρουν και μετα κατηγορουν τα μηχανακια που ελλισονται. Που σταματανε για ενα ''λεπτακι'' να ψωνισουν κατι επειδη βαριουνται να παρκαρουν και κατηγορουν τα μηχανακια που ελλισονται Που ανοιγουν την πορτα του αυτοκινητου σταματημενοι και οποιον παρει ο χαρος Που μιλανε στο κινητο Που πηγαινουν τερμα αριστερα με..10 χλμ την ωρα. Που παιρνουν και ξαναπαιρνουν τηλ στο φαστφουνταδικο επειδη αργησε η παραγγελια αλλα μετα φωναζουν για την οδηγικη συμπεριφορα καποιων ντελιβεραδων Και αλλα που θα τα σκεφτω στην πορεια...
Haldol Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Θα περίμενα μια ωριμότερη απάντηση, όχι ένα post που να λέει «ναι αλλά κι οι αυτοκινητιστές κάνουν άλλα». Διότι το θέμα μου δεν ήταν για να βρω ποια ομάδα φέρεται πιο γαϊδουρινά στο δρόμο, κάτι τέτοιο είναι άσκοπο. Εάν θέλεις να συζητήσεις επί των όσων έχουν γραφτεί είσαι καλοδεχούμενος, αν ο σκοπός σου όμως είναι να «δικαιολογήσεις» τέτοιες συμπεριφορές μοτοσυκλετιστών επειδή... ούτε οι αυτοκινητιστές φέρονται σωστά... άστο.
bluesattack Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Θα περίμενα μια ωριμότερη απάντηση, όχι ένα post που να λέει «ναι αλλά κι οι αυτοκινητιστές κάνουν άλλα». Διότι το θέμα μου δεν ήταν για να βρω ποια ομάδα φέρεται πιο γαϊδουρινά στο δρόμο, κάτι τέτοιο είναι άσκοπο. Εάν θέλεις να συζητήσεις επί των όσων έχουν γραφτεί είσαι καλοδεχούμενος, αν ο σκοπός σου όμως είναι να «δικαιολογήσεις» τέτοιες συμπεριφορές μοτοσυκλετιστών επειδή... ούτε οι αυτοκινητιστές φέρονται σωστά... άστο. Και εγω θα περιμενα μια ωριμοτερη απαντηση στα αντ'επιχειρηματα , ιδιως οταν η οδηγικη συμπεριφορα καποιου ειναι συναρτηση της γενικοτερης συμπεριφορας αλλων.Δηλαδη αν καποιος ειναι γαιδουρι και διπλοπαρκαρει επειδη εχει μαθει οτι καβαλα πανε στην (οχι εκκλησια) καφετερια , τοτε αναγκαστικα ο μοτοσυκλετιστης θα ελλισεται.Τι κανουν εκεινη την στιγμη οι σωστοι αυτοκινητιστες ? Το αφηνω στην φαντασιας σας..
Haldol Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δεν μιλάω για τέτοιες καταστάσεις προφανώς. Αν έχει διπλοπαρκάρει κάποιος και το αυτοκίνητο θα περάσει στα 5 cm απόσταση ή θα εξαναγκαστεί σε ελιγμό. Σε καταστάσεις που εξαναγκάζεσαι να μην οδηγείς όπως οφείλεις δεν είσαι κακός οδηγός. Και σίγουρα δεν ανήκεις σε αυτούς που περιγράφω στο θέμα μου. Τι είσαι όμως όταν κάνεις επικίνδυνους ελιγμούς χωρίς να έχει διπλοπαρκάρει κάποιος με τρόπο που να κλείνει την λωρίδα στην οποία κινείσαι; Τι είσαι όταν ενώ ο οδηγός μπροστά σου έχει αφήσει 40 cm χώρο από τον ακόμα πιο μπροσά (κακώς!) εσύ χώνεσαι εκεί μέσα, αντί να περιμένεις; Όταν γκαζώνεις σε πλατείες ή πεζοδρόμια με κίνδυνο να χτυπήσεις πεζούς, επειδή είναι πιο σύντομο από το να πας από το δρόμο; Τα έγραψα και στο OP. Μοτοσυκλετιστές ή αυτοκινητιστές, όλοι φέρονται σαν γαϊδούρια, συνεχώς. Εάν θέλεις να εκφράσεις και εσύ τη δυσαρέσκειά σου για τον τρόπο που οδηγούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, μπορείς να το κάνεις. Αυτό που κάνεις όμως, το να έρχεσαι δηλαδή σε αυτό το θέμα και να δικαιολογείς αυτές τις συμπεριφορές μοτοσυκλετιστών που ανέφερα με τη δικαιολογία ότι... «και οι αυτοκινητιστές οδηγούν χάλια», είναι τουλάχιστον αστείο (για να μην χρησιμοποιήσω πιο βαριές λέξεις). Και ο Vancas (δες προηγούμενες σελίδες) είναι οδηγός μοτοσυκλέτας εδώ και χρόνια -- δεν κοντοφθαλμεί όμως ούτε υπερασπίζεται τους όσους κάνουν καραγκιοζιλίκια στο δρόμο με δικαιολογίες τύπου «τα κάνουν και οι άλλοι».
Ntinaras Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 αν ηταν μονο μηχανες θα ηταν τελεια απο αποψη κυκλοφοριακου
Evgenios1 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δεν μιλάω για τέτοιες καταστάσεις προφανώς. Αν έχει διπλοπαρκάρει κάποιος και το αυτοκίνητο θα περάσει στα 5 cm απόσταση ή θα εξαναγκαστεί σε ελιγμό. Σε καταστάσεις που εξαναγκάζεσαι να μην οδηγείς όπως οφείλεις δεν είσαι κακός οδηγός. Και σίγουρα δεν ανήκεις σε αυτούς που περιγράφω στο θέμα μου. Και για ποιες καταστασεις θελεις να μιλησουμε; Μηπως θες να δικαιολογησεις την ασχετοσυνη του καθε οδηγου, οπως και το αλλο νημα με τους πεζους; Και τωρα περιμενουμε καποιον αλλον ασχετο οδηγο να γραψει ενα νημα για τους ταξιτζηδες. Σορι αλλα, οταν απομονονεις μια ομαδα οδηγων για να μου δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα... τι να πω.. εισαι ασχετος οδηγος. Μου θετεις παραδειγματα για διαφουρες μαλακιες που κανουν οι μοτοσικλετιστες, εγω μπορω σα σου γραψω αλλες τοσες μαλακιες που κανουν οι αυτοκινητιστες. Ποιο το νοημα; Η ουσια ειναι μια Στους 150.000 οι νεκροί από το 1965 Χιλιάδες νεκρούς και τραυματίες μετρά κάθε χρόνο η Ελλάδα εξαιτίας τροχαίων Αξιοσημείωτο είναι πως το 82% των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει μέσα στις πόλεις με μέσο όρο ταχύτητας τα 60 χλμ./ώρα. εδιτ: Από το 1965 μέχρι και το 2008 είχαμε 150.000 νεκρούς και 1,5 εκατ. τραυματίες, ενώ κάθε χρόνο η χώρα έχει 3.650 νεκρούς, περισσότερους από 10.000 παραπληγικούς, 45.000 τραυματίες και περίπου 2.500 μικρά παιδιά συνεχίζουν τη ζωή τους με μόνιμες αναπηρίες. υγ: Το "ασχετος" μη το θεωρησεις ως προσωπικη-προσβλητικη επιθεση, δεν εχω κανενα προβλημα μαζι σου.
bluesattack Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μοτοσυκλετιστές ή αυτοκινητιστές, όλοι φέρονται σαν γαϊδούρια, συνεχώς. Εάν θέλεις να εκφράσεις και εσύ τη δυσαρέσκειά σου για τον τρόπο που οδηγούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, μπορείς να το κάνεις. Αυτό που κάνεις όμως, το να έρχεσαι δηλαδή σε αυτό το θέμα και να δικαιολογείς αυτές τις συμπεριφορές μοτοσυκλετιστών που ανέφερα με τη δικαιολογία ότι... «και οι αυτοκινητιστές οδηγούν χάλια», είναι τουλάχιστον αστείο (για να μην χρησιμοποιήσω πιο βαριές λέξεις). Και ο Vancas (δες προηγούμενες σελίδες) είναι οδηγός μοτοσυκλέτας εδώ και χρόνια -- δεν κοντοφθαλμεί όμως ούτε υπερασπίζεται τους όσους κάνουν καραγκιοζιλίκια στο δρόμο με δικαιολογίες τύπου «τα κάνουν και οι άλλοι». Αυτο εκανα .Σορυ μηπως επρεπε να ανοιξω αλλο θεμα ? Αυτο ειναι το κραχτικο θεμα για τους μοτοσυκλετιστες και μονο ? Τωρα ποιος κοντοφθαλμει... Με τα πολλά και με τα λίγα έχω καταλήξει στο ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι η φάρα με τη χειρότερη οδηγική παιδεία στη χώρα. Ούτε καν «με τη χειρότερη»... δεν έχουν καν. Περα το κραχτικο το , ουσιαστικο αλλα και δυσαρεστο της υποθεσης αναφερεται στο πιο πανω ποστ του Evgenios1 . Υ.Γ Υπαρχει καποια ερευνα που να δειχνει οτι οι μοτοσυκλετιστες ειναι υπευθυνοι η εμπλεκονται στις περισσοτερες περιπτωσεις ατυχηματων ? Υ.Γ 2 Δυστυχως οι μοτοσυκλετιστες χρεωνονται και την αμυαλια της νεαρης κυριως ηλικιας , οπου βεβαια ειναι πιθανοτερο καποιος να οδηγει παπακι παρα αυτοκινητο .Ποσες μηχανες μεγαλου κυβισμου εχεις δει να πηγαινουν αναποδα στο δρομο ?
Haldol Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Evgenios1, η ουσία του θέματός μου κοιτάει στα ποσοστά. Αντίστοιχο σενάριο με αυτό που αναφέρω στο OP, δηλαδή να κοντεύει να πέσει πάνω μου αυτοκίνητο το οποίο κινείται σε πεζόδρομο π.χ. μου έχει συμβεί μία φορά, με μία BMW X6. Με μηχανή μου συμβαίνει ανά 2-3 φορές που θα περπατάω κάπου, είτε μιλάμε για πεζόδρομο, πεζοδρόμιο ή δρόμο. Και προσωπικά δεν μου κάνει αίσθηση αν με τα 50 km/h πέσουν πάνω μου 150 ή 1500 κιλά. Και τα δύο θα με μετατρέψουν σε πατέ, οπότε δεν δικαιολογώ την μηχανή λόγω μικρότερης μάζας. Αντίστοιχο σενάριο με αυτοκίνητο να προσπαθεί να χωθεί ανάμεσα σε άλλα και να φεύγει πατημένος με κόκκινο έχω δει άλλες 2-3 φορές. Και όλοι μας λέγαμε «κοίτα το μ**άκα!». Με μηχανή αυτό το βλέπω σχεδόν κάθε φορά που βγαίνω στο δρόμο και πολλοί το έχουν συνηθίσει ως... φυσιολογικό (!) κιόλας! Όπως καταλαβαίνεις δεν έχω κανένα κόλλημα με τους αναβάτες δικύκλων. Αφού σκέφτομαι κι εγώ να βγάλω το Α1. Το θέμα μου είναι απλώς μια διαπίστωση, ότι στο σύνολο των οδηγών μηχανής το 90% --αυθαίρετο ποσοστό-- οδηγεί σκάρτα... αν φερόντουσαν έτσι στο δρόμο και οι οδηγοί αυτοκινήτων ο πληθυσμός της χώρας θα είχε κοπεί στα δύο! Απλά φαντάσου, όλες τις καφρίλες που κάνει ένας τυπικός οδηγός μηχανής (και δεν εννοώ όταν αναγκάζεται από τις συνθήκες του δρόμου) να τις έκανε κάποιος με αυτοκίνητο... θα θρηνούσαμε 10 φορές παραπάνω κόσμο ή όχι; Ποσες μηχανες μεγαλου κυβισμου εχεις δει να πηγαινουν αναποδα στο δρομο ? Θα έλεγα σχεδόν καμία και ότι δεν αφορά τους αναβάτες αυτούς το θέμα (από τους οποίους έχω παρατηρήσει την πιο ώριμη συμπεριφορά κατά την οδήγηση γενικότερα, ανεξαρτήτως οχήματος). Από την άλλη όμως, πόσο συχνά βλέπεις Varadero ή ZX-6R στο δρόμο; Διότι εμένα μου έχει δωθεί η εντύπωση ότι οι «σοβαρές» μηχανές αποτελούν υποσύνολου του υποσυνόλου του συνόλου. Ή έχω άδικο κι έχουμε πήξει στις R6;
De@th L0rd Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Άλλο η οδήγηση μηχανής κ άλλο το αυτοκίνητο. Μήλα και πορτοκάλια. Τους μλκες μοτοσυκλετιστές που περνάνε με 60 χιλ, δίπλα σε σταματημένα 2-3 μαζί, αυτούς που πάνε γρήγορα πάνω στα πεζοδρόμια, καθώς και αυτούς με τις υπερβολικά θορυβώδεις εξατμίσεις (για να τους ακούνε!) όπως και τους ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ που πάνε πάνω στα πεζοδρόμια σα να είναι δρόμος, έπρεπε να τους αφαιρούσαν το δίπλωμα. Αυτούς που κάνουν ελιγμούς ενώ η κίνηση πάει σημειωτόν (παρότι η διύθηση απαγορεύεται από τον ΚΟΚ), ή βγαίνουν μπροστά από σένα στο φανάρι να περιμένουν (διαβάστε το προηγούμενο pdf) τους καταλαβαίνω απόλυτα. Απλά ο αυτοκινητιστής κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά γαϊδούρι λόγω του εφησυχασμού που του παρέχει η καμπίνα, και ταυτόχρονα με την οδήγηση, μιλάει στο κινητό, κάνει τσιγΑρο, μιλάει με τον διπλανό του χωρίς να κοιτάει μπροστά (κυρίως οι γυναίκες), σταματάει όπου να 'ναι. Αν συνδιάσεις την πρώτη και τελευταία κατηγορία, είναι εξαιρετικά απίθανο να μη συμβεί ατύχημα. Όταν μια μεγάλη μερίδα κρεμάει σταυρούς και χαϊμαλιά, επειδή πιστεύει ότι είναι πιο αποτελεσματικά από τη σωστή συμπεριφορά και ικανότητα στο δρόμο τι περιμένεις. Α και όσο περισσότερα είναι κρεμασμένα στον καθρέπτη τόσο χειρότερη η οδήγηση.
Physics_Rulez Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Οι μοτοσυκλετιστές από τη δική μου εμπειρία οδηγούν ολίγον τι επικίνδυνα. Γνωρίζουν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου θα υποχωρήσει στη μαλακία που κάνουν για να μην τους σκοτώσει. Επικίνδυνοι ελιγμοί από δεξιά/αριστερά/μπρος/πίσω είναι ψωμοτύρι. Ένα άλλο τραγικό που κάνουν είναι όταν παρκάρουν τη μηχανή και καταλαμβάνουν μια ολόκληρη θέση παρκαρίσματος. Νομίζω ότι θα πρέπει να προσέχουν λίγο περισσότερο και μακάρι να οδηγούσαμε οι περισσότεροι μοτοσυκλέτα για να μειώνεται και το κυκλοφοριακό.
bluesattack Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Αυτο με την διηθηση ειναι ενα θεμα γενικως.. Πχ http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/47728.asp ---------- Προσθήκη στις 12:03 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:58 ---------- Ένα άλλο τραγικό που κάνουν είναι όταν παρκάρουν τη μηχανή και καταλαμβάνουν μια ολόκληρη θέση παρκαρίσματος. Ε οχι βρε παιδια και αυτο... . Απεναντιας υπαρχουν μερικοι, που ενω εχεις παρκαρει κανονικα, για να βαλουν την κουρσα τους μετακινουν μηχανες, στην βαζουν στο πεζοδρομιο , κολλητα σε αλλους (και αν στην χτυπησει ο αλλος στα @@ τους , η δουλεια τους να γινει..) Αλλα εχουν συνηθισει , και μαλιστα απαιτουν και με τσαμπουκα μερικες φορες , να την στριμωξεις την μηχανη , αν ηταν δυνατο να την παρεις και στο χερι , για να παρκαρουν ο βασιλιαδες της ασφαλτου..
Haldol Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Μωρέ και αυτό τραγικό είναι, αλλά το μικρότερο κακό όλων. Όταν μια μηχανή έχει μήκος όσο το πλάτος ενός αυτοκινήτου... δεν μπορείς να την βάζεις παράλληλα με το δρόμο και να τρως τόσο χώρο, όταν δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης πουθενά. Δεν είσαι μόνος σου. Έτσι με 3 μηχανές τρως χώρο που θα μπαίναν 2 αυτοκίνητα συν οι 3 μηχανές (μαζί!). Το αποκορύφωμα όμως είναι το ανάποδο: να παρκάρεις αυτοκίνητο κάθετα στο δρόμο, όπως θα πάρκαρες μια μηχανή: Αυτό είναι και σχετικά light... στο ίδιο σημείο, έχω δει παρκαρισμένο αυτοκίνητο τελείως κάθετα!
Ntinaras Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Οι μοτοσυκλετιστές από τη δική μου εμπειρία οδηγούν ολίγον τι επικίνδυνα. Γνωρίζουν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου θα υποχωρήσει στη μαλακία που κάνουν για να μην τους σκοτώσει. Επικίνδυνοι ελιγμοί από δεξιά/αριστερά/μπρος/πίσω είναι ψωμοτύρι. Ένα άλλο τραγικό που κάνουν είναι όταν παρκάρουν τη μηχανή και καταλαμβάνουν μια ολόκληρη θέση παρκαρίσματος.Νομίζω ότι θα πρέπει να προσέχουν λίγο περισσότερο και μακάρι να οδηγούσαμε οι περισσότεροι μοτοσυκλέτα για να μειώνεται και το κυκλοφοριακό. αυτο το κανουν επιτηδες πολλες φορες για να παρκαρουν το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.