dimpa16 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Η διαφορα ειναι οτι εκει που θα ηθελες 1 ωρα να πας καπου,αν γινοταν αυτο,θα εκανες 2... Οποτε,θα ειχες αλλη 1 ωρα να βριζεις τον μπροστινο σου, που αν ηταν μηχανη θα του ελεγες να παει απο διπλα για να μειωθει η ουρα... Κακα τα ψεματα, ολοι βολευονται απο αυτο. Απλα χρειαζεται περισοτερη προσοχη απο ολους, και κυριως απο τα αυτοκινητα,επειδη ο μοτοσυκλετιστης φταιει δεν φταιει,αν εμπλακει σε ατυχημα,θα χτηπησει. Στην ασφαλτο,τα μεγαλυτερα οχηματα πρεπει να προσεχουν τα μικροτερα,χωρις αυτο ομως να γινεται αφορμη να αδιαφορουν τα μικρα. Οσο για το κρανος που αναφερθηκε πιο πριν,θεωρω οτι ειναι ανακριβες το ποσοστο που δωθηκε. Την σημερινη εποχη,το μεγαλυτερο μερος των μοτοσυκλετιστων φοραει κρανος,οπως το ιδιο ισχυει και για τις ζωνες.
Ntinaras Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 ασφαλεια>ταχυτητα μπορω να στο πω πιο απλα στην εθνικη με 3 λωριδες χωρανε 5 και ισως 6 αυτοκινητα αν στριμωχθουν... γιατι να μην πανε ετσι?
dimpa16 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 ασφαλεια>ταχυτηταμπορω να στο πω πιο απλα στην εθνικη με 3 λωριδες χωρανε 5 και ισως 6 αυτοκινητα αν στριμωχθουν... γιατι να μην πανε ετσι? Μην δινεις λανθασμενα παραδειγματα. Και στην εθνικη και στην πολη.οταν εχει μποτιλιαρισμα,πολλαπλασιαζονται οι λωριδες και η πλακα ειναι οτι αρκετες φορες τις πολλαπλασιαζουν ΚΑΙ αυτοκινητα. Ο μοτοσυκλετιστης φιλε,δεν περνει μια μηχανη το πρωι για να πλακωθει στις κοντρες,ουτε εχει σκοπο να σκοτωθει.Παει και αυτος στην δουλεια του και ξερει πολυ καλα οτι μπορει και να μην ξαναγυρισει,οχι επειδη περασε αναμεσα απο τα αυτοκινητα(κατι που εκανε απο επιλογη και ξερει πολυ καλα το ρισκο που περνει),αλλα επιδει καποιος που μιλουσε στο κινητο,καποιος που του `ρθε να στριψει χωρις να ελεγξει καθρεπτες, δεν τον προσεξε... Αυτοι που κανουν τις μαλακιες ξερουν πολυ καλα οτι παιζουν το κεφαλι τους κορωνα γραμματα,αλλα δεν μιλαμε γι`αυτους ,γιατι υπαρχουν και οι αντιστοιχοι στα αυτοκινητα που πλακωνονται σε τρελες κοντρες. Φιλε, σε πληροφορω οτι οταν τυχει και σταθω πισω απο αλλη μηχανη,πεφτει κορναρισμα και οι συνεπειες ειναι γνωστες...τσακωμοι, φωνες και οτι αλλο συνεπαγεται. Μου τη σπαει να το παιζουμε υποκριτες και ξερολες στα forum και εκει εξω οποιον παρει ο χαρος...και δεν το λεω για καποιον προσωπικα,αλλα η αληθεια ειναι οτι στα χαρτια ειμαστε οι γαμάτοι και στο τιμονι...γάματα Ειπα και πριν...οδηγω τα παντα...οποτε,ξερω καλα και απο τις δυο θεσεις. Επιμενω παντος στην απορια μου...(που δεν ειναι ακριβως απορια) Πως θα ηταν οι δρομοι,αν ολοι τηρουσαν το γραμμα του νομου...
PlaStiK Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Κάτι που έχω παρατηρήσει με τα μηχανάκια τα τελευταία 2 χρόνια περίπου (φαίνεται άρχισε κάποιος την πατέντα και οι άλλοι το έκαναν like). Κινείσαι σε δρόμο με προτεραιότητα και το μηχανάκι θέλει να βγεί απο κάθετο δρόμο. Βλέπει οτι δεν προλαβαίνει να βγεί πριν φτάσεις στη διασταύρωση, παρόλα αυτά ΒΓΑΙΝΕΙ, θεωρώντας δεδομένο οτι εσύ θα τραβηχτείς στην άλλη άκρη του δρόμου και τελικά βρίσκεστε και οι δυο δίπλα δίπλα ακριβώς πάνω στη διασταύρωση. Είναι τόσο σημαντικά τα 5-10 δευτερόλεπτα που κέρδισε μπροστά στην προοπτική το επόμενο τροχοφόρο που θα οδηγεί να είναι αναπηρικό καροτσάκι;
dimpa16 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Οντως. Καποιος αρχισε αυτη την πατεντα και στα αυτοκινητα. Κινησαι με μηχανη στα δεξια, σε δρομο προτεραιοτητας (ακομα και σε λεωφορο) και καποιο αυτοκινητο που θελει να περασει καθετα,βγενει μπροστα σου,παντα με την ανεση του οτι αυτος θα την βγαλει καθαρη απο το τρακαρισμα(εγω θα σπασω τζαμια και λαμαρινες ,εσυ θα σπασεις κεφαλι και κοκκαλα). Βεβαια οταν το οχημα που ερχεται κατα πανω του,ειναι καμια νταλικα ή λεωφορειο,τον βλεπεις και περνει ξανα τον πουλο...προς τα πισω ομως... Αστα φιλε...αστα...ζουγκλα ειναι εξω...
Ntinaras Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Μην δινεις λανθασμενα παραδειγματα.Και στην εθνικη και στην πολη.οταν εχει μποτιλιαρισμα,πολλαπλασιαζονται οι λωριδες και η πλακα ειναι οτι αρκετες φορες τις πολλαπλασιαζουν ΚΑΙ αυτοκινητα. Ο μοτοσυκλετιστης φιλε,δεν περνει μια μηχανη το πρωι για να πλακωθει στις κοντρες,ουτε εχει σκοπο να σκοτωθει.Παει και αυτος στην δουλεια του και ξερει πολυ καλα οτι μπορει και να μην ξαναγυρισει,οχι επειδη περασε αναμεσα απο τα αυτοκινητα(κατι που εκανε απο επιλογη και ξερει πολυ καλα το ρισκο που περνει),αλλα επιδει καποιος που μιλουσε στο κινητο,καποιος που του `ρθε να στριψει χωρις να ελεγξει καθρεπτες, δεν τον προσεξε... Αυτοι που κανουν τις μαλακιες ξερουν πολυ καλα οτι παιζουν το κεφαλι τους κορωνα γραμματα,αλλα δεν μιλαμε γι`αυτους ,γιατι υπαρχουν και οι αντιστοιχοι στα αυτοκινητα που πλακωνονται σε τρελες κοντρες. Φιλε, σε πληροφορω οτι οταν τυχει και σταθω πισω απο αλλη μηχανη,πεφτει κορναρισμα και οι συνεπειες ειναι γνωστες...τσακωμοι, φωνες και οτι αλλο συνεπαγεται. Μου τη σπαει να το παιζουμε υποκριτες και ξερολες στα forum και εκει εξω οποιον παρει ο χαρος...και δεν το λεω για καποιον προσωπικα,αλλα η αληθεια ειναι οτι στα χαρτια ειμαστε οι γαμάτοι και στο τιμονι...γάματα Ειπα και πριν...οδηγω τα παντα...οποτε,ξερω καλα και απο τις δυο θεσεις. Επιμενω παντος στην απορια μου...(που δεν ειναι ακριβως απορια) Πως θα ηταν οι δρομοι,αν ολοι τηρουσαν το γραμμα του νομου... γιατι λαθος παραδειγματα?το ιδιο πραγμα ακριβως ειναι,αφου χωρας με το μηχανακι διπλα σε αλλα αυτοκινητα γιατι να μη το κανω κι εγω με το αυτοκινητο? οι λωριδες πως ακριβως πολλαπλασιαζονται?εχει καμια νανοτεχνολογια και οταν ανιχνευει πολλα οχηματα τοτε φαρδαινει ο δρομος?
Vancas Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Ακόμα μία περίπτωση όπου στη συζήτηση εμφανίζονται μόνο τα δύο άκρα. Δηλαδή οι μόνες επιλογές είναι το μηχανάκι να πηγαίνει στην λωρίδα κυκλοφορίας σαν αυτοκίνητο (το οποίο είναι το νόμιμο αλλά προκαλεί κίνηση) ή να πηγαίνει μονίμως στη διαχωριστική και στις νεκρές γωνίες των αυτοκινήτων (το οποίο είναι παράνομο αλλά δε δημιουργεί κίνηση). Δηλαδή μία μέση επιλογή όπου ο μοτοσυκλετιστής θα κάνει χρήση του μικρού όγκου προσπερνώντας αυτοκίνητα χωρίς παράλληλα να είναι μονίμως σε νεκρές γωνίες και να κάνει σφήνες δεν υπάρχει;; Δεν είπαμε το μηχανάκι να περιμένει σε ένα φανάρι π.χ. πίσω από όλους που είναι σταματημένοι. Μπορεί με ασφάλεια και πάντα με προσοχή να περάσει ανάμεσα τους. Όταν όμως τα αμάξια κινούντε και ένα μηχανάκι είναι μονίμως στη μέση είναι επικίνδυνο. Αυτό πχ που βλέπω συχνά είτε είμαι με τη μηχανή είτε με το αμάξι και με εκνευρίζει αφάνταστα είναι το εξής: Ένα αμάξι έχει ανάψει φλας για να βγεί από στενό και έχουν σταματήσει τα αμάξια που είναι στον κάθετο δρόμο για να βγεί. Παρόλα αυτά το μηχανάκι που είναι στο κάθετο δρόμο και κινείτε παράνομα πανω στην διαχωριστική λωρίδα δε θα σταματήσει για να βγεί το αμάξι (το οποίο είναι ήδη το μισό έξω). Αντίθετα θα του κορνάρει και θα τον βρίσει. Δηλαδή αν σταματήσει και αυτός για 5 δευτερόλεπτα όπως οι άλλοι θα πάθει κάτι... Πριν καναδύο χρόνια είχα παρόμοιο ατύχημα με το αμάξι. Βγαίνοντας από stop όπου στον κάθετο δρόμο είχε σταματήσει λεωφορείο έπεσε πάνω μου μηχανάκι το οποίο πήγε να προσπεράσει το λεωφορείο βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Εγώ βγήκα σιγά σιγά αλλά αυτός πήγε να περάσει "κομμάτια" και έπεσε πάνω μου. Ευτυχώς η σύγκρουση ήταν μικρή μόνο με υλικές ζημιές αλλά ανυσήχησα γιατί δε φορούσε κράνος. Εννοείτε πως όταν ήρθε η τροχαία και η ασφαλιστική μου κατέγραψαν ακριβώς το πως έγινε το γεγονός και με αποζημείωσε η ασφαλιστική του γιατί κινούταν παράνομα στο αντίθετο ρεύμα.
dimpa16 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Γιατι στην εθνικη που οι ταχυτητες ειναι μεγαλυτερες,δεν γινονται τετοια (άλλα γινονται). Και οπως σκεφτεσαι εσυ με το αμαξι,ετσι σκεφτεται και ο αλλος με την μηχανη,μονο που ο αλλος λογο ογκου,μπορει και το κανει πιο ευκολα.Και εσυ το κανεις οταν σε περνει (το εσυ,μην το βλεπεις προσωπικα γιατι δεν σε ξερω). Αν δεν εχεις οδηγησει μοτοσυκλετα,δεν μπορεις να μπεις στην ιδεα. Εγω οταν οδηγω αυτοκινητο,ξερω και πως να προφυλαξω και πως να προφυλαχτω απο μηχανες και το αντιστροφο... Αυτο που θελω να περασω ειναι οτι εφοσον δεν εχουμε την αναλογη οδικη παιδεια,τουλαχιστον ας προσπαθησουμε να καταλαβουμε οτι το πιο βαρυ οχημα,προκαλει και μεγαλυτερες ζημιες στο ελαφρυτερο (για να μην πουμε για τους πεζους)και ας το προστατεψουμε. Το θεμα ειναι να μην γινει το κακο...αν γινει, γραψε αλιμονο...
Vancas Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Φυσικά και δε το παίρνω προσωπικά. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο post οδηγάω και μηχανή και αμάξι. Και αυτό ίσως όπως λες και εσύ μου δίνει ένα πλεονέκτημα στο να υπολογίζω τον τρόπο σκέψης και των δύο πλευρών (μηχανή, αμάξι). Αυτό ακριβώς όμως είναι που με κάνει και να πιστεύω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι μηχανές έχουν την ευθύνη. Και φυσικά όπως είπες και εσύ και όπως έχει αναφερθεί σε άπειρα posts, η οδηγική παιδεία είναι το παν και δυστυχώς είναι ανύπαρκτη. Είτε αναφερόμαστε σε οδηγούς μηχανής είτε σε οδηγούς αυτοκινήτου.
Haldol Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Όπως είπε και ο Vancas πιο πάνω, το θέμα δεν είναι οι παρανομίες αλλά οι επικίνδυνες καφρίλες. Δεν ζητάω να μην περνάνε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Δεν ζητάω να μην προσπερνάνε σταματημένα αυτοκίνητα, όταν παίζει μποτιλιάρισμα. Το πρόβλημά μου (ή καλύτερα, το πρόβλημά «μας») είναι τα χωσίματα σε 30 cm χώρο, οι προσπεράσεις 2-3 μαζί και τα συναφή! Εκνευρίζομαι όταν κινούμαστε αργά σε κάποιο δρόμο και περιμένει ο τάδε ή ο δείνα μοτοσυκλετιστής να πέσω εγώ πάνω στο διάζωμα ώστε να περάσει αυτός με 5 cm απόσταση από τον καθρέπτη μου. Όχι όταν υπάρχει χώρος να περάσει και απλά περνάει. Όχι όταν έχουμε κολλήσει, χωράει να περάσει και περνάει. Τα ίδια ισχύουν και για τα υπόλοιπα προβλήματα, όπως με τους πεζούς που ανέφερα. Θέλεις να ανέβεις στον πεζόδρομο ή το πεζοδρόμιο; Ανέβα, αφού το επιτρέπει το όχημά σου! Τα μάτια σου 14000 όμως και α-ρ-γ-ά, όχι να γκαζώνεις μεσ' τον κόσμο!
katz Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Οι περισσοτεροι μοτοσυκλετιστες ειναι τραγικοι..Σε προσπερνουν απο παντου, ουτε φλας εννοειτε ουτε τιποτα, παραβιαση κοκκινων αντιθετα σε μονοδρομο... Ωρες ωρες με τοσα μηχανακια αναμεσα μου νομιζω οτι ειμαι στο νεο δελχι
Whiteyez Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Εγώ γουστάρω αυτό που κάνουν οι μοτοσυκλετιστές όταν έχει κίνηση ας πούμε σε κάποιο δρόμο στη πόλη και δεν μπορούν να χωθούν κάνουν το πιο απλό πράγμα, μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα και ας έρχονται και άλλα αυτοκίνητα δεν τους νοιάζει πρέπει να κάνουν στην άκρη.
De@th L0rd Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Εγώ γουστάρω αυτό που κάνουν οι μοτοσυκλετιστές όταν έχει κίνηση ας πούμε σε κάποιο δρόμο στη πόλη και δεν μπορούν να χωθούν κάνουν το πιο απλό πράγμα, μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα και ας έρχονται και άλλα αυτοκίνητα δεν τους νοιάζει πρέπει να κάνουν στην άκρη. Αυτό είναι το καλύτερο και επιβάλλεται.
Ntinaras Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Γιατι στην εθνικη που οι ταχυτητες ειναι μεγαλυτερες,δεν γινονται τετοια (άλλα γινονται).Και οπως σκεφτεσαι εσυ με το αμαξι,ετσι σκεφτεται και ο αλλος με την μηχανη,μονο που ο αλλος λογο ογκου,μπορει και το κανει πιο ευκολα.Και εσυ το κανεις οταν σε περνει (το εσυ,μην το βλεπεις προσωπικα γιατι δεν σε ξερω). Αν δεν εχεις οδηγησει μοτοσυκλετα,δεν μπορεις να μπεις στην ιδεα. Εγω οταν οδηγω αυτοκινητο,ξερω και πως να προφυλαξω και πως να προφυλαχτω απο μηχανες και το αντιστροφο... Αυτο που θελω να περασω ειναι οτι εφοσον δεν εχουμε την αναλογη οδικη παιδεια,τουλαχιστον ας προσπαθησουμε να καταλαβουμε οτι το πιο βαρυ οχημα,προκαλει και μεγαλυτερες ζημιες στο ελαφρυτερο (για να μην πουμε για τους πεζους)και ας το προστατεψουμε. Το θεμα ειναι να μην γινει το κακο...αν γινει, γραψε αλιμονο... μου φαινεται λογικο να προσπερνανε τα αυτοκινητα,αλλα δε μου φαινεται λογικο να το κανουν συνεχεια και να κινουνται μονιμα αναμεσα με ταχυτητες 50+,πανω σε στροφες χμ εχεις πετυχει κινηση σε εθνικη οδο? ειναι τεραστια η πορδοκλανια του ελληναρα κλασσικα χωνονται ολοι λεα,και αμα χρειαστει να περασει ασθενοφορο,περιπολικο,πυροσβεστικο θα κανει 2 χρονια εκτος απο αυτο χωνονται και στους παραδρομους των εθνικων,και επειδη το μποτιλιαρισμα ειναι απο τι μια μερια,μπαινουν στο αντιθετο ρευμα και πανε φορτσατοι! εχουν μια λογικη αυτα που λες,αλλα σκεψου οτι μπορω να κανω κι εγω το ιδιο στα φορτηγα(ιδια αναλογια ογκου μαζας) σε φυσιολογικες χωρες οπως το βελγιο που πηγα φετος,εχουν προβλεψε για τα παντα στα φαναρια εχει διαβαση για πεζους,πισω ακριβως εχει διαχωριστικο που σταματανε μηχανες,και πισω διαχωριστικο που σταματανε τα αυτοκινητα και φυσικα παραλληλα σε ολα αυτα εχει ποδηλατοδρομο!
afentiko Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2010 Εγώ αυτό που αναρωτιέμαι είναι πώς θα ήταν τα πράγματα (κίνηση, ατυχήματα κλπ) αν κυκλοφορούσαν μόνο μηχανές, ή αν τουλάχιστον η αναλογία αμαξιών-μηχανών να αντεστραφόταν. Εσείς τι νομίζετε; Θα ήταν γενικά καλύτερα; (γιατί σε συγκεκριμένα πράγματα σίγουρα δε θα είναι)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.