dewn735 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 ...και φτου κι απ' την αρχή... Προσπερνάω άνευ σχολιασμού τις παρακάτω δηλώσεις: Τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ γίνονται κι από το 90% των οδηγών αυτοκινήτων. Όσοι επικαλούνται τον ΚΟΚ γιά τις λουρίδες, ας μας πουν αν έχουν μιλήσει ποτέ στο κινητό όταν οδηγούν, αν πατάνε τις διαχωριστικές επί μονίμου βάσεως, αν σε ΚΑΘΕ αριστερή στροφή βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα γιά να μην κουνήσουν τα χεράκια λίγο παραπάνω, αν βγάζουν πάντα φλας, αν συμμορφώνονται παντού με τα -συχνά γελοία- όρια ταχύτητας... Μάλιστα. Παραβιάζουμε κόκκινο, αλλά εφόσον "σταματήσαμε" και "ελέγξαμε", είμαστε δικαιολογημένοι να κατακεραυνώνουμε άλλους που το παραβίασαν επίσης. καθώς έχουν ήδη απαντηθεί αρκετές φορές, με τελευταία αυτή: Ελπίζω να μην εννοείς πως οκ, επειδή μαλακίζονται και οι άλλοι δεν πειράζει να μαλακιστούμε και εμείς ε; Γιατί αυτό ακριβώς το σκεπτικό μας έχει φέρει, οδηγικά η μη, στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα. θα σημειώσω αυτό: Το να πετάγεται ο πεζός από το πουθενά ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα είναι ο σωστός τρόπος να διασχίσει το δρόμο δηλαδή; Απ' τις διαβάσεις πεζών περνάμε, όχι απ' όπου μας βολεύει γιά να μην περπατήσουμε 10 βήματα παραπάνω και πέσει το απόθεμα λίπους πέριξ και χαμηλότερα της μέσης μας... σχολιάζοντας απλώς ότι οι διαβάσεις είτε θα είναι εντελώς άκυρα μοιρασμένες (300 μέτρα κύκλο για να περάσω απέναντι) είτε θα είναι κατηλλημένες τόσο από αυτοκίνητα όσο και από μηχανές. και θα σταματήσω εδώ: Σωστό, οι φορές που πεζός κινδυνεύει από αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο είναι πολύ λιγότερες. Ο λόγος φυσικά είναι δεν είναι η οδηγική παιδεία των αυτοκινητιστών, αλλά ότι τα αυτοκίνητα συνήθως δεν χωράνε στα πεζοδρόμια. περιμένοντας μια ώριμη απάντηση (η οποία δε θα περιέχει υποθετικούς συνδέσμους και αναφορές σε ακραίες ή φανταστικές καταστάσεις) στην ερώτηση "με ποια ακριβώς δικαιολογία κινούνται οι μηχανές πάνω στο πεζοδρόμιο;"
bluesattack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 περιμένοντας μια ώριμη απάντηση (η οποία δε θα περιέχει υποθετικούς συνδέσμους και αναφορές σε ακραίες ή φανταστικές καταστάσεις) στην ερώτηση "με ποια ακριβώς δικαιολογία κινούνται οι μηχανές πάνω στο πεζοδρόμιο;" Δεν υπαρχει δικαιολογια ,υπαρχει καθαρη καφριλα . Βεβαια εμεις καναμε την αυτοκριτικη μας , αλλα δεν ειδα κανεναν αυτοκινητιστη εδω (εκτος αν φοβαται μην βγει off topic..) να κανει την δικια του , εκτος απο κατι ψηγματα δικαιολογιων, και να πει ' ναι ειμαστε ΚΑΦΡΟΙ και εμεις , οσο δικαιουμαστε να τα χωνουμε αλλο τοσο δικαιολογημενα τα ακουμε ''. Και για να πατσισουμε (ανθρωποι ειμαστε και μας αρεσει η αντιπαραθεση )... η ιδια δικαιολογια με τους αυτοκινητιστες που (διπλο)παρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο . http://www.sfedona.gr/2010/05/04/eimai-%CE%B3%CE%B1%CF%8A%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%83-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%89-%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%89-%CE%BF/
dewn735 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Και για να πατσισουμε (ανθρωποι ειμαστε και μας αρεσει η αντιπαραθεση )... η ιδια δικαιολογια με τους αυτοκινητιστες που (διπλο)παρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο . Να πάρει, μας τη φέρανε! ΥΓ: Κάποια στιγμή είχε βγει ένα "κίνημα""που κολάγανε κάτι αυτοκόλλητα πάνω στα καφρο-παρακαρισμένα αυτοκίνητα, το θυμάται κανείς; (Άκυρο, το βρήκα! http://www.streetpanthers.dom.gr/)
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Οχι κανουμε ''δουλεια'' μας , ξεμπλοκαρει η κινηση Συνήθως όταν μπλέκονται οι μοτοσυκλέτες ανάμεσα στα αυτοκίνητα (οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως) έχουμε το αντίθετο αποτέλεσμα. Διότι ακόμα και όταν ελευθερωθεί ο δρόμος, προσπαθούνε όλοι οι οδηγοί μαζί (ανεξαρτήτως οχήματος) να «ξεμπλεχτούν» από όσους έχουν χωθεί ανάμεσα. Αυτό φαίνεται πιο έντονα σε ορισμένα φανάρια, όπου η μισή ώρα που μπορεί ο κόσμος να περάσει χάνεται μέχρι να ξεμπλέξουν οι μοτοσυκλέτες που χώθηκαν ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
bluesattack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Ε καλα μην γινομαστε και υπερβολικοι.Τι σημαινει μπλεκονται αναμεσα στα αυτοκινητα ? Θα νομιζει κανεις οτι γινονται αγωνες επιδειξης μηχανων με τα αυτοκινητα σαν κορινες ετσι που τα λετε.Ας γινουμε λιγο πιο ρεαλιστικοι... Δεν μπορειτε να ανεχθειτε πολλες φορες να κερδιζουν ''πολυτιμο εδαφος'' (δικο σας) πολυ περισσοτερο μαλιστα με αυτα τα μικροκαμωμενα διτροχα οχηματα.''Που πας ρε φιλε και χωνεσαι μπροστα μου,κανοντας και προσπεραση ? Αι κανε στην παντα, αι στριμωξου τερμα δεξια να σε περασω συριζα ''
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Όταν λέω μπλέκονται αυτό εννοώ. Π.χ. να έχει μείνει κάθετα μπροστά μου διότι πήγε να περάσει και τελικά δε χώραγε... οπότε περιμένει να ανοίξει το φανάρι, να φύγει ο μπροστά κι ύστερα να ξεκολλήσει κι αυτός. Εάν μπορεί να περάσει μπροστά από όλους ας το κάνει. Δεν μ' ενοχλεί κάτι τέτοιο, ούτε φοβάμαι μην χάσω 2 sec από τη μηχανή που θα βγει πρώτη. Όταν δεν μπορεί όμως να κάτσει στ' αυγά του, όχι σώνει και ντε να χώνεται και να προκαλεί κακό χαμό.
bluesattack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μπλεξιμο.Αλλα μεταξυ μας , αν εφευγε κανονικα απο μπροστα σου και χωνοταν καθετα μερικα αυτοκινητα μπροστα δεν θα σε χαλαγε και τοσο , ετσι δεν ειναι ? Εδω δεν σε πειραζει να περνας με κοκκινο αρκει να ''ελεγξεις'' , ενω θα μπορουσες απλα να περιμενεις..
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Το ίδιο θα με χάλαγε. Πάλι θα περίμενα δέκα χρόνια μέχρι να ξεμπλέξει. Δεν θα με χάλαγε εάν μπορούσε να φύγει μπροστά από τα αυτοκίνητα ή εάν απλά μπορούσε να κερδίσει κάποια μέτρα χωρίς να επιβαρύνει εμένα. Εάν μπορείς να κερδίσεις κάτι εσύ χωρίς να επιβαρύνεις εμένα, κάντο. Εάν όχι κάτσε στ' αυγά σου. Απλά πράγματα. Όσο για τα φανάρια... όταν περνάει ένα αυτοκίνητο ανά 10 λεπτά και έχω ορατότητα στα 500 μέτρα δεν βλέπω που είναι το κακό στο να μην περιμένω στο φανάρι. Από την άλλη βρίσκω κακό το να μην περιμένεις όταν υπάρχει κανονική κυκλοφορία -έστω και αραιή-, μέρα μεσημέρι.
dewn735 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Όσο για τα φανάρια... όταν περνάει ένα αυτοκίνητο ανά 10 λεπτά και έχω ορατότητα στα 500 μέτρα δεν βλέπω που είναι το κακό στο να μην περιμένω στο φανάρι. Από την άλλη βρίσκω κακό το να μην περιμένεις όταν υπάρχει κανονική κυκλοφορία -έστω και αραιή-, μέρα μεσημέρι. Ένα και το αυτό. Το κόκκινο φανάρι σημαίνει "σταμάτα και περίμενε το πράσινο" είτε είσαι στη Μεσογείων μέρα μεσημέρι είτε στον καρόδρομο που στρίβεις για το χωριό σου. Καμία απολύτως δικαιολογία και για τις δύο περιπτώσεις
bluesattack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Όσο για τα φανάρια... όταν περνάει ένα αυτοκίνητο ανά 10 λεπτά και έχω ορατότητα στα 500 μέτρα δεν βλέπω που είναι το κακό στο να μην περιμένω στο φανάρι. Από την άλλη βρίσκω κακό το να μην περιμένεις όταν υπάρχει κανονική κυκλοφορία -έστω και αραιή-, μέρα μεσημέρι. Δεν σωζεται , αστο Εγραψες : Ποτέ μου δεν παραβίασα κόκκινο φανάρι για να περάσω χωρίς καν να κοιτάξω, μέρα μεσημέρι με 60 αυτοκίνητα να διέρχονται ανά 20 δευτερόλεπτα από το σημείο (ναι, βράδυ που δεν κυκλοφορούσε κανείς έχω φύγει χωρίς να περιμένω το φανάρι... αλλά σταμάτησα, έλεγξα και μετά έφυγα). Mην μου πεις οτι βραδυ εχεις ορατοτητα 500 μετρα.Εκτος αν νομιζεις οτι μπορεις να κανεις εκτιμησεις , εχοντας την ζωη του αλλου στα χερια σου (ειδικα πχ αν προκειται για απροστατευτο αναβατη μηχανης ) απο τα φωτα η τον θορυβο κλπ... Και οχι μονο βραδυ βεβαια !!
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δεκτό. Εάν όμως είναι απαράδεκτο το να περνάς κόκκινο ενώ δεν περνάει κανείς και φαίνεται πεντακάθαρα όλη η οδός από απόσταση, αναλογίσου τι είναι το να κάνεις το ίδιο πράγμα με κίνηση και σε ώρα αιχμής και χωρίς ορατότητα (π.χ. σε δρόμο με στροφή).
Dark_son20 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Εάν μπορείς να κερδίσεις κάτι εσύ χωρίς να επιβαρύνεις εμένα, κάντο. Εάν όχι κάτσε στ' αυγά σου. Απλά πράγματα. εδώ έχει ένα δίκιο. μου έχει έρθει να κατεβάσω stand σε κίνηση και να κατεβω να σαπίσω παπί από πίσω μου, γιατί τα αμάξια ήταν πιο κολλητά και δεν χώραγα και είχε αρχίσει τις κόρνες και να χτυπάει το αμάξι με το χέρι διπλα να κάνει στην άκρη όταν χώρας χώνεσαι όταν δε χώρας μόκο και περιμένεις και τα λέει οδηγός που κάνει όλα όσα κράζετε και πολύ χειρότερα σε θέματα προσπεράσεων ktlp PS: είμαι κατά της χρήσης κόρνας από τη μηχανή παρα μονο αν κινδυνεύεις. ειδικά αυτούς που κορνάρουν στη κίνηση τους προσπερνάω (γιατί συνήθως είναι και με tpt παπια η tpt beverly και πήραν μηχανάκι γιατί είναι πιο φθηνό) και τα ακούνε άσχημα
LiquidOS Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 ...και φτου κι απ' την αρχή... Προσπερνάω άνευ σχολιασμού τις παρακάτω δηλώσεις: καθώς έχουν ήδη απαντηθεί αρκετές φορές, με τελευταία αυτή: Ελπίζω να μην εννοείς πως οκ, επειδή μαλακίζονται και οι άλλοι δεν πειράζει να μαλακιστούμε και εμείς ε; Γιατί αυτό ακριβώς το σκεπτικό μας έχει φέρει, οδηγικά η μη, στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα. Κοίτα, και το αρχικό ποστ έχει σχολιασθεί αρκετές φορές, αλλά το παράθεσες μιά σελίδα πριν. Το νήμα τέθηκε αρχικά σε εντελώς λανθασμένη βάση. Όπως σχολίασαν ήδη πολλοί πριν από μένα, η καφρίλα δεν είναι "προνόμιο" των μοτοσυκλετιστών, αλλά των περισσοτέρων χρηστών του δρόμου, των πεζών συμπεριλαμβανομένων. Τελεία. Δεν είπα ότι δεν πειράζει να "μαλακιστούμε κι εμείς επειδή μαλακίζονται κι οι άλλοι", είπα ότι δεν μας παίρνει να κατακεραυώνουμε τους άλλους όταν "μαλακίζονται", εφόσον κι εμείς "μαλακιζόμαστε" εξίσου. Άλλο ένα χαρακτηριστικό της φυλής και εξίσου υπεύθυνο γιά την κατάσταση που βρισκόμαστε: των άλλων βρωμάνε, οι δικές μας μυρίζουν λεβάντα. θα σημειώσω αυτό: σχολιάζοντας απλώς ότι οι διαβάσεις είτε θα είναι εντελώς άκυρα μοιρασμένες (300 μέτρα κύκλο για να περάσω απέναντι) είτε θα είναι κατηλλημένες τόσο από αυτοκίνητα όσο και από μηχανές. Νομίζω πως είσαι λίγο υπερβολικός εδώ, εκτός αν μένεις / δουλεύεις στη λεωφόρο Καβάλας. Τέλος πάντων, ακόμα κι έτσι, να σου υπενθυμίσω αυτό που παράθεσες παραπάνω: "Ελπίζω να μην εννοείς πως οκ, επειδή μαλακίζονται και οι άλλοι δεν πειράζει να μαλακιστούμε και εμείς ε; Γιατί αυτό ακριβώς το σκεπτικό μας έχει φέρει, οδηγικά η μη, στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα." και θα σταματήσω εδώ: περιμένοντας μια ώριμη απάντηση (η οποία δε θα περιέχει υποθετικούς συνδέσμους και αναφορές σε ακραίες ή φανταστικές καταστάσεις) στην ερώτηση "με ποια ακριβώς δικαιολογία κινούνται οι μηχανές πάνω στο πεζοδρόμιο;" Με καμμία. Δεν αρνήθηκα τό γεγονός της οδηγικής καφρίλας της πλειοψηφίας των μοτοσυκλετιστών. Εκείνο που είπα είναι ότι η καφρίλα της πλειοψηφίας και των υπόλοιπων χρηστών των δρόμων είναι ανάλογη. Θα συμφωνήσω και με τον Dark_son20, τα ίδια λαμπάκια μου ανάβουν και με τους κακούς αυτοκινηστιστές τα ίδια και με και με τους κακούς μοτοσυκλετιστές. Προς τι το απομονώνετε λοιπόν, ορισμένοι; Αν πρόκειται γιά αποκλειστικό νήμα ξεχαρμανιάσματος αυτοκινητιστών, σαν ψυχοθεραπεία ένα πράμα, να κάνω μιά προσπάθεια να είμαι συγκαταβατικός...
dewn735 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δεν αρνήθηκα τό γεγονός της οδηγικής καφρίλας της πλειοψηφίας των μοτοσυκλετιστών. Εκείνο που είπα είναι ότι η καφρίλα της πλειοψηφίας και των υπόλοιπων χρηστών των δρόμων είναι ανάλογη. Θα συμφωνήσω και με τον Dark_son20, τα ίδια λαμπάκια μου ανάβουν και με τους κακούς αυτοκινηστιστές τα ίδια και με και με τους κακούς μοτοσυκλετιστές. Προς τι το απομονώνετε λοιπόν, ορισμένοι; Αν πρόκειται γιά αποκλειστικό νήμα ξεχαρμανιάσματος αυτοκινητιστών, σαν ψυχοθεραπεία ένα πράμα, να κάνω μιά προσπάθεια να είμαι συγκαταβατικός... Κανείς δεν αντιλέει ότι όλοι μας έχουμε κάνει τουλάχιστον μια χοντράδα στον δρόμο. Είναι ανθρωπίνως αδύνατο να μην κάνουμε. Το θέμα όμως είναι ότι, αν είναι δύσκολο να προβλέψουμε τη χοντράδα ενός αυτοκινήτου, είναι δέκα φορές πιο δύσκολο να προβλέψουμε τη χοντράδα μιας μηχανής. Προσθέστε και το γεγονός ότι ατύχημα με μηχανή συνεπάγεται και (σχεδόν) σίγουρο τραυματισμό του αναβάτη και σκεφτείτε τώρα πόσο πιο επίπονη και κουραστική γίνεται η οδήγηση ενός αυτοκινήτου, όταν υπάρχουν μηχανές τριγύρω. Έχω χάσει άπειρες φορές έξοδο σε λεωφόρο ή εθνική, για τον απλούστατο λόγο ότι ακόμα κι αν ανάψω φλας, δε ξέρω τι θα κάνει η μηχανή που κινείται πάνω στη διαχωριστική 20 μέτρα πίσω μου: με είδε; δε με είδε; Η άλλη μηχανή που είναι κολλημένη πίσω του με έχει δει; Θα προσπεράσει από δεξιά; Θα προσπεράσει από αριστερά; Αναγκαστικά κόβω και περιμένω όλο το καραβάνι να με περάσει, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην αλλάζω έγκαιρα λωρίδα. Δεν είναι ότι δε κάνουμε όλοι σαχλαμάρες στους δρόμους, απλά επειδή οι μηχανές και τα μηχανάκια (λόγο όγκου και ευκινησίας) μπορούν να κάνουν περισσότερες βλακείες, θα τις κάνουν. Δεν υπάρχει καμία απομόνωση ή προκατάληψη - μόνο απλά μαθηματικά και η ατελείωτη καφρίλα του Έλληνα
LiquidOS Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Έχω χάσει άπειρες φορές έξοδο σε λεωφόρο ή εθνική, για τον απλούστατο λόγο ότι ακόμα κι αν ανάψω φλας, δε ξέρω τι θα κάνει η μηχανή που κινείται πάνω στη διαχωριστική 20 μέτρα πίσω μου: με είδε; δε με είδε; Η άλλη μηχανή που είναι κολλημένη πίσω του με έχει δει; Θα προσπεράσει από δεξιά; Θα προσπεράσει από αριστερά; Αναγκαστικά κόβω και περιμένω όλο το καραβάνι να με περάσει, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην αλλάζω έγκαιρα λωρίδα. Τι σύμπτωση, ακριβώς το ίδιο αντιμετωπίζω από άλλα αυτοκίνητα κάθε φορά που αναγκάζομαι να πάρω το δικό μου. Μακάρι να είχα πρόσβαση σε αεροφωτογραφίες της Λ. Υμηττού , έξοδος Κατεχάκη, ώρες αιχμής, γιά να θαυμάσουμε τη γαϊδουριά και προπάντων την ηλιθιότητα σε όλο τους το μεγαλείο. O.k. φίλε μου, το δέχομαι ότι είναι δύσκολο να προβλέψεις τις αντιδράσεις του μοτοσικλετιστή αν δεν οδηγείς κι ο ίδιος μοτοσυκλέτα. Ισχύει και το αντίστροφο πάντως. Όσο γιά τα επιμέρους στατιστικά μας, διαφέρουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.