Προς το περιεχόμενο

Γραφικά σε C++ ;


nrkmaiden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι, δεν υπάρχει στις standard βιβλιοθήκες της C++ κάτι σχετικό με γραφικά, είτε για δημιουργία γραφικών είτε για επεξεργασία τους είτε για κατασκευή γραφικής διεπαφής χρήστη (GUI). Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις κάποιο framework από τα πολλά που υπάρχουν για να εξασφαλίσεις τέτοια λειτουργικότητα για τις εφαρμογές σου.

Δημοσ.
C++ και γραφικα δεν μπαινουν ευκολα στην ιδια προταση ...

 

Μια χαρά μπαίνουν, απλώς δεν τα βάζουν.

 

Π.χ. η Τurbo C++ είχε μια εξαιρετική βιβλιοθήκη γραφικών που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί

άμεσα χωρίς καμιά προγραμματιστική αλχημεία και με εντολές απλές και πανίσχυρες.

Εκεί το να ανάψεις ένα pixel ήταν μια εντολή.

Αντίθετα, με τα τωρινά grαphics frameworks είναι μια μικρή ιστορία...

 

-

Δημοσ.
Μια χαρά μπαίνουν, απλώς δεν τα βάζουν.

 

Π.χ. η Τurbo C++ είχε μια εξαιρετική βιβλιοθήκη γραφικών που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί

άμεσα χωρίς καμιά προγραμματιστική αλχημεία και με εντολές απλές και πανίσχυρες.

Εκεί το να ανάψεις ένα pixel ήταν μια εντολή.

Αντίθετα, με τα τωρινά grαphics frameworks είναι μια μικρή ιστορία...

 

-

 

ακριβως

 

 

Το μήνυμα που έχετε εισάγει είναι μικρό. Παρακαλούμε μεγαλώστε το μήνυμα σας ώστε να περιέχει τουλάχιστον 10 χαρακτήρες.

Δημοσ.

Aντιλαμβάνομαι τον υπαινιγμό σου αλλά δεν συμφωνώ.

Διότι θα μπορούσε να υποστηριχθεί κάποιο stantard για απλά γραφικά από την κονσόλα.

Και εν πάση περιπτώση, θα μπορούσαν οι πιο διαδεδομένοι compilers να παράσχουν κάτι τέτοιο με συνέπεια στον εαυτό τους.

Απορώ γιατί δεν το κάνουν και δένουν τα χέρια στους ερασιτέχνες...

 

-

Δημοσ.
Aντιλαμβάνομαι τον υπαινιγμό σου αλλά δεν συμφωνώ.

Διότι θα μπορούσε να υποστηριχθεί κάποιο stantard για απλά γραφικά από την κονσόλα.

Και εν πάση περιπτώση, θα μπορούσαν οι πιο διαδεδομένοι compilers να παράσχουν κάτι τέτοιο με συνέπεια στον εαυτό τους.

Απορώ γιατί δεν το κάνουν και δένουν τα χέρια στους ερασιτέχνες...

 

-

 

Δεν εχει νοημα

Δημοσ.

Μια χαρά νόημα έχει.

 

Είναι απαράδεκτο να μην μπορείς να τραβήξεις με απλό τρόπο μια γραμμή ή

να καθαρίσεις την οθόνη ή να αλλάξεις το χρώμα/γραμματοσειρά του κειμένου.

 

Κάποτε μπορούσες να το κάνεις σε compilers όπως η turbo C++, τώρα όχι.

Το ευτράπελο είναι ότι σε άλλες γλώσσες υπάρχει...

 

 

Mια λύση είναι το PGPLOT. Εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά το συστήνουν αρκετά.

Είναι πρωταρχικά γραμμένο για fortran αλλά ξέρω ότι υπάρχει και wrapper για την C++.

 

-

Δημοσ.
Μια χαρά νόημα έχει.

 

Είναι απαράδεκτο να μην μπορείς να τραβήξεις με απλό τρόπο μια γραμμή ή

να καθαρίσεις την οθόνη ή να αλλάξεις το χρώμα/γραμματοσειρά του κειμένου.

 

Κάποτε μπορούσες να το κάνεις σε compilers όπως η turbo C++, τώρα όχι.

Το ευτράπελο είναι ότι σε άλλες γλώσσες υπάρχει...

 

-

Το μονο απαραδεκτο ειναι οτι ειμαστε στο 2011 και ακομα κανουμε switch σε unicode. Ολα τα αλλα ειναι μια χαρα. Εξαλλου, η STL σου προσφερει την στοιχειωδη δυνατοτητα να φτιαξεις εναν κωδικα ο οποιος τρεχει σε διαφορες πλατφορμες, εαν παλι δε σου φτανει, τοτε πας σε ενα cross-platform framework.

Δημοσ.

Φίλε μου συχνά παρουσιάζεται η ανάγκη/επιθυμία να καθαρίσεις την οθόνη, ή να γράψεις με άλλο χρώμα,

να τραβήξεις μια γραμμή κλπ.

Γιατί να μην μπορείς να το κάνεις με μια εντολή αλλά να είσαι αναγκασμένος π.χ. να μάθεις το Qt και να

εισάγεις ένα σωρό πολύπλοκο κώδικα που είναι άσχετος με το κύριο αντικείμενο του προγράμματος ;

Ειδικά αν είσαι αρχάριος ή επιστήμονας όπου η εντρύφηση σε οπτικό περιβάλλον δεν ενδιαφέρει.

 

(Eπαναλαμβάνω στον ΤS να ψάξει το PGPLOT...)

 

Για το unicode έχεις δίκιο.

Αναρωτιέμαι συχνά όλες αυτές οι εντολές και τα ματζούνια που χειρίζονται συμβολοσειρές στην C/C++ τι κάνουν με το unicode ;

 

-

Δημοσ.
Φίλε μου συχνά παρουσιάζεται η ανάγκη/επιθυμία να καθαρίσεις την οθόνη, ή να γράψεις με άλλο χρώμα,

να τραβήξεις μια γραμμή κλπ.

Γιατί να μην μπορείς να το κάνεις με μια εντολή αλλά να είσαι αναγκασμένος π.χ. να μάθεις το Qt και να

εισάγεις ένα σωρό πολύπλοκο κώδικα που είναι άσχετος με το κύριο αντικείμενο του προγράμματος ;

-

 

Πολυ απλα γιατι το User Interface ανηκει στο κελεφος του λειτουργικου συστηματος, και αυτα που αναφερεις περι χρωματων και αλλαγει position του κερσορα κλπ κλπ υπαρχουν στο αντιστοιχο console api. Η STL απο την αλλη περιεχει παρα μα παρα πολυ καλα εργαλεια που σε βοηθουν σε αυτα που δεν μπορει να σε βοηθησει η γλωσσα c++ απο μονη της, βλεπε containers, smart pointers και διαφοροι αλγοριθμοι.

Εαν σε ενδιαφερει το UI τοτε θα πρεπει, ειτε να μαθεις αυτα που σου προσφερει το λειτουργικο ειτε να μαθεις καποιο framework το οποιο περιεχει αντιστοιχη δυνατοτητα.

Δημοσ.
Το ευτράπελο είναι ότι σε άλλες γλώσσες υπάρχει...

 

 

Γι' αυτο οταν ρωταει καποιος ποια γλωσσα προγραμματισμου να μαθει, τον ρωταμε πρωτα τι ειδους προγραμματα θελει να κανει και επειτα του προτεινουμε την καταλληλη γλωσσα προγραμαμτισμου αναλογα με τις αναγκες του.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν αφορούν αυτά τα 'γραφικά' που θέλει ο topic starter, πάντως είχα φτιάξει πριν 6 χρονάκια περίπου ένα mini-game σε Visual C++ με γραφικά αποκλειστικά μέσω του κώδικα (χωρίς καν textures). Αν σε ενδιαφέρουν τέτοια γραφικά, τότε με μερικά headers είσαι έτοιμος για να πειραματιστείς

 

teih.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...