Προς το περιεχόμενο

site με τιμές καινούριων αυτοκινήτων;


poihths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ξερει κανείς ;;;;

 

 

ψαχνομαι για καινούριο αμαξι μικρο και ασφαλες αλλα σε φυσιολογικές τιμες

τι μαρκα προτείνετε;

polo και corsa μου εχουν γυαλίσει τελευταια

 

ακούω γνώμες:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

http://www.4troxoi.gr Εχει αναλυτικα ολα τα καινουρια αυτοκινητα, με τιμες αντιπροσωπειας, τυπικα τεχνικα χαρακτηριστικα κτλ.

Συγκεκριμενα, εδω.

 

+1 για Polo 1.2 TSi ή και Fabia 1.2TSi.

Ασε το Corsa :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ~15.000 ευρώ παίρνεις Polo 1.2 Tsi. Αν μπορείς diesel με ~τα ίδια παίρνεις Corsa 1.3 DTE(0 τέλη το 2011 και πολύ χαμηλή κατανάλωση).

Με λιγότερα παίρνεις Fabia 1.2 Tsi και μπορεί να βρεις και Clio 1.2 TCe σε προσφορά: http://www.renault.com.gr/discover/offers.html .

 

Γενικά, κοίτα για μικρά μοτέρ με turbo.

Προσφέρουν οικονομία, χαμηλή κατανάλωση και όποτε θες επιδόσεις. Είναι και λίγα κυβικά οπότε δε θα 'χεις πολλά πάγια έξοδα (ασφάλειες/τέλη/τεκμήρια...).

Αν θες Corsa μόνο το diesel. Δεν αξίζει (κατά τη γνώμη μου) να πάρεις ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ~15.000 ευρώ παίρνεις Polo 1.2 Tsi. Αν μπορείς diesel με ~τα ίδια παίρνεις Corsa 1.3 DTE(0 τέλη το 2011 και πολύ χαμηλή κατανάλωση).

Με λιγότερα παίρνεις Fabia 1.2 Tsi και μπορεί να βρεις και Clio 1.2 TCe σε προσφορά: http://www.renault.com.gr/discover/offers.html .

 

Γενικά, κοίτα για μικρά μοτέρ με turbo.

Προσφέρουν οικονομία, χαμηλή κατανάλωση και όποτε θες επιδόσεις. Είναι και λίγα κυβικά οπότε δε θα 'χεις πολλά πάγια έξοδα (ασφάλειες/τέλη/τεκμήρια...).

Αν θες Corsa μόνο το diesel. Δεν αξίζει (κατά τη γνώμη μου) να πάρεις ατμοσφαιρικό κινητήρα.

 

 

δηλαδή προτείνεις πολο; απο αλλες μαρκες;

 

με απασχολει κυριως το θέμα χώρου και ασφάλειας , δεν βαζω σαν 1η προτεραιότητα τις επιδόσεις.. αυτη η κατήγορια το ξέρω οτι δεν προσφέρει πολλά.Απλα λογω υψους πολυ φοβάμαι οτι πίσω απο τον οδηγο δεν θα χωραει επιβάτης ευκολα... και βαζω και το θέμα χώρου στην καμπίνα ως σημαντικο στοιχείο(το θεμα με τις αποσκευες δεν με απασχολεί ιδιαίτερα)

 

 

τώρα μου καλο-αρεσει και το fiesta

 

μιλαμε παντα για 5d.

 

πειτε μου γνώμες γιατι είμαι και ψιλοασχετος ...

 

τι θετικα/αρνητικα εχει το καθενα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πάρεις μια ιδέα από τα crash tests του Euro NCAP:

screenshotvk.png

 

 

Βέβαια δεν είναι όλα τα αποτελέσματα συγκρίσιμα μεταξύ τους (από το 2009 και μετά έγιναν πιο αυστηρά τα τεστς) και ισχύουν κάτω από πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Απλά για να έχεις μια ιδέα.

 

Νομίζω ότι το Honda Jazz έχει πολύ καλούς χώρους.

 

Πάντως πήγαινε και δες κάποια, ρύθμισε το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα σου και μετά δες αν χωράς να κάτσεις στο πίσω. Έτσι θα δεις πάνω κάτω αν σου κάνει από άποψη χώρων.

 

Fiesta 1.4 5d έχει η αδερφή μου από πέρυσι. Τα μοντέλα του 2010 έχουν standard ESP (και το Polo έχει standard), το οποίο μπορεί να αποβεί σωτήριο σε μια δύσκολη κατάσταση.

 

Την Παρασκευή μεσημέρι επέστρεφα από Ρέθυμνο στο Ηράκλειο με βροχή. Σε μια στροφή βλέπω έναν από το αντίθετο ρεύμα να γλιστράει ο πίσω άξονας για κάμποσο και τελικά στούκαρε στα δεξιά στο χαντάκι. Αν είχε ESP, πιθανόν να μη γλιστρούσε.

 

 

Πολύ καλό στο δρόμο και με φοβερό τιμόνι. Βέβαια δε θα το έλεγα και ιδιαίτερα ευρύχωρο.

 

Σχετικά με τα Polo/Fabia/Ibiza μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη και αλλάζει η σχεδίαση, η ποιότητα στο εσωτερικό, το στήσιμο και ο εξοπλισμός και η τιμή φυσικά.

 

Βέβαια, με ~15.000 παίρνεις και Seat Leon 1.2 tsi, που είναι μια κατηγορία πάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα, δηλάδή είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχει καλύτερο πάτημα, καλύτερη συμπεριφορά, γενικά καλύτερο αυτοκίνητο.

 

 

Πήγαινε και δες όσα περισσότερα μπορείς, οδήγησε όσα περισσότερα μπορείς και πάρε προσφορές από διάφορους εμπόρους.

Πάντως αφού σε ενδιαφέρει η ασφάλεια κοίτα να πάρεις κάτι με ESP (τα περισσότερα το έχουν έξτρα). Αα... και τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα στο τιμόνι είναι πολύ βολικά αν και στην αρχή ίσως σε ζορίσουν, τελικά δε θα μπορείς να οδηγήσεις χωρίς αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Παρασκευή μεσημέρι επέστρεφα από Ρέθυμνο στο Ηράκλειο με βροχή. Σε μια στροφή βλέπω έναν από το αντίθετο ρεύμα να γλιστράει ο πίσω άξονας για κάμποσο και τελικά στούκαρε στα δεξιά στο χαντάκι. Αν είχε ESP, πιθανόν να μη γλιστρούσε.

 

Την στοιχειώδη νοημοσύνη να μήν πατήσει φρένο στην κορυφή την στροφής βασικά,πιθανότατα σε συνδυασμό με φαγωμένα λάστιχα.

Ακόμα και αν υπήρχε ESP το αμάξι θα γλιστρούσε,άλλα επιτρέποντας στον μέσο οδηγό να μαζέψει την μούρη-κ@λο-wtahever.Φυσικά,μετά απο αυτό θα κόμπαζε στους φίλους του για το πόσο "χεράς" είναι.

 

+1 για το Honda Jazz.

100 άλογα, 1339cc, 120 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Βέβαια,σε λίγο καιρό θα δούμε και την υβριδική του έκδοση.

 

Για ξεκάρφωμα: Suzuki Swift/Toyota Yaris

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Swift δυστυχως ειναι πανακριβο παιδια. Μιλαμε η εκδοση 1.2 ατμοσφαιρα να εχει σχεδον 16κ (με καλο εξοπλισμο). Κανουμε πλακα? Με τα ιδια σχεδον παιρνεις SX4 1.6 που ειναι σε αλλη κατηγορια εντελως.

 

Yaris ναι, γιατι οχι? Οχι ομως Swift. Με την καμια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Define καλό εξοπλισμό,γιατι οποιοδήποτε αμάξι σε full extra τσιμπάει ένα 5χίλιαρο σχετικά άνετα.

Η βασική έκδοση πάει 12500.

Με 14600 έχεις: αυτόματο κλιματισμό,16" ζάντες αλουμινίου,hill assist,πίσω δισκόφρενα,cruise control και χειριστήρια radio/cd στο τιμόνι (μεταξύ άλλων μικρών ηλεκτρονικών βοηθημάτων).

Fair enough...άλλα μπορείς να ζήσεις χωρίς την ύπαρξη πολλών εκ των ανωτέρω.

 

Και κλιματισμό έχει η βασική και όλα τα βασικά βοηθήματα ασφαλείας (ABS/ESP).Αντε να δεχτώ ώς μειονέκτημα την απουσία πίσω δισκόφρενών.Αντε να βάλουμε και ένα hill assist για τα κοριτσάκια που φωνάζουν "δέν μπορώ, δέν μπορώ, δέν μπορώωωωω"*** άν τους πιάσει φανάρι σε ανηφόρα κλίσης 10%.

 

***true event

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την στοιχειώδη νοημοσύνη να μήν πατήσει φρένο στην κορυφή την στροφής βασικά,πιθανότατα σε συνδυασμό με φαγωμένα λάστιχα.

Ακόμα και αν υπήρχε ESP το αμάξι θα γλιστρούσε,άλλα επιτρέποντας στον μέσο οδηγό να μαζέψει την μούρη-κ@λο-wtahever.Φυσικά,μετά απο αυτό θα κόμπαζε στους φίλους του για το πόσο "χεράς" είναι.

 

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ξεκολλήσει το πίσω μέρος πέρα από το φρενάρισμα. Το απλό άφημα του γκαζιού, μια ανωμαλία στο οδόστρωμα (ειδικά με ημιάκαμπτο πίσω) ή, αν τρέχεις, το να χτυπήσει κόφτης.

Σε κάθε περίπτωση, το ESP όπως και το ABS σου επιτρέπουν να φρενάρεις εκεί που χωρίς αυτά δεν μπορείς. Φαντάσου όπως πήγαινες σε αυτή τη στροφή να έβλεπες ξαφνικά τρακάρισμα μπροστά σου!

 

edit: και για να είμαι on topic συμφωνώ με την άποψη μικρό και τούρμπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...